En als je kijkt op de website? Daar staan bij mij tracking-nummers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die van mij via DHgate geen tracking (was 1 stuk)
Heb dr eentje binnen vandaag, straks maar is op de post doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef revpolen het volgende:
enigste wat ik kreeg vandaag was een email van me pa..
7 stuks inklarings brieven van PostNL
WOWquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef revpolen het volgende:
enigste wat ik kreeg vandaag was een email van me pa..
7 stuks inklarings brieven van PostNL
Wat vul je dan altijd in tokko?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb dr eentje binnen vandaag, straks maar is op de post doen.
Hopelijk geen kosten, pakket van 29 usd.. anders zit je meteen aan die 12.50 'verwerkingskosten'.
Het ziet er naar uit dat PostNL serieus werk maakt van de inklaringen, lijkt wel toegenomen sinds ze van TNT naar PostNL zijn gegaan...
De site zegt;quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Dit Ice-Watch unisex horloge heeft een kast van plastic en een band van kunststof. "
Volgens mij niet hoor.
Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!quote:Bij dit horloge wordt gratis een bijpassende watchtool met handleiding geleverd waarmee u makkelijk uw band kunt inkorten
Ja, daar staan ze ook op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De site zegt;
[..]
Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!
Maarre, zocht net op marktplaats naar ice watch
minder lulle, meer foto'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:
Zo mijn pakketje van DX vandaag ook ontvangen.
Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...
Ontvangen:
Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.
Kaartjeshouder, gewoon normaal...
quote:
volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?
Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's
Allereerst welkom!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?
Bedrag is wel onder de 22 euro, of wat die ene grens qua invoerkosten ook is...
Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
Sorry!quote:
Dat is een nette ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Case:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)4-white-silver-82184
Ook screenprotector inbegrepen
quote:
Ach, hoe vaak wordt een horloge nou nat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |