Uit de mail toentertijd (18/9):quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:45 schreef DarkNoize het volgende:
Nou een paar dagen geleden kreeg ik precies dezelfde melding...
Heb nu al 2 andere oordopjes die (bijna) onderweg zijn, maar wilde wel even kijken hoe duur die Beta's nou eigenlijk waren
Door hun lifecycle zijn ze denk ik niet, want ze bestaan nog maar zo'n drie maanden.quote:Its Sunday Funday and we are offering out Brainwavz Beta for just $14.50, that includes free global shipping, normal retail price $28.50!
Jij weet ook écht alles hè!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoger voltage wel, meer ampere niet. Ga ik vanuit. Ik heb zo wel eens een zaklamp 'opgeblazen'
Bij 6 volt brandde hij aanzienlijk feller dan bij 3 volt, maar bij 9 volt was het een felle flits en uit.
Mijn keukenprinses/vriendin komt uit vietnam... die doet dat met mes! (zonde van me 2 dollar)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg van eBay voor $1.99 - werkt echt VEEL fijner dan zo'n knijp apparaat!
Hallo Kanovinnie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:58 schreef kanovinnie het volgende:
Gasten, ijshorloges? maw, nepproducten? Dat mag toch niet?
En zo te zien is het voor sommige mensen al de tweede keer dat ze nepproducten posten etc
Heb je et geprobeerdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Fixit scratch is nep werkt niet....
Shit een topic te laat. Sorry
Op een donker groene gewassen auto. Op oppervlakkige krassen en toen ik klaar was ook maar de diepe gedaan. Haha. Laten drogen in de zon (zomer). Het werkt opzich wel. Je krasje is opgevuld, alleen hou je er een veel dikkere streep aan over (overtollige blanke lak)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Heb je et geprobeerd?
En waardan op? Diepe krassen of oppervlakte krassen (Die niet door de lak heen zijn dus). Want de werking zou in principe moeten werken als de uitleg klopt voor lichte krasjes
In principe dan he
TOP!quote:
Ja dat verwachte ik ook wel, maar valt dat dan niet weer glad te polishen. Dus dat je net alleen de overtollige lak wegpollished waardoor je een gevulde kras (en dus niet zichtbaar) overhoud?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:06 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Op een donker groene gewassen auto. Op oppervlakkige krassen en toen ik klaar was ook maar de diepe gedaan. Haha. Laten drogen in de zon (zomer). Het werkt opzich wel. Je krasje is opgevuld, alleen hou je er een veel dikkere streep aan over (overtollige blanke lak)
SPAM!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef yvonne het volgende:
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Volgens mij betaal je uiteindelijk gewoon in dollars en zit je dus vast aan de wisselkoers van PayPal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Racer88 het volgende:
Is het trouwens in sommige sites niet handig om de currency naar Euro's te switchen en zo uit te checken met paypal. Want dat gebruik je de exchange rate die hoger is dan paypal. Of Gaat tijdens het uitchecken het bedrag weer in dollars naar paypal?
Scheelt tog 5 cent per dollar. 1.32 van paypal tegen 1.379 van de website
Ik heb t als voorbeeld over everbuy. Maar als ik uitcheck met paypal staat het te betalen bedrag er niet tussen. Ja, pas als ik betaald heb, maar wilde alleen kijken of het werkte.
Sorry als t al gevraagd is btw
Prima, vraag is heb jij al gestemd?!quote:
Ga ik nu voor je doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, vraag is heb jij al gestemd?!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we het ff ontopic houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ga ik nu voor je doen
Bedankt voor uw stem!
Vergeet niet om uw stemmen te activeren! Controleer uw emailadres en klik op de activatielink als u klaar bent met het stemmen op uw favoriete websites.
Had het ook geprobeerd weg te polishen. Kreeg een dikke smeer. De rest maar zo gelaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja dat verwachte ik ook wel, maar valt dat dan niet weer glad te polishen. Dus dat je net alleen de overtollige lak wegpollished waardoor je een gevulde kras (en dus niet zichtbaar) overhoud?
Ja, ga je ook ff stemmen dan?quote:
Bedankt voor het herinneren. Ik had er nog 1 in mijn winkelmandje staan. Maar waarom is het terugbetaald?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Edit: Nee ze hebben me 0,01 dollar terug gedaan van de pocketlamp...
wij zijn omkoopbaar hoor (weekje niet piepen over merken, handeltjes enz?) LOLquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |