SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 23-10-2011 16:59:57 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
het was mijn Lapo!
quote:Top 10 voor reeks "Chinese Webshops" van 22-10-2010 t/m 21-10-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1581 shiznuts
002 0948 monkeybrain
003 0909 08gnoT.
004 0867 RobertNL
005 0796 Iemand91
006 0793 tokko1
007 0567 ElmoFan
008 0498 mickeyD
009 0413 neo2000
010 0405 beeklaan
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:![]()
Maar, wat een spamsletjes hier!
Hoeveel pakketjes zijn onderweg??!
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
10 dagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )![]()
Mijne wil je niet, die werkt zelf nog niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Tjado het volgende:
Skippy en 08gnoT, enig idee welke versies van de cams jullie hebben? Misschien heb ik wel interesse
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Moet ik even in mijn excel kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ah das waar, vandaag wat binnen gekregen wat ik af kan vinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet ik even in mijn excel kijkenDaar win jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?
(speciaal een edit voor je)Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
a.k.a. lapohunters.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?![]()
![]()
Hier nog 6 onderweg
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Voor grotere pakketjes DHL, dan is het niet veel duurder + de douane duurt minder lang en de kosten vallen ook heel erg meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )(Ze kijken bij DHL veel meer naar de Invoice op het pakketje
)
Heb er nu 7 8 9 onderweg, waarvan 4 horloges![]()
Edit: Net iets besteld, en moest er nog 1 in zetten
#3 is de standaard 720x480... beter is de #11 1280x720 van Ebay.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Tjado het volgende:
Skippy en 08gnoT, enig idee welke versies van de cams jullie hebben? Misschien heb ik wel interesse
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben idd verliefd op de #11. Gotta have it!
Heb hem alleen nog niet voor minder dan $37 ofzo kunnen vindenvind ik denk ik nog iets te duur..
![]()
Toch even opsommen, ook voor mezelf:
- 2 x cree's
- kwijldetector
- Shark watch
- laders, hoesjes etc, (order teveel om op te noemen)
- fietsbril
- 900 luhmen fiets lichtje (vandaag besteld) (DX UK)
- Vergrootglas bril, sleutel portomonee en telefoonhoesjes voor mezelf
7 zelfs
Lol, die bril, wtf.![]()
Dit is ook zo mooi:quote:Pros:
No Pros, other than the price.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook nog twee, eentje voor mijn opa die zeer slecht ziet, en eentje voor mezelf, lijkt me ook nog handig ook!quote:
Die no pro's had ik nog niet eens gezien
Dit is trouwens wel een zeer goede keuze! Opzich nog wel wat aan de prijzige kant, maar ze zijn goed!!Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Die sleutel portemonnee heb ik zojuist ook besteld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef Skippy_ball het volgende:
Toch even opsommen, ook voor mezelf:
- 2 x cree's
- kwijldetector
- Shark watch
- laders, hoesjes etc, (order teveel om op te noemen)
- fietsbril
- 900 luhmen fiets lichtje (vandaag besteld) (DX UK)
- Vergrootglas bril, sleutel portomonee en telefoonhoesjes voor mezelf
7 zelfs![]()
![]()
Mijn order lijstje <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wist niet dat er verschillende versies van die spycam waren![]()
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed is![]()
![]()
Ja moet je firmware voor upgraden geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed isMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah een BMW fan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef Repeating het volgende:
[..]
Die sleutel portemonnee heb ik zojuist ook besteld!
http://www.dealextreme.co(...)hain-bmw-black-45448
Die heb ik ook nog in bestelling
http://www.dealextreme.co(...)-drive-bmw-4gb-54121
is binnen maar werkt nog niet,
http://www.dealextreme.co(...)i-slip-mat-bmw-35053
is binnen en ziet er super uit! Mijn oude 1600 1/18 model staat er half op, en dat lijkt echt geweldig!Eventueel wil ik wel even een fototje maken.
Hmm, dacht ooit ergens lang geleden gelezen te hebben dat dit ook gewoon met een knop(pen combinatie) kon. Maar heb er zelf nog geen dus wist 't niet zeker![]()
![]()
Blijkbaar ligt dat dus ook aan de versie en de firmware
Ik heb mezelf er nu van overtuigd dat ik die #11 nodig heballeen de prijs staat me nogsteeds tegen. Niemand hier een #11 over?
![]()
![]()
Zit net na te denken, maar deze heb ik helemaal nooit gekregen, en er is wel een tweede pakketje onderweg, maar daar staat die niet bij in :p
Even naar de live chat. Wat duurt dat ontzettend lang trouwens, die live chat.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Pap rijdt BMW dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ah een BMW fan?
http://www.dealextreme.co(...)hain-bmw-black-45448
Die heb ik besteld
http://www.dealextreme.co(...)-drive-bmw-4gb-54121
is binnen maar werkt nog niet,
http://www.dealextreme.co(...)i-slip-mat-bmw-35053
is binnen en ziet er super uit! Mijn oude 1600 1/18 model staat er half op, en dat lijkt echt geweldig!Eventueel wil ik wel even een fototje maken.
Maar die anti-slip mat en sleutelhanger heb ik niet gekocht. Zal die wel rommel vinden.![]()
![]()
Het matje heeft bij mij een leuke bestemming gekregenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:11 schreef Repeating het volgende:
[..]
Pap rijdt BMW dus.
Maar die anti-slip mat en sleutelhanger heb ik niet gekocht. Zal die wel rommel vinden.
Ik had net binnen 2 minuten Simon eraan! Ook een unicum.. Een order heeft een 'speed up' gekregen en nog een probleempje verholpen met defecte oortjes eergisteren heb binnen gekregen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Zit net na te denken, maar deze heb ik helemaal nooit gekregen, en er is wel een tweede pakketje onderweg, maar daar staat die niet bij in :p
Even naar de live chat. Wat duurt dat ontzettend lang trouwens, die live chat.![]()
He, das raar, ik wacht nu al 10 minuten ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik had net binnen 2 minuten Simon eraan! Ook een unicum.. Een order heeft een 'speed up' gekregen en nog een probleempje verholpen met defecte oortjes eergisteren heb binnen gekregen..
Handig trouwens, die 'ConfirmReceipt' knop
ja ik heb ook simon
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.deal-cool.com/(...)e-Recorder-Black.htm
Wil een nieuwe mp3 speler want mijn hele oude heeft maar 2gb en dat is toch net iets te weinig.
Het hoeft allemaal niet supersnel te werken, als 'ie maar gewoon muziek afspeelt.
Het is wel belangrijk dat hij onthoud waar hij in een nummer stopt zodat hij daar de volgende keer verder kan gaan. Las van andere (goedkopere) mp3 spelers dat dat niet het geval was.
Aan die review heeft ook niemand iets want die is grote kans gewoon van een andere site gepakt en gaat over een echte Ipod![]()
![]()
Net even een foto gemaakt van alles spullen uit China die binnen handbereik lagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah, een mailtje van DUO; 'uitbetaling van uw studiefinanciering'
3 keer raden wat ik ga doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef RobertNL het volgende:
Net even een foto gemaakt van alles spullen uit China die binnen handbereik lagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld is voor je school spullen/onkosten hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Ah, een mailtje van DUO; 'uitbetaling van uw studiefinanciering'
3 keer raden wat ik ga doen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat geld is voor je school spullen/onkosten hoor!
Opleiding word al vergoed
Ben momenteel beetje aan het trollen bij Simon
2011 Feb. 3 Feb. 17 Mar. 6 Apr. 5 Apr. 5 Jun. 6 Aug. 6 Aug. 14 Sep. 12 Oct. 5 Nov. 10 Dec. 1 Jan. 1*
2012 Jan. 23 Feb. 6 Feb. 23 Mar. 24 Apr. 4 Jun. 23 Aug. 23 Aug. 31 Sept. 30 Oct. 23 Nov. 28 Dec. 19 Jan. 19*
Volgens hem zijn dit de Chinees holliday's deze twee jaar
Garm, en hij deed zo goed zijn best...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Opleiding word al vergoed
Ben momenteel beetje aan het trollen bij Simon![]()
Wieberen uit die chat, ik wil ook nog even!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Skippy_ball het volgende:
2011 Feb. 3 Feb. 17 Mar. 6 Apr. 5 Apr. 5 Jun. 6 Aug. 6 Aug. 14 Sep. 12 Oct. 5 Nov. 10 Dec. 1 Jan. 1*
2012 Jan. 23 Feb. 6 Feb. 23 Mar. 24 Apr. 4 Jun. 23 Aug. 23 Aug. 31 Sept. 30 Oct. 23 Nov. 28 Dec. 19 Jan. 19*
Volgens hem zijn dit de Chinees holliday's deze twee jaar
Iemand ook ervaring met een duurdere blauwtand stick? Die van 1.80 zijn ok voor die ene keer dat ik hem gebruik maar ik ben nu opzoek naar een iets betrouwbaardere
Klaar, heb hem gezegd dat die RobertNL de groeten moest doen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Klaar, heb hem gezegd dat die RobertNL de groeten moest doenBedankt!, zal kijken of hij de groeten doet!
Gekocht: http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als jij als naam RobertNL hebt gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]Bedankt!, zal kijken of hij de groeten doet!
Misschien doet die het wel
![]()
Maak dan wel een screenshot!
Ja, let op de #3 alleen als je de boel openschroeft en met een Texas Instrument wireboard 'Launchpad' riggen (solderen enzo) om de firmware te flashen. Ben je beter af met de #11.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed is
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.deal-cool.com/(...)e-Recorder-Black.htm
Wil een nieuwe mp3 speler want mijn hele oude heeft maar 2gb en dat is toch net iets te weinig.
Het hoeft allemaal niet supersnel te werken, als 'ie maar gewoon muziek afspeelt.
Het is wel belangrijk dat hij onthoud waar hij in een nummer stopt zodat hij daar de volgende keer verder kan gaan. Las van andere (goedkopere) mp3 spelers dat dat niet het geval was.
Aan die review heeft ook niemand iets want die is grote kans gewoon van een andere site gepakt en gaat over een echte Ipod![]()
![]()
Chinese mp3-spelers vermijden...
Verwacht dat de rest er hier ook ''last'' van heeft maar ik heb echt op bijna elke site banners van Chinese webshops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef RobertNL het volgende:
Verwacht dat de rest er hier ook ''last'' van heeft maar ik heb echt op bijna elke site banners van Chinese webshops.Simon al gesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een een strippers pole in het midden van de slaapkamer?
Een poolse stripper ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Een een strippers pole in het midden van de slaapkamer?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: