Die codes kun je niet TT''enquote:
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?quote:
om precies te zijn cr2450 via ebay en enkele dollarsquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?Zoveel vragen die zo'n weinigzeggende comment teweegbrengt.
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een tray CR2032's besteld van ebay. Bij de supermarkt per stuk even duur als nu 100, en prima kwaliteit
Haha vet! Good old timesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikken
Ik zou voor die shit naar J&J gaan ofzo. Zo bijzonder is dat shirt niet en je hebt geen benul van hoe hij valt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)xl-product-7686.html
Iemand ervaring met dit shirt en de maat ervan? Ziet er leuk uit
Daar heb ik ze wel o.a. voor gebruikt jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikken
Begin komende week? Volgens mij is hij niet ver meer dan, is dat de laatste stap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:07 schreef W00fer het volgende:
17track zegt dat m'n pakkie op 20 okt: arrived at inward office of exchange is, terwijl die http://intmail.183.com.cn/ zegt dat ze hem op de 13e aan het re-sealen waren.
Wanneer kan ik hem verwachten?
Een paar seconden nadat de postbode uit zijn auto staptquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:07 schreef W00fer het volgende:
17track zegt dat m'n pakkie op 20 okt: arrived at inward office of exchange is, terwijl die http://intmail.183.com.cn/ zegt dat ze hem op de 13e aan het re-sealen waren.
Wanneer kan ik hem verwachten?
Gewoon nee, standaard grappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:12 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Een paar seconden nadat de postbode uit zijn auto stapt
Waarom 1 fatsoenlijk ding kopen als je 50 stuks prullaria kunt kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:21 schreef matrex-online het volgende:
Heb een heel zooitje cadeautjes voor mijn schoonpa voor de surprises besteld. Er is een beperkt budged en in china kun je veel troep kopen voor 25euro
*zucht*quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waarom 1 fatsoenlijk ding kopen als je 50 stuks prullaria kunt kopen![]()
Net mijn kapotte zaklamp terug naar China gestuurd![]()
![]()
De vent achter de balie zegt nog vreemd van "uhhh dat is 17 euro" terwijl het ding 25 euro waard is
Gekke BIC mannetjes betalen dus lekker boeiend
En barst in het horloge slaan en zeggen dat ie zo aankwam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Miniem het volgende:
Bij FP aangegeven dat mijn horloge niet werkt.
Willen ze weten wat het niet doet![]()
Wat zou er nou niet werken aan een horloge?![]()
![]()
En bij TD zeggen ze eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een aansteker moet gebruiken en dat het niet kan dat de 2e aansteker het ook niet doet
Zo was mijn 1e horloge aangekomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En barst in het horloge slaan en zeggen dat ie zo aankwam.
Mijn vrouw heeft deze: http://www.dealextreme.co(...)es-black-frame-25466 en is er zeer over te spreken. Die paarse glazen, zijn niet paars.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zoek een zonnenbril voor in de auto. Ik heb nogal lichtgevoelige ogen dus zonder ik kan niet zonder rijden, maar die ik nu heb vervaagt zo dat ik de kleur van de stoplichten niet meer (goed) zie
Over welke zijn jullie tevreden? Maakt me niet uit als het een herenmodel is, het is toch alleen voor in de auto.
Edit: Maakt gepolariseerd nog wat uit?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:53 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft deze: en is er zeer over te spreken. Die paarse glazen, zijn niet paars.
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Ik praat niet over illegale producten. Ik bestel een 'merkloze' zonnebril, reviewers maken er Rayban's van. Niet mijn pakkie an.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok eerst van de dikke blauwe envelop, en moest trouwens tekenen voor ontvangst.
[ afbeelding ]
Maar toen ik dit doosje zag fleurde ik op
[ afbeelding ]
De horloge zit helemaal in krimpfolie verpakt, en daaromheen nog een laagje bubbelfolie. De beschrijving ligt erbij, Engels en Duits talig.
[ afbeelding ]
Mooie horloge!
[ afbeelding ]
En het digitale gedeelte is mooi fel, eerst wat problemen met instellen. Opgelost door even rustig de beschrijving te lezen
En oh ja, omdat ze in de buurt lagen nog een foto van de 3D-brillen
[ afbeelding ]
Nou het is minder dan 40 seconden per maand, heb hem nog niet weer optijd hoeven zetten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Skippy_ball het volgende:
Oh ja, vergeten te vertellen. In de beschrijving staat vermeld dat de horloge in een maand 40 seconden verlopen kan zijn. En dat dit wel in orde is met de nationale standaards.
Zal dit ook nog even in de andere post zetten
Blijf denk ik wel mijn Seiko om houdenen voor het viezere werk deze om ga doen
Volgens mij groeien die bamboe dingen alleen als je ze uit dat glas haalt. Bij mij stond de schimmel er na een weekje inquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou het is minder dan 40 seconden per maand, heb hem nog niet weer optijd hoeven zetten.
Hier net ook een pakketje binnen, met 2 sleutelhangers van DX (bamboe dingen). Hebben ze het met tracking verzonden. Dat kost meer dan de sleutelhangers zelf ($2.30)
Als je het gelijk goed uitlegt, en foto´s meestuurt, dan geven ze gelijk een coupon. Als je eropm vraagt tenminste. Ik heb zonder problemen gelijk een coupon gehad...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Miniem het volgende:
Bij FP aangegeven dat mijn horloge niet werkt.
Willen ze weten wat het niet doet![]()
Wat zou er nou niet werken aan een horloge?![]()
![]()
En bij TD zeggen ze eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een aansteker moet gebruiken en dat het niet kan dat de 2e aansteker het ook niet doet
Besteed er genoeg aandacht aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Als je het gelijk goed uitlegt, en foto´s meestuurt, dan geven ze gelijk een coupon. Als je eropm vraagt tenminste. Ik heb zonder problemen gelijk een coupon gehad...
Buyincoinsquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Die ebay coupon waar jullie het altijd over hebben, waar geld die nou eigenlijk?
Oke, bedanktquote:
Gaat de laatste tijd met jou erbij steeds harderquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, bedankt
Al ideeën over een nieuwe TT?Het gaat hard namelijk.
Al een idee wat erin zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd met jou erbij steeds harder![]()
Zelfs als hardcore user is het lastig om altijd bij te blijven![]()
Mja, briefje in de bus: Pakketje op het postkantoor! Straks ff langs fietsen
Andere deel van m'n Focalprice bestelling denk ikquote:
Ga jij eens meer foto's maken manquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Andere deel van m'n Focalprice bestelling denk ik![]()
Dus een Usb stick...
In het eerste deel zat een mini ontstopper![]()
En een lederen hoesje voor m'n tablet,, ziet er uit als een pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Houd al sinds maart een lijstje bij met wat ik bestel, van welke shop, en wanneer.. dan automatisch wanneer de claimdatum isquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef witbiertje het volgende:
Innovatief ideetje: excellijstje met alle bestellingen per FOKuser...
Ook handig voor mezelf, heb nml. geen flauw idee wat er nog op de mat komt te liggen komende weken.
Same herequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Houd al sinds maart een lijstje bij met wat ik bestel, van welke shop, en wanneer.. dan automatisch wanneer de claimdatum is
Ben je de magneetjes niet vergeten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef UncleSam het volgende:
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk via eBay te bestellen ipv allerlei verschillende shops, dan heb ik het overzicht gewoon op eBay staan.
Zojuist 100 x led + 100 x cr2032 besteld. Ben benieuwd naar die throwies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef UncleSam het volgende:
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk via eBay te bestellen ipv allerlei verschillende shops, dan heb ik het overzicht gewoon op eBay staan.
Zojuist 100 x led + 100 x cr2032 besteld. Ben benieuwd naar die throwies
Toch vind ik shops ook leuk, ik weet op ebay vaak niet wat ik moet zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ookEn je krijgt een herinnering als de 45 dagen bijna om zijn.
Wat je in de shops gezien hebt natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Toch vind ik shops ook leuk, ik weet op ebay vaak niet wat ik moet zoeken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ben je de magneetjes niet vergeten?
[ afbeelding ]
Wat een feestjeHoe werkt dit nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |