Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrain
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopquote:
Ziet er leuk uit en daar blijft het ook bij. Ik zou hem afzeggen als ik jou was. Zonde van je geld. Heb er hier ook 2 liggen en je kan er helemaal niks mee. Geen vakje voor pasjes, geen kleingeld mogelijkheid en echt crappy. Misschien leuk om op straat te leggen en hopen dat iemand denkt dat het een stapeltje bankbiljetten is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]
Throwiesquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijn![]()
Had ik mijn mond maar gehouden over die throwies, 6 pagina's binnen 6 uur vol onzin
Countdown:d :00h :00m :00s00quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopEn anders het zelfde op ebay
Cent deal @ Pandawill: http://www.pandawill.com/happy-hour
AG10 heeft slechts 1,5 voltquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Throwies!
[ afbeelding ]
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
Dus op de 2032 zullen ze langer brandenquote:CR2025 = Diameter: 20 mm. Thickness: 2.5 mm. Capacity: 160 mAh,
CR2032 = Diameter: 20 mm. Thickness: 3.2 mm. Capacity: 220 mAh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 21:00:13 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.quote:
quote:Thank you for your message and sorry about that.
Thank you again for your order.
Your item will be posted soon, and normally it will arrive in 7-25 working days.
But as you know, it is an international trade, sometimes it will be 5-10 days delay for the reasons of the flights and custom issues.
Please don't worry, and you will receive it soon.
If any need, please feel free to contact us.
Best wishes and Have a nice day
Gillian
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef witbiertje het volgende:
Weet iemand wat status completed betekent bij BIC? Heb wel ordered en dispatched, maar completed ken ik niet en onze grote vriend van de helpdesk van BIC zegt het volgende:
[..]
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op googlequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.Heb nog ff gekeken naar die zoekengine, ik had 'em kort bij m'n Chinafavs, maar toen heb ik 'em er toch maar weer uitgemikt. Weet haast 99% zeker dat 08gonT. ermee aan kwam zetten.
Zocht bij iets van de 10 'vermeend' beste chinashops. Kan er echter zo snel niks meer van vinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningenDe eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Helium kost ongeveer 20 euro per keer. Er gaat 116 liter in een vis, dus de grote cilinders (50 ballonnen, 80 euro) zijn voor 3-4 keer.
Bron: http://www.x-zylo.com/ind(...)157=air-swimmers-faq
[ afbeelding ]
Edit: Helium is goedkoper geworden blijkbaar, een cilinder van 420 liter kost nu 50 euro
http://cfind.net/ : Nog een zoekmachine
Hoezo in micrometer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op google
[..]
De eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.
Ja, ik had een miljoen moeten bestellen, kijken wat ze overgemaakt zouden hebben..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Dus $0,10 om hun maar van 10 van die dingen af te helpen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningendaarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x1,5V dus..
Doet LED-je dan geen 'flits' ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
daarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakeling3x1,5V dus..
Hij brand nog steeds dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Doet LED-je dan geen 'flits' ?
Op de foto blijft die nog wel even branden jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij brand nog steeds dus?
zie foto hierboven
wacht ik heb t even mis geloof ik, in iedergeval draaien er dus nu 3 AG10 batterijtjes op elkaar waarbij de ledpluskant dus op de bovenste batterij plus is gekomen en de - op de onderste uiteraard..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Parallel? Dan heb je dus 1x1,5v en 10x ampere of zit ik mis?
In serie is het wel flits.
potdomme door jou gestuntel ga ik twijfelen aan mijn kennisquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, ik las de 10 op de verkeerde plekDacht dat je 10 batterijen op elkaar had. 4.5v kan prima ja, in mijn ervaring gaan ze bij 9v stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |