Ok Upsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Er azitten stickers van UPS en GLS op de doos, maar ik weet zeker dat hij gecontroleerd is, waarom zou anders de cadeauverpakking er als een vodje bijzitten?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Enne, nee, eigenlijk nog niet aan toegekomen, maar ben morgen op het postkantoor om m'n horloge af te halen dus kiek ik dan eh'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ruksequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
Groot nieuws, mijn rubberen kut is binnen![]()
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat iemand bij de TNT geen wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws
Ik zeg toch straks meer nieuws, viespeukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Rukse
Veel foto's ook vooral!![]()
Heb je link welke het is?
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch straks meer nieuws, viespeuk
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Hoe maak je dat ding dan eigenlijk weer schoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Respect als je daar nog durft in te kwakken hoor
quote:Cons:Cleaning (or rather: putting the sleeve back in the tube) is a bit difficult. Also, the cleaning needs to be done right after 'release', the bottom is not waterproof.
Not really a con, but the vibration doesn't add much so I removed it.
It's not as silent as I'd wish.
These are all minor nitpicks though, they're nothing next to the pros.
Geeft 'inklaren' toch een heel andere betekenisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.
ja klopt zelfste avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil m'n Shark Watch ook!
Hadden wij 'm dezelfde avond besteld Syphixx?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja klopt zelfste avond
want we gingen racen Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken!
hebbek gewonnen?![]()
wss ligt ie morgne bij je in de bus ofzoIk had 'm stiekem vandaag al verwacht, maar ik gok dat België op de route naar ZO-Brabant ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gewonnenIk heb helaas geen LED-varkentjes voor je
"If you're not a manc, you're a wank"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb helaas geen LED-varkentjes voor je
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
Mijn bezorger zegt het op een sarcastische toon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |