SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=httpCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
oke dit is voor een neefje, maar ik weet niet hoe ik het moet bestellen... kan iemand van jullie deze
http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7440 of deze http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7454 voor mij bestellen? als iemand dat wilt doen DM als je wilt bestellen (ik betaal terug)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
[ afbeelding ]
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Neem de lol nou niet weg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
De grote grap is dat Shiz en ik net doen alsof we al die zaklampen kopen door plaatjes te posten.
Vervolgens lachen we ons rot via de PM hoe mensen ineens lampen gaan kopen
quote:[..]
3 x T6 geeft een muur van licht maar werpt niet heel ver. Wil je echt zo'n compacte straal hebben dan moet je een enkele led hebben met grote reflector.![]()
![]()
Romisen +veel.
Lijkt me ook niet, het is geen tactical mes/steekwapen. Heb er trouwens ook een, maar was in de aanbieding bij de lokale supermarkt. Kip in blokjes snijden als een 'knife thru butter'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:51 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik heb er een in de keukenla liggen. Ook opgegeven bij de inklaring als keramisch mes, dus het lijkt me geen probleem.Lijkt me dan perfect voor je...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ElmoFan het volgende:
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vindenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef shiznuts het volgende:
Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest.'Bubblewrap' is the magic word.
Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant
) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.
Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.
Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)-jewelry-p50641.html
Gister besteld
[ afbeelding ]
smaken verschillen
[ Bericht 2% gewijzigd door BigD033 op 01-10-2011 21:33:44 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Voor een beetje ketting betaal je in Nederland al rond de 20 euro. En ja idd, smaken verschillenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?
smaken verschillen
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Waarschijnlijk zit de waarde in het olifantenbabytandjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?
smaken verschillen![]()
![]()
Sixties party?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)-jewelry-p50641.html
Gister besteld
[ afbeelding ]
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
5 electronische sigaretten gekocht en allemaal nicotine olie om te hervullen.
dat wordt een leuke bijverdienste als ik ze door ga verkopenwat is dit![]()
Ik had eerst ook wel interesse, maar FOK! heeft mij een mooie Teufel geschonkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef tokko1 het volgende:
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:
[..]
Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?
Hmm, interesse is gelukkig wat afgenomen (quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Romisen +veel.
), doe/moet al zoveel dure aankopen doen: laptop, NAS
...
![]()
Euro staat hoog (duur) of de Dollar staat laag (goedkoop)...quote:
maar de Euro staat NIET laagLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Het is eindelijk zo ver, een bestelling van me moest door de douane. Maar TNT wou weten hoeveel mijn bestelling nou eigenlijk waard was, want dat konden ze zelf niet berekenen.
Maar ze hebben nu dan ook echt een grote importeur te pakken hoor met 3 processorkoelers en 10 afstandsbusjes
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Serieus?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Euro staat hoog (duur) of de Dollar staat laag (goedkoop)...
maar de Euro staat NIET laag
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
***This item is on preorder and is scheduled to come into stock in the second week of November.***quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef tokko1 het volgende:
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:
[..]
Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?
Early bird pricing, ends Monday September 26, 2011: $49.50
Ik dus ook.![]()
Ik ga misschien ook wat bestellen maar is dat betrouwbaar, zo'n paypal account?
En komt het bestelde ook wel eens niet aan?
Ik ben nog nieuw in bestellen enzo dus als iemand mijn vragen zou kunnen beantwoorden zou ik dat heel erg op prijs stellen.
[ Bericht 23% gewijzigd door summer2bird op 02-10-2011 16:48:36 (ik las verkeerd :')) ]Twiddel![]()
eey ja idd! MELDEN JIJ!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef witbiertje het volgende:
Wie zou er ook alweer varkentjes opsturen, wanneer de eerste vrouw zich hier zou laten zien?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dankuquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Ja
- Kan voorkomen
Twiddel![]()
Als een dame 1 week post in deze topic ontvangt mevrouw een gratis varkentje... laat ik eens gek doen 2 varkentjes!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef witbiertje het volgende:
Wie zou er ook alweer varkentjes opsturen, wanneer de eerste vrouw zich hier zou laten zien?
Een serieus aanbod![]()
Al zeg ik 1000 varkentjes, er posten alleen harige wezens in deze topic![]()
![]()
Ik ga hier voorlopig meeposten, moet een paar dingen hebben die ik beter kan laten importeren (Ipod kabeltjes, laser lampjes e.d)
Omdat het goedkoper is![]()
Ik moet nog een heleboel site's af om te kijken waar ik het ga bestellen
Twiddel![]()
DX (wss ook wel meer)quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,
Weten jullie een shop die scheenbeschermers voor het voetballen verkoopt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kun je beter bij aktie-/intersport ofzo halen denk ik hoor. Maare, ze hebben het natuurlijk wel. Gewoon ff deze woorden mixen en een paar verschillende combies proberen: soccer, football, shin, guard en protector.
Goedkoopste waarschijnlijk deze van BIC.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Geweldig! Ja het is voor een paar keer, dus ga ik voor cheap assquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:42 schreef shiznuts het volgende:
Kun je beter bij aktie-/intersport ofzo halen denk ik hoor. Maare, ze hebben het natuurlijk wel. Gewoon ff deze woorden mixen en een paar verschillende combies proberen: soccer, football, shin, guard en protector.
Goedkoopste waarschijnlijk deze van BIC.![]()
![]()
Denk ook aan coupon/referral.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als 'ie nog werkt ja...Ik weet ook niet of de 10% paypal-off-coupon werkt nog? Gewoon een nieuw account aanmaken.
En anders...
Referral vind je in de signatures van sommige users hier.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ga in ieder geval deze bestellen:
http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811
Nu wachten tot mijn paypal account het doet
Twiddel![]()
Ach so... into fotografie?
Ik wacht nog altijd op een steadicam voor een China prijsje.
Heb ze wel al op Tao en Ali gezien, maar dan nog zijn ze prijzig.
DIY zijn ze best budget te maken, maar weet je wat een moeite...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tip: stort alvast wat geld op je paypal account, want DX wil meteen geld hebben, en bij een nieuwe account schiet paypal niets voor
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Kan geen gebruiker vinden, alleen eentje voor taobaoquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Als 'ie nog werkt ja...Ik weet ook niet of de 10% paypal-off-coupon werkt nog? Gewoon een nieuw account aanmaken.
En anders...
[ afbeelding ]
Referral vind je in de signatures van sommige users hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef shiznuts het volgende:
Ach so... into fotografie?
Ik wacht nog altijd op een steadicam voor een China prijsje.
Heb ze wel al op Tao en Ali gezien, maar dan nog zijn ze prijzig.
DIY zijn ze best budget te maken, maar weet je wat een moeite...Fotografiespullen zijn best duur, en dit lijkt een goeie oplossing voor sommige dingen die ik wil
Ik zal eraan denken, dank jequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef mickeyD het volgende:
tip: stort alvast wat geld op je paypal account, want DX wil meteen geld hebben, en bij een nieuwe account schiet paypal niets voor
Twiddel![]()
Waarom zou je dat doen, als je het ook op je computer naar dezelfde kleuren kunt bewerken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga in ieder geval deze bestellen:
http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811
Nu wachten tot mijn paypal account het doet.
![]()
Ik vind het leuker om zo te fotograferen dan het te bewerkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef MercuryCooler het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, als je het ook op je computer naar dezelfde kleuren kunt bewerken?.
Twiddel![]()
Zoiets dacht ik al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef larry_flynt het volgende:
Notice: This coupon has expired: 7%NLFOKGeloekt dus? OP-aanmaker bijvoorbeeld...quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]Fotografiespullen zijn best duur, en dit lijkt een goeie oplossing voor sommige dingen die ik wil
[..]
Mijn ervaring is dat ik de bestelling plaatste op DX, waarna Paypal mij waarschuwde dat ik geen saldo had en het bedrag er automatisch op zou zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef mickeyD het volgende:
Daarna kon ik bij DX bestellen. Duurde wel erg lang, volgens mij gaat het sneller als je het geld zelf erop stort.This isn't even my final form.![]()
Ja, het geld duurde bij mijn eerste bestelling anderhalve week, toen de eeuwigedurende dx sloomheid eroverheen en toen nog twee wekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik de bestelling plaatste op DX, waarna Paypal mij waarschuwde dat ik geen saldo had en het bedrag er automatisch op zou zetten.
Daarna kon ik bij DX bestellen. Duurde wel erg lang, volgens mij gaat het sneller als je het geld zelf erop stort.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
zo, heb mn bestelling met 4 soorten oordoppen binnen.
de brainwavs beta: fijn geluid, wat weinig bass maar helder! het is een 45gr ding, en dat blijkt erg te bevallen, ben er super blij mee!
creative mp6nogwat: duidelijk nep, dus de kwaliteit ook erg beperkt. prima voor aan de ipad ofzo, maar verder...
iphone originele headset: erg blij mee. vooral de microfoon van die goedkopere in-ear dingen van DX is zo slecht. deze kostte 4.50 ofzo dus die 2$ extra is zeer goed besteed.
skullcandy FMJacket: mooi design, strak geluid, goeie bas, wel wat zwaar/lang voor in mijn oren, pro: de details zoals een opbergzakje erbij en dat het snoertje van textiel ipv plastic is.voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is![]()
![]()
Alsof ze wel begrijpen wat je schrijft...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is![]()
![]()
Gewoon de tekst met paint op de foto zetten. Pijltje erbij met het zinetje:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is
Broken! Help, info not on forum.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfectquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goedzo, je gebruikt ook Chinglish dus?
Gebruik zoveel mogelijk groep 8 Engels en ze snappen het
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat werkt inderdaad het best.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfect
Gebruik zoveel mogelijk groep 8 Engels en ze snappen het![]()
![]()
Alleen als het om ''grote'' orders/aantallen gaat, krijg je soms één die wel goed Engels kan.quote:
Beste service in Engels tot nu toe gehad bij Volumerate (van DX, maar dan voor speciale orders)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar VR is ook voor grote bestellingen vaak, dus ook grote bedragen en dan is het natuurlijk ook wel zo netjes om die klanten iets serieuzer te nemen.![]()
maak je toch een screenshot van je text
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Zit nu met een 1600 lumen cree t6 met batterijen & oplader opgescheept.
Ook zoiets nuttigs wat ik nou écht nodig had.![]()
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?![]()
![]()
wat heb je erop geboden dan? als je hem niet wilt gewoon verkoper contacten. ze halen vaak wel weg voor een positive feedback en anders voor een paar euro.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
edit: bij buy it now is hij iets minder dan 50 dollar我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Link eens naar de advertentie, even het type bekijken. Is trouwens een goede keus hoor, als straks de EU in elkaar klapt dan heb je zo'n ding nodig om rondschuimend tuig te verblinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
De Aldi led klokken zijn trouwens fantastisch, echte aanraderVeel luxere uitstraling dan de Chinese meuk.
![]()
1xT6 ¤35
3xT6 ¤50
6xT6 ¤45
ongeveer?
maar je had geboden he? dus zal wel iets lager zijn hoop ik voor jeLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Kun je ook radio luisteren dat je weet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef monkeybrain het volgende:
De Aldi led klokken zijn trouwens fantastisch, echte aanraderVeel luxere uitstraling dan de Chinese meuk.
![]()
6 keer T6?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef mickeyD het volgende:
1xT6 ¤35
3xT6 ¤50
6xT6 ¤45
ongeveer?
maar je had geboden he? dus zal wel iets lager zijn hoop ik voor je![]()
http://www.ebay.com/itm/w(...)e=ADME:B:BCA:US:1123
Dacht dat ik toch wel overboden zou worden, niet dus![]()
En d'r staat wel "1 x Plug Adaptor to suit your Country", is dat ook zo of moet ik nog zoiets bijbestellen?:Zoiets bedoelt hij denk ik:quote:![]()
![]()
Wilde laatst iets van TaoBao kopen, mijn contactpersoon reageert helaas niet meer op de mails. BuyinTaoBao lukt ook niet echt.. iemand tips?Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
Zarmarkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:42 schreef Jetfly het volgende:
Wilde laatst iets van TaoBao kopen, mijn contactpersoon reageert helaas niet meer op de mails. BuyinTaoBao lukt ook niet echt.. iemand tips?
Kyle aan msn toevoegen? (zie OP)..
Maar 't is nu Chinese holiday héah... dus ze hebben 4/5 dagen vakantie tot donderdag dacht ik
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Volgens mij niet al te duur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/w(...)e=ADME:B:BCA:US:1123
Dacht dat ik toch wel overboden zou worden, niet dus![]()
En d'r staat wel "1 x Plug Adaptor to suit your Country", is dat ook zo of moet ik nog zoiets bijbestellen?:
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets bedoelt hij denk ik:
[ afbeelding ]
Ze sturen gewoon de juiste stekker op of zo'n adapter stekker ding.![]()
DHgate heeft nu leuke christmasdeals, leuke mp3 spelertjesen een onderwater camera voor 1,90$
Geen free shipping helaas![]()
na goede ervaringen eerder dit jaar heb ik zojuist deze besteld:
http://www.lightinthebox.com/Stretched-5-pc-Handmade-Abstract-Painting-Set--0192-YCF103766-_p155343.html
kijken hoe lang het gaat duren, hoop dat het voor de 21ste er is, cadeautje voor mn ega
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
http://www.lightinthebox.(...)03766-_p155343.html[ afbeelding ]
kijken hoe lang het gaat duren, hoop dat het voor de 21ste er is, cadeautje voor mn ega
Lijkt me leuk om 'groedkoop' .. 'echte' schilderijen aan de muur te hebben...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
zeker, begin dit jaar heb ik hier gevraagd naar waar ik schilderijen kon kopen, heb toen "the scream" besteld na een tip van iemand hier en dit is mn 2e aankoop, zal ff foto uploadenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?
Lijkt me leuk om 'groedkoop' .. 'echte' schilderijen aan de muur te hebben...“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
![]()
deze heb ik thuis in de woonkamer hangen, wat voor info wil je hebben dan?
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
het is in ieder geval niet te doen voor het replica gedeelte van het schilderijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
[ afbeelding ], vind hem nou niet extreem goed nageschilderd..
Kun je het beste gewoon een niet bekend design nemen..![]()
Op verjaardagen kun je ook zeggen dat een nichtje van 3 dit nageschilderd heeft. Gelooft meteen iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
http://www.lightinthebox.(...)03766-_p155343.html[ afbeelding ]
Kun je hier eens een fotootje posten als je 'm binnen hebt? Ik wil ook wat nieuws aan de muur maar twijfel nogal over Chinese handvastheid.
![]()
![]()
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Kun je hier eens een fotootje posten als je 'm binnen hebt? Ik wil ook wat nieuws aan de muur maar twijfel nogal over Chinese handvastheid.
Psies, het is net wat je zelf mooi vind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijk
En als het een 1 op 1 kopie was, zou het ook niet mooi zijn, feit dat het met de hand nageschilderd is, is wat het uniek maakt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
in het echt zie je ook veel meer structuur dan op deze mobiel foto, maar sommigen zijn blijer met scheetkussentjes en zaklampjes denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Psies, het is net wat je zelf mooi vind.
En als het een 1 op 1 kopie was, zou het ook niet mooi zijn, feit dat het met de hand nageschilderd is, is wat het uniek maakt.
Smaken verschillen inderdaad maar dat bij de namaak de screamer ipv met zijn handen op z´n oren, zijn handen in de zak heeft gaat mij net te ver.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijk![]()
![]()
ik denk dat dit meer bij je pastquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad maar dat bij de namaak de screamer ipv met zijn handen op z´n oren, zijn handen in de zak heeft gaat mij net te ver.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Liever dat dan fictief voor miljarden aan de muur hebben hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het echt zie je ook veel meer structuur dan op deze mobiel foto, maar sommigen zijn blijer met scheetkussentjes en zaklampjes denk ik![]()
Snelheid + service = Buyincoinsquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste shop?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
..en een zeefdrukje, wat exact zou lijken, zou wel kunnen volgens jou? Nee, want da's ook een kopie, toch? Ook fictief? Volgende vraag: why the fuck zou je dan gaan proberen een discussie te houden over iets wat je uberhaubt helemaal niet boeit? Je *hoeft* nml niet te reageren als iemand wat zegt hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:32 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Liever dat dan fictief voor miljarden aan de muur hebben hangen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
..en een zeefdrukje, wat exact zou lijken, zou wel kunnen volgens jou? Nee, want da's ook een kopie, toch? Ook fictief? Volgende vraag: why the fuck zou je dan gaan proberen een discussie te houden over iets wat je uberhaubt helemaal niet boeit? Je *hoeft* nml niet te reageren als iemand wat zegt hoor.
Ben namelijk wel degelijk geïnteresseerd in een mooie namaak.![]()
![]()
had je dan liever een faal bruin schilderijtje gehad geschilderd op de achterkant van een bananendoos en 100 jaar in vals licht heeft gehangen? Wat verwacht je dan? hij was 40 euro incl verzending dus ik vind het PERSOONLIJK een prima prijs kwaliteit verhouding, beter dat die zeefdrukken bij ikea voor 100+ euroquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef witbiertje het volgende:
[..]
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.
Ben namelijk wel degelijk geïnteresseerd in een mooie namaak.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
ach, je hebt gelijk, das een TrustFire 1600 Lumens 6X CREE XR-E Q5quote:Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Liever het origineel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
had je dan liever een faal bruin schilderijtje gehad geschilderd op de achterkant van een bananendoos en 100 jaar in vals licht heeft gehangen? Wat verwacht je dan? hij was 40 euro incl verzending dus ik vind het PERSOONLIJK een prima prijs kwaliteit verhouding, beter dat die zeefdrukken bij ikea voor 100+ euro![]()
Laten we het er maar op houden dat ik je complimenteer met de foto van het doek. Ben blij een keer een foto van een namaak te zien. Als je het nog zou willen, ben ik met name benieuwd naar het andere doek wat je voor mevrouw hebt besteld. Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.![]()
![]()
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langerquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Liever het origineel.![]()
Laten we het er maar op houden dat ik je complimenteer met de foto van het doek. Ben blij een keer een foto van een namaak te zien. Als je het nog zou willen, ben ik met name benieuwd naar het andere doek wat je voor mevrouw hebt besteld. Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.
Die heeft hij al, of al besteld.. laast was aktie van tinydeal ofzo met 0.01 dollar scheetkussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langeren varkentjes heeft iedereen (of althans, hoort iedereen te hebben)>
Haha, maar alsnog leuk
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Scheetkussens zijn al 3 weken onderweg, varkentjes liggen in de la. Tussen de sigarenknipper en de iphonekabeltjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langer![]()
![]()
www.ever buying.comquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
tinydeal ofzo met 0.01 dollar scheetkussen![]()
![]()
Moet jij bij Jan wezen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef witbiertje het volgende:
[..]
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.
Ben namelijk wel degelijk geïnteresseerd in een mooie namaak.Btw, die kop van de 'screamer' lijkt op de bestelde Chinese versie op een chimpansee.
Ik bedoel, je koopt dan zo'n schilderij om de emotie die het doet laten aanspreken. Veel zit 'em in de details. De essentie is zo wel een beetje weg natuurlijk wanneer je de compositie/technieken aanpast. Maar goed, ik zou alleen een schilderij kopen als ik er een bepaald gevoel bij had en 'em echt moest hebben (het origineel zou ik dan kopen natuurlijk, kosten noch moeite gespaard). Zou het wel laten als het maar was om de kamer op te leuken.
hij bedoelt geert jan jansen, maar dat kun je toch niet betalen:)quote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
quote:
Dan zou ik moeten stoppen met varkentjes e.d. en dat is geen optie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij bedoelt geert jan jansen, maar dat kun je toch niet betalen:)![]()
free shipping bestaat nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef Racer88 het volgende:
DHgate heeft nu leuke christmasdeals, leuke mp3 spelertjesen een onderwater camera voor 1,90$
Geen free shipping helaas我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Exclusief shipping dan, wijsneus.quote:
Even een vraag, als iemand er uberhaupt iets over weet. Ik had een telefoon besteld waar meerdere simkaarten in kunnen zodat ik er in het buitenland me nederlandse en buitenlandse sim op 1 tel kon gebruiken.
Mooi en aardig, maar krijg ik me telefoon binnen, en krijg alleen invalid sim te zien. Na beetje onderzoek kwam ik tegen dat er geen IMEI code op de telefoon stond, dus niet mee kan bellen.
Kan ik bij de turk oid een imei erin laten zetten, of helaas pindakaas telefoon weggooien. Heb zelf al geprobeerd te rommelen maar het wil niet echt lukken omdat ik er niet genoeg van af weet.![]()
Waarom staat dat dan bij ebay? Free shipping? Why staat er dan op al die sites "Free shipping"?quote:
We betalen er toch niet voor? Alleen meer voor een product.
Is een achterneef van mijn moederquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je een recommender invoeren bij bic?
Kan het niet vinden.
(alleen dan tokko1 natuurlijk)
Raar, dat staat er bij mij niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen dan tokko1 natuurlijk)
Alleen van de coupon code.![]()
Ik zou even een andere browser proberen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Raar, dat staat er bij mij niet.
Alleen van de coupon code.
en jij denkt dat zij jouw verzendkosten gaan betalen? en dat je op ebay horloges voor 1 cent en dan 7 dollar verzendkosten kan kopen? dat kan natuurlijk ook andersom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarom staat dat dan bij ebay? Free shipping? Why staat er dan op al die sites "Free shipping"?
We betalen er toch niet voor? Alleen meer voor een product.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
In IE doet hij het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou even een andere browser proberen...
Raar dat het in FF niet werkt![]()
Maar dat weet ik dan voor de volgende keer.![]()
Free shipping is wat het is. Dat je misschien verzendkosten bij de productprijs verrekent zijn dus te veel voor een product betaald. allá. Maar 't is en blijft FREE shippingquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef BigD033 het volgende:
[..]
en jij denkt dat zij jouw verzendkosten gaan betalen? en dat je op ebay horloges voor 1 cent en dan 7 dollar verzendkosten kan kopen? dat kan natuurlijk ook andersom.
Eckte baas vind ik het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is een achterneef van mijn moederNee: niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Free shipping is wat het is. Dat je misschien verzendkosten bij de productprijs verrekent zijn dus te veel voor een product betaald. allá. Maar 't is en blijft FREE shipping
Free shipping is het pas als de postdienst er niemand iets voor in rekening brengt.
Als de verkoper de verzendkosten voor zich wil nemen moet dat maar anders heten... 'all-in' of zo, niet 'free shipping'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gratis bestaat alleen bij politici, de rest van de wereld moet werk verzetten om iets te laten gebeuren![]()
![]()
haha jouw usericonquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:
Gratis bestaat alleen bij politici, de rest van de wereld moet werk verzetten om iets te laten gebeuren我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
wat was nou die site voor tracking ( voor alle soorten postmaatschappijen )
stond hier 1 week geleden ofzo..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Als ik tijd heb dan maak ik ook wel ff een foto van mijn Van Gogh die ik hier heb liggen van litb. Hij ziet er behoorlijk goed uit.![]()
Heyyy, deze fleshlight is een fatsoenlijke maatquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Haha, een nog niet gebruiker.. wacht maar jonge tot je z'n fleshlight of eitje gehad hebt![]()
![]()
Eentje bestellen of zijn er nog meer shops met een beetje goeie lange?![]()
![]()
Beste heren,
Ik heb een bepaalde zwarte hd koptelefoon van Dealextreme bij de douane liggen.
Vroeg me af wat ik het beste op eenhet formulier wat ik heb gekregen kan invullen als ik het pakketje wil krijgen.
Zijn er ook manieren om dit soort goederen langs de douane te krijgen aangezien iedereen en zn moeder het oo marktplaats heeft.
Bij voorbaat dank,
Ace![]()
Wat moet je invullen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef AceOblivion het volgende:
Beste heren,
Vroeg me af wat ik het beste op eenhet formulier wat ik heb gekregen kan invullen als ik het pakketje wil krijgen.
Zijn er ook manieren om dit soort goederen langs de douane te krijgen aangezien iedereen en zn moeder het oo marktplaats heeft.
Bij voorbaat dank,
Ace![]()
Zou ik ook zeggen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef shhulp het volgende:
Hahaha.. Voor de fun een Tenga EGG besteld bij DX![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef AceOblivion het volgende:
Beste heren,
Bij voorbaat dank,
AceZie je DM trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Waarde en inhoud van het pakket?![]()
![]()
Naar waarheid invullenquote:Paypal rekening.
Nou komt de grap. Dit is de tweede keer. De eerste keer heb ik het na waarheid ingevuld. Lange tijd niets te horen gekregen, dus tnt gecontracteerd. Na 6 mails kreeg ik eindelijk duidelijk dat het pakket al een maand geleden was opgestuurd om een voor hem niet zichtbare.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naar waarheid invullenPaypal rekening.
Oftewel pauper tnt![]()
![]()
Post NL jonguhh!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Nou komt de grap. Dit is de tweede keer. De eerste keer heb ik het na waarheid ingevuld. Lange tijd niets te horen gekregen, dus tnt gecontracteerd. Na 6 mails kreeg ik eindelijk duidelijk dat het pakket al een maand geleden was opgestuurd om een voor hem niet zichtbare.
Oftewel pauper tnt![]()
Sorryquote:en in welk opzicht maak ik misbruik.
Ik had ze wel goed geïrriteerd na een massaspam en toen gaven ze het op![]()
![]()
Nevermind, ik had je andere topic niet goed doorgelezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Sorryen in welk opzicht maak ik misbruik.
Ik had ze wel goed geïrriteerd na een massaspam en toen gaven ze het op![]()
![]()
![]()
Is familie van Monkey, dus had je kunnen weten.quote:
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.quote:
Wegenbelasting is ook wegenbelasting, ook al vloeit niet al het geld terug in onderhoud van de weg wat origineel wel de bedoeling was, je blijft het wegenbelasting noemen.Common sense is my super power. What's yours?
Indeed! That is what I meanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.
Wegenbelasting is ook wegenbelasting, ook al vloeit niet al het geld terug in onderhoud van de weg wat origineel wel de bedoeling was, je blijft het wegenbelasting noemen.![]()
Als ik niets extra voor shipping betaal bij een product is het Free shippingPrijs zoals hij dr stáát
rena 3quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef ferrariking het volgende:
weet iemand nog een goed Android 2.3 Tablet
max $170MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
24-09 ordertje bij FP, vandaag binnen, terwijl ik van BIC, 9/9 besteld, alleen 1 deellevering binnen heb.
FP![]()
![]()
Ik zag net op tv een reclame van een koeriersdienst die aangaf dat het al mogelijk us om vanaf 18 euro een pakketje te sturen naar china
Die hebben dan vast niet dezelfde frankeermachine als bic en d.e.
quote:Dear Customer, We are currently having a 7 day off due to the National Day of the People's Republic of China. This means we are on a holiday and will return to work the 10th of this month. We will immediatly make work of your order once we return and notify you of your tracking code. If you have any questions meanwhile please let us know so I can help you. Pinkcoon Customer Service
If you have any questions, please feel free to contact us at service@pinkcoon.com or by phone at .
Thank you again,
Pinkcoon![]()
Zul je straks zien dat de Euro weer omhoog vliegt volgende week en heb ik teveel betaald voor mijn plastic kut![]()
![]()
nogmaals free shipping is het pas als vrijwilligers gratis je pakketje de wereld over brengen. zodra een verkoper (uit op winst) iets moet versturen gaat hij dat echt niet uit eigen zak betalenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is familie van Monkey, dus had je kunnen weten.
[..]
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.
Wegenbelasting is ook wegenbelasting, ook al vloeit niet al het geld terug in onderhoud van de weg wat origineel wel de bedoeling was, je blijft het wegenbelasting noemen.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
![]()
Maar hoe gaat dat klepje dicht als het knopje uit staat?
![]()
Ik heb belangrijk bericht ontvangen van Dino
Hier het linkjequote:Save extra 15% for any order with coupon code SALE15OFF. Offer ends on Oct7 th. Don't miss out!Do you want to know how your order is processed? Please watch it!
Protect Your Families from the Terrorists
Get the Weapons>>
Best Regards,
DinoDirect Support Team![]()
http://www.dinodirect.com(...)e-secure-system.html![]()
Hey summer
Ik doe meestal standard maar je kan ook express doen.
Let wel dat je dan op je Paypal account je adres hebt ingevuld.![]()
Maakt volgens mij vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Hey, weet iemand of ik bij betalen express checkout moet doen of standaard checkout?![]()
En een pakketje van Focalprice met 3x http://www.focalprice.com/detail_EP771B.html
Krijg ik 2x de 700 en 1x de 800![]()
![]()
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Ik zit op me werk tot laat en me telefoon ligt thuis
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...![]()
Ik heb even voor je gebeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.![]()
YESS haha bedankt nu ga ik met een happy gevoel naar huis mijn pakketje van deal-cool openen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.![]()
Heuh? Ik hang net op... ze zeggen dat de douane 'em heeft en helemaal geen informatie over de levering kunnen bieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.
Daarheen bellen kost 50 cent per minuutquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...![]()
![]()
Die is er nog lang niet hoor. Ook al is je vliegtuig geland, hij moet nog heel het sorterings en inklaringsproces door. Kan nog wel een week duren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
www.twitter.com/PostNLWebcare Kun je het zelf vragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
![]()
IK HOU VAN JOUquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef BrandX het volgende:
Liefjens, Gadam is een paar daagjes uit de roulatie, dus never mind zijn post.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Miniem het volgende:
Hey summer
Ik doe meestal standard maar je kan ook express doen.
Let wel dat je dan op je Paypal account je adres hebt ingevuld.Dank jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maakt volgens mij vrij weinig uit.![]()
Twiddel![]()
Zo. Mijn bestelling is verzonden. Nu maar wachten
Mijn ouders blijven maar zeggen dat het niet te vertrouwen is en dat ik niks opgestuurd krijg.
We zullen zien
Twiddel![]()
Bij dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
Wat en waar heb je wat precies besteld?
en http://www.dealextreme.co(...)3g-1-1m-length-23525Twiddel![]()
Zojuist 1 scheetkussen binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Scheetkussens zijn al 3 weken onderweg, varkentjes liggen in de la. Tussen de sigarenknipper en de iphonekabeltjes.![]()
![]()
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bij dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811
en http://www.dealextreme.co(...)3g-1-1m-length-23525![]()
![]()
Ik heb bij DX 4-5 bestellingen lopen, allemaal binnen een week verstuurd. Het is nu alleen wachten door die vakantie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachten![]()
![]()
Ouders...(!) ... dat zijn toch diezelfde mensen die je vroeger voorlogen over Sinterklaas enzo? Moet je niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Mijn bestelling is verzonden. Nu maar wachten
Mijn ouders blijven maar zeggen dat het niet te vertrouwen is en dat ik niks opgestuurd krijg.
We zullen zien![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachtenOeps.
Nou ja, ik kan wel wachten
Twiddel![]()
STuur maar alvast naar mij doorquote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
ohh die spullen gaan wel aankomen hoor, ik zou ff een wedje leggen met je ouders.. verdien je je aankoop bedrag wel mee terug ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Het is wel veel goedkoper. Die kabeltjes koop je 3 voor 2$ bij BICquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]Oeps.
Nou ja, ik kan wel wachten
http://www.buyincoins.com(...)ee-product-7822.html
^Voor dit bedrag krijg je er dus 3!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
![]()
McBub?? Whut.. wat is dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef nhero het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een werkende coupon voor McBub?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
link ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:02 schreef monkeybrain het volgende:
Aansteker, grappig dingetje toch...
[ afbeelding ]
En dan zie je dit![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zoeken?!quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Vandaag een pakketje ontvangen van BIC, verzonden op 26.09.
Het pakketje dat verzonden is op 12.09 helaas nog niet ontvangen. Denk ook niet dat ik hem nog krijg, want vrijwel alles van BIC heb ik binnen een week, hooguit 10 dagen, in huis. Ik wacht nog maar een weekje af en mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben dien ik een claim in bij Paypal.![]()
Achteraan sluiten. hier op 9-9 besteld, 1e pakketje na 2 weken binnen, andere nog niet binnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Het pakketje dat verzonden is op 12.09 helaas nog niet ontvangen. Denk ook niet dat ik hem nog krijg, want vrijwel alles van BIC heb ik binnen een week, hooguit 10 dagen, in huis. Ik wacht nog maar een weekje af en mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben dien ik een claim in bij Paypal.![]()
Nou ja, dan wacht ik tot de 44ste dag, want volgens mij kun je tot 45ste dag een claim indienen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Achteraan sluiten. hier op 9-9 besteld, 1e pakketje na 2 weken binnen, andere nog niet binnen.![]()
Hier ook. Is een kussen voor een Chinese kont (de diameter is nog geen 10cm)...quote:jaja, en azo...![]()
Iemand zei hier dat hij die M62 watch van eBay voor iets van $2 dollar heeft gekregen. Nog nergens gezien dat ie voor die prijs is weggegaan.
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8![]()
shipping $ 15quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand zei hier dat hij die M62 watch van eBay voor iets van $2 dollar heeft gekregen. Nog nergens gezien dat ie voor die prijs is weggegaan.
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8![]()
![]()
hmm.. zat weer eens niet op te letten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met geluk zo'n $5 per stuk. Daar gaan die M62 ook voor.Het zijn er idd 3 stuks. Dat maakt het al aantrekkelijker.
![]()
Net 3 weken, zo gek is dat nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Het pakketje dat verzonden is op 12.09 helaas nog niet ontvangen. Denk ook niet dat ik hem nog krijg, want vrijwel alles van BIC heb ik binnen een week, hooguit 10 dagen, in huis. Ik wacht nog maar een weekje af en mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben dien ik een claim in bij Paypal.
Je kunt wel eerst gewoon op een normale manier contact opgenomen met BIC (als je dat nog niet gedaan had).
Communicatie is de key in zulke zaken. Bondig, direct, aandringend maar toch vriendelijk navragen levert vaak goede oplossingen en bereidwilligheid op. Stukje snelheid van afhandeling ook.En dan straks door een van ons overboden worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8
En gekocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef witbiertje het volgende:
[..]
hmm.. zat weer eens niet op te letten.Het zijn er idd 3 stuks. Dat maakt het al aantrekkelijker.
Nu wel weer genoeg Chinees spul. (zaklamp staat nog niet op shipped, valt me tegen; meestal al binnen 24 uur shipped-bericht). Moet nog een dure NAS/laptop kopen
![]()
Dollarkoers staat op 1.28. Kan me nog (als ik het goed herinner) nog wel 1.4* herinneren...
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:
En dan straks door een van ons overboden worden!![]()
![]()
Ja, 1.46e.d.
Maar ja, wel goed voor de Europese export.
Dat bieden/kopen op eBay gaat ook verrekte makkelijk, té makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 1.46e.d.
M'n aankopen zijn daar een voorbeeld van, wat moet ik met die dingen?!...![]()
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat bieden/kopen op eBay gaat ook verrekte makkelijk, té makkelijk
M'n aankopen zijn daar een voorbeeld van, wat moet ik met die dingen?!...
Zal ik je even knuffelen![]()
![]()
100 euro omzetten op 1.46 koers bleek een goede zet te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 1.46e.d.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.
Zal ik je even knuffelen![]()
![]()
![]()
NIET DOEN!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8
Hier betaal je nog is 15 dollar bij voor verzendkosten.
Zelf had ik hem voor 2.88 dollar gehaald (incl. verzendkosten) Je kan hem zelfs voor minder halen, als je geluk hebt.![]()
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef xminator het volgende:
[..]
NIET DOEN!!
Hier betaal je nog is 15 dollar bij voor verzendkosten.
Zelf had ik hem voor 2.88 dollar gehaald (incl. verzendkosten) Je kan hem zelfs voor minder halen, als je geluk hebt.).
Maar ik heb nog nergens die M62 voor zó weinig weg zien gaan...
EDIT: Oke, wel (verkochte spul op ebay bekeken), maar het is mij nog nooit gelukt/gezien...![]()
Het mag dan wel goedkoop zijn, de vraag blijft:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik heb).
wát heb je aan 3 horloges?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Het mag dan wel goedkoop zijn, de vraag blijft:
wát heb je aan 3 horloges?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik heb).
EDIT: Oke, wel (verkochte spul op ebay bekeken), maar het is mij nog nooit gelukt/gezien...![]()
Heb vandaag de japan movt sport watch binnen. Voor de prijs echt top.
De gaatjes in de bandjes waren gemaakt voor iemand met obesitas:')
Heb zelf een passend gaatje bijgemaakt met een tattoonaald:p
En dat ding tikt als een tierelier
Verder echt super om te dragen bij het uitgaan![]()
Duurt maar lang met m'n pakketjes, verdomde Chinese Holiday!
Lijkt wel alsof ze om de week vakantie hebben daar
en atlijd, oh "Chinese holiday" ... we will be back soon!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij light in the box kreeg ik gewoon een mail met de boodschap dat mn order is verwerkt en deze week wordt verstuurd, dus kennelijk doen ze daar niet aan vakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
en atlijd, oh "Chinese holiday" ... we will be back soon!
Hun maby niet... maar Hk en China post wel :p Dus heb je nog niet heeel veel aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij light in the box kreeg ik gewoon een mail met de boodschap dat mn order is verwerkt en deze week wordt verstuurd, dus kennelijk doen ze daar niet aan vakantie
Kreeg net een mailtje van DealExtreme met fietslampjes.
Verwachten ze nou serieus dat mensen een paar honderd dollar betalen voor een verlichtingssetje?
http://e.dealextreme.com/albums/diy-led-bike-lights/?r=90000227![]()
Ik kom ze tegen hoor, past goed bij een MTB van 5000 euro. Alleen de vraag of men zo'n bedrag wilt neertellen voor een Chinese dealer, dan koop ik het wel in Europa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Kreeg net een mailtje van DealExtreme met fietslampjes.
Verwachten ze nou serieus dat mensen een paar honderd dollar betalen voor een verlichtingssetje?
http://e.dealextreme.com/albums/diy-led-bike-lights/?r=90000227
Over fietslampen gesproken...
Ik krijg vandaag de cateye TL-LD1100 binnen, verwacht er veel van![]()
Ook nog de superflash erbij genomen, verzendkosten zijn toch al betaald![]()
![]()
![]()
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop bubbelfolie-enveloppen kan bestellen? (feitelijk dezelfde als waarin de chinese spullen geleverd worden).![]()
http://search8.taobao.com(...)=63&rt=1317807746351quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef nhero het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop bubbelfolie-enveloppen kan bestellen? (feitelijk dezelfde als waarin de chinese spullen geleverd worden).![]()
Actionquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef nhero het volgende:
Huh wat is dit voor actie?
http://www.pickegg.com/activities/luckyproduct.html
Als je de 18de besteller bent dan win je een tablet voor $15 ofzo?![]()
Had een case van 18 USD gekocht op FocalPrice maar de case wilt niet vast door het schroefdraad denk ik. Kreeg een 18 USD coupon aangeboden. Erg netjes![b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Is maar net hoeveel je er nodig hebt..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef nhero het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop bubbelfolie-enveloppen kan bestellen? (feitelijk dezelfde als waarin de chinese spullen geleverd worden).
Voor 10 oid is action goedkoop genoeg, ik koop ze per 100 online, voor ongeveer 10 ct per stuk, zie bijvoorbeeld 123envelop, tot nu toe goede ervaring mee, en vanaf 25 euro geen verzendkosten.![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is maar net hoeveel je er nodig hebt..
Voor 10 oid is action goedkoop genoeg, ik koop ze per 100 online, voor ongeveer 10 ct per stuk, zie bijvoorbeeld 123envelop, tot nu toe goede ervaring mee, en vanaf 25 euro geen verzendkosten.![]()
En maar huilen... 'wij welleken zo feel en zo hald!'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
en atlijd, oh "Chinese holiday" ... we will be back soon!
Ene holiday na de andere, jonge! En dat harde werken vind ik nu ook wel meevallen.Dus kennelijk passen ze hun standaard mailtjes niet aan en houden ze de klant voor de gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij light in the box kreeg ik gewoon een mail met de boodschap dat mn order is verwerkt en deze week wordt verstuurd, dus kennelijk doen ze daar niet aan vakantieHebben ze dat niet gewoon voor een ok-prijsje bij een 'office'-artikelen zaakje? Bruna is verder duur, maar Action heeft ze misschien ook wel. Niet dat ik je verder tegenhoud het uit China te halen, maar soms slaan mensen door en vergeten dat ze zelfs dat ze hun dagelijkse boodschappen, voedings-/keuken-/sanitairwaren e.d. gewoon bij de lokale super kunnen halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef nhero het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop bubbelfolie-enveloppen kan bestellen? (feitelijk dezelfde als waarin de chinese spullen geleverd worden).
Zelf gisteren trouwens toch nog m'n bestelde shirt (Schrödinger's cat) van PW ontvangen. M'n 9958 heli en gitaarcapo die ik toen ook besteld had waren er allang. Frappant.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Net van die twitter van Post NL een tracking nummer gekregen voor een van mijn Chinapakketjes!
Nu nog wachten op de vier andere pakketjes....
(Btw, als je me wilt helpen kan je even deze korte Vragenlijst invullen, 3 minuutjes)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Je koopt die USB stick aan de rechter kant, maar als je koper:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:14 schreef UncleSam het volgende:
Huh wat is dit voor actie?
http://www.pickegg.com/activities/luckyproduct.html
Als je de 18de besteller bent dan win je een tablet voor $15 ofzo?
18,30,45,63,81,96,112,130,146,165,183,201,217,236,252,261,283 of 300 bent krijg je die tablet voor die 15 dollar.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Had een price report gedaan bij TD ten opzichte van BIC.
Verschil van $1,50.
Hebben ze nu toch mooi aangepast.
Had het gedaan omdat het bij BIC niet meer op voorraad was![]()
![]()
Wou vanacht van dezelfde seller ook 2 horloges bestellen, maar kreeg bij checkout de melding dat deze vendor niet naar NL shippedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8maar gelijk een berichtje gestuurd, verder staat er bij zijn shipping info een lijstje met landen waar niet naartoe verzonden kan worden, staat nederland niet tussen verder, niemand verder problemen mee gehad?
![]()
En ja hoor.. najaren probleemloos 100den pakketjes te hebben ontvangen...
mijn eerste HELD BY CUSTOMS since 28 september..
dus zal eerdaags wel een brief krijgen met wat de waarde van het pakket is..
als het uberhaupt niet word in genomen..
komt dus als ik het goed begrijp 12,50 bij en 19% over de waarde van het pakket(40 euro ofzo)![]()
Hey hoe weetje dat je pakket onderschept is dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Downstar het volgende:
komt dus als ik het goed begrijp 12,50 bij en 19% over de waarde van het pakket(40 euro ofzo)![]()
Als er ook maar een woord als Customs in je tracking staat dan ben je de sjaak. :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Hey hoe weetje dat je pakket onderschept is dan?[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Ook al een keer gehad dat ik geen brief kreeg, toen heeft hij er ook een dag of 10 gelegen voordat ik hem aan de deur kreeg (met 20 euro COD).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Downstar het volgende:
komt dus als ik het goed begrijp 12,50 bij en 19% over de waarde van het pakket(40 euro ofzo)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
haha okee, ik heb een pakketje besteld en volgens hongkong mail was ie 3 Oktober verzonden en bij PostNL hebben ze nog niks binnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als er ook maar een woord als Customs in je tracking staat dan ben je de sjaak. :p![]()
Terwijl een ander pakketje die 28 september vanuit hongkong geshipt werd kreeg ik 30september al thuis.. wat kan ik doen de desbetreffende site mailen of hongkong mail of afwachten??![]()
Wachten, soms duurt het wel tot een dag of vijf voordat hij daar (daadwerkelijk) het vliegtuig ingaat en hij hier ingescand is. In het aankomende winterseizoen kan dit wel oplopen tot een dag of 10/12.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef shadow-star het volgende:
[..]
haha okee, ik heb een pakketje besteld en volgens hongkong mail was ie 3 Oktober verzonden en bij PostNL hebben ze nog niks binnen![]()
Terwijl een ander pakketje die 28 september vanuit hongkong geshipt werd kreeg ik 30september al thuis.. wat kan ik doen de desbetreffende site mailen of hongkong mail of afwachten??MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb je hem via EMS verstuurd dan of gewoon regular airmail? In beide gevallen is 2 dagen bijna onrealistisch.. helemaal met die feestdagen die nu bezig zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef shadow-star het volgende:
[..]
haha okee, ik heb een pakketje besteld en volgens hongkong mail was ie 3 Oktober verzonden en bij PostNL hebben ze nog niks binnen![]()
Terwijl een ander pakketje die 28 september vanuit hongkong geshipt werd kreeg ik 30september al thuis.. wat kan ik doen de desbetreffende site mailen of hongkong mail of afwachten??[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Twee van mijn pakketjes die 28e geshipped zijn vanuit HK zijn nog neit binnen dus rustig afwachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef shadow-star het volgende:
[..]
Terwijl een ander pakketje die 28 september vanuit hongkong geshipt werd kreeg ik 30september al thuis.. wat kan ik doen de desbetreffende site mailen of hongkong mail of afwachten??
Owh oke mijn bad dan had ik denkik erg geluk met mijn eerste pakketje, dit is wat er op de site staat Registered Air Mail(Free Shipping) en op hongkong tracking site staat ;
The item (RB368775135HK) left Hong Kong for its destination on 3-Oct-2011![]()
Besteld u wel eens producten online? *quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef tokko1 het volgende:
Net van die twitter van Post NL een tracking nummer gekregen voor een van mijn Chinapakketjes!
Nu nog wachten op de vier andere pakketjes....
(Btw, als je me wilt helpen kan je even deze korte Vragenlijst invullen, 3 minuutjes)
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
ik heb er drie maanden geleden een bij dx gedaan, staat nog steeds op pendingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Miniem het volgende:
Had een price report gedaan bij TD ten opzichte van BIC.
Verschil van $1,50.
Hebben ze nu toch mooi aangepast.
Had het gedaan omdat het bij BIC niet meer op voorraad was
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Misschien moet hij de lijst ook doorsturen naar een paar Chinezen, dan kunnen wij het volgende maand allemaal veel goedkoper kopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Besteld u wel eens producten online? *
Ik ben wel eens benieuwd zijn er mensen die fotos/filmpjes van elk product maken en sturen voor points?[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Hmm, op 1 oktober bij ever buying besteld via PayPal maar krijg bericht dat er een probleem is met de betaling ofzo. Paypal geeft echter aan dat de betaling voltooid is. Ondertussen ever buying gemaild, hopelijk lossen ze het op![]()
![]()
en als er staat: passed china costums?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als er ook maar een woord als Customs in je tracking staat dan ben je de sjaak. :pHAR!!! HAR!!11!!!1![]()
Als het pakje in CH opvalt zal die in Nederland helemaal opvallenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
en als er staat: passed china costums?
Sorry, maar kan iemand de TT uitleggen?
HM3?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
niet gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Repeating het volgende:
Zie pagina 1 en dan een paar posts..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Welkom to the clubquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef summer2bird het volgende:
ZoIk heb net mijn rekening bevestigt op paypal.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Telefoonhoesje, usb-stekker (HTC-stijl) en uh HM3 zijn momenteel de bestelde items die nog moeten komen. Verder niet veel loos dezer dagen op bestelgebied eigenlijk...
@ xFurion: edit je je post even leeg en lees eens gauw de topicpointer en openingspost.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
lol
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hoe is ever buying met verzending en dergelijke? Zit er over in om een aantal fietsbrillen er te kopen. Ze zijn daar veel goedkoper dan op dealextreme..
edit: waarom wordt ever buying gecensureerd? :SDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
moet ik dan invoerrechten betalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als het pakje in CH opvalt zal die in Nederland helemaal opvallenHAR!!! HAR!!11!!!1![]()
ja honderd miljoen miljard euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
moet ik dan invoerrechten betalen?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Douane.nlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
moet ik dan invoerrechten betalen?![]()
![]()
Jup, Hoe duur was je pakket?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
moet ik dan invoerrechten betalen?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Spamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe is ever buying met verzending en dergelijke? Zit er over in om een aantal fietsbrillen er te kopen. Ze zijn daar veel goedkoper dan op dealextreme..
edit: waarom wordt ever buying gecensureerd? :S![]()
Grimmige sfeer hangt hier vandaag zeg,
kom andere dag wel weer anders![]()
We zijn er toch om elkaar te helpen hier, niet elkaar te gaan zitten af zeiken....
Hij heeft de OP niet gelezen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
We zijn er toch om elkaar te helpen hier, niet elkaar te gaan zitten af zeiken....
Daarnaast heb ik hem de bron waar alles op staat al gegeven.![]()
Inderdaad. Waarom nog een TT OP maken als we dagelijks hetzelfde riedeltje kunnen opschrijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door witbiertje op 05-10-2011 20:47:28 (blackout) ]![]()
Jij hebt geen balkje boven je quickreply box staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Sjesus
TT?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom nog een TT maken als we dagelijks hetzelfde riedeltje kunnen opschrijven.![]()
Hoop dat de betas snel weer in de actie zijn, denk dat er nu al 10 mensen gevraagd hebben die ook zo'n zetje willen.
Helaas wil Raz niet genoeg korting geven als ik er 10 neem
Iemand die Dunu's al eens van MP4N of LMYE (Lend me ur ears, ook reseller van o.a. Brainwavz) gehaald? Die Crius lijken me fijn klein en stylish, maar de Ares en Trident hebben i.p.v. dynamic drives, balanced armatures. Ben ergens wel benieuwd naar dat verschil. De B2 bijvoorbeeld zijn weer dual balanced armatures (gebaseerd op de Fischer Audio DBA-02) en daar zijn de mensen toch vrij enthousiast over, maar zijn >$100. De Dunu's veel goedkoper en ook wat meer casual.
- Oh wacht, zie nu pas dat de Crius ook BA's zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit ook te twijfelen over de Dunu's. Die rode. Je krijgt nu ook 8% discount..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef shiznuts het volgende:
Iemand die Dunu's al eens van MP4N of LMYE (Lend me ur ears, ook reseller van o.a. Brainwavz) gehaald? Die Crius lijken me fijn klein en stylish, maar de Ares en Trident hebben i.p.v. dynamic drives, balanced armatures. Ben ergens wel benieuwd naar dat verschil. De B2 bijvoorbeeld zijn weer dual balanced armatures (gebaseerd op de Fischer Audio DBA-02) en daar zijn de mensen toch vrij enthousiast over, maar zijn >$100. De Dunu's veel goedkoper en ook wat meer casual.
- Oh wacht, zie nu pas dat de Crius ook BA's zijn.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Wat nou? Ik geef antwoord op je vraag, het word gecensurreerd omdat er anders spambot op af komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
We zijn er toch om elkaar te helpen hier, niet elkaar te gaan zitten af zeiken....![]()
Ik heb mijn Sunrise Xcape Impressive Edition bij LMUE vandaan. Goede shop ook wel, daar zijn ze iets van $10,- goedkoper, die rode, maar hebben dus een dynamic driver.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Trouwens, welke RC Helicopter raad jij aan voor een beginner? van FP of DX oidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb mijn Sunrise Xcape Impressive Edition bij LMUE vandaan. Goede shop ook wel, daar zijn ze iets van $10,- goedkoper, die rode, maar hebben dus een dynamic driver.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
In feite maakt het niet echt veel uit. Ze zijn allemaal eigenlijk wel even (crap doch sturdy) gebouwd. 2 channel heb je zo goed als niet meer. Alles is nu 3 of 3.5 channel. Daarmee kun je dus hoogte regelen met gas, de yoke links, voor-/achterwaartse snelheid en draaien om de as met de rechterstick. Trimmen kunnen ze ook allemaal. Laden vaak op via de controller zelf (6 á 8 batterijen!) of luxere via USB. Vaak infrarood, niet daglicht/volle zon proof dus. Syma, S&H, Double Horse, MJX, dat zijn zo'n beetje de 'merken', daarvoor het is redelijk eenvoudig om aan onderdelen te komen, iets wat al moeilijker gaat bij de echte merkloze koopjes.
Verder een kwestie van een muis van twee meter op de grond laten vallen of een baby. Die muis gaat er verrassend weinig van merken en rent gewoon vrolijk weg, de relatief zware en fragiele baby loopt letsel op en begint te janken. Oftewel: die kleine koptertjes kunnen aardig wat hebben. Behalve wind dan, dat is echt een no-go, zelfs tocht/doorluchten is merkbaar.
Zelf ben ik gewoon begonnen met wat Silverlit-spul. Laatste aanwinst is een Great Wall Xieda 9958 4CH heli, daarnet nog mee gevlogen. Is wel een echte uitdaging, reageert erg snappy/direct en kan erg snel vliegen. 2.4 Ghz, daardoor geen interference (binding tussen Tx en Rx) en dus ook geschikt voor buiten (door redelijke snelheid ook mogelijk in condities met erg lichte briesjes).
Ik faal gewoon hard met mijn 9958quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef shiznuts het volgende:
In feite maakt het niet echt veel uit. Ze zijn allemaal eigenlijk wel even (crap doch sturdy) gebouwd. 2 channel heb je zo goed als niet meer. Alles is nu 3 of 3.5 channel. Daarmee kun je dus hoogte regelen met gas, de yoke links, voor-/achterwaartse snelheid en draaien om de as met de rechterstick. Trimmen kunnen ze ook allemaal. Laden vaak op via de controller zelf (6 á 8 batterijen!) of luxere via USB. Vaak infrarood, niet daglicht/volle zon proof dus. Syma, S&H, Double Horse, MJX, dat zijn zo'n beetje de 'merken', daarvoor het is redelijk eenvoudig om aan onderdelen te komen, iets wat al moeilijker gaat bij de echte merkloze koopjes.
Verder een kwestie van een muis van twee meter op de grond laten vallen of een baby. Die muis gaat er verrassend weinig van merken en rent gewoon vrolijk weg, de relatief zware en fragiele baby loopt letsel op en begint te janken. Oftewel: die kleine koptertjes kunnen aardig wat hebben. Behalve wind dan, dat is echt een no-go, zelfs tocht/doorluchten is merkbaar.
Zelf ben ik gewoon begonnen met wat Silverlit-spul. Laatste aanwinst is een Great Wall Xieda 9958 4CH heli, daarnet nog mee gevlogen. Is wel een echte uitdaging, reageert erg snappy/direct en kan erg snel vliegen. 2.4 Ghz, daardoor geen interference (binding tussen Tx en Rx) en dus ook geschikt voor buiten (door redelijke snelheid ook mogelijk in condities met erg lichte briesjes).heb het nog steeds niet helemaal onder de knie waardoor hij nog wel eens een crash maakt (vooral als ik in de hal vlieg, die nogal smal, maar lang is).
Afgelopen week had ik er even buiten mee gaan moeten vliegen, het weer was er perfect voor, maar helaas niet aan gedacht.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet te veel input is de sleutel tot controle.Maar het is ook friggin' lastig.
Bij mij crasht 'ie ook af en toe omdat 'ie dan op een gegeven moment zo op gang is dat er geen houden meer aan is, maar dat maakt het wel leuk. Die 3CH heli's stellen dan meteen niks meer voor.
ik heb gekocht bij dealextreme:
http://www.dealextreme.co(...)-practical-joke-8566
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076
http://www.dealextreme.co(...)black-max-32gb-66513
http://www.dealextreme.co(...)cm-full-length-91176
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-91759
http://www.dealextreme.co(...)sta-compatible-11866
http://www.dealextreme.co(...)dsi-70cm-cable-25352
http://www.dealextreme.co(...)-pink-max-32gb-66512
http://www.dealextreme.co(...)chester-united-90473
ik had er nog dit bij gedaan maar weet niet of dat eigenlijk wel nodig was:
http://www.dealextreme.com/p/drop-shipment-and-gift-service-1888
dit had ik ook nog apart besteld:
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-90110
maar die tracking codes werken precies niet
----------------------![]()
Wacht je al langer dan een week?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef redboyke het volgende:
ik heb gekocht bij dealextreme:
http://www.dealextreme.co(...)-practical-joke-8566
http://www.dealextreme.co(...)glasses-2-pack-49076
http://www.dealextreme.co(...)black-max-32gb-66513
http://www.dealextreme.co(...)cm-full-length-91176
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-91759
http://www.dealextreme.co(...)sta-compatible-11866
http://www.dealextreme.co(...)dsi-70cm-cable-25352
http://www.dealextreme.co(...)-pink-max-32gb-66512
http://www.dealextreme.co(...)chester-united-90473
ik had er nog dit bij gedaan maar weet niet of dat eigenlijk wel nodig was:
http://www.dealextreme.com/p/drop-shipment-and-gift-service-1888
dit had ik ook nog apart besteld:
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-90110
maar die tracking codes werken precies niet
----------------------MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mijn 7 inch tablet ligt in amsterdammmmm.
Heb er 49 euri voor betaald, dus ben heeeel benieuwd wat ik daarvoor zal krijgen![]()
dealextreme is na kaidomain vaak de duurste!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
eentje van 22/09 en andere van 10/01
vind het wel lang wachten maar dan is het ook goedkoop我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
mailtje van bestofferbuy,
BestOfferBuy strives to provide its customers with the best customer services and excellent products. In an effort to better understand your needs and improve our service, we would appreciate your feedback. You can tell us how we do or share your experience with your friends here:
http://www.resellerratings.com/store/BestOfferBuy
To compensate you for your time and feedback, we are happy to provide you with a discount of $10 less for your next purchase. Once you have left your review, please reply to this email with your Resellerratings’ username, comment and invoice number. Upon verification, we will send you the coupon right away!我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Zelf ben ik gewoon begonnen met wat Silverlit-spul. Laatste aanwinst is een Great Wall Xieda 9958 4CH heli, daarnet nog mee gevlogen. Is wel een echte uitdaging, reageert erg snappy/direct en kan erg snel vliegen. 2.4 Ghz, daardoor geen interference (binding tussen Tx en Rx) en dus ook geschikt voor buiten (door redelijke snelheid ook mogelijk in condities met erg lichte briesjes).
Zelf ben ik begonnen met een Syma S107 van Lightake..
"Beginners" helikopter die minder kan, maar wel zeer stabiel is en leuk om mee te vliegen.
Sinds enige tijd ook aan de Xieda 9958 ... maar die is tricky!
"Gevorderde" helikopter die lastig te bedienen is, sneller stuk gaat.. maar wel echt een uitdaging is! (zal even vanmiddag wat foto's maken en kleine revieuw posten)
Mij lijkt een helocoptertje wel gaaf. Maar ik wacht nog met bestellen tot mijn andere bestelling binnen is
Twiddel![]()
naar belgische maatstaven is alles goedkoop daarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:48 schreef BigD033 het volgende:
[..]
dealextreme is na kaidomain vaak de duurste!
vind aanbod van dealextreme wel goed en daarom had ik de dingen daar gekocht.
had geen zin om te gaan vertalen enzo ben niet zo lang mee bezig.![]()
Jezus wat zijn er veel webshops bijgekomen in de tussentijd. Is er op het moment weer ééntje die een beetje de beste is van alles, waar je gewoon veilig met CC kan betalen? Paypal vind ik niet zo relaxt om dat te koppelen aan mijn rekening.
![]()
Waarom niet? Paypal is de veiligste manier om te betalen hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef rene90 het volgende:
Jezus wat zijn er veel webshops bijgekomen in de tussentijd. Is er op het moment weer ééntje die een beetje de beste is van alles, waar je gewoon veilig met CC kan betalen? Paypal vind ik niet zo relaxt om dat te koppelen aan mijn rekening.
De webshops zelf krijgen jou gegevens niet te zien.
Paypal is de veiligste/handigste manier.![]()
Maar als mensen je inlog van paypal hebben kunnen ze van alles bestellen, dat houdt me een beetje tegen. En ik heb toch een CC...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef jonasr het volgende:
[..]
Waarom niet? Paypal is de veiligste manier om te betalen hoor.
De webshops zelf krijgen jou gegevens niet te zien.
Paypal is de veiligste/handigste manier.![]()
Paypal is juist een extra line of defence. Ik bedoel. Mensen kunnen nu direct met je creditcardgegevens aan de haal gaan...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar als mensen je inlog van paypal hebben kunnen ze van alles bestellen, dat houdt me een beetje tegen. En ik heb toch een CC...Verkopers komen bij Paypal niet achter je bankdetails, alleen je Paypal-info.
Bovendien is die aan alle kanten gedekt en worden bedragen 'gereserveerd' voor ze daadwerkelijk overgeboekt worden naar de andere partij en kunnen dus teruggeroepen worden.
Stukje makkelijk dreigen ook richting de webverkopers met een 'Paypalclaim', dan begint die staart al tussen hun benen te zitten. Je creditcard, afhankelijk van waar je die afneemt en in welke vorm, is ook wel gedekt, daar niet van, maar tussen jouw bankverbinding en de andere partij zit dan geen 'versleuteling'/line of defence.
Is wereldwijd een goed geaccepteerd en zeer geloofd middel hoor. Ik doe liever zaken met Paypal dan direct een koop afsluiten met IBAN-gedoe of het achterlaten van credicardgegevens.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je hebt me overtuigd, account aangemaakt. Blijkt dat ik in mei ook een paypal account heb aangevraagd en kon die gegevens nog invullen dus bankrekeningnummer is al gecheckt nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Paypal is juist een extra line of defence. Ik bedoel. Mensen kunnen nu direct met je creditcardgegevens aan de haal gaan...Verkopers komen bij Paypal niet achter je bankdetails, alleen je Paypal-info.
Bovendien is die aan alle kanten gedekt en worden bedragen 'gereserveerd' voor ze daadwerkelijk overgeboekt worden naar de andere partij en kunnen dus teruggeroepen worden.
Stukje makkelijk dreigen ook richting de webverkopers met een 'Paypalclaim', dan begint die staart al tussen hun benen te zitten. Je creditcard, afhankelijk van waar je die afneemt en in welke vorm, is ook wel gedekt, daar niet van, maar tussen jouw bankverbinding en de andere partij zit dan geen 'versleuteling'/line of defence.
Is wereldwijd een goed geaccepteerd en zeer geloofd middel hoor. Ik doe liever zaken met Paypal dan direct een koop afsluiten met IBAN-gedoe of het achterlaten van credicardgegevens.![]()
![]()
Ah, handig verstandig.
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen spullen liever op Dealextreme kopen dan bijvoorbeeld op Buyincoins. Dealextreme heeft dan wel meer producten maar het is maar de vraag of die binnen een mooie periode geleverd worden...![]()
Met de vorige bestellingen die ik heb gedaan (zal weer een jaar terug zijn) kreeg ik alles best binnen een nette tijd binnen, het langste een keer 2,5 week moeten wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:09 schreef igi0n het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen spullen liever op Dealextreme kopen dan bijvoorbeeld op Buyincoins. Dealextreme heeft dan wel meer producten maar het is maar de vraag of die binnen een mooie periode geleverd worden...
Edit, op buyincoins zie ik ook flink wat dingen al nieteens terug helaas. Geen screenprotector of de houdertjes voor een telefoon.![]()
Natuurlijk is het mogelijk, maar ervaring leert dat het vaak beter is om niet op DX te bestellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met de vorige bestellingen die ik heb gedaan (zal weer een jaar terug zijn) kreeg ik alles best binnen een nette tijd binnen, het langste een keer 2,5 week moeten wachten.
Maar om even je vraag te beantwoorden: Ligt echt aan de leverancier (Staat onderaan op de pagina), maar houd 2-3 week als gemiddelde aan.![]()
We zullen zien, zojuist besteld en zal wel melden als het binnen isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:16 schreef igi0n het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mogelijk, maar ervaring leert dat het vaak beter is om niet op DX te bestellen.
Maar om even je vraag te beantwoorden: Ligt echt aan de leverancier (Staat onderaan op de pagina), maar houd 2-3 week als gemiddelde aan.![]()
![]()
Goed letten op de status van een artikel. 'Leverbaar in 2-5 dagen' en zulke onzin betekent gewoon dat ze het niet hebben en niemand iets weet. Alleen 'In stock' is enigszins een indicatie dat het niet lang duren zal, maar vaak zetten Chinese webshops dat er ook maar gewoon neer voor de sier of betekent het niet dat de shop 'em in voorraad heeft, maar de leverancier. Het is nooit zeker hoe lang het duurt voordat een item na het bestellen daadwerkelijk bij hen de deur voor verzending verlaat.
In ieder geval snel beginnen te zeuren, als ze ergens niet tegen kunnen is het zeuren en moeilijke klanten. Gewoon een beetje druk erachter zetten als er weinig schot in de zaak lijkt, doch op een bondige en vriendelijke manier.Ze snoeren je graag de mond en werken dan wat harder om je bestelling door te voeren.
Bestel items apart, niet tezamen. Soms wordt er gewacht tot een bepaald product in voorraad is en met dezelfde lichting naar je opgestuurd kan worden. Als dit te lang duurt, wordt de boel uiteindelijk wel opgedeeld verstuurd, maar dit kun je natuurlijk voorkomen door alles apart bestellen / te laten leveren.
Verder is het een shitload of luck dat je moet hebben en is er op het verschepen zelf niet echt een pijl te trekken. Seizoen, weer, feestdagen, slordigheid, alles kan ervoor zorgen dat de reis je pakketje mee of tegenzit. Vanaf het moment van daadwerkelijk verzenden vaak 7 - 21 dagen voor het op je deurmat valt. Kan zomaar korter, kan zomaar langer ook zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
mooi stukje tekst voor de opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Goed letten op de status van een artikel. 'Leverbaar in 2-5 dagen' en zulke onzin betekent gewoon dat ze het niet hebben en niemand iets weet. Alleen 'In stock' is enigszins een indicatie dat het niet lang duren zal, maar vaak zetten Chinese webshops dat er ook maar gewoon neer voor de sier of betekent het niet dat de shop 'em in voorraad heeft, maar de leverancier. Het is nooit zeker hoe lang het duurt voordat een item na het bestellen daadwerkelijk bij hen de deur voor verzending verlaat.
In ieder geval snel beginnen te zeuren, als ze ergens niet tegen kunnen is het zeuren en moeilijke klanten. Gewoon een beetje druk erachter zetten als er weinig schot in de zaak lijkt, doch op een bondige en vriendelijke manier.Ze snoeren je graag de mond en werken dan wat harder om je bestelling door te voeren.
Bestel items apart, niet tezamen. Soms wordt er gewacht tot een bepaald product in voorraad is en met dezelfde lichting naar je opgestuurd kan worden. Als dit te lang duurt, wordt de boel uiteindelijk wel opgedeeld verstuurd, maar dit kun je natuurlijk voorkomen door alles apart bestellen / te laten leveren.
Verder is het een shitload of luck dat je moet hebben en is er op het verschepen zelf niet echt een pijl te trekken. Seizoen, weer, feestdagen, slordigheid, alles kan ervoor zorgen dat de reis je pakketje mee of tegenzit. Vanaf het moment van daadwerkelijk verzenden vaak 7 - 21 dagen voor het op je deurmat valt. Kan zomaar korter, kan zomaar langer ook zijn.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Chinese Webshops topic #160: waar alles wat Shiz zegt OPwaardig is![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Chinese Webshops topic #160: waar alles wat Shiz zegt OPwaardig is![]()
![]()
![]()
Wat ik zoal uitkraam... daar kun jij nog een puntje aan zuigen Ron.Jeremy...quote:
heb net exchange rates app op m'n android gezet. kan ik direct zien hoeveel iets kost in verschillende currency's. ik heb deze: https://market.android.co(...)eature=search_result![]()
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat ik zoal uitkraam... daar kun jij nog een puntje aan zuigen Ron.Jeremy...![]()
![]()
#160 waar China alles uit door shiz getest is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: