Alsof ze wel begrijpen wat je schrijft...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is
Gewoon de tekst met paint op de foto zetten. Pijltje erbij met het zinetje:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfectquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goedzo, je gebruikt ook Chinglish dus?
Dat werkt inderdaad het best.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfect
Gebruik zoveel mogelijk groep 8 Engels en ze snappen het
Alleen als het om ''grote'' orders/aantallen gaat, krijg je soms één die wel goed Engels kan.quote:
wat heb je erop geboden dan? als je hem niet wilt gewoon verkoper contacten. ze halen vaak wel weg voor een positive feedback en anders voor een paar euro.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Zit nu met een 1600 lumen cree t6 met batterijen & oplader opgescheept.
Ook zoiets nuttigs wat ik nou écht nodig had.![]()
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
Link eens naar de advertentie, even het type bekijken. Is trouwens een goede keus hoor, als straks de EU in elkaar klapt dan heb je zo'n ding nodig om rondschuimend tuig te verblinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Zit nu met een 1600 lumen cree t6 met batterijen & oplader opgescheept.
Ook zoiets nuttigs wat ik nou écht nodig had.![]()
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
Kun je ook radio luisteren dat je weet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef monkeybrain het volgende:
De Aldi led klokken zijn trouwens fantastisch, echte aanraderVeel luxere uitstraling dan de Chinese meuk.
6 keer T6?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef mickeyD het volgende:
1xT6 ¤35
3xT6 ¤50
6xT6 ¤45
ongeveer?
maar je had geboden he? dus zal wel iets lager zijn hoop ik voor je
Zoiets bedoelt hij denk ik:quote:
Zarmarkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:42 schreef Jetfly het volgende:
Wilde laatst iets van TaoBao kopen, mijn contactpersoon reageert helaas niet meer op de mails. BuyinTaoBao lukt ook niet echt.. iemand tips?
Volgens mij niet al te duur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/w(...)e=ADME:B:BCA:US:1123
Dacht dat ik toch wel overboden zou worden, niet dus![]()
En d'r staat wel "1 x Plug Adaptor to suit your Country", is dat ook zo of moet ik nog zoiets bijbestellen?:
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets bedoelt hij denk ik:
[ afbeelding ]
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
na goede ervaringen eerder dit jaar heb ik zojuist deze besteld:
http://www.lightinthebox.(...)03766-_p155343.html[ afbeelding ]
kijken hoe lang het gaat duren, hoop dat het voor de 21ste er is, cadeautje voor mn ega
zeker, begin dit jaar heb ik hier gevraagd naar waar ik schilderijen kon kopen, heb toen "the scream" besteld na een tip van iemand hier en dit is mn 2e aankoop, zal ff foto uploadenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?
Lijkt me leuk om 'groedkoop' .. 'echte' schilderijen aan de muur te hebben...
het is in ieder geval niet te doen voor het replica gedeelte van het schilderijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik thuis in de woonkamer hangen, wat voor info wil je hebben dan?
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
[ afbeelding ]
Op verjaardagen kun je ook zeggen dat een nichtje van 3 dit nageschilderd heeft. Gelooft meteen iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik thuis in de woonkamer hangen, wat voor info wil je hebben dan?
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
na goede ervaringen eerder dit jaar heb ik zojuist deze besteld:
http://www.lightinthebox.(...)03766-_p155343.html[ afbeelding ]
kijken hoe lang het gaat duren, hoop dat het voor de 21ste er is, cadeautje voor mn ega
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Kun je hier eens een fotootje posten als je 'm binnen hebt? Ik wil ook wat nieuws aan de muur maar twijfel nogal over Chinese handvastheid.
![]()
Psies, het is net wat je zelf mooi vind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijk
in het echt zie je ook veel meer structuur dan op deze mobiel foto, maar sommigen zijn blijer met scheetkussentjes en zaklampjes denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Psies, het is net wat je zelf mooi vind.
En als het een 1 op 1 kopie was, zou het ook niet mooi zijn, feit dat het met de hand nageschilderd is, is wat het uniek maakt.
Smaken verschillen inderdaad maar dat bij de namaak de screamer ipv met zijn handen op z´n oren, zijn handen in de zak heeft gaat mij net te ver.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lekker bezig jongen, smaken verschillen natuurlijk
ik denk dat dit meer bij je pastquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad maar dat bij de namaak de screamer ipv met zijn handen op z´n oren, zijn handen in de zak heeft gaat mij net te ver.
Liever dat dan fictief voor miljarden aan de muur hebben hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het echt zie je ook veel meer structuur dan op deze mobiel foto, maar sommigen zijn blijer met scheetkussentjes en zaklampjes denk ik
Snelheid + service = Buyincoinsquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste shop?
..en een zeefdrukje, wat exact zou lijken, zou wel kunnen volgens jou? Nee, want da's ook een kopie, toch? Ook fictief? Volgende vraag: why the fuck zou je dan gaan proberen een discussie te houden over iets wat je uberhaubt helemaal niet boeit? Je *hoeft* nml niet te reageren als iemand wat zegt hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:32 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Liever dat dan fictief voor miljarden aan de muur hebben hangen.
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
..en een zeefdrukje, wat exact zou lijken, zou wel kunnen volgens jou? Nee, want da's ook een kopie, toch? Ook fictief? Volgende vraag: why the fuck zou je dan gaan proberen een discussie te houden over iets wat je uberhaubt helemaal niet boeit? Je *hoeft* nml niet te reageren als iemand wat zegt hoor.
had je dan liever een faal bruin schilderijtje gehad geschilderd op de achterkant van een bananendoos en 100 jaar in vals licht heeft gehangen? Wat verwacht je dan? hij was 40 euro incl verzending dus ik vind het PERSOONLIJK een prima prijs kwaliteit verhouding, beter dat die zeefdrukken bij ikea voor 100+ euroquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef witbiertje het volgende:
[..]
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.
Ben namelijk wel degelijk geïnteresseerd in een mooie namaak.
ach, je hebt gelijk, das een TrustFire 1600 Lumens 6X CREE XR-E Q5quote:
Liever het origineel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
had je dan liever een faal bruin schilderijtje gehad geschilderd op de achterkant van een bananendoos en 100 jaar in vals licht heeft gehangen? Wat verwacht je dan? hij was 40 euro incl verzending dus ik vind het PERSOONLIJK een prima prijs kwaliteit verhouding, beter dat die zeefdrukken bij ikea voor 100+ euro
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langerquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Liever het origineel.![]()
Laten we het er maar op houden dat ik je complimenteer met de foto van het doek. Ben blij een keer een foto van een namaak te zien. Als je het nog zou willen, ben ik met name benieuwd naar het andere doek wat je voor mevrouw hebt besteld. Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.
Die heeft hij al, of al besteld.. laast was aktie van tinydeal ofzo met 0.01 dollar scheetkussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langer
Scheetkussens zijn al 3 weken onderweg, varkentjes liggen in de la. Tussen de sigarenknipper en de iphonekabeltjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Deal, order is ontvangen dus zal hooguit 2 weken duren, bestel die scheetkussen en varken maar alvast, want dat duurt vast langer
www.ever buying.comquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
tinydeal ofzo met 0.01 dollar scheetkussen
Moet jij bij Jan wezen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef witbiertje het volgende:
[..]
naja, laat ik maar geen stennis schoppen. Kwaliteit viel me gewoon flink tegen toen ik de namaak zag.
Ben namelijk wel degelijk geïnteresseerd in een mooie namaak.
hij bedoelt geert jan jansen, maar dat kun je toch niet betalen:)quote:
quote:
Dan zou ik moeten stoppen met varkentjes e.d. en dat is geen optie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij bedoelt geert jan jansen, maar dat kun je toch niet betalen:)
free shipping bestaat nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef Racer88 het volgende:
DHgate heeft nu leuke christmasdeals, leuke mp3 spelertjesen een onderwater camera voor 1,90$
Geen free shipping helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |