Alsof ze wel begrijpen wat je schrijft...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is
Gewoon de tekst met paint op de foto zetten. Pijltje erbij met het zinetje:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Handig bij DX, bij een RMA kun je nu geen tekst schrijven wat het probleem is. Ik voorspel grote ellende als die Chinezen via de foto moeten zien wat het probleem is
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfectquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goedzo, je gebruikt ook Chinglish dus?
Dat werkt inderdaad het best.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Natuurlijk, tot nu toe (8 tickets) werkt het perfect
Gebruik zoveel mogelijk groep 8 Engels en ze snappen het
Alleen als het om ''grote'' orders/aantallen gaat, krijg je soms één die wel goed Engels kan.quote:
wat heb je erop geboden dan? als je hem niet wilt gewoon verkoper contacten. ze halen vaak wel weg voor een positive feedback en anders voor een paar euro.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Zit nu met een 1600 lumen cree t6 met batterijen & oplader opgescheept.
Ook zoiets nuttigs wat ik nou écht nodig had.![]()
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
Link eens naar de advertentie, even het type bekijken. Is trouwens een goede keus hoor, als straks de EU in elkaar klapt dan heb je zo'n ding nodig om rondschuimend tuig te verblinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zit een beetje op mobiel in bed op eBay te kijken, bied voor de gein; ja hoor, veiling gewonnen.
Zit nu met een 1600 lumen cree t6 met batterijen & oplader opgescheept.
Ook zoiets nuttigs wat ik nou écht nodig had.![]()
Durf bod bijna niet te zeggen, wat is een goed bedrag hiervoor?
Kun je ook radio luisteren dat je weet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef monkeybrain het volgende:
De Aldi led klokken zijn trouwens fantastisch, echte aanraderVeel luxere uitstraling dan de Chinese meuk.
6 keer T6?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef mickeyD het volgende:
1xT6 ¤35
3xT6 ¤50
6xT6 ¤45
ongeveer?
maar je had geboden he? dus zal wel iets lager zijn hoop ik voor je
Zoiets bedoelt hij denk ik:quote:
Zarmarkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:42 schreef Jetfly het volgende:
Wilde laatst iets van TaoBao kopen, mijn contactpersoon reageert helaas niet meer op de mails. BuyinTaoBao lukt ook niet echt.. iemand tips?
Volgens mij niet al te duur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/w(...)e=ADME:B:BCA:US:1123
Dacht dat ik toch wel overboden zou worden, niet dus![]()
En d'r staat wel "1 x Plug Adaptor to suit your Country", is dat ook zo of moet ik nog zoiets bijbestellen?:
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets bedoelt hij denk ik:
[ afbeelding ]
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef RanTheMan het volgende:
na goede ervaringen eerder dit jaar heb ik zojuist deze besteld:
http://www.lightinthebox.(...)03766-_p155343.html[ afbeelding ]
kijken hoe lang het gaat duren, hoop dat het voor de 21ste er is, cadeautje voor mn ega
zeker, begin dit jaar heb ik hier gevraagd naar waar ik schilderijen kon kopen, heb toen "the scream" besteld na een tip van iemand hier en dit is mn 2e aankoop, zal ff foto uploadenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring, heb je foto's van chinees werk, met info?
Lijkt me leuk om 'groedkoop' .. 'echte' schilderijen aan de muur te hebben...
het is in ieder geval niet te doen voor het replica gedeelte van het schilderijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik thuis in de woonkamer hangen, wat voor info wil je hebben dan?
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
[ afbeelding ]
Op verjaardagen kun je ook zeggen dat een nichtje van 3 dit nageschilderd heeft. Gelooft meteen iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik thuis in de woonkamer hangen, wat voor info wil je hebben dan?
en dit is het orgineel, geschilderd op een stukje karton. Ben blij dat de mijne iets meer kleur enzo heeft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |