Exclusief shipping dan, wijsneus.quote:
Waarom staat dat dan bij ebay? Free shipping? Why staat er dan op al die sites "Free shipping"?quote:
Is een achterneef van mijn moederquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je een recommender invoeren bij bic?
Kan het niet vinden.
Raar, dat staat er bij mij niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen dan tokko1 natuurlijk)
Ik zou even een andere browser proberen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Raar, dat staat er bij mij niet.
Alleen van de coupon code.
en jij denkt dat zij jouw verzendkosten gaan betalen? en dat je op ebay horloges voor 1 cent en dan 7 dollar verzendkosten kan kopen? dat kan natuurlijk ook andersom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarom staat dat dan bij ebay? Free shipping? Why staat er dan op al die sites "Free shipping"?
We betalen er toch niet voor? Alleen meer voor een product.
In IE doet hij het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou even een andere browser proberen...
Free shipping is wat het is. Dat je misschien verzendkosten bij de productprijs verrekent zijn dus te veel voor een product betaald. allá. Maar 't is en blijft FREE shippingquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef BigD033 het volgende:
[..]
en jij denkt dat zij jouw verzendkosten gaan betalen? en dat je op ebay horloges voor 1 cent en dan 7 dollar verzendkosten kan kopen? dat kan natuurlijk ook andersom.
Eckte baas vind ik het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is een achterneef van mijn moeder
Nee: niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Free shipping is wat het is. Dat je misschien verzendkosten bij de productprijs verrekent zijn dus te veel voor een product betaald. allá. Maar 't is en blijft FREE shipping
haha jouw usericonquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:
Gratis bestaat alleen bij politici, de rest van de wereld moet werk verzetten om iets te laten gebeuren
Heyyy, deze fleshlight is een fatsoenlijke maatquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Haha, een nog niet gebruiker.. wacht maar jonge tot je z'n fleshlight of eitje gehad hebt![]()
Wat moet je invullen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef AceOblivion het volgende:
Beste heren,
Ik heb een bepaalde zwarte hd koptelefoon van Dealextreme bij de douane liggen.
Vroeg me af wat ik het beste op eenhet formulier wat ik heb gekregen kan invullen als ik het pakketje wil krijgen.
Zijn er ook manieren om dit soort goederen langs de douane te krijgen aangezien iedereen en zn moeder het oo marktplaats heeft.
Bij voorbaat dank,
Ace
Zou ik ook zeggen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef shhulp het volgende:
Hahaha.. Voor de fun een Tenga EGG besteld bij DX
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef AceOblivion het volgende:
Beste heren,
Ik heb een bepaalde zwarte hd koptelefoon van Dealextreme bij de douane liggen.
Vroeg me af wat ik het beste op eenhet formulier wat ik heb gekregen kan invullen als ik het pakketje wil krijgen.
Zijn er ook manieren om dit soort goederen langs de douane te krijgen aangezien iedereen en zn moeder het oo marktplaats heeft.
Bij voorbaat dank,
Ace
Zie je DM trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Waarde en inhoud van het pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |