SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=httpMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
enaLaPo:quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een review:
[ afbeelding ]
Tripod voor camera's
+ Prijs; erg goedkoop
+ Handigheid; In alle hoeken wel te buigen en zo altijd wel waterpas te krijgen
- Lam; Mijn bovenste stukje was al een tikkeltje lam bij het kopen. Een zware Canon 450D kan die nauwelijks houden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
LAPOquote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een review:
Tripod voor camera's
+ Prijs; erg goedkoop
+ Handigheid; In alle hoeken wel te buigen en zo altijd wel waterpas te krijgen
- Lam; Mijn bovenste stukje was al een tikkeltje lam bij het kopen. Een zware Canon 450D kan die nauwelijks houden.
Wil nog even erbij vermelden dat ik liever voor deze gegaan was denk ik:
deze dusDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Je hebt ook een SLR-versie. Daar is de kop anders van waardoor die wat meer aankan. Die heb ik ook en het is inderdaad leuk spul. Maar laat niemand (incluis jezelf)) ermee 'spelen' want daar worden ze wel minder sterk/stevig vanquote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
LAPO
deze dus...
![]()
Nog maar eentje dan:
Growable lucky bambo in a bottle
+ Leuk en geinig voor aan de sleutelbos
- Kwam bij mij en paars aan
- Groeit niet en heb hem nu ongeveer 15 week?
- Toch in verhouding best duur voor zo'n schijterig dingetjeDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Die je 'liever' gehad had, die had ik, is weinig creatief te gebruiken hoor, die pootjes zijn vrij 'star', het is alleen dat je ze kunt samenvouwen zodat 'ie makkelijk meegaat, daarna werkt 'ie eigenlijk alleen als een driepootstripod, standaard gebruik dus, niks voor klemmen, ophangen of wat dan ook. Kan ook niks aan gewicht aan en valt snel om bij inbalans.quote:Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
LAPO
deze dus't Zijn dan ook geen analbeads...quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt ook een SLR-versie. Daar is de kop anders van waardoor die wat meer aankan. Die heb ik ook en het is inderdaad leuk spul. Maar laat niemand (incluis jezelf)) ermee 'spelen' want daar worden ze wel minder sterk/stevig van...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je moet hem eruit halen:quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Skippy_ball het volgende:
Nog maar eentje dan:
[ afbeelding ]
Growable lucky bambo in a bottle
+ Leuk en geinig voor aan de sleutelbos
- Kwam bij mij en paars aan
- Groeit niet en heb hem nu ongeveer 15 week?
- Toch in verhouding best duur voor zo'n schijterig dingetje
- The Bamboo can be taken out from the keychain and put into gardening pots to be grown
.
- Note: the color of the keychain's cover may be varied during shipment.![]()
Het is ook geen echte bambooquote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Je moet hem eruit halen:
- The Bamboo can be taken out from the keychain and put into gardening pots to be grown
.
- Note: the color of the keychain's cover may be varied during shipment.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Je moet hem eruit halen:
.
- Note: the color of the keychain's cover may be varied during shipment.![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hmm..quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die je 'liever' gehad had, die had ik, is weinig creatief te gebruiken hoor, die pootjes zijn vrij 'star', het is alleen dat je ze kunt samenvouwen zodat 'ie makkelijk meegaat, daarna werkt 'ie eigenlijk alleen als een driepootstripod, standaard gebruik dus, niks voor klemmen, ophangen of wat dan ook. Kan ook niks aan gewicht aan en valt snel om bij inbalans.
[..]
't Zijn dan ook geen analbeads...
Ik durf mijn camera niet eraan de hangen aan een hek, en zou ook niet weten waarom ik mijn camera een een hek wil hangen
En nog even een toevoeging, hij wiebelt ook nog eens na de lichtste aanrakingDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Het is een of andere moeras plantquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Volgens de titel van het artikel wel
Raider jaquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook nog bij Twix bla bla bla![]()
Iedereen googlen wat een Raider is
Pandawill heeft mij nu voor de 3e keer resend een fout product opgestuurd, heel knap.![]()
En aan de titel te zien "lucky" gaat dus niet elk plantje groeienquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is een of andere moeras plant
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Welkomquote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben ook weer helemaal verslaafd.![]()
Verslaving lurkt bij dat chinese spul té erg... heb nu 6 pakketjes onderweg:
Heli, WII mircofoons, hoesje tablet, usb 3.0 stick en nog wat kek....Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb op het moment drie onderweg vanaf dealextreme.com
- Telefoon accesoires
- Fietsbrillen
- 3D brillen
Hoef ik niet te Googlen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Raider ja![]()
Iedereen googlen wat een Raider is
Pandawill heeft mij nu voor de 3e keer resend een fout product opgestuurd, heel knap.Knappe lui, daar bij Pandawill, maar uh, hoe weet je dat het van Pandawill was dan? Want ik heb dus gewoon iets gekregen met een een mismatchend verpakkingsnummer en labelnummer waarvan ik vrij zeker ook ben dat het Pandawill is. Maar ik kan dus vergeten dat het verpakkingsnummer die ik zou moeten krijgen ook met een labeltje met mijn labelnummer mijn kant nog op komt?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kwam hier al een tijdje, een hele tijd geleden (als Mstr).quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Welkom![]()
Verslaving lurkt bij dat chinese spul té erg... heb nu 6 pakketjes onderweg:
Heli, WII mircofoons, hoesje tablet, usb 3.0 stick en nog wat kek....![]()
![]()
Er staat 451,4. Vinden jullie dat ik contact op moet nemen?quote:maandag 26 september 2011 @ 18:31 •
shiznuts
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'. Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.![]()
quote:![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hmm..
Ik durf mijn camera niet eraan de hangen aan een hek, en zou ook niet weten waarom ik mijn camera een een hek wil hangen
En nog even een toevoeging, hij wiebelt ook nog eens na de lichtste aanraking
![]()
('t is natuurlijk geen loodzware lens maar toch...)
En dit is geen aanrader:![]()
![]()
Nog wat ontvangen vorige week...
Mooi fel lampje, makkelijke AA's, mooie afwerking en blijft goed koel. Perfect voor op de fiets en binnenshuis gebruik, met de 10% coupon vrij goedkoop bij focalprice.
http://www.focalprice.com(...)ght_Torch_Black.html
Mooie afwerking en makkelijke AA. Iets minder fel dan de bovenste maar nog steeds een bak licht. Heel handig als je in de meterkast of in je computer moet rotzooien.
http://www.focalprice.com(...)ead_Light_Black.html
Dit soort low-end Fenix lampen zijn een goede aanrader want de prijs is vrij laag. De kwaliteit is gewoon goed en voldoende power voor het normale gebruik. De enkele euro's meer zeker waard vergeleken met b-merk Chinees.![]()
Waarom is dat GEEN aanrader?quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
('t is natuurlijk geen loodzware lens maar toch...)
En dit is geen aanrader:
[ afbeelding ]
Niet dat ik nog een grotere tripod wil, heb er twee. Puur uit interesse.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Niet echt stevig. Heb nog niet eerder een ander statief getest dus misschien is het ook wel normaal, maar als je 'm zo volledig uit hebt is die gewoon niet stevig. Plus ik kan het plastic waarschijnlijk kapot draaien met de schroeven die je moet aandraaien.quote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waarom is dat GEEN aanrader?
Niet dat ik nog een grotere tripod wil, heb er twee. Puur uit interesse.![]()
Thanksquote:Jij ookquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt stevig. Heb nog niet eerder een ander statief getest dus misschien is het ook wel normaal, maar als je 'm zo volledig uit hebt is die gewoon niet stevig. Plus ik kan het plastic waarschijnlijk kapot draaien met de schroeven die je moet aandraaien.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
![]()
Protective PU leather case for SE Xperia Arc
Prijs: 3 euro
+ Ziet er perfect uit! Leuk en sportief design
+ Past goed, telefoon klikt er makkelijk in en blijft goed zitten
+ Zit goed dicht, magneet is sterk genoeg
+ Gaten zitten allemaal op de goede plek
- Wat een VRESELIJKE lucht kwam er vanaf toen ik hem uitpakte. Pas na een week bij de falles hebben rondgehangen ruikt die eindelijk, uhm...., beter
- Rafelt wat af aan de zijkanten
- Randjes plastic brokkelen een klein beetje af, maar niet hinderlijk.
Maar voor die 3 euro mag ik absoluut niet zeuren.
Zijn er trouwens ook voor verschillende andere telefoons zag ik, onder andere de Samsung SDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Was dat sarcastisch?quote:
Ja dusquote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Carbon is toch helemaal hip?
Hij is best mooi
Ja, 'Fandyfire' is ook al zo'n toffe merknaam...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Lang geleden dat ik hier heb gepost, toch steeds bij DX aan 't bestellen geweest en 't valt me op dat ik steeds minder tevreden ben.
Bestellingen blijven lang op "order received - waiting for supplier" staan. Als ik dan na 2 wkn eens 'n ticket aanmaak, blijkt dat er 1 item niet op voorraad is en wat ik wil doen.
Ik denk dat ik in de toekomst gewoon per item 'n bestelling maak, dan weet ik meteen welk item niet in stock is en komt de rest wel meteen. Dan maar 10x de postbode aan de deur (of wordt dat gewoon door de brievenbus gedaan, als 't kan?)."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Graag zou ik je aan willen raden bij Buyincoins en of Lightake te kopen. En DX links te laten liggen, veel assorti.. maar slechte service, vooraadbeheer van **** en service is ook al niet al te best. Gewoon bij een andere webshops bestellenquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost, toch steeds bij DX aan 't bestellen geweest en 't valt me op dat ik steeds minder tevreden ben.
Bestellingen blijven lang op "order received - waiting for supplier" staan. Als ik dan na 2 wkn eens 'n ticket aanmaak, blijkt dat er 1 item niet op voorraad is en wat ik wil doen.
Ik denk dat ik in de toekomst gewoon per item 'n bestelling maak, dan weet ik meteen welk item niet in stock is en komt de rest wel meteen. Dan maar 10x de postbode aan de deur (of wordt dat gewoon door de brievenbus gedaan, als 't kan?).
SuccesCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Je vergeet de mooiste:quote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Damn, die maskers passen ook precies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! WhutDus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bestel weer mooi bij ZarmarkVia msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien. En maar janken dat ze geen geld verdienen als ze weer verkeerde zooi opsturen. Hoe kan Jack nu 40% korting geven op shipping, dat stak hij dus gewoon in zijn zak.
Het grote probleem met dure verzendkosten in Nederland is dat het vanaf 2 kilo is. Als je 2 kilo moet versturen is helemaal niet zo duur. Dit soort graaiende managers en beursbedrijven ondermijnen de Nederlandse samenleving en economie. Vroegah gingen dit soort landverraders in een grote pot met kokende olie, lijkt me een goed idee.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien.![]()
![]()
Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien. En maar janken dat ze geen geld verdienen als ze weer verkeerde zooi opsturen. Hoe kan Jack nu 40% korting geven op shipping, dat stak hij dus gewoon in zijn zak.
Het grote probleem met dure verzendkosten in Nederland is dat het vanaf 2 kilo is. Als je 2 kilo moet versturen is helemaal niet zo duur. Dit soort graaiende managers en beursbedrijven ondermijnen de Nederlandse samenleving en economie. Vroegah gingen dit soort landverraders in een grote pot met kokende olie, lijkt me een goed idee.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gewoon zorgen dat Jack straks lagere prijzen aanhoud dan Mistertaoquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.
Blijf voorlopig weer bij Zarmark bestellen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Even een (raar) vraagje,
Mijn vader heeft me het afgelopen weekend het huis uitgezet, nu zijn er nog 7 pakketjes onderweg met track&trace, nu zie ik hem er nog wel voor aan dat die ze weggooit. Is er een mogelijkheid om te bewijzen dat ze daadwerkelijk aangekomem zijn?![]()
Kijk, nu is 'ie wel leuk!Pre-sell sale!
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?
- edit - Wait? Whut!? Wat is de commotie hier?
Je kent het niet, oh een flimpje dan:
- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 27-09-2011 13:37:38 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tnt / postnl verhuis service?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:39 schreef Bankpasje het volgende:
Even een (raar) vraagje,
Mijn vader heeft me het afgelopen weekend het huis uitgezet, nu zijn er nog 7 pakketjes onderweg met track&trace, nu zie ik hem er nog wel voor aan dat die ze weggooit. Is er een mogelijkheid om te bewijzen dat ze daadwerkelijk aangekomem zijn?![]()
Dankje,quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tnt / postnl verhuis service?
Maar het wordt ook wel eens met dhl en nog een aantal anderen afgeleverd toch?![]()
Niet als het 'free shipping' was?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:02 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Dankje,
Maar het wordt ook wel eens met dhl en nog een aantal anderen afgeleverd toch?
Maare... geen kans op verzoening met je vader? Dat is namelijk de meest ideale oplossing. Ik kan me niets anders bedenken anders dan een tentje voor de deur en de post eigenhandig onderscheppen, het is immers reeds geadresseerd. Weet niet of de verhuisservice daarbij helpt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Haha je bent dakloos maar hebt grote zorgen over enkele duffe pakjes.Het park, 2e bank vanaf de zuidkantquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tnt / postnl verhuis service?![]()
![]()
HA-HA, Nee ben niet dakloosquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Haha je bent dakloos maar hebt grote zorgen over enkele duffe pakjes.
[..]
Het park, 2e bank vanaf de zuidkant
En het gaat om pakketjes met een totale waarde rond de 100 euro.![]()
Nee, hij zag me zusje en broer ook al niet meer. En nu mij ook niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet als het 'free shipping' was?
Maare... geen kans op verzoening met je vader? Dat is namelijk de meest ideale oplossing. Ik kan me niets anders bedenken anders dan een tentje voor de deur en de post eigenhandig onderscheppen, het is immers reeds geadresseerd. Weet niet of de verhuisservice daarbij helpt.
Het pakketje is al onderweg, ik zal eens contact opnemen met tnt![]()
Meer mensen hier last van het niet kunnen inloggen bij focal?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Damn, die maskers passen ook precies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?
- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Nu de helium nog![]()
De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uitBeter dan op het plaatje iig. )
De andere is blauw en nachtelijk.![]()
een schilderij voor 1$quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]![]()
[..]
Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.
Nu de helium nog![]()
De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uitBeter dan op het plaatje iig. )
[ afbeelding ]
De andere is blauw en nachtelijk.|?
![]()
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld (19 verzonden, 22e China verlaten)
Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelfGeen fout, er zit nog een sticker met een plaatje van een 90 graden plug op (dubbel fout dus, want het is een normale plug)
Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaal gesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor en ik denk zelfs deze te gaan gebruiken![]()
Ben dan wel niet zo'n audiofiel maar als ik de Beta's vergelijk met de Xears n3i dopjes dan voelt de bas wat zacht aan. Ook de middeltonen voelen op de Xears wat beter echter/scherper aan.
Maar de prijs van de Xears is dan ook 3 keer zo hoog als de Beta's.
En ''hand painted''?quote:
[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 27-09-2011 15:47:00 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelf
Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaalgesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor
[..]
En ''hand painted''?![]()
Post geupdate, hij kwam met de pakketpostquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:
[..]
Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?
Noemen ze het niet zo ivm copyright?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie neemt er even contact op met Jack dat dit beestje gewoon Nijntje heet?
(ipv Lovely Mini Gany Rabbit)![]()
Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :pquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Noemen ze het niet zo ivm copyright?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Miffyquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :p
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.jaja, en azo...![]()
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is.
Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen![]()
![]()
Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is.
Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen
Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.
Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.
Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/Export![]()
![]()
Classic ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef wil-bert het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/ExportDie Chinezen vinden er wel wat op. Protected batterijen die door yomanda gezegd zijn, maar geen protected circuit bieden; een tablet met multitouch, omdat er plek genoeg is voor al je vingers, al neemt 'ie er maar een waar want resistief en ga zo maar door.
je kunt ze natuurlijk 1 voor 1(of 5) bestellen dan loop je wel je whosale korting mis maja je hebt ze welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:
Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragenBAM dit is 3KB![]()
hier ook, heb hem ook net binnen, moest er zelfs voor tekenen. .:Pquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Post geupdate, hij kwam met de pakketpostMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........
In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?![]()
http://www.mistertao.com/(...)tem-10864472595.htmlquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef djpdjpnl het volgende:
Heeft iemand al Om Nom knuffels gespot in China?![]()
[ afbeelding ]
Zoek op Cut The Rope![]()
Vermoedelijk is het al wel vaker gevraagd, maar ik was benieuwd wat jullie beste aankoop via 'the Chinese way' is?![]()
http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562quote:
Van haarStaan zat andere sellers op ebay ook.
trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.![]()
Neh... Nijntje heeft een kruisje als mond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie neemt er even contact op met Jack dat dit beestje gewoon Nijntje heet?
(ipv Lovely Mini Gany Rabbit)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Grappig wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562
Van haarStaan zat andere sellers op ebay ook.
trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees.
Jezus Christus wat een bak lichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, vrijdag die trustfire lamp besteld via eBay vandaag al in huis![]()
![]()
Nu wachten op je bestelling wietzaadjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een bak licht
En de explosieve opruimingsdienst...
Wietzaadjes?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nu wachten op je bestelling wietzaadjes.
En de explosieve opruimingsdienst...
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734![]()
Jammer genoeg staat ebay met z'n buidel open voor de uitgang. Insertion fees, closing fees, paypal feesquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Grappig wel.Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees.
Ach ze kopen gewoon feedback van mij eigenlijk zodat ze een goede reputatie hebben voor de dure schilderijen
Mooi kleurtjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wietzaadjes?
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734![]()
![]()
Jammer dat ze niet wat paarsiger zijn, had je ze op kunnen hangen tegen junks.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! WhutDus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op![]()
Maar bestel weer mooi bij ZarmarkVia msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!
![]()
Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een uurtje geleden een mailtje met de boodschap dat m'n bestelling verstuurd is. Dat valt dus al meequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
jaja, en azo...![]()
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef marco_sire het volgende:
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........
In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?![]()
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.
Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.
Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.
Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.![]()
En dan vervolgens een magnetron-menu nuttigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel![]()
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.
Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.
Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.
Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.![]()
![]()
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."
Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug?
Iemand zoiets ook gehad?wat is dit![]()
Is het terug gestort, of is het een terugbetalingquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."
Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug?
Iemand zoiets ook gehad?daar zit namelijk verschil in
Staat omschreven als terugbetaling.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is het terug gestort, of is het een terugbetalingdaar zit namelijk verschil in
wat is dit![]()
Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel![]()
Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.
In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn
Game on!![]()
Ja, van leven ga je dood.Learn to live with it.
Spanning is ook niet goed toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn
Élke dag weer de spanning als je thuis komt, pakketje pakketje??!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Producten in de EU moeten wel aan bepaalde eisen voldoen (doen ze vaak niet) maar of je nu direct bang moet worden van Chinese webshops. Zolang je nergens op gaat zuigen of in de fik steken zal het wel loslopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?
In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn
Game on!
Kwik in je vullingen, kwik in de vaccinaties, bakken MSG en aspartaam in ons eten, groenten staat stijf van spuitgif. Met de GSM in de zak heb je straks een lange sok met 2 erwten erin![]()
![]()
ja, het is een erg vet stukkie lichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een bak licht
ook niet voor hoeven tekenen misschien?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?![]()
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:07 schreef Koen. het volgende:
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
katten vinden dat ook leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand trouwes een niet te duur, simpel wereldontvangertje voor in de survival-kit.
(voor als de pleuris uitbreekt)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest.'Bubblewrap' is the magic word.
Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant
) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.
Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.
Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3
Hehe, jack heeft nu ook op z'n site dat hij nog goedkoper is dan Mistertao!
[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 28-09-2011 11:54:24 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''quote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueertquote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog isquote:Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueert![]()
Vaak staat dan bij de tracking van de TNT niet de referentie van het HK nummer, als dit er wel staat (niet zo vaak) dan heeft bellen pas zin
Verder net een pakketje binnen wat niet voor mij bedoeld was.... het begint nu toch wel een rage te worden ofniet?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog is![]()
Vaak staat dan bij de tracking van de TNT niet de referentie van het HK nummer, als dit er wel staat (niet zo vaak) dan heeft bellen pas zin
Verder net een pakketje binnen wat niet voor mij bedoeld was.... het begint nu toch wel een rage te worden ofniet?
Wat heb je gekregen?
Pandawill weer?Lekker bezig...
![]()
Als ik een gok moet doen is het focalprice...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
![]()
Goeie kans daarop met 'Fineou' inderdaad, krijg ik altijd van Focal zo.
PW is '4PX Worldwide'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
RMA gemaakt, nu maar kijken wat ze doen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Focalprice handelt dat altijd wel correct af.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef RobertNL het volgende:
RMA gemaakt, nu maar kijken wat ze doen.
Meestal geven ze je 3 opties, geld terug, coupon of herzending.![]()
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Wat kun je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb wel een iPod Touch![]()
![]()
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat kun je ermee?
Want ik heb wel een iPod Touch
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Ik wil hem wel, graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me wantsquote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisteren
Heb namelijk geen mp3/aux ondersteuning op de autoradio.![]()
Zou tof zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neem jij hem dan maar
Het is toch geen noodzaakbedankt.
RobertNL staat de deal vast?![]()
Is goed, kijk vanavond hoe ik hem het beste kan versturenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou tof zijnbedankt.
RobertNL staat de deal vast?
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 28-09-2011 14:18:31 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben nieuw hier, maar bestel ook al tijdje wat spullen, ook bij DHgate bijvoorbeeld.
Net ff voor 1 cent oordopjes besteld bij ahappydeal verder zijn er nog wat bestellingen onderweg.
Iemand toevallig nog een andere 1 cent deal tegengekomen?![]()
jack de man is gewoon in dienst hij DXquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.zarmark.com/faq_detail.aspx?id=29
Wacht, wat??
Of heeft hij een faq geleend?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij ever buy ing en a happydeal zijn nou wat groupdeals voor 1 cent.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef Racer88 het volgende:
Ben nieuw hier, maar bestel ook al tijdje wat spullen, ook bij DHgate bijvoorbeeld.
Net ff voor 1 cent oordopjes besteld bij ahappydeal verder zijn er nog wat bestellingen onderweg.
Iemand toevallig nog een andere 1 cent deal tegengekomen?![]()
It still needs 717 buyers to get the lowest price of USD 0.01quote:Op woensdag 28 september 2011 14:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij ever buy ing en a happydeal zijn nou wat groupdeals voor 1 cent.
Dat wordt m niet...![]()
![]()
Als je hem nou gwn in je winkelmand pleurt zie je het uiteindelijk vanzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef witbiertje het volgende:
[..]
It still needs 717 buyers to get the lowest price of USD 0.01
Dat wordt m niet...
Je hoeft het niet te kopen he.
[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 28-09-2011 14:43:43 ]![]()
http://chinaprices.us/quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef Racer88 het volgende:
Iemand toevallig nog een andere 1 cent deal tegengekomen?
Niks invullen en op zoeken klikken wil ook nog wel eens wat leuke items tevoorschijn toveren.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bestelling van DX ontvangen, was op 17-9 verstuurd.
Handschoenen maat L gekocht, en maat M ontvangen.
Samen met de Chinese maatvoering komt het dan uit een op maat S.![]()
![]()
![]()
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je hem nou gwn in je winkelmand pleurt zie je het uiteindelijk vanzelf.
Je hoeft het niet te kopen he.![]()
![]()
Heh, fijn. Mistertao kreeg de producten niet meer bij de seller. Netjes refund gekregen, echter op het account van Mistertao. Fijn. Paypal geschil aangemaakt gisteravond en vandaag netjes een mail terug gekregen dat ik me geld mag ontvangen op me paypal rekening. Toch nog iets dat snel gaat bij hun!![]()
Heb een tijdje terug 3 paar oordopjes besteld, dit omdat het goedkoop is en ik In-Ear wil proberen. Ik heb een code van ********** gekregen om de bestelling te traceren, dit via ec-firstclass.org. Maar, de status van de bestelling is sinds 15 september niet meer gewijzigd:
·Sent to HK AMC mail center on 2011-09-15 22:23:03.(GZ)
·Processing in warehouse on 2011-09-15 22:19.(GZ)
·Order confirmed on 2011-09-15 22:18.(GZ)
·Order received on 2011-09-15 09:22.(GZ)
Is dit normaal? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik m'n pakketje toch krijg, mocht dit verkeerd gaan? Contact opnemen met E-v-er---bu-yin-g/Paypal(geschil)/ec-firstclass? Wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor je hulp![]()
![]()
Geduld hebben. Hij is pas de 15e aangeboden bij het postkantoor daar...quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef Dikkeh het volgende:
Heb een tijdje terug 3 paar oordopjes besteld, dit omdat het goedkoop is en ik In-Ear wil proberen. Ik heb een code van ********** gekregen om de bestelling te traceren, dit via ec-firstclass.org. Maar, de status van de bestelling is sinds 15 september niet meer gewijzigd:
·Sent to HK AMC mail center on 2011-09-15 22:23:03.(GZ)
·Processing in warehouse on 2011-09-15 22:19.(GZ)
·Order confirmed on 2011-09-15 22:18.(GZ)
·Order received on 2011-09-15 09:22.(GZ)
Is dit normaal? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik m'n pakketje toch krijg, mocht dit verkeerd gaan? Contact opnemen met E-v-er---bu-yin-g/Paypal(geschil)/ec-firstclass? Wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor je hulp![]()
Oke, dan wacht ik nog even af. Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef Repeating het volgende:
[..]
Geduld hebben. Hij is pas de 15e aangeboden bij het postkantoor daar...
Zelf heb ik geen ervaring met Boyonme.![]()
Duurt vaak een week of twee á drie, zoals ook mee te krijgen is in dit topic.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:01 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog even af. Bedankt voor je reactie.
Zelf heb ik geen ervaring met Boyonme.Sorry, ik ben alleen van de Girlonme.comquote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef Repeating het volgende:
Iemand ervaringen met Boyonme.com?Maare, de site lijkt down.
http://www.buyonme.com/
Denk dat je die bedoeld... Redelijk dure amerikaan met chinees handelswaar?
-edit-
Hij lijkt wel te duurMijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Helaas voor jou ben ik een uiterst smerige koper gewordenquote:I am an honest seller. Customer is our God. Impulse is the devil. If you meet anything that can not solve, please kindly contact with me.
We will reply you immediately and solve the problem of you
Thanks![]()
![]()
Idd hij ja..quote:Op woensdag 28 september 2011 18:11 schreef Marvelous het volgende:
http://www.buyonme.com/
Denk dat je die bedoeld... Redelijk dure amerikaan met chinees handelswaar?
-edit-
Hij lijkt wel te duur
En deze www.geminideal.com. Iemand ervaring mee?![]()
Die laatste is al beter aan de prijs... maar geen ervaring!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef Repeating het volgende:
[..]
Idd hij ja..
En deze www.geminideal.com. Iemand ervaring mee?Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Toch maar even contact opgenomen met mp4nation over dat pakketje van 451 gram die ik niet besteld heb, ben benieuwd.![]()
-weg-
[ Bericht 49% gewijzigd door kanovinnie op 29-09-2011 18:23:11 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Had dan beter een Engels woordenboek kunnen lenen me dunkt.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
jack de man is gewoon in dienst hij DX?
Of heeft hij een faq geleend?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
http://www.dealextreme.co(...)-set-ir-remote-32694
Iemand die ook dit helicoptertje heeft besteld? Stomme ding wilt niet aan bij mij..![]()
Helicopter branden alle lampjes, lampjes van de afstandsbediening werken ook.Maar de bladen willen niet draaien
Back to the 70's![]()
Arnold, even met het "gashendel" een paar keer vooruit en dan weer achteruit, dan gaat ie vanzelf wel...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Of ff tegen de achterkant aantikken waar de batterij zitten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef arnold-d het volgende:
Iemand die ook dit helicoptertje heeft besteld? Stomme ding wilt niet aan bij mij..![]()
Helicopter branden alle lampjes, lampjes van de afstandsbediening werken ook.Maar de bladen willen niet draaien![]()
Ja, of van kanaal wisselen, vaak hebben die dingen een A, B of C-kanaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef arnold-d het volgende:
Helicopter branden alle lampjes, lampjes van de afstandsbediening werken ook.Maar de bladen willen niet draaien
Alles @ hierboven werkt niet!
Lijkt alsof er geen verbinding is tussen de heli en de afstandsbediening.Back to the 70's![]()
Plaatje 4 komt mij bekend voor?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Repeating het volgende:
[ afbeelding ]
De crew van Buyonme.com. Wat moet ik er van zeggen.. haha.![]()
$40 op mijn mistertao.com omdat iets niet kon worden geleverd, maar geen idee waar ik het aan moet besteden.
edit: Jammer trouwens dat ondanks mijn BIC en mistertao accounts verbonden zijn, ik mijn mistertao saldo niet op BIC kan gebruiken.
[ Bericht 39% gewijzigd door Salamanderrr op 28-09-2011 22:22:20 ]![]()
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.525462
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.815809
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.680902
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.863290
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.596408
Volgens mij weet RobertNL hier wel wat van, hij reageerde ook in de forums bij die heli.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Meestal zit het probleem gewoon in de ontvanger of bediening (IR ledjes stuk bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 28 september 2011 22:16 schreef BigD033 het volgende:
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.525462
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.815809
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.680902
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.863290
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.596408
Volgens mij weet RobertNL hier wel wat van, hij reageerde ook in de forums bij die heli.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Eindelijk mn pakketje binnen van een paar topics terug , word hij bezorgd als ik niet thuis ben en moet er voor getekend worden![]()
pakketje is klein genoeg om door de brievenbus te passen en het is dus ook de eerste keer dat er opeens voor getekend moet worden.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
Brainwavz? Iets met tracking? Iets van aanzienlijke* waarde?
* is natuurlijk relatief
Maar ja, ik heb al tientallen keren moeten tekenen voor iets.
Link staat er al tijden, geen idee hoe ze dat doen. Misschien heeft DX wel aandelen? (Als je goed kijkt vind je op de meeste sites die daar aan de zijkant staan wel een logo/naam/adres van DX)quote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarschijnlijk ben ik spuit11, maar...
waarom staat er een link naar madeinchina op DX? Die waren toch niet altijd van dezelfde eigenaar?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dit is slechts een beeld, behoort niet tot DealExtremequote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.zarmark.com/faq_detail.aspx?id=29
Wacht, wat?![]()
jack=backquote:Op donderdag 29 september 2011 05:34 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Dit is slechts een beeld, behoort niet tot DealExtremeBAM dit is 3KB![]()
Paypal geschil aanmaken als je wil. Heb ik ook gedaan en je krijgt het dan gewoon terug.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:16 schreef Salamanderrr het volgende:
$40 op mijn mistertao.com omdat iets niet kon worden geleverd, maar geen idee waar ik het aan moet besteden.
edit: Jammer trouwens dat ondanks mijn BIC en mistertao accounts verbonden zijn, ik mijn mistertao saldo niet op BIC kan gebruiken.![]()
whehe
de 26e een order gedaan @ DX van wel 10 kleine spulletjes en gister al shipped
'k zag dat ze geen lasers meer mochten verkopen?
hoelang duurt t trouwes voordat er n review geplaatst wordt?| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
> 5mw niet meer, maar dat mogen wij hier in Nederland toch niet importerenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:12 schreef marcel-o het volgende:
whehe
de 26e een order gedaan @ DX van wel 10 kleine spulletjes en gister al shipped
'k zag dat ze geen lasers meer mochten verkopen?
MP4Nation heeft weer een paar deals, misschien zit er wat voor iemand tussen
Brainwavz B2 Earphones with Fiio E11 amp just $159.50 Jump to deal
Brainwavz B2 Earphones $40 off coupon on forumsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nationite N2 $10 off coupon (4GB and 8GB model) coupon code: e03ceeb1de Jump to deal
Ainol Novo 8 Android 2.2 Tablet just $194.50 Jump to deal
Renesas Android 2.2 Tablet with GPS just $199.50 Jump to deal
FiiO E7 Amp and USB Dac $10 off coupon - Coupon can be used on any of the E7 with L series Fiio cable bundles. Coupon code: dsvd6fswq Jump to our Fiio E7 selection
WAIT - Special for forum members get access to a $15 FiiO E7 coupon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All car accessories 5% off Jump to Car accessories
Lijkt wel uitverkoop zo veel aktieshaha
Gisteren mijn eerste bestelling op DX gedaan!
Kan niet wachten tot het geleverd wordt![]()
Als je dit soort topics leest ga je al erg snel ook zulke dingetjes kopen![]()
![]()
Dat hele mp4nation komt mijn neus uit. Mijn hele mailbox stoomt vol met DEALS DEALS DEALS. Ik vind het helemaal geen deals en het geeft aan dat alles te duur is in die shop.
Ik heb liever vaste lage prijzen en zal ook niets kopen totdat het een flinke korting is van 50%.
Dat zag je vorige week ook met die BETA oordoppen. Wekenlang $5 DEALS voor de vroege vogels en vervolgens gaat de helft eraf.
Een hele nare manier van zaken doen.![]()
Eens, op die acties met 50% korting staat Raz ook echt nog geen verlies.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:55 schreef monkeybrain het volgende:
Dat hele mp4nation komt mijn neus uit. Mijn hele mailbox stoomt vol met DEALS DEALS DEALS. Ik vind het helemaal geen deals en het geeft aan dat alles te duur is in die shop.
Ik heb liever vaste lage prijzen en zal ook niets kopen totdat het een flinke korting is van 50%.
Dat zag je vorige week ook met die BETA oordoppen. Wekenlang $5 DEALS voor de vroege vogels en vervolgens gaat de helft eraf.
Een hele nare manier van zaken doen.
Met een aantal mensen samen kopen heeft bij MP4 ook weinig zin (als je af en toe die acties hebt). Afgelopen maandag gevraagd wat hij met de prijs kon doen; Bij afname van 10 stuks, $23.50. Niet echt een superdeal na dat ze een week eerder 50% korting kunnen geven voor 1 setje.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik had deze besteld bij BIC:
http://www.buyincoins.com(...)ps-product-7698.html
Zijn veel fijner dan de standaard die op oortjes zitten.
Ze zitten dieper.![]()
Nutteloos, maar ik wil er een:
http://blog.dealextreme.c(...)e-wall-climbing-car/
Iemand toevallig ervaring mee?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb 'em niet, maar ik ken 'em wel. Zo vet is het niet, je raakt snel uitgespeeld, het maakt een klereherrie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het klinkt ook echt als een stofzuigerquote:Op donderdag 29 september 2011 10:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb 'em niet, maar ik ken 'em wel. Zo vet is het niet, je raakt snel uitgespeeld, het maakt een klereherrie.![]()
![]()
Ik vraag me af of al die fabrieksmedewerkers naast hun 2 euro uurloon 3 of ongeveer 6 soorten kanker meekrijgen als ze daar werken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
Protective PU leather case for SE Xperia Arc
- Wat een VRESELIJKE lucht kwam er vanaf toen ik hem uitpakte. Pas na een week bij de falles hebben rondgehangen ruikt die eindelijk, uhm...., beter![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef tokko1 het volgende:
Brainwavz B2 Earphones $40 off coupon on forumsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nationite N2 $10 off coupon (4GB and 8GB model) coupon code: e03ceeb1de Jump to deal
Ainol Novo 8 Android 2.2 Tablet just $194.50 Jump to deal
Renesas Android 2.2 Tablet with GPS just $199.50 Jump to deal
FiiO E7 Amp and USB Dac $10 off coupon - Coupon can be used on any of the E7 with L series Fiio cable bundles. Coupon code: dsvd6fswq Jump to our Fiio E7 selection
WAIT - Special for forum members get access to a $15 FiiO E7 coupon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All car accessories 5% off Jump to Car accessories
Lijkt wel uitverkoop zo veel aktieshaha
leuk al die kortingen maar ik wil wel zo'n ip camera: http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html
maar die zijn nu dus niet in de aanbieding, heb ze wel vaker voor gezien voor de actie prijs 49$ ofzo.. ze doen het nog heel redelijk zoals ik kan zien in de reviews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ben wel eens benieuwd of er nog meer mensen belangstelling hebben bij een ip camera,
mogenlijk dat we dan een mooie actie/korting kunnen regelen voor fok?
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 29-09-2011 11:15:54 ]![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef tokko1 het volgende:
Brainwavz B2 Earphones $40 off coupon on forumsZeker niet 1+1 = setdeal met nog eens $40 off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dan had ik het misschien wel gedaan.
Ik denk dat de beta's zo goedkoop zijn omdat ze verkeerdom gewired zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 08:55 schreef monkeybrain het volgende:
Een hele nare manier van zaken doen.Althans dat is bij die van mij wel zo
Mijn links zit rechts en omgekeerd
Goedemorgen![]()
Omdat mensen zo vaak vragen naar goede goedkope mp3spelers....
Deze Engelse Ebay gast verkoopt refurbished Sandisk Fuze modellen voor een redelijke prijs van 25/30 euro. Dit is 1 van de beste pure mp3 spelers die de laatste jaren op de markt is gebracht + de Rockbox mogelijkheid. Helaas worden deze niet meer gemaakt en was mijn oude helemaal versleten![]()
Ik heb een exemplaar ontvangen en deze komt in een mooi plastic folie, echt als nieuw. De batterij test loopt ook goed en verder geen klachten.
30 dagen garantie, usb kabeltje en koptelefoon erbij in een envelop![]()
http://stores.ebay.nl/ITs(...)trksid=p4634.c0.m322![]()
Ik heb net de ultra portable Sansa Clip+, lekker klein, voor onder het sporten o.i.d. Brand neu van Pixmania of Amazon was het. Sansa is wel nice, zeker inderdaad met Rockbox ( www.rockbox.org ) en een amplifier als de FiiO E5 misschien (kun je op Ebay wel goedkoop krijgen met bieden). Was er ook nog een tip om zo'n externe noodaccu te gebruiken, voor mij niet van toepassing, want dan wordt het me te bulky en druist het tegen de filosofie in waarvoor ik 'em gekocht heb 'ultra portability' (niet te verwarren met 'mobility'=accuduur).
Ervaring met cheapass MP3-shizzle uit China: niet doen. Goedkoop kutplastic en er zit technologie in waar niet over is nagedacht. Het reproduceert geluid met een chipkaart die is ingelijst met wat plastic, maar daar is ook alles mee gezegd. Kun je beter Sansa doen.
Nu is het wachten op de Clip Zip. Die is ook best awesome.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of al die fabrieksmedewerkers naast hun 2 euro uurloon 3 of ongeveer 6 soorten kanker meekrijgen als ze daar werken.![]()
![]()
Paar maanden geleden dus een RGB Ledsnoer besteld met controller. Kwam vrij snel aan, allemaal prima, maar de kleuren op de afstandsbediening kloppen niet met de kleur van het licht en een aantal knoppen werken niet. Gemeld aan de verkoper, die stuurde een nieuw kastje op. Prima service
Vandaag kwam hij aan, is het een andere aansluiting dus ik kan er nog niks meeEn een 4-pin female-female connector heb ik niet. De verkoper om zo'n ding vragen vind ik ook vrij brutaal
![]()
![]()
What's up with the UI-protest?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk hoe ze wild met die lasers rondzwaaien in een wit kantoortje
Ik zit Isabel al 6 maanden dagelijks te emailen maar ze reageert nietquote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
What's up with the UI-protest?![]()
![]()
Vandaag zijn de RAZ (BETA) niet binnen gekomen. Overigens wel spul van DX (wonderbaarlijk binnen 10 dagen).
![]()
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door kanovinnie op 29-09-2011 18:26:09 ]Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
yup is hem, enkel de zwarte versie..
is het wat? en zeker de maat? omdat ik na een jaar met me ballen in het zand en polar bier zuipen best ben aangekomen...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
jij ook al ik heb ook rgb led van bic besteld z'n kastje met ab er bij. Kloppen de kleuren nietquote:Op donderdag 29 september 2011 14:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Paar maanden geleden dus een RGB Ledsnoer besteld met controller. Kwam vrij snel aan, allemaal prima, maar de kleuren op de afstandsbediening kloppen niet met de kleur van het licht en een aantal knoppen werken niet. Gemeld aan de verkoper, die stuurde een nieuw kastje op. Prima service
Vandaag kwam hij aan, is het een andere aansluiting dus ik kan er nog niks meeEn een 4-pin female-female connector heb ik niet. De verkoper om zo'n ding vragen vind ik ook vrij brutaal
![]()
ik heb thuis nog wel z'n 4 pin naar 4 pin stekkertje wordt verstuurd tegen porto kosten.BAM dit is 3KB![]()
Nepproducten mogen hier niet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
PMquote:Op donderdag 29 september 2011 18:16 schreef revpolen het volgende:
yup is hem, enkel de zwarte versie..
is het wat? en zeker de maat? omdat ik na een jaar met me ballen in het zand en polar bier zuipen best ben aangekomen...![]()
http://www.dealextreme.co(...)d-iphone-black-94587
Wat? $100 dollar voor meuk uit China?.
Dat moeten wel zeer super oortjes zijn dan?!![]()
Vandaag m'n 1e pakketje uit 'n reeks van DX ontvangen.
Leuk racetenue van Radioshack (best goede kwaliteit) en nog wat ander spul. Alleen mis ik de zonnebril met verschillende lenzen, die ik zo nodig kan gebruiken met dit weerDe 26e pas verzonden vanuit China, dus dat duurt nog wel 'n 2 weekjes
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kreeg een mail van Jelly van Zarmark. Erg aantrekkelijke prijzen.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Wow, zou ik toch liever voor een Brainwavz of SoundMagic gaan bij MP4nationquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef jonasr het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)d-iphone-black-94587
Wat? $100 dollar voor meuk uit China?.
Dat moeten wel zeer super oortjes zijn dan?![b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Inderdaad, al ben ik er wel nieuwsgierig naar eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wow, zou ik toch liever voor een Brainwavz of SoundMagic gaan bij MP4nation.
![]()
quote:
Dat ik hem hier nogmaals moet plaatsen...
een iphone clone voor een 4 jarig neefje..![]()
![]()
als je hem een telefoon cadeau wil doen, koop je hem toch zo dummy model van een paar euro ..
[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 30-09-2011 05:54:07 ]![]()
Fijn dat je zelf zoektquote:
Meld je het ook even als je ze gevonden hebt? Bedankt..
(www.chinaprices.us, engelse zoektermen gebruiken etc..)
[ Bericht 8% gewijzigd door kanovinnie op 30-09-2011 05:56:15 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kon niks vinden...quote:
http://chinaprices.us/?q=FOK
-Edit, zie dat de 'cinische' post hierboven al is geplaatst.
[ Bericht 10% gewijzigd door kanovinnie op 30-09-2011 05:56:35 ]![]()
-weg-
[ Bericht 91% gewijzigd door kanovinnie op 30-09-2011 05:56:49 ][b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Nee, ik kan ze van 20cm niet vinden, hoe gaat dat Taobao kopen nu, leeft Jack Peng nog of is die al dood aan al die kankerverwekkende stoffen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef thethoryd het volgende:
Valt zo'n Angry Birds knuffel ook onder nepproducten?
Gr,GGGG![]()
Hij moet bereikbaar blijven. En verder heb ik alleen duurdere android clones liggen wat beetje zonde is voor iemand van die leeftijd. Vandaar dus een goedkoop alternatiefquote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ik hem hier nogmaals moet plaatsen...
een iphone clone voor een 4 jarig neefje..![]()
![]()
als je hem een telefoon cadeau wil doen, koop je hem toch zo dummy model van een paar euro ..![]()
![]()
Ik blijf maar mailen met die Taobao agent of die troep eindelijk bij haar binnen is.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
heeft dit geen verdere gevolgen zon geschik? kan je nog wel bij mr tao kopen nu bv.?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Repeating het volgende:
Heh, fijn. Mistertao kreeg de producten niet meer bij de seller. Netjes refund gekregen, echter op het account van Mistertao. Fijn. Paypal geschil aangemaakt gisteravond en vandaag netjes een mail terug gekregen dat ik me geld mag ontvangen op me paypal rekening. Toch nog iets dat snel gaat bij hun!![]()
Iemand van 4 die bereikbaar moet blijvenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:58 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hij moet bereikbaar blijven. En verder heb ik alleen duurdere android clones liggen wat beetje zonde is voor iemand van die leeftijd. Vandaar dus een goedkoop alternatiefDan zit er echt een steekje los in je familie.
Maar zijn de talloze 15/20 euro prepaid pakketten incl. gsm niet voldoende?![]()
Ja euuh, Nepproducten mogen hier niet besproken worden. Volgens mij had ik dat gister nog aangegeven?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Precies het antwoord wat ik wou gevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 05:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Iemand van 4 die bereikbaar moet blijvenDan zit er echt een steekje los in je familie.
Maar zijn de talloze 15/20 euro prepaid pakketten incl. gsm niet voldoende?![]()
![]()
Nee hoor. De klant is god bij hun.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:45 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
heeft dit geen verdere gevolgen zon geschik? kan je nog wel bij mr tao kopen nu bv.?![]()
JACKquote:
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Hebben we die Griek ook nog steeds!quote:
Waar haal je het geld vandaan om wat te kopen? Ons belastinggeld hèhè!![]()
Wtf happened to topic?? Did it explode??Zal er wel op neerkomen dat ik binnenkort zo'n ding bestel nu. En bedankt he, voor het planten van dat idee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat mensen zo vaak vragen naar goede goedkope mp3spelers....
[ afbeelding ]
Deze Engelse Ebay gast verkoopt refurbished Sandisk Fuze modellen voor een redelijke prijs van 25/30 euro. Dit is 1 van de beste pure mp3 spelers die de laatste jaren op de markt is gebracht + de Rockbox mogelijkheid. Helaas worden deze niet meer gemaakt en was mijn oude helemaal versleten![]()
Ik heb een exemplaar ontvangen en deze komt in een mooi plastic folie, echt als nieuw. De batterij test loopt ook goed en verder geen klachten.
30 dagen garantie, usb kabeltje en koptelefoon erbij in een envelop![]()
http://stores.ebay.nl/ITs(...)trksid=p4634.c0.m322
Alleen jammer dat ie geen bluetooth danwel wifi heeft. Hiermee is een draadloze headset out of the question, en als je dat eenmaal gewend bent, ben je zo snel verwend.. (geluidskwaliteit is alleen wel zoveel meer minder, maar geen gekut meer vanwege die stomme kabeltjes..)
Is de geluidschip/kwaliteit een beetje vergelijkbaar met wat in Nederland in Cowon spul zit?Common sense is my super power. What's yours?
Heb die nieuwe koptelefoon van MP4Nation besteld ,, nja ge pre-ordered.
En ook de M1 oortjes.. ben benieuwdCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jacky boy, ik moet nog een setje kerstmis lampjes van jou krijgen van 1,5 jaar terugquote:
Elke mp3speler klinkt hetzelfde als je het pure signaal bekijkt. Het verschil zit in de mogelijkheden om dat geluid aan te passen, alle opties in de software, batterijvermogen etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef neo2000 het volgende:
Wtf happened to topic?? Did it explode??
[..]
Zal er wel op neerkomen dat ik binnenkort zo'n ding bestel nu. En bedankt he, voor het planten van dat idee in m'n hoofd.
Alleen jammer dat ie geen bluetooth danwel wifi heeft. Hiermee is een draadloze headset out of the question, en als je dat eenmaal gewend bent, ben je zo snel verwend.. (geluidskwaliteit is alleen wel zoveel meer minder, maar geen gekut meer vanwege die stomme kabeltjes..)
Is de geluidschip/kwaliteit een beetje vergelijkbaar met wat in Nederland in Cowon spul zit?
De Fuze en Clip+ zijn standaard hele goede spelers puur voor muziek, video en andere fratsen hoef je niet op te rekenen. Als je Rockbox erop gooit overstijgen ze Cowon qua opties en tweaks. Deze modellen zijn heel populair bij zogenaamde audiofielen fora.
Verwacht geen super slick design en reutemeteut, het zijn gewoon nette apparaatjes zonder flauwekul voor een budget prijs. Muziek laden gaat als een externe drive, ook mappenstructuur selecteerbaar. Het scrolwieltje is niet zo hip als een touchpad maar werkt 10 keer beter omdat je fysieke feedback krijgt. Het SD slot is ook fantastisch.
Alles wat Apple mp3spelers waardeloos maakt heeft deze speler dus nietDe nieuwe Fuze hebben ze totaal verpest met een touchpad dat totaal niet handig werkt
![]()
![]()
Het m62 horloge wat een aantal topics terug werd beproken heb ik vandaag binnen gekregen.
Tevreden over de verzendtijd, ongeveer 2 weken..
Horloge zelf voelt vrij stevig, uiterlijk is exect gelijk aan de foto, batterij wel al gelijk moeten wisselen, gelukkig zat er een spare bij.
Al met al een net horloge, zeker voor de 5 euro die ik er voor heb betaald, verzendverpakking had beter gekund, maar het blijft chinashopping natuurlijk.
Foto komt asap, zit nu op mobiel![]()
Ze hebben bij de Kruidvat weer een gratis scheermes/schuim/aftershave actie 100% retour![]()
Even 80 euro aan spullen gehaald![]()
![]()
Jij hebt hem sneller dan ik :pquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:32 schreef Maxbet het volgende:
Het m62 horloge wat een aantal topics terug werd beproken heb ik vandaag binnen gekregen.
Tevreden over de verzendtijd, ongeveer 2 weken..
Horloge zelf voelt vrij stevig, uiterlijk is exect gelijk aan de foto, batterij wel al gelijk moeten wisselen, gelukkig zat er een spare bij.
Al met al een net horloge, zeker voor de 5 euro die ik er voor heb betaald, verzendverpakking had beter gekund, maar het blijft chinashopping natuurlijk.
Foto komt asap, zit nu op mobiel
Mijne is nog niet binnen.![]()
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922quote:
Vendor: http://myworld.ebay.nl/digitalzone2010/?_trksid=p4340.l2559
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..![]()
Huhquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben bij de Kruidvat weer een gratis scheermes/schuim/aftershave actie 100% retour![]()
Even 80 euro aan spullen gehaald![]()
Weer van Gilette ofzo? Kan d'r niets over vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Even 80 euro aan spullen gehaald
Heb vorig jaar ook gehaald, gebruik alleen nooit; scheer droog.Hmm, die zien er best geinig uit. Eindelijk weer een pakketje voor mij verzorgen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..![]()
![]()
http://www.kruidvat.nl/do(...)e.html#/zoompage/41/quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weer van Gilette ofzo? Kan d'r niets over vinden.
Heb vorig jaar ook gehaald, gebruik alleen nooit; scheer droog.![]()
Nice bedankt voor de tip! Hoe haal je voor 80¤ gratis spul? Er staat in de voorwaarden 'maximaal 3 actieproducten'quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Even 80 euro aan spullen gehaald
Ook ff de Brianwavs HM3 besteld bij mp4nation. 47$ na 5%korting met coupon![]()
Helaas heeft de douane mijn pakketje onderschept. Zie nergens dat ze denken dat het illegaal is, wel moet ik de prijs opgeven. En heb een paar tips nodig! Voor de mods, hier is niets illegaals aan. Want ik zeg niet over welk product het gaat.
Ik kan kiezen voor...
Koopzending
Normaal is het product wat ik heb gekocht zo'n 200 euro, nu 50 op een website. Als ik zeg dat die 50 is, weten ze gelijk dat ze fake zijn, en krijg ik een boete
Geschenkzending
Hier lijkt het alsof ik niets hoef te geven? Het pakketje moet van particulier naar particulier zijn. Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie
Niet aannemen
Noooit!![]()
![]()
![]()
Wel als je geen SKU1888 neemt toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie[/i]quote:Updates (6/13/2011): From now on, no matter if you add sku 1888 to your order, there is no DX logo or related DX information printed on packaging label.![]()
Dat hoeft niet meer, lees die pagina maar isquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel als je geen SKU1888 neemt toch?![]()
![]()
Ja lees het net...quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, lees die pagina maar is![]()
Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Helaas heeft de douane mijn pakketje onderschept. Zie nergens dat ze denken dat het illegaal is, wel moet ik de prijs opgeven. En heb een paar tips nodig! Voor de mods, hier is niets illegaals aan. Want ik zeg niet over welk product het gaat.
Ik kan kiezen voor...
Koopzending
Normaal is het product wat ik heb gekocht zo'n 200 euro, nu 50 op een website. Als ik zeg dat die 50 is, weten ze gelijk dat ze fake zijn, en krijg ik een boete
Geschenkzending
Hier lijkt het alsof ik niets hoef te geven? Het pakketje moet van particulier naar particulier zijn. Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie
Niet aannemen
Noooit!![]()
![]()
oja, indien dit niet het geval is, don't shoot the messenger.![]()
En als inhoud iets iets wat overeenkomt in grote.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.![]()
oja, indien dit niet het geval is, don't shoot the messenger.
Btw, over die Gift service van Dealextreme:
'Updates (6/13/2011): From now on, no matter if you add sku 1888 to your order, there is no DX logo or related DX information printed on packaging label.'![]()
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
Alleen past ie niet om m'n dikke pols![]()
Ook maar weggeven dus.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
iemand ervaring met android tv?
lijkt me wel leuk voor er bij? maar is het wat?
http://lightake.com/detai(...)t_TV_Box_Black-46414
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
sluit je telefoon eens aan op je tv , is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef revpolen het volgende:
iemand ervaring met android tv?
lijkt me wel leuk voor er bij? maar is het wat?
http://lightake.com/detai(...)t_TV_Box_Black-46414
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
Half china related verhaaltje:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!
Het kan dus wel..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
![]()
![]()
Haha, dat is wel rete snel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!![]()
![]()
He, mede Delftenaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Heerlijk toch free worldwide shippign!
Moeten zij weten![]()
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29. Your understanding will be highly appreciated.
Waar gaat het heen met de Chinese webshoping wereld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Grootste flauwekul, gewoon propaganda om te slechte levertijden te verdoezelen. Een wervelwind bezorgt de pakjes juist sneller dan Hongkong post![]()
De euro richting <¤1,30 bye bye zwaai zwaai Chinashoppers. Prijzen niet scherp genoeg en alle kopzorgen niet waard.![]()
Gewoon een ebay sniper gebruiken, binnen een aantal dagen heb je hem voor een mooiere prijs..quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..
Heb hem ook vandaag ontvangen, dit maal met extra batterij erbij.
Ik had via ebay ook 2 stropdassen besteld (1 euro incl. verzendkosten uit china), ze zien er goed uit en altijd handig voor de afwisseling. Ga er denk meer bestellen
Nu nog wachten op muis van tomtop en case voor iphone van DX![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29. Your understanding will be highly appreciated.
Waar gaat het heen met de Chinese webshoping wereld...Ik had dezelfde melding en wisselkoers. Mooi balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...quote:Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.quote:Volgens mij hebben mensen die op AliExpress bijvoorbeeld dingen bestellen en met UPS/FedEx laten bezorgen hun spul ook altijd zo snel binnen.
Soms zelfs binnen 48hr.
Lame x 2.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29.
[..]![]()
DHL duurt 3x24 uur, en het is meestal (in tegenstelling wat de webshops zeggen) bij grote pakketjes een klein beetje duurder dan HK/CN post.*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...
[..]
Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.Volgens mij hebben mensen die op AliExpress bijvoorbeeld dingen bestellen en met UPS/FedEx laten bezorgen hun spul ook altijd zo snel binnen.
Soms zelfs binnen 48hr.
*Bron: Ervaring met Volumerate en tablets @ Aliexpress
Zat ook te kijken naar een print/Nas server maar dat heb ik maar laten gaan.
Gisteren kwam in in de plaatselijke aldi en zag daar een mooie (simpele) nas server van 99 voor 40 euro. Dat is ongeveer de prijs die je in China betaald voor alleen een (werkende) print server(onder op de doos stond natuurlijk wel M.I.C)
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2011 10:42:33 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb een brief van PostNL gekregen om de waarde aan te geven van mijn pakket. Ik ben gewoon eerlijk geweest en 48 euro genoteerd. Iemand enig wat ik aan meneer de douane mag gaan betalen?![]()
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?![]()
12.50(TNT) + 19% toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als het goed is niks, want waarde tussen 22 en 150 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?Check ook de andere pagina's onder 'Internetaankopen' van de douane. Komt waarschijnlijk nog iets van een tientje bovenop ook voor de Postdienst.
Verder ook interessant om te lezen misschien:
› http://financieel.infonu.(...)rrechten-en-btw.html
› http://www.phimex.net/nl/invoerrechtenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dan zal het inderdaad rond een tientje zijn dat valt mee. Ik zal wel even een scan maken van het formulier wanneer ik het binnenkrijg misschien op-waardig?![]()
hoelang duurt t bij DX als een pakketje shipped is? echt Shipped, dat ie naar NL komt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Eindelijk mijn pakkie van Taobao shipped, Agent doet er ook wel ff over.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
2 weken zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:09 schreef bobbernaut het volgende:
hoelang duurt t bij DX als een pakketje shipped is? echt Shipped, dat ie naar NL komt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
owhquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Bij DX reken ik altijd op een week of 4 totaal, valt het meestal wel een beetje mee.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Aan mij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.
Alleen past ie niet om m'n dikke pols![]()
Ook maar weggeven dus.![]()
![]()
Ze bevallen tot nu toe heel goed, ik had de bas slechter verwacht maar is echt goed. Ben overigens niet veel gewend hoor! Normale in-ear (zonder hoek) vind ik niet fijn, maar deze zitten uitstekend door de hoek. Netjes verpakt en de kwaliteit is uitstekend.quote:![]()
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.This isn't even my final form.![]()
Op www.alibaba.com is er vast wel een seller die het verkoopt.. alhoewel het vaak 'grote partijen' zijn dan.. anderes alieexpress of ebay??quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Levolution het volgende:
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Idd, niet echt webshop material, maar kan me voorstellen dat je op Ebay, Aliexpress en Taobao vast genoeg kunt vinden onder 'test tube'.
Weet trouwens niet of China en fragiel glas een goed idee is.Anders even op een middelbare school vragen bij de TOA (Technisch Onderwijs Assistent)?
http://www.aliexpress.com(...)0mm-wholesalers.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Levolution het volgende:
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.
Komt neer op 170 euro voor 1500 stuks (bij fullfilment via Aliexpress)
http://www.aliexpress.com(...)5mm-wholesalers.html
komt neer op 110 euro voor 1500 stuks (bij fullfilment via Aliexpress)
Maar geen idee hoeveel je er nodig hebt
Bedankt voor de reacties, het is voor mieren (mierenkolonies worden het beste in een reageerbuis opgestart), ik heb zelf voldoende reageerbuizen daarvoor, dat is het probleem niet, maar op Antforum wil men ze heel vaak hebben. Ik heb daar gezien dat er Chinese sites zijn die het voor 0,008 dollarcent per stuk doen, maar wel bij een minimale afname van 10.000 stuks. Dat is 80 dollar, best veel geld dus, terwijl we er nooit zoveel nodig hebben. 1000 stuks voor 8 dollar zou echt ideaal zijn bijvoorbeeld.
Dus: 'enkele' duurdere reageerbuizen geraak ik wel aan, maar ik ben op zoek voor een heel goedkoop alternatief in bulk, zodat de hele community er wat aan heeft.This isn't even my final form.![]()
Je bent nu nog verblind?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!
Mijn Brainwavz zijn overigens ook binnen. Nog niet getest, maar komt niet goedkoop over zo op het eerst gezicht. (gaat natuurlijk om het geluid)
Verder een clip-on mp3 spelertje en simpele in-ear doppies plus watch-pin-tool bij BIC besteld aangezien ik op dat laatste item al bijna 2 maanden wacht bij DX. Eens kijken hoe snel zij leveren. (al zal het even duren voor het verstuurd wordt ivm de Chinese vrije dagen)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Best nog moeilijk kiezen ook, Cree dit, T6 dat, 1000/1600/3800 lumen (zeer betrouwbaar natuurlijk) 1x / 3x / 6x LED, met of zonder oplader/batterijen.
![]()
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè? (Again, kijk naar een Sansa Clip+/Fuze)quote:Verder een clip-on mp3 spelertje en simpele in-ear doppies bij BIC besteld.
Er zijn heus wel goedkope en simpele in-ear doppies, maar neem dan wel iets dat goed is, zo heb je bijvoorbeeld de CK-700 voor rond de $5,- die een vrij stevige performance neerzet voor z'n geld.Nog altijd opzoek? http://www.tinydeal.com/c(...)p-53695-p-42880.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef larry_flynt het volgende:
Lieve vriendjes,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar stressballetjes in de vorm van hersens. (of iets anders in de vorm van hersens) Iemand een idee?
[ Bericht 49% gewijzigd door shiz op 01-10-2011 14:54:05 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Omdat ze uit elkaar flikkeren of omdat ze waardeloos geluid geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè?
Issue 1 zou lastig zijn, issue 2 wat minder. My standards are slighty lower than yours.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Beide.Maar eerder dat tweede ja.
Ik ben op zoek naar een wayfarer en dan met zwarte glazen. Ik weet alleen niet precies op welke zoekterm ik moet zoeken.![]()
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar een wayfarer en dan met zwarte glazen. Ik weet alleen niet precies op welke zoekterm ik moet zoeken.![]()
Tja... $$quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebben![]()
![]()
www.mp4nation.netquote:
Dé webshop van Brainwavz, aka,, prijs/kwaliteit goede oordopjes
Alpha is goed, Beta goed, M1's nog beter.. etc
Had ik je nog willen vragen. Hoezo opeens nu interesse in de M1, voor eh... standaard prijs?
Zag op z'n audio forum een uitstekende revieuw.. dus heb ze besteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef shiznuts het volgende:
Had ik je nog willen vragen. Hoezo opeens nu interesse in de M1, voor eh... standaard prijs?eigenlijk geen idee of ze veel beter zijn dan anderen.. op een z'n revieuw af gegaan
![]()
(Had 30 usd refund van PandaWill gekregen voor faalproduct, dus kon lekker spenden)
![]()
Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
Ik volg ze ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
[ afbeelding ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.This isn't even my final form.![]()
Dat is niet iets wat je op dit soort sites kan bestellen, denk ik. Amazon, Ebay en Archonia kunnen wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef redboyke het volgende:
Weet iemand waar je anime series kunt kopen?This isn't even my final form.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!De grote grap is dat Shiz en ik net doen alsof we al die zaklampen kopen door plaatjes te posten.quote:
Vervolgens lachen we ons rot via de PM hoe mensen ineens lampen gaan kopen
3 x T6 geeft een muur van licht maar werpt niet heel ver. Wil je echt zo'n compacte straal hebben dan moet je een enkele led hebben met grote reflector.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Best nog moeilijk kiezen ook, Cree dit, T6 dat, 1000/1600/3800 lumen (zeer betrouwbaar natuurlijk) 1x / 3x / 6x LED, met of zonder oplader/batterijen.
![]()
Ik heb er een in de keukenla liggen. Ook opgegeven bij de inklaring als keramisch mes, dus het lijkt me geen probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.![]()
![]()
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vinden![]()
Ja best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ElmoFan het volgende:
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vindenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
zeggen ze allemaal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.![]()
oke dit is voor een neefje, maar ik weet niet hoe ik het moet bestellen... kan iemand van jullie deze
http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7440 of deze http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7454 voor mij bestellen? als iemand dat wilt doen DM als je wilt bestellen (ik betaal terug)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: