http://www.aliexpress.com(...)0mm-wholesalers.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Levolution het volgende:
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.
Je bent nu nog verblind?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!
quote:
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè? (Again, kijk naar een Sansa Clip+/Fuze)quote:Verder een clip-on mp3 spelertje en simpele in-ear doppies bij BIC besteld.
Nog altijd opzoek? http://www.tinydeal.com/c(...)p-53695-p-42880.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef larry_flynt het volgende:
Lieve vriendjes,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar stressballetjes in de vorm van hersens. (of iets anders in de vorm van hersens) Iemand een idee?
Omdat ze uit elkaar flikkeren of omdat ze waardeloos geluid geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè?
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar een wayfarer en dan met zwarte glazen. Ik weet alleen niet precies op welke zoekterm ik moet zoeken.
Tja... $$quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebben![]()
www.mp4nation.netquote:
Zag op z'n audio forum een uitstekende revieuw.. dus heb ze besteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef shiznuts het volgende:
Had ik je nog willen vragen. Hoezo opeens nu interesse in de M1, voor eh... standaard prijs?
Ik volg ze ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
[ afbeelding ]
Dat is niet iets wat je op dit soort sites kan bestellen, denk ik. Amazon, Ebay en Archonia kunnen wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef redboyke het volgende:
Weet iemand waar je anime series kunt kopen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!
De grote grap is dat Shiz en ik net doen alsof we al die zaklampen kopen door plaatjes te posten.quote:
3 x T6 geeft een muur van licht maar werpt niet heel ver. Wil je echt zo'n compacte straal hebben dan moet je een enkele led hebben met grote reflector.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Best nog moeilijk kiezen ook, Cree dit, T6 dat, 1000/1600/3800 lumen (zeer betrouwbaar natuurlijk) 1x / 3x / 6x LED, met of zonder oplader/batterijen.
Ik heb er een in de keukenla liggen. Ook opgegeven bij de inklaring als keramisch mes, dus het lijkt me geen probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.
Ja best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ElmoFan het volgende:
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vinden
zeggen ze allemaal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |