Gewoon een ebay sniper gebruiken, binnen een aantal dagen heb je hem voor een mooiere prijs..quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922
Vendor: http://myworld.ebay.nl/digitalzone2010/?_trksid=p4340.l2559
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29. Your understanding will be highly appreciated.
Waar gaat het heen met de Chinese webshoping wereld...Ik had dezelfde melding en wisselkoers. Mooi balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...quote:
Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.quote:
Lame x 2.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29.
[..]
DHL duurt 3x24 uur, en het is meestal (in tegenstelling wat de webshops zeggen) bij grote pakketjes een klein beetje duurder dan HK/CN post.*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...
[..]
Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.Volgens mij hebben mensen die op AliExpress bijvoorbeeld dingen bestellen en met UPS/FedEx laten bezorgen hun spul ook altijd zo snel binnen.
Soms zelfs binnen 48hr.
12.50(TNT) + 19% toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?
Als het goed is niks, want waarde tussen 22 en 150 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?
2 weken zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:09 schreef bobbernaut het volgende:
hoelang duurt t bij DX als een pakketje shipped is? echt Shipped, dat ie naar NL komt.
owhquote:
Bij DX reken ik altijd op een week of 4 totaal, valt het meestal wel een beetje mee.quote:
Aan mij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.
Alleen past ie niet om m'n dikke pols![]()
Ook maar weggeven dus.
Ze bevallen tot nu toe heel goed, ik had de bas slechter verwacht maar is echt goed. Ben overigens niet veel gewend hoor! Normale in-ear (zonder hoek) vind ik niet fijn, maar deze zitten uitstekend door de hoek. Netjes verpakt en de kwaliteit is uitstekend.quote:
Op www.alibaba.com is er vast wel een seller die het verkoopt.. alhoewel het vaak 'grote partijen' zijn dan.. anderes alieexpress of ebay??quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Levolution het volgende:
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.
http://www.aliexpress.com(...)0mm-wholesalers.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Levolution het volgende:
Zijn er webshops die reageerbuizen verkopen? De zoekmachines leveren niets op.
Je bent nu nog verblind?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!
quote:
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè? (Again, kijk naar een Sansa Clip+/Fuze)quote:Verder een clip-on mp3 spelertje en simpele in-ear doppies bij BIC besteld.
Nog altijd opzoek? http://www.tinydeal.com/c(...)p-53695-p-42880.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef larry_flynt het volgende:
Lieve vriendjes,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar stressballetjes in de vorm van hersens. (of iets anders in de vorm van hersens) Iemand een idee?
Omdat ze uit elkaar flikkeren of omdat ze waardeloos geluid geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je weet dat die mp3-spelertjes af te raden zijn hè?
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar een wayfarer en dan met zwarte glazen. Ik weet alleen niet precies op welke zoekterm ik moet zoeken.
Tja... $$quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor zoiets naar de Opticien gaan, want uit china zijn ze allemaal fake en mag je het niet over hebben![]()
www.mp4nation.netquote:
Zag op z'n audio forum een uitstekende revieuw.. dus heb ze besteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef shiznuts het volgende:
Had ik je nog willen vragen. Hoezo opeens nu interesse in de M1, voor eh... standaard prijs?
Ik volg ze ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
[ afbeelding ]
Dat is niet iets wat je op dit soort sites kan bestellen, denk ik. Amazon, Ebay en Archonia kunnen wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef redboyke het volgende:
Weet iemand waar je anime series kunt kopen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, vannacht ook besloten om eens naar een zaklamp (ala Cree T6 achtig ding) te kijken.
En bedankt!
De grote grap is dat Shiz en ik net doen alsof we al die zaklampen kopen door plaatjes te posten.quote:
3 x T6 geeft een muur van licht maar werpt niet heel ver. Wil je echt zo'n compacte straal hebben dan moet je een enkele led hebben met grote reflector.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Best nog moeilijk kiezen ook, Cree dit, T6 dat, 1000/1600/3800 lumen (zeer betrouwbaar natuurlijk) 1x / 3x / 6x LED, met of zonder oplader/batterijen.
Ik heb er een in de keukenla liggen. Ook opgegeven bij de inklaring als keramisch mes, dus het lijkt me geen probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.
Ja best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ElmoFan het volgende:
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vinden
zeggen ze allemaal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Levolution het volgende:
Is het bestellen van keramische messen toegestaan? Ze zijn echt voor de keuken bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |