quote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of al die fabrieksmedewerkers naast hun 2 euro uurloon 3 of ongeveer 6 soorten kanker meekrijgen als ze daar werken.
What's up with the UI-protest?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk hoe ze wild met die lasers rondzwaaien in een wit kantoortje
Ik zit Isabel al 6 maanden dagelijks te emailen maar ze reageert nietquote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
What's up with the UI-protest?
jij ook al ik heb ook rgb led van bic besteld z'n kastje met ab er bij. Kloppen de kleuren nietquote:Op donderdag 29 september 2011 14:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Paar maanden geleden dus een RGB Ledsnoer besteld met controller. Kwam vrij snel aan, allemaal prima, maar de kleuren op de afstandsbediening kloppen niet met de kleur van het licht en een aantal knoppen werken niet. Gemeld aan de verkoper, die stuurde een nieuw kastje op. Prima service
Vandaag kwam hij aan, is het een andere aansluiting dus ik kan er nog niks meeEn een 4-pin female-female connector heb ik niet. De verkoper om zo'n ding vragen vind ik ook vrij brutaal
PMquote:Op donderdag 29 september 2011 18:16 schreef revpolen het volgende:
yup is hem, enkel de zwarte versie..
is het wat? en zeker de maat? omdat ik na een jaar met me ballen in het zand en polar bier zuipen best ben aangekomen...
Wow, zou ik toch liever voor een Brainwavz of SoundMagic gaan bij MP4nationquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef jonasr het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)d-iphone-black-94587
Wat? $100 dollar voor meuk uit China?.
Dat moeten wel zeer super oortjes zijn dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |