Thanksquote:
Jij ookquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt stevig. Heb nog niet eerder een ander statief getest dus misschien is het ook wel normaal, maar als je 'm zo volledig uit hebt is die gewoon niet stevig. Plus ik kan het plastic waarschijnlijk kapot draaien met de schroeven die je moet aandraaien.
Was dat sarcastisch?quote:
Ja dusquote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Carbon is toch helemaal hip?
Graag zou ik je aan willen raden bij Buyincoins en of Lightake te kopen. En DX links te laten liggen, veel assorti.. maar slechte service, vooraadbeheer van **** en service is ook al niet al te best. Gewoon bij een andere webshops bestellenquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost, toch steeds bij DX aan 't bestellen geweest en 't valt me op dat ik steeds minder tevreden ben.
Bestellingen blijven lang op "order received - waiting for supplier" staan. Als ik dan na 2 wkn eens 'n ticket aanmaak, blijkt dat er 1 item niet op voorraad is en wat ik wil doen.
Ik denk dat ik in de toekomst gewoon per item 'n bestelling maak, dan weet ik meteen welk item niet in stock is en komt de rest wel meteen. Dan maar 10x de postbode aan de deur (of wordt dat gewoon door de brievenbus gedaan, als 't kan?).
Je vergeet de mooiste:quote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Damn, die maskers passen ook precies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bestel weer mooi bij ZarmarkVia msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien.
Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien. En maar janken dat ze geen geld verdienen als ze weer verkeerde zooi opsturen. Hoe kan Jack nu 40% korting geven op shipping, dat stak hij dus gewoon in zijn zak.
Het grote probleem met dure verzendkosten in Nederland is dat het vanaf 2 kilo is. Als je 2 kilo moet versturen is helemaal niet zo duur. Dit soort graaiende managers en beursbedrijven ondermijnen de Nederlandse samenleving en economie. Vroegah gingen dit soort landverraders in een grote pot met kokende olie, lijkt me een goed idee.
Gewoon zorgen dat Jack straks lagere prijzen aanhoud dan Mistertaoquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.
tnt / postnl verhuis service?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:39 schreef Bankpasje het volgende:
Even een (raar) vraagje,
Mijn vader heeft me het afgelopen weekend het huis uitgezet, nu zijn er nog 7 pakketjes onderweg met track&trace, nu zie ik hem er nog wel voor aan dat die ze weggooit. Is er een mogelijkheid om te bewijzen dat ze daadwerkelijk aangekomem zijn?
Dankje,quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tnt / postnl verhuis service?
Niet als het 'free shipping' was?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:02 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Dankje,
Maar het wordt ook wel eens met dhl en nog een aantal anderen afgeleverd toch?
Het park, 2e bank vanaf de zuidkantquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tnt / postnl verhuis service?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |