abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102412918

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=http
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102413009
enaLaPo:
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een review:

[ afbeelding ]
Tripod voor camera's

+ Prijs; erg goedkoop
+ Handigheid; In alle hoeken wel te buigen en zo altijd wel waterpas te krijgen

- Lam; Mijn bovenste stukje was al een tikkeltje lam bij het kopen. Een zware Canon 450D kan die nauwelijks houden.
pi_102413047
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een review:

Tripod voor camera's

+ Prijs; erg goedkoop
+ Handigheid; In alle hoeken wel te buigen en zo altijd wel waterpas te krijgen

- Lam; Mijn bovenste stukje was al een tikkeltje lam bij het kopen. Een zware Canon 450D kan die nauwelijks houden.
LAPO

Wil nog even erbij vermelden dat ik liever voor deze gegaan was denk ik:
deze dus
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_102413209
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

LAPO

deze dus
Je hebt ook een SLR-versie. Daar is de kop anders van waardoor die wat meer aankan. Die heb ik ook en het is inderdaad leuk spul. Maar laat niemand (incluis jezelf)) ermee 'spelen' want daar worden ze wel minder sterk/stevig van :{ ...
pi_102413348
Nog maar eentje dan:

Growable lucky bambo in a bottle

+ Leuk en geinig voor aan de sleutelbos
- Kwam bij mij en paars aan :(
- Groeit niet en heb hem nu ongeveer 15 week?
- Toch in verhouding best duur voor zo'n schijterig dingetje
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_102413425
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

LAPO

deze dus
Die je 'liever' gehad had, die had ik, is weinig creatief te gebruiken hoor, die pootjes zijn vrij 'star', het is alleen dat je ze kunt samenvouwen zodat 'ie makkelijk meegaat, daarna werkt 'ie eigenlijk alleen als een driepootstripod, standaard gebruik dus, niks voor klemmen, ophangen of wat dan ook. Kan ook niks aan gewicht aan en valt snel om bij inbalans.
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je hebt ook een SLR-versie. Daar is de kop anders van waardoor die wat meer aankan. Die heb ik ook en het is inderdaad leuk spul. Maar laat niemand (incluis jezelf)) ermee 'spelen' want daar worden ze wel minder sterk/stevig van :{ ...
't Zijn dan ook geen analbeads... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102413434
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Skippy_ball het volgende:
Nog maar eentje dan:

[ afbeelding ]
Growable lucky bambo in a bottle

+ Leuk en geinig voor aan de sleutelbos
- Kwam bij mij en paars aan :(
- Groeit niet en heb hem nu ongeveer 15 week?
- Toch in verhouding best duur voor zo'n schijterig dingetje
Je moet hem eruit halen:
- The Bamboo can be taken out from the keychain and put into gardening pots to be grown
.
- Note: the color of the keychain's cover may be varied during shipment.
pi_102413476
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Je moet hem eruit halen:
- The Bamboo can be taken out from the keychain and put into gardening pots to be grown
.
Het is ook geen echte bamboo :P
pi_102413482
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Je moet hem eruit halen:
.
:o _O_
pi_102413523
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die je 'liever' gehad had, die had ik, is weinig creatief te gebruiken hoor, die pootjes zijn vrij 'star', het is alleen dat je ze kunt samenvouwen zodat 'ie makkelijk meegaat, daarna werkt 'ie eigenlijk alleen als een driepootstripod, standaard gebruik dus, niks voor klemmen, ophangen of wat dan ook. Kan ook niks aan gewicht aan en valt snel om bij inbalans.

[..]

Hmm..

Ik durf mijn camera niet eraan de hangen aan een hek, en zou ook niet weten waarom ik mijn camera een een hek wil hangen :9

En nog even een toevoeging, hij wiebelt ook nog eens na de lichtste aanraking
pi_102413594
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is ook geen echte bamboo :P
Volgens de titel van het artikel wel :P
  maandag 26 september 2011 @ 20:55:48 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102413634
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Volgens de titel van het artikel wel :P
Het is een of andere moeras plant :P
  maandag 26 september 2011 @ 20:55:52 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102413639
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vroeger kon je ook nog bij Twix bla bla bla
Raider ja :D
Iedereen googlen wat een Raider is _O-

Pandawill heeft mij nu voor de 3e keer resend een fout product opgestuurd, heel knap.
pi_102413704
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is een of andere moeras plant :P
En aan de titel te zien "lucky" gaat dus niet elk plantje groeien :P
  maandag 26 september 2011 @ 20:57:44 #15
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102413755
Ik ben ook weer helemaal verslaafd. _O-
  maandag 26 september 2011 @ 20:58:51 #16
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102413822
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben ook weer helemaal verslaafd. _O-
Welkom ;)
Verslaving lurkt bij dat chinese spul té erg... heb nu 6 pakketjes onderweg:
Heli, WII mircofoons, hoesje tablet, usb 3.0 stick en nog wat kek....
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_102413917
Heb op het moment drie onderweg vanaf dealextreme.com

- Telefoon accesoires
- Fietsbrillen
- 3D brillen

:)
pi_102413954
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Raider ja :D
Iedereen googlen wat een Raider is _O-

Pandawill heeft mij nu voor de 3e keer resend een fout product opgestuurd, heel knap.
Hoef ik niet te Googlen. :P

;( Knappe lui, daar bij Pandawill, maar uh, hoe weet je dat het van Pandawill was dan? Want ik heb dus gewoon iets gekregen met een een mismatchend verpakkingsnummer en labelnummer waarvan ik vrij zeker ook ben dat het Pandawill is. Maar ik kan dus vergeten dat het verpakkingsnummer die ik zou moeten krijgen ook met een labeltje met mijn labelnummer mijn kant nog op komt?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 26 september 2011 @ 21:01:08 #19
314372 Goddelijker
pi_102413972
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Welkom ;)
Verslaving lurkt bij dat chinese spul té erg... heb nu 6 pakketjes onderweg:
Heli, WII mircofoons, hoesje tablet, usb 3.0 stick en nog wat kek....
Ik kwam hier al een tijdje, een hele tijd geleden (als Mstr). ;)
pi_102414235
quote:
maandag 26 september 2011 @ 18:31 •
shiznuts
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'. Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.
Er staat 451,4. Vinden jullie dat ik contact op moet nemen?
pi_102414256
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
:N :r

quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Hmm..

Ik durf mijn camera niet eraan de hangen aan een hek, en zou ook niet weten waarom ik mijn camera een een hek wil hangen :9

En nog even een toevoeging, hij wiebelt ook nog eens na de lichtste aanraking

:7
('t is natuurlijk geen loodzware lens maar toch...)

En dit is geen aanrader:
  maandag 26 september 2011 @ 21:06:57 #22
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102414402
Nog wat ontvangen vorige week...

Mooi fel lampje, makkelijke AA's, mooie afwerking en blijft goed koel. Perfect voor op de fiets en binnenshuis gebruik, met de 10% coupon vrij goedkoop bij focalprice.

http://www.focalprice.com(...)ght_Torch_Black.html

Mooie afwerking en makkelijke AA. Iets minder fel dan de bovenste maar nog steeds een bak licht. Heel handig als je in de meterkast of in je computer moet rotzooien.

http://www.focalprice.com(...)ead_Light_Black.html

Dit soort low-end Fenix lampen zijn een goede aanrader want de prijs is vrij laag. De kwaliteit is gewoon goed en voldoende power voor het normale gebruik. De enkele euro's meer zeker waard vergeleken met b-merk Chinees.
pi_102414501
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:N :r

[..]

[ afbeelding ]

:7
('t is natuurlijk geen loodzware lens maar toch...)

En dit is geen aanrader:
[ afbeelding ]
Waarom is dat GEEN aanrader?

Niet dat ik nog een grotere tripod wil, heb er twee. Puur uit interesse.
pi_102414583
pi_102414710
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Waarom is dat GEEN aanrader?

Niet dat ik nog een grotere tripod wil, heb er twee. Puur uit interesse.
Niet echt stevig. Heb nog niet eerder een ander statief getest dus misschien is het ook wel normaal, maar als je 'm zo volledig uit hebt is die gewoon niet stevig. Plus ik kan het plastic waarschijnlijk kapot draaien met de schroeven die je moet aandraaien.
pi_102414869
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet echt stevig. Heb nog niet eerder een ander statief getest dus misschien is het ook wel normaal, maar als je 'm zo volledig uit hebt is die gewoon niet stevig. Plus ik kan het plastic waarschijnlijk kapot draaien met de schroeven die je moet aandraaien.
Jij ook
pi_102415234

Protective PU leather case for SE Xperia Arc
Prijs: 3 euro :')

+ Ziet er perfect uit! Leuk en sportief design
+ Past goed, telefoon klikt er makkelijk in en blijft goed zitten
+ Zit goed dicht, magneet is sterk genoeg
+ Gaten zitten allemaal op de goede plek

- Wat een VRESELIJKE lucht kwam er vanaf toen ik hem uitpakte. Pas na een week bij de falles hebben rondgehangen ruikt die eindelijk, uhm...., beter :D
- Rafelt wat af aan de zijkanten
- Randjes plastic brokkelen een klein beetje af, maar niet hinderlijk.

Maar voor die 3 euro mag ik absoluut niet zeuren.
Zijn er trouwens ook voor verschillende andere telefoons zag ik, onder andere de Samsung S
  maandag 26 september 2011 @ 21:31:05 #28
314372 Goddelijker
pi_102415948
Wel met toffe carbon-look.
pi_102416020
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Goddelijker het volgende:
Wel met toffe carbon-look.
Was dat sarcastisch? :'(
  maandag 26 september 2011 @ 21:33:00 #30
314372 Goddelijker
pi_102416078
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Was dat sarcastisch? :'(
Carbon is toch helemaal hip?
pi_102416253
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Carbon is toch helemaal hip?
Ja dus :'(

Hij is best mooi :(
  maandag 26 september 2011 @ 23:33:12 #32
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102422276
Ghehe, dat krijg je als je elke dag Chinees eet ~O>

pi_102422550
Ja, 'Fandyfire' is ook al zo'n toffe merknaam...
pi_102422615
Lang geleden dat ik hier heb gepost, toch steeds bij DX aan 't bestellen geweest en 't valt me op dat ik steeds minder tevreden ben.

Bestellingen blijven lang op "order received - waiting for supplier" staan. Als ik dan na 2 wkn eens 'n ticket aanmaak, blijkt dat er 1 item niet op voorraad is en wat ik wil doen.

Ik denk dat ik in de toekomst gewoon per item 'n bestelling maak, dan weet ik meteen welk item niet in stock is en komt de rest wel meteen. Dan maar 10x de postbode aan de deur (of wordt dat gewoon door de brievenbus gedaan, als 't kan?).
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 26 september 2011 @ 23:41:44 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102422678
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost, toch steeds bij DX aan 't bestellen geweest en 't valt me op dat ik steeds minder tevreden ben.

Bestellingen blijven lang op "order received - waiting for supplier" staan. Als ik dan na 2 wkn eens 'n ticket aanmaak, blijkt dat er 1 item niet op voorraad is en wat ik wil doen.

Ik denk dat ik in de toekomst gewoon per item 'n bestelling maak, dan weet ik meteen welk item niet in stock is en komt de rest wel meteen. Dan maar 10x de postbode aan de deur (of wordt dat gewoon door de brievenbus gedaan, als 't kan?).
Graag zou ik je aan willen raden bij Buyincoins en of Lightake te kopen. En DX links te laten liggen, veel assorti.. maar slechte service, vooraadbeheer van **** en service is ook al niet al te best. Gewoon bij een andere webshops bestellen :)

Succes
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 26 september 2011 @ 23:46:02 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102422856
Damn, die maskers passen ook precies _O-

dinsdag 27 september 2011 @ 00:03:52 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102423523
De gemiddelde klanten van DinoDirect _O-

pi_102427305
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je vergeet de mooiste:

:')
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:12:06 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102427769
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! Whut :D Dus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op :(

SPOILER
Maar bestel weer mooi bij Zarmark :D Via msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:27:22 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102428073
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien. En maar janken dat ze geen geld verdienen als ze weer verkeerde zooi opsturen. Hoe kan Jack nu 40% korting geven op shipping, dat stak hij dus gewoon in zijn zak.

Het grote probleem met dure verzendkosten in Nederland is dat het vanaf 2 kilo is. Als je 2 kilo moet versturen is helemaal niet zo duur. Dit soort graaiende managers en beursbedrijven ondermijnen de Nederlandse samenleving en economie. Vroegah gingen dit soort landverraders in een grote pot met kokende olie, lijkt me een goed idee.
pi_102428104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien.
:')
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:29:00 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102428119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Met andere woorden, hij heeft ons al jaren zitten naaien. En maar janken dat ze geen geld verdienen als ze weer verkeerde zooi opsturen. Hoe kan Jack nu 40% korting geven op shipping, dat stak hij dus gewoon in zijn zak.

Het grote probleem met dure verzendkosten in Nederland is dat het vanaf 2 kilo is. Als je 2 kilo moet versturen is helemaal niet zo duur. Dit soort graaiende managers en beursbedrijven ondermijnen de Nederlandse samenleving en economie. Vroegah gingen dit soort landverraders in een grote pot met kokende olie, lijkt me een goed idee.
Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:52:03 #43
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102428737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mister tao is niks anders, nu nog wel die korting maar straks gaan die prijzen weer omhoog.
Gewoon zorgen dat Jack straks lagere prijzen aanhoud dan Mistertao :)
Blijf voorlopig weer bij Zarmark bestellen :7
pi_102429910
Even een (raar) vraagje,
Mijn vader heeft me het afgelopen weekend het huis uitgezet, nu zijn er nog 7 pakketjes onderweg met track&trace, nu zie ik hem er nog wel voor aan dat die ze weggooit. Is er een mogelijkheid om te bewijzen dat ze daadwerkelijk aangekomem zijn?
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:39:37 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102429915
Ik heb deze besteld om te werpen ~O>
Sky Ray STL-V2

En deze voor een lichtmuur ~O>
TrustFire TR-3T6

pi_102429978
Kijk, nu is 'ie wel leuk! :D Pre-sell sale!

http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?

- edit - Wait? Whut!? Wat is de commotie hier?
Je kent het niet, oh een flimpje dan:

- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 27-09-2011 13:37:38 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:45:26 #47
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102430057
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:39 schreef Bankpasje het volgende:
Even een (raar) vraagje,
Mijn vader heeft me het afgelopen weekend het huis uitgezet, nu zijn er nog 7 pakketjes onderweg met track&trace, nu zie ik hem er nog wel voor aan dat die ze weggooit. Is er een mogelijkheid om te bewijzen dat ze daadwerkelijk aangekomem zijn?
tnt / postnl verhuis service?
pi_102430445
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dankje,

Maar het wordt ook wel eens met dhl en nog een aantal anderen afgeleverd toch?
pi_102430682
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:02 schreef Bankpasje het volgende:

[..]

Dankje,

Maar het wordt ook wel eens met dhl en nog een aantal anderen afgeleverd toch?
Niet als het 'free shipping' was?

Maare... geen kans op verzoening met je vader? Dat is namelijk de meest ideale oplossing. Ik kan me niets anders bedenken anders dan een tentje voor de deur en de post eigenhandig onderscheppen, het is immers reeds geadresseerd. Weet niet of de verhuisservice daarbij helpt.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:54:03 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102431938
Haha je bent dakloos maar hebt grote zorgen over enkele duffe pakjes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het park, 2e bank vanaf de zuidkant _O-
pi_102432531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Haha je bent dakloos maar hebt grote zorgen over enkele duffe pakjes.

[..]

Het park, 2e bank vanaf de zuidkant _O-
HA-HA, Nee ben niet dakloos
En het gaat om pakketjes met een totale waarde rond de 100 euro.
pi_102432545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet als het 'free shipping' was?

Maare... geen kans op verzoening met je vader? Dat is namelijk de meest ideale oplossing. Ik kan me niets anders bedenken anders dan een tentje voor de deur en de post eigenhandig onderscheppen, het is immers reeds geadresseerd. Weet niet of de verhuisservice daarbij helpt.
Nee, hij zag me zusje en broer ook al niet meer. En nu mij ook niet meer.
Het pakketje is al onderweg, ik zal eens contact opnemen met tnt
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:03:48 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102436288
Meer mensen hier last van het niet kunnen inloggen bij focal?
pi_102436677
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?

- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.

Nu de helium nog :P

De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uit _O_ Beter dan op het plaatje iig. )

De andere is blauw en nachtelijk.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_102438227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

:D :')

[..]

Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.

Nu de helium nog :P

De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uit _O_ Beter dan op het plaatje iig. )

[ afbeelding ]
De andere is blauw en nachtelijk.
een schilderij voor 1$ :o |?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:02:53 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102438485
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld (19 verzonden, 22e China verlaten) :)

Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelf :) Geen fout, er zit nog een sticker met een plaatje van een 90 graden plug op (dubbel fout dus, want het is een normale plug)

Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaal gesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor en ik denk zelfs deze te gaan gebruiken :D

Ben dan wel niet zo'n audiofiel maar als ik de Beta's vergelijk met de Xears n3i dopjes dan voelt de bas wat zacht aan. Ook de middeltonen voelen op de Xears wat beter echter/scherper aan.
Maar de prijs van de Xears is dan ook 3 keer zo hoog als de Beta's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

En ''hand painted''?

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 27-09-2011 15:47:00 ]
pi_102439400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelf :)

Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaalgesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor :D

[..]

En ''hand painted''?
Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:32:58 #58
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102439695

Wie neemt er even contact op met Jack dat dit beestje gewoon Nijntje heet? :D

(ipv Lovely Mini Gany Rabbit)
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:33:22 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102439711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:

[..]

Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?
Post geupdate, hij kwam met de pakketpost :)
pi_102439791
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Noemen ze het niet zo ivm copyright?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:36:46 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102439839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Noemen ze het niet zo ivm copyright?
Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :p
pi_102440008
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :p
Miffy

Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
jaja, en azo...
pi_102440334
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is :@ .

Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen :)
pi_102440468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is :@ .

Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen :)
Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.

Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.
pi_102440605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.

Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.
Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/Export :P
pi_102440740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef wil-bert het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/Export :P
Classic ja. :P Die Chinezen vinden er wel wat op. Protected batterijen die door yomanda gezegd zijn, maar geen protected circuit bieden; een tablet met multitouch, omdat er plek genoeg is voor al je vingers, al neemt 'ie er maar een waar want resistief en ga zo maar door.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:03:30 #67
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102440878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:

je kunt ze natuurlijk 1 voor 1(of 5) bestellen dan loop je wel je whosale korting mis maja je hebt ze wel
BAM dit is 3KB
pi_102442011
Heeft iemand al Om Nom knuffels gespot in China? :)

pi_102442092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Post geupdate, hij kwam met de pakketpost :)
hier ook, heb hem ook net binnen, moest er zelfs voor tekenen. .:P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_102445935
Wow, vrijdag die trustfire lamp besteld via eBay vandaag al in huis _O_
pi_102446671
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........

In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?
pi_102446750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef djpdjpnl het volgende:
Heeft iemand al Om Nom knuffels gespot in China? :)

[ afbeelding ]
http://www.mistertao.com/(...)tem-10864472595.html

Zoek op Cut The Rope
pi_102447091
Vermoedelijk is het al wel vaker gevraagd, maar ik was benieuwd wat jullie beste aankoop via 'the Chinese way' is?
pi_102447687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562
Van haar :) Staan zat andere sellers op ebay ook.

trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:04:47 #75
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_102447906
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Neh... Nijntje heeft een kruisje als mond.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_102448218
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562
Van haar :) Staan zat andere sellers op ebay ook.

trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.
Grappig wel. :P Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees. :'(
pi_102449046
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, vrijdag die trustfire lamp besteld via eBay vandaag al in huis _O_
Jezus Christus wat een bak licht _O-
pi_102449783
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nu wachten op je bestelling wietzaadjes. :P
En de explosieve opruimingsdienst ;( ...
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:46:41 #79
314372 Goddelijker
pi_102449997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nu wachten op je bestelling wietzaadjes. :P
En de explosieve opruimingsdienst ;( ...
Wietzaadjes? :D
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734
pi_102450060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Grappig wel. :P Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees. :'(
Jammer genoeg staat ebay met z'n buidel open voor de uitgang. Insertion fees, closing fees, paypal fees :') Ach ze kopen gewoon feedback van mij eigenlijk zodat ze een goede reputatie hebben voor de dure schilderijen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wietzaadjes? :D
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734
Mooi kleurtje :9
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:31 #81
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102451104
Jammer dat ze niet wat paarsiger zijn, had je ze op kunnen hangen tegen junks. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:35:56 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102452897
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! Whut :D Dus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op :(

Maar bestel weer mooi bij Zarmark :D Via msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!

Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3
pi_102453264
Ik heb deze
besteld met de fok korting het zal benieuwen want ik verwacht er best veel van.
pi_102453387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef thecuriousone het volgende:

[..]
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
Een uurtje geleden een mailtje met de boodschap dat m'n bestelling verstuurd is. Dat valt dus al mee :)
jaja, en azo...
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:05:57 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102454537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef marco_sire het volgende:
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........

In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel :Y
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.

Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.

Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.

Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:13:47 #86
314372 Goddelijker
pi_102455048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.

Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.

Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.

En dan vervolgens een magnetron-menu nuttigen. _O-
pi_102457954
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."

Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug? :')

Iemand zoiets ook gehad?
wat is dit
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:46 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102458053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."

Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug? :')

Iemand zoiets ook gehad?
Is het terug gestort, of is het een terugbetaling :) daar zit namelijk verschil in :P
pi_102458126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is het terug gestort, of is het een terugbetaling :) daar zit namelijk verschil in :P
Staat omschreven als terugbetaling.
wat is dit
pi_102460272
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?

In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn ;)

Game on!
pi_102461045
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn :')
pi_102461288
Ja, van leven ga je dood. :P Learn to live with it.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:53:20 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102461323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn :')
Spanning is ook niet goed toch?
Élke dag weer de spanning als je thuis komt, pakketje pakketje??!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:29:04 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102463078
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?

In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn ;)

Game on!
Producten in de EU moeten wel aan bepaalde eisen voldoen (doen ze vaak niet) maar of je nu direct bang moet worden van Chinese webshops. Zolang je nergens op gaat zuigen of in de fik steken zal het wel loslopen.

Kwik in je vullingen, kwik in de vaccinaties, bakken MSG en aspartaam in ons eten, groenten staat stijf van spuitgif. Met de GSM in de zak heb je straks een lange sok met 2 erwten erin :')
  woensdag 28 september 2011 @ 03:29:28 #95
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_102466497
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ja, het is een erg vet stukkie licht ;)

ook niet voor hoeven tekenen misschien?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_102468106
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:20 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102468352
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:07 schreef Koen. het volgende:
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 28 september 2011 @ 09:59:56 #98
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102469155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

katten vinden dat ook leuk!

weet iemand trouwes een niet te duur, simpel wereldontvangertje voor in de survival-kit.
(voor als de pleuris uitbreekt :') )
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_102471465
Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest. :P 'Bubblewrap' is the magic word.

Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant :') ) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.

Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.

Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik. :Y
  woensdag 28 september 2011 @ 11:27:24 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102471531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3

Hehe, jack heeft nu ook op z'n site dat hij nog goedkoper is dan Mistertao!

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 28-09-2011 11:54:24 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 11:40:25 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102471956
quote:
16s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')