ff fatsoenlijk linkje?quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
http://lightake.com/detai(...)ekday_Display_Black_(Gift_Box_Included)-29921
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.quote:
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef ElmoFan het volgende:
lol, ik krijg ineens een random mail van mp4nation dat het gewicht van mijn pakketje 451 gram is. Terwijl ik er niks heb besteldGaan ze nu cadeautjes sturen?
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
[..]
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.
Oh, op die manier.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?
en dan ook niet zo maar iets, gewoon bijna een halve kiloquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zucht.
[..]
Oh, op die manier.![]()
Nou ja, houd je brievenbus dan maar in de gaten.
Je kunt het natuurlijk navragen hoe dat zit, maar iets met slapende honden...
Als je 12 bent past ie wel bij je.quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
http://lightake.com/detai(...)ekday_Display_Black_(Gift_Box_Included)-29921
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
Tablet van 451 gram klinkt niet heel raarquote:Op maandag 26 september 2011 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'.Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.
Maak je je account op ebay.nl? of .comquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
ik besluit toch maar account aan te maken op ebay.
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic niet eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.![]()
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic neit eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
ik besluit toch maar account aan te maken op ebay.
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx
En bij State kun je creatief zijn:quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikken
Skittlesquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!
Zouden ze nog DIY glow in the dark dinoskelleten hebben? Die heb ik zo ooit nog eens gehad bij een wekelijkse magazine waarin ook 3D-prenten van dino's stonden. Ik was ook lid van de Wordt vervolgd-club.
Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Skittles(moet hier ook nog zo'n jojo hebben)
Flippo's (hoeveel albums wil je?, voetbal, loonie, pokemon, rond, 5 kantig etc)
Pokémon![]()
Nu nog even een nieuwe TT bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde vandaag tijdens een college eens wat over Chinashopping, nu kan ik voor een man of 5/6 oordopjes gaan bestellen
Bazenflippo'squote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
Zeg, wel netjes blijven hè.
[..]
Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Pretty powerful. Can light up to 3 km in town.
quote:Body robust and manageable. Great built quality!
quote:Very easy to use. If you want to show stars with your friends, you can.
Vast gestuurd met ultra fast cute shipping for friendquote:If you want to mount a night club, you can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je het binnen hebt -----> ladequote:Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo liep ik over de kermis met een vriendin vanmiddag. Bij alle goktentjes wees ze Chinees spul aan: "Dat wil ik!"
Die is nu goed aan het bestellen op buyincoins volgens mij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |