Nou komt de grap. Dit is de tweede keer. De eerste keer heb ik het na waarheid ingevuld. Lange tijd niets te horen gekregen, dus tnt gecontracteerd. Na 6 mails kreeg ik eindelijk duidelijk dat het pakket al een maand geleden was opgestuurd om een voor hem niet zichtbare.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naar waarheid invullenPaypal rekening.
Post NL jonguhh!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Nou komt de grap. Dit is de tweede keer. De eerste keer heb ik het na waarheid ingevuld. Lange tijd niets te horen gekregen, dus tnt gecontracteerd. Na 6 mails kreeg ik eindelijk duidelijk dat het pakket al een maand geleden was opgestuurd om een voor hem niet zichtbare.
Oftewel pauper tnt
Sorryquote:
Nevermind, ik had je andere topic niet goed doorgelezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Sorryen in welk opzicht maak ik misbruik.
Ik had ze wel goed geïrriteerd na een massaspam en toen gaven ze het op![]()
Is familie van Monkey, dus had je kunnen weten.quote:
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.quote:
Indeed! That is what I meanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.
Wegenbelasting is ook wegenbelasting, ook al vloeit niet al het geld terug in onderhoud van de weg wat origineel wel de bedoeling was, je blijft het wegenbelasting noemen.
rena 3quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef ferrariking het volgende:
weet iemand nog een goed Android 2.3 Tablet
max $170
quote:Dear Customer, We are currently having a 7 day off due to the National Day of the People's Republic of China. This means we are on a holiday and will return to work the 10th of this month. We will immediatly make work of your order once we return and notify you of your tracking code. If you have any questions meanwhile please let us know so I can help you. Pinkcoon Customer Service
If you have any questions, please feel free to contact us at service@pinkcoon.com or by phone at .
Thank you again,
Pinkcoon
nogmaals free shipping is het pas als vrijwilligers gratis je pakketje de wereld over brengen. zodra een verkoper (uit op winst) iets moet versturen gaat hij dat echt niet uit eigen zak betalenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is familie van Monkey, dus had je kunnen weten.
[..]
Jawel junge! Het staat toch op die zaaitsj, dat het free shipping is. Dat je er linksom of rechtsom zelf voor betaald via allerhande slinkse Chinese manieren is 1 ding, maar dan noemen ze het alsnog free shipping jeweets. Ik snap wat Tokko bedoelt.
Wegenbelasting is ook wegenbelasting, ook al vloeit niet al het geld terug in onderhoud van de weg wat origineel wel de bedoeling was, je blijft het wegenbelasting noemen.
Hier het linkjequote:Save extra 15% for any order with coupon code SALE15OFF. Offer ends on Oct7 th. Don't miss out!Do you want to know how your order is processed? Please watch it!
Protect Your Families from the Terrorists
Get the Weapons>>
Best Regards,
DinoDirect Support Team
Maakt volgens mij vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Hey, weet iemand of ik bij betalen express checkout moet doen of standaard checkout?
Ik heb even voor je gebeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Ik zit op me werk tot laat en me telefoon ligt thuis
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...
YESS haha bedankt nu ga ik met een happy gevoel naar huis mijn pakketje van deal-cool openen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.
Heuh? Ik hang net op... ze zeggen dat de douane 'em heeft en helemaal geen informatie over de levering kunnen bieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.
Daarheen bellen kost 50 cent per minuutquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...
Die is er nog lang niet hoor. Ook al is je vliegtuig geland, hij moet nog heel het sorterings en inklaringsproces door. Kan nog wel een week duren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
www.twitter.com/PostNLWebcare Kun je het zelf vragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
IK HOU VAN JOUquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef BrandX het volgende:
Liefjens, Gadam is een paar daagjes uit de roulatie, dus never mind zijn post.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Miniem het volgende:
Hey summer
Ik doe meestal standard maar je kan ook express doen.
Let wel dat je dan op je Paypal account je adres hebt ingevuld.
Dank jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maakt volgens mij vrij weinig uit.
Bij dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
Wat en waar heb je wat precies besteld?
Zojuist 1 scheetkussen binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Scheetkussens zijn al 3 weken onderweg, varkentjes liggen in de la. Tussen de sigarenknipper en de iphonekabeltjes.
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |