Ik heb even voor je gebeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Ik zit op me werk tot laat en me telefoon ligt thuis
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...
YESS haha bedankt nu ga ik met een happy gevoel naar huis mijn pakketje van deal-cool openen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.
Heuh? Ik hang net op... ze zeggen dat de douane 'em heeft en helemaal geen informatie over de levering kunnen bieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gebeld.
De postbode heeft je pakketje afgeleverd.
Daarheen bellen kost 50 cent per minuutquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Wie zou er zo lief willen zijn om naar PostNL voor mij te bellen en te vragen of mijn pakketje er is als het goed is moet ie binnen zijn (gister ochtend rond uur of 7 is ie uit hongkong met het vliegtuig geshipt)
Dit is de tracking code RB368775135HK, zou erg fijn zijn als die persoon me een DM stuurt met de 3S code, alvast bedankt... =$...
Die is er nog lang niet hoor. Ook al is je vliegtuig geland, hij moet nog heel het sorterings en inklaringsproces door. Kan nog wel een week duren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
www.twitter.com/PostNLWebcare Kun je het zelf vragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
IK HOU VAN JOUquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef BrandX het volgende:
Liefjens, Gadam is een paar daagjes uit de roulatie, dus never mind zijn post.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Miniem het volgende:
Hey summer
Ik doe meestal standard maar je kan ook express doen.
Let wel dat je dan op je Paypal account je adres hebt ingevuld.
Dank jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maakt volgens mij vrij weinig uit.
Bij dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
Wat en waar heb je wat precies besteld?
Zojuist 1 scheetkussen binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Scheetkussens zijn al 3 weken onderweg, varkentjes liggen in de la. Tussen de sigarenknipper en de iphonekabeltjes.
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef gadam het volgende:
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bij dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811
en http://www.dealextreme.co(...)3g-1-1m-length-23525
Ik heb bij DX 4-5 bestellingen lopen, allemaal binnen een week verstuurd. Het is nu alleen wachten door die vakantie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachten
Ouders...(!) ... dat zijn toch diezelfde mensen die je vroeger voorlogen over Sinterklaas enzo? Moet je niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Mijn bestelling is verzonden. Nu maar wachten
Mijn ouders blijven maar zeggen dat het niet te vertrouwen is en dat ik niks opgestuurd krijg.
We zullen zien
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik dacht dat we je hadden aangeraden bij BIC te bestellen? Nu kan je lang wachten
STuur maar alvast naar mij doorquote:
Het is wel veel goedkoper. Die kabeltjes koop je 3 voor 2$ bij BICquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]Oeps.
Nou ja, ik kan wel wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |