Dankuquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Ja
- Kan voorkomen
Als een dame 1 week post in deze topic ontvangt mevrouw een gratis varkentje... laat ik eens gek doen 2 varkentjes!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef witbiertje het volgende:
Wie zou er ook alweer varkentjes opsturen, wanneer de eerste vrouw zich hier zou laten zien?
DX (wss ook wel meer)quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,
Weten jullie een shop die scheenbeschermers voor het voetballen verkoopt?
Geweldig! Ja het is voor een paar keer, dus ga ik voor cheap assquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:42 schreef shiznuts het volgende:
Kun je beter bij aktie-/intersport ofzo halen denk ik hoor. Maare, ze hebben het natuurlijk wel. Gewoon ff deze woorden mixen en een paar verschillende combies proberen: soccer, football, shin, guard en protector.
Goedkoopste waarschijnlijk deze van BIC.
Kan geen gebruiker vinden, alleen eentje voor taobaoquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Als 'ie nog werkt ja...Ik weet ook niet of de 10% paypal-off-coupon werkt nog? Gewoon een nieuw account aanmaken.
En anders...
[ afbeelding ]
Referral vind je in de signatures van sommige users hier.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef shiznuts het volgende:
Ach so... into fotografie?
Ik wacht nog altijd op een steadicam voor een China prijsje.
Heb ze wel al op Tao en Ali gezien, maar dan nog zijn ze prijzig.
DIY zijn ze best budget te maken, maar weet je wat een moeite...
Ik zal eraan denken, dank jequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef mickeyD het volgende:
tip: stort alvast wat geld op je paypal account, want DX wil meteen geld hebben, en bij een nieuwe account schiet paypal niets voor
Waarom zou je dat doen, als je het ook op je computer naar dezelfde kleuren kunt bewerken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga in ieder geval deze bestellen:
http://www.dealextreme.co(...)ver-for-camera-56811
Nu wachten tot mijn paypal account het doet
Ik vind het leuker om zo te fotograferen dan het te bewerkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef MercuryCooler het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, als je het ook op je computer naar dezelfde kleuren kunt bewerken?.
Zoiets dacht ik al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef larry_flynt het volgende:
Notice: This coupon has expired: 7%NLFOK
Geloekt dus? OP-aanmaker bijvoorbeeld...quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]Fotografiespullen zijn best duur, en dit lijkt een goeie oplossing voor sommige dingen die ik wil
[..]
Mijn ervaring is dat ik de bestelling plaatste op DX, waarna Paypal mij waarschuwde dat ik geen saldo had en het bedrag er automatisch op zou zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef mickeyD het volgende:
tip: stort alvast wat geld op je paypal account, want DX wil meteen geld hebben, en bij een nieuwe account schiet paypal niets voor
Ja, het geld duurde bij mijn eerste bestelling anderhalve week, toen de eeuwigedurende dx sloomheid eroverheen en toen nog twee wekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik de bestelling plaatste op DX, waarna Paypal mij waarschuwde dat ik geen saldo had en het bedrag er automatisch op zou zetten.
Daarna kon ik bij DX bestellen. Duurde wel erg lang, volgens mij gaat het sneller als je het geld zelf erop stort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |