SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=httpCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
oke dit is voor een neefje, maar ik weet niet hoe ik het moet bestellen... kan iemand van jullie deze
http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7440 of deze http://www.globaltoysandgames.com/pdetails.php?pid=7454 voor mij bestellen? als iemand dat wilt doen DM als je wilt bestellen (ik betaal terug)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef shiznuts het volgende:
Wel interessant allemaal verder; de ontwikkelingen van Brainwavz.
Ben echt superbenieuwd naar de HM3.Ze zien er trouwens uit als over-ears, waar ik eigenlijk dacht dat het on-ears zouden zijn. Wat mij betreft een plus! Nog altijd wel de vraag wanneer de andere headphones komen...
[ afbeelding ]
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Neem de lol nou niet weg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
De grote grap is dat Shiz en ik net doen alsof we al die zaklampen kopen door plaatjes te posten.
Vervolgens lachen we ons rot via de PM hoe mensen ineens lampen gaan kopen
quote:[..]
3 x T6 geeft een muur van licht maar werpt niet heel ver. Wil je echt zo'n compacte straal hebben dan moet je een enkele led hebben met grote reflector.![]()
![]()
Romisen +veel.
Lijkt me ook niet, het is geen tactical mes/steekwapen. Heb er trouwens ook een, maar was in de aanbieding bij de lokale supermarkt. Kip in blokjes snijden als een 'knife thru butter'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:51 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik heb er een in de keukenla liggen. Ook opgegeven bij de inklaring als keramisch mes, dus het lijkt me geen probleem.Lijkt me dan perfect voor je...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ElmoFan het volgende:
Zijn de Betas veel beter dan de alpha's? Want ik begin de bass van de alphas een beetje irritant te vindenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef shiznuts het volgende:
Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest.'Bubblewrap' is the magic word.
Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant
) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.
Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.
Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)-jewelry-p50641.html
Gister besteld
[ afbeelding ]
smaken verschillen
[ Bericht 2% gewijzigd door BigD033 op 01-10-2011 21:33:44 ]我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Voor een beetje ketting betaal je in Nederland al rond de 20 euro. En ja idd, smaken verschillenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?
smaken verschillen
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Waarschijnlijk zit de waarde in het olifantenbabytandjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
wat een lelijk ding, 17 dollar voor een paar kralen?
smaken verschillen![]()
![]()
Sixties party?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)-jewelry-p50641.html
Gister besteld
[ afbeelding ]
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
5 electronische sigaretten gekocht en allemaal nicotine olie om te hervullen.
dat wordt een leuke bijverdienste als ik ze door ga verkopenwat is dit![]()
Ik had eerst ook wel interesse, maar FOK! heeft mij een mooie Teufel geschonkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef tokko1 het volgende:
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:
[..]
Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?
Hmm, interesse is gelukkig wat afgenomen (quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:06 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Romisen +veel.
), doe/moet al zoveel dure aankopen doen: laptop, NAS
...
![]()
Euro staat hoog (duur) of de Dollar staat laag (goedkoop)...quote:
maar de Euro staat NIET laagLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Het is eindelijk zo ver, een bestelling van me moest door de douane. Maar TNT wou weten hoeveel mijn bestelling nou eigenlijk waard was, want dat konden ze zelf niet berekenen.
Maar ze hebben nu dan ook echt een grote importeur te pakken hoor met 3 processorkoelers en 10 afstandsbusjes
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Serieus?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Euro staat hoog (duur) of de Dollar staat laag (goedkoop)...
maar de Euro staat NIET laag
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
***This item is on preorder and is scheduled to come into stock in the second week of November.***quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef tokko1 het volgende:
Een van de laatste posts van 't topic van Shiz:
[..]
Wie heeft 'm eigenlijk allemaal ge-pre-ordered?
- tokko1
- Shizlnutz
- ...?
Early bird pricing, ends Monday September 26, 2011: $49.50
Ik dus ook.![]()
Ik ga misschien ook wat bestellen maar is dat betrouwbaar, zo'n paypal account?
En komt het bestelde ook wel eens niet aan?
Ik ben nog nieuw in bestellen enzo dus als iemand mijn vragen zou kunnen beantwoorden zou ik dat heel erg op prijs stellen.
[ Bericht 23% gewijzigd door summer2bird op 02-10-2011 16:48:36 (ik las verkeerd :')) ]Twiddel![]()
eey ja idd! MELDEN JIJ!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef witbiertje het volgende:
Wie zou er ook alweer varkentjes opsturen, wanneer de eerste vrouw zich hier zou laten zien?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: