Zoeken?!quote:
Achteraan sluiten. hier op 9-9 besteld, 1e pakketje na 2 weken binnen, andere nog niet binnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Vandaag een pakketje ontvangen van BIC, verzonden op 26.09.
Het pakketje dat verzonden is op 12.09 helaas nog niet ontvangen. Denk ook niet dat ik hem nog krijg, want vrijwel alles van BIC heb ik binnen een week, hooguit 10 dagen, in huis. Ik wacht nog maar een weekje af en mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben dien ik een claim in bij Paypal.
Nou ja, dan wacht ik tot de 44ste dag, want volgens mij kun je tot 45ste dag een claim indienen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Achteraan sluiten. hier op 9-9 besteld, 1e pakketje na 2 weken binnen, andere nog niet binnen.
Hier ook. Is een kussen voor een Chinese kont (de diameter is nog geen 10cm)...quote:
shipping $ 15quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand zei hier dat hij die M62 watch van eBay voor iets van $2 dollar heeft gekregen. Nog nergens gezien dat ie voor die prijs is weggegaan.
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8
hmm.. zat weer eens niet op te letten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met geluk zo'n $5 per stuk. Daar gaan die M62 ook voor.
Net 3 weken, zo gek is dat nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Vandaag een pakketje ontvangen van BIC, verzonden op 26.09.
Het pakketje dat verzonden is op 12.09 helaas nog niet ontvangen. Denk ook niet dat ik hem nog krijg, want vrijwel alles van BIC heb ik binnen een week, hooguit 10 dagen, in huis. Ik wacht nog maar een weekje af en mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben dien ik een claim in bij Paypal.
En dan straks door een van ons overboden worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand zei hier dat hij die M62 watch van eBay voor iets van $2 dollar heeft gekregen. Nog nergens gezien dat ie voor die prijs is weggegaan.
Ga zometeen misschien eens op deze bieden, ook wel leuk (toch)?: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3cbcd042a8
En gekocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef witbiertje het volgende:
[..]
hmm.. zat weer eens niet op te letten.Het zijn er idd 3 stuks. Dat maakt het al aantrekkelijker.
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:
En dan straks door een van ons overboden worden!
Dat bieden/kopen op eBay gaat ook verrekte makkelijk, té makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 1.46e.d.
Maar ja, wel goed voor de Europese export.
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat bieden/kopen op eBay gaat ook verrekte makkelijk, té makkelijk
M'n aankopen zijn daar een voorbeeld van, wat moet ik met die dingen?!...
100 euro omzetten op 1.46 koers bleek een goede zet te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 1.46e.d.
Maar ja, wel goed voor de Europese export.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.
Zal ik je even knuffelen
NIET DOEN!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef xminator het volgende:
[..]
NIET DOEN!!
Hier betaal je nog is 15 dollar bij voor verzendkosten.
Zelf had ik hem voor 2.88 dollar gehaald (incl. verzendkosten) Je kan hem zelfs voor minder halen, als je geluk hebt.
Het mag dan wel goedkoop zijn, de vraag blijft:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik heb).
Maar ik heb nog nergens die M62 voor zó weinig weg zien gaan...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef BigD033 het volgende:
[..]
Het mag dan wel goedkoop zijn, de vraag blijft:
wát heb je aan 3 horloges?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Te laat, het is $15,50 voor 3 hè, dat is zo'n $5/¤3,80 per stuk. Vind ik wel netjes en heb ik NOG meer afwisseling (ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal horloges dat ik heb).
Maar ik heb nog nergens die M62 voor zó weinig weg zien gaan...
EDIT: Oke, wel (verkochte spul op ebay bekeken), maar het is mij nog nooit gelukt/gezien...
Bij light in the box kreeg ik gewoon een mail met de boodschap dat mn order is verwerkt en deze week wordt verstuurd, dus kennelijk doen ze daar niet aan vakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Duurt maar lang met m'n pakketjes, verdomde Chinese Holiday!
Lijkt wel alsof ze om de week vakantie hebben daar
en atlijd, oh "Chinese holiday" ... we will be back soon!
Hun maby niet... maar Hk en China post wel :p Dus heb je nog niet heeel veel aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij light in the box kreeg ik gewoon een mail met de boodschap dat mn order is verwerkt en deze week wordt verstuurd, dus kennelijk doen ze daar niet aan vakantie
Ik kom ze tegen hoor, past goed bij een MTB van 5000 euro. Alleen de vraag of men zo'n bedrag wilt neertellen voor een Chinese dealer, dan koop ik het wel in Europa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Kreeg net een mailtje van DealExtreme met fietslampjes.
Verwachten ze nou serieus dat mensen een paar honderd dollar betalen voor een verlichtingssetje?
http://e.dealextreme.com/albums/diy-led-bike-lights/?r=90000227
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |