SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarquote:Magneet is nog weg te laten
![]()
Gewoon de pootjes van de led elk aan een kant van de knoop doen en tape eromheen..quote:
te laatquote:
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
waarvoor dient de magneet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarMagneet is nog weg te laten
![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vindquote:
Heb er een tijdje een op de gang gehad als nachtlampje![]()
![]()
Wel grappig thoughquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vind
Heel je auto zo verlicht![]()
Hoelang gaat dat nou mee?
![]()
vooral regel 33 is handig, plak je HK of CN tracking achteraan die link en je kunt zo vanuit je excel naar de tracking!quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat heb ik nog nooit gedaan, denk niet dat de polizei daar blij mee is. 1 throwie brandt een paar dagen, zeg 3 dagen tot een week.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
![]()
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
Thanksquote:
Ik wil trouwens ook nog eens RGB-throwies maken. Slow color changing.
Vraag me af of dat op een zonnecelletje kan. Hmm, nieuw projectje?
Edit: Of ik vervang gewoon de ledjes uit zoiets: http://www.ebay.com/itm/1(...)24c30#ht_3763wt_1110![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Skippy_ball het volgende:
Tokko,
Kun je in dit plaatje deze link verwerken?
[ afbeelding ]
http://global.ebay.com/search/zal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
(BtwZat net heerlijk op de wc m'n behoefte te doen..
)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jazal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
)
![]()
![]()
Ik heb geen idee trouwens,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
De goedkope chinese batterijen wat korter, ik typte hierboven 3-7 dagen. Da's mijn ervaring althans, 1 of 2 weken alleen 's nachts lukt welquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Skippy_ball het volgende:
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelToevallig niet, m'n vader vroeg erom nadat hij een paar keer van de trap stuiterdequote:![]()
![]()
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
http://www.instructables.com/id/LED-Throwie-Removal-Unit/
Zal even terug zoeken wanneer ik besteld heb..quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
9 oktober
En nu benieuwd wanneer deze komen. Die zijn 7 oktober besteld.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik wou hem hier net postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevonden
Gaaf filmpje10 cent is een betere schatting denk ikquote:As of March 2011, if you purchase all the parts at Radioshack, one throwie would cost you about $7 ($5.50 of that is the battery).
According to the original throwie article, if you purchase all your items bulk online, you can get the cost down to about a doller per throwie.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevondenZal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakkenquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben om, ik ga ledjes en knoopcellen bestellenEven de links weer zoeken
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item4aafe9526c
en
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item53e66cc163
Cr2016 en CR2024 kunnen ook maar gaan minder lang mee.![]()
Wil ik een keer zoekenquote:![]()
En de magneetjes?
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes
Dan mag je die zelf zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wil ik een keer zoeken![]()
En de magneetjes?
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes![]()
![]()
Nee ik bedoelde daarmee, dat ik die link van jou twee keer ga bestellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan mag je die zelf zoeken
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.
[..]
Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69
Edit: De magneetjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item336d1447b1
Vind de vriendin vast romantisch, allemaal rode ledjes in de slaapkamer![]()
Heb trouwens ook al een mapje bij mijn email in waar automatisch de mailing van DX, ebay, FP, BIC etc in gaat
[ Bericht 8% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 16:45:44 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-10-2011 16:55:21 ]![]()
Wtf is towie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'thowies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
O jee, hij is een 'r' vergetenquote:![]()
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
O jee, hij is een 'r' vergeten![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Net wat ik net zei, allemaal rode led's en als een spoor vanaf de gang, door de keuken, trap op, slaapkamer in, hartje ervan maken, en met je sexy slip op bed liggen de vriendin opwachtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je nou niet wat een Throwie is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?We praten er al een half topic weer over
Daarom is het onderwerp vanaf nu: Zaklampen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben benieuwd wanneer mijn Cree komt, heb hem 7 oktober al besteld
Dolgraag :$ Loop ik iets te hard van stapel?
Deze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jazal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
)
http://chinaprices.us/![]()
Nee die staat al in de OPquote:Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:Kijk is onderaan die pagina
![]()
Mja, was ook niet echt een heel boeiende maar dacht dan kan ik die 2 zoekmachiens gewoon in vieren hakkennja dan maar 3
die throwie dingen zijn geinig
gelijk maar een zooitje besteld[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Whoops, ik ga best hard ja
quote:Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 24-10-2010 t/m 24-10-2011
nr / aantal posts / gebruiker
01 1615 shiznuts
02 0942 monkeybrain
03 0940 08gnoT.
04 0918 RobertNL
05 0808 tokko1
06 0799 Iemand91
07 0556 ElmoFan
08 0494 mickeyD
09 0412 neo2000
10 0408 UncleSam
11 0405 beeklaan
12 0397 Downstar
13 0396 Ballsofsteel
14 0372 Skippy_ball
15 0367 Loll
16 0306 Goddelijker
17 0275 Poepoog
18 0271 ErkendFokker
19 0248 mtchel112
20 0244 pgrferrari
21 0236 W00fer
22 0234 Syphixx
23 0227 joepie91
24 0162 Skiet
25 0161 Repeating
26 0159 Semmm
27 0147 Opa_vertelt
28 0143 thecuriousone
29 0140 witbiertje
30 0133 RacerDKB
31 0132 Eenskijken
32 0131 BigD033
33 0120 larry_flynt
33 0120 Koen.
35 0118 bularax
36 0117 bobbernaut
37 0107 g0dz0r
38 0103 revpolen
39 0102 Miniem
40 0094 forsho
41 0093 Berend.
42 0090 igi0n
43 0088 alxzhu
44 0085 dustinoo
45 0084 Dhaha
46 0083 DobbelSteen200
46 0083 Dionysiou
48 0080 keesos
49 0073 Phaelanx_NL
50 0071 bergdani
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ambielight is meer iets waar ik nogsteeds naar aan het zoeken ben,, mooi setjequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef gers het volgende:
die throwie dingen zijn geinig
gelijk maar een zooitje besteld
Posts aantal zegt dus helemaal niks...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn Cree komt, heb hem 7 oktober al besteld
Dolgraag :$ Loop ik iets te hard van stapel?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hoe meer posts hoe groter je e-penis toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Mijn horloge van Taobao is eindelijk ook verzonden via Zarmark. 2,5 week op moeten wachten op de seller hem niet meer op voorraad had... Dacht al dat ze me waren vergeten..![]()
Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrainquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...![]()
![]()
Ah, het is dus de kwantiteit in plaats van de kwaliteit![]()
Ik moet zeggen dat ik hier niet eens heel veel onzin heb gepraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Dat zeg ik toch. Dat zeg niks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef gers het volgende:
[..]
hoe meer posts hoe groter je e-penis toch?![]()
![]()
Ik geef toe, ik ben behoorlijk verslaafd aan kopen en deze reeks![]()
But i love it!
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik geef toe, ik ben behoorlijk verslaafd aan kopen en deze reeks![]()
But i love it!![]()
![]()
Ik sta nog maar 14e hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef Repeating het volgende:
[..]
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.
In hoeveel topics?
Ik post nu volgens mij iets meer dan een jaar. Ik kwam hier meeposten toen ik een FM-transmitter bestelde voor m'n auto, en die heb ik sinds eind augustus 2010![]()
In een jaarquote:Oke, ik zal minder posten en dit topic onderuit laten glijden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)![]()
![]()
Dit dus.quote:
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.![]()
![]()
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeën brengen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.Jow bij de Actionquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCHquote:
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Time=901..1&LH_FS=1&_nkw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_dmd=1&_fln=1&_fsct=&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sop=1&_ssov=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=.98&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH
Deze twee had ik opgeslagen
Dat brengt me op ideen trouwens![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd. Enthousiasme is oké, maar posts hunten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeën brengen..
[..]
Jow bij de Action
En nu weer on-topic! We vervuilen het topic nu meer dan eerst!![]()
![]()
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.
Verder is beter dat het wat sneller gaat, dan dat het topic doodbloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet posten
Verder is beter dat het wat sneller gaat, dan dat het topic doodbloed
Lees ninja-edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank u!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCH
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Time=901..1&LH_FS=1&_nkw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_dmd=1&_fln=1&_fsct=&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sop=1&_ssov=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=.98&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH
Deze twee had ik opgeslagen
Dat brengt me op ideen trouwens
EDIT: je had er toch ook een die afgelopen veilingen weergaf?![]()
Aan de linkerkant op completed listings klikkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank u!
EDIT: je had er toch ook een die afgelopen veilingen weergaf?(eerst free shipping uitzetten)
![]()
In het begin dacht ik dat het nep geld was om mensen mee te foppen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]![]()
![]()
ow moet je ff Zeggen als je dat hebt gedaan. Dan ga ik kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakken
op de geluids wal zou ook wel grappig zijn.BAM dit is 3KB![]()
Zojuist mijn gratis iPad pennen bestelling gehad van BIC. Maar even iets anders.
Zijn er eigenlijk mensen met een mooie China Portemonnee?![]()
Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrain![]()
Had ik mijn mond maar gehouden over die throwies, 6 pagina's binnen 6 uur vol onzin![]()
![]()
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopquote:En anders het zelfde op ebay
Cent deal @ Pandawill: http://www.pandawill.com/happy-hour
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 24-10-2011 19:50:40 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ziet er leuk uit en daar blijft het ook bij. Ik zou hem afzeggen als ik jou was. Zonde van je geld. Heb er hier ook 2 liggen en je kan er helemaal niks mee. Geen vakje voor pasjes, geen kleingeld mogelijkheid en echt crappy. Misschien leuk om op straat te leggen en hopen dat iemand denkt dat het een stapeltje bankbiljetten is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Throwiesquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijn![]()
Had ik mijn mond maar gehouden over die throwies, 6 pagina's binnen 6 uur vol onzin!
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 24-10-2011 20:02:06 ]![]()
Countdown:d :00h :00m :00s00quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopEn anders het zelfde op ebay
Cent deal @ Pandawill: http://www.pandawill.com/happy-hour
Wanneer? Pagina laadt maar half, dus misschien zie ik het gewoon niet![]()
![]()
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant vanAG10 heeft slechts 1,5 voltquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Throwies!
[ afbeelding ]
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ikDus op de 2032 zullen ze langer brandenquote:CR2025 = Diameter: 20 mm. Thickness: 2.5 mm. Capacity: 160 mAh,
CR2032 = Diameter: 20 mm. Thickness: 3.2 mm. Capacity: 220 mAh
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 21:00:13 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.quote:Heb nog ff gekeken naar die zoekengine, ik had 'em kort bij m'n Chinafavs, maar toen heb ik 'em er toch maar weer uitgemikt. Weet haast 99% zeker dat 08gonT. ermee aan kwam zetten.
Zocht bij iets van de 10 'vermeend' beste chinashops. Kan er echter zo snel niks meer van vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand wat status completed betekent bij BIC? Heb wel ordered en dispatched, maar completed ken ik niet en onze grote vriend van de helpdesk van BIC zegt het volgende:quote:Thank you for your message and sorry about that.
Thank you again for your order.
Your item will be posted soon, and normally it will arrive in 7-25 working days.
But as you know, it is an international trade, sometimes it will be 5-10 days delay for the reasons of the flights and custom issues.
Please don't worry, and you will receive it soon.
If any need, please feel free to contact us.
Best wishes and Have a nice day
Gillian![]()
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef witbiertje het volgende:
Weet iemand wat status completed betekent bij BIC? Heb wel ordered en dispatched, maar completed ken ik niet en onze grote vriend van de helpdesk van BIC zegt het volgende:
[..]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op googlequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.Heb nog ff gekeken naar die zoekengine, ik had 'em kort bij m'n Chinafavs, maar toen heb ik 'em er toch maar weer uitgemikt. Weet haast 99% zeker dat 08gonT. ermee aan kwam zetten.
Zocht bij iets van de 10 'vermeend' beste chinashops. Kan er echter zo snel niks meer van vinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningenDe eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Helium kost ongeveer 20 euro per keer. Er gaat 116 liter in een vis, dus de grote cilinders (50 ballonnen, 80 euro) zijn voor 3-4 keer.
Bron: http://www.x-zylo.com/ind(...)157=air-swimmers-faq
[ afbeelding ]
Edit: Helium is goedkoper geworden blijkbaar, een cilinder van 420 liter kost nu 50 euro
http://cfind.net/ : Nog een zoekmachine
Hoezo in micrometer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op google
[..]
De eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.2,5 mm is ja niks.
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.Dus $0,10 om hun maar van 10 van die dingen af te helpen
Ja, ik had een miljoen moeten bestellen, kijken wat ze overgemaakt zouden hebben..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Dus $0,10 om hun maar van 10 van die dingen af te helpen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningendaarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x1,5V dus..
![]()
Doet LED-je dan geen 'flits' ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
daarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakeling3x1,5V dus..
Hij brand nog steeds dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Doet LED-je dan geen 'flits' ??
zie foto hierboven![]()
![]()
Op de foto blijft die nog wel even branden jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij brand nog steeds dus?
zie foto hierboven
wacht ik heb t even mis geloof ik, in iedergeval draaien er dus nu 3 AG10 batterijtjes op elkaar waarbij de ledpluskant dus op de bovenste batterij plus is gekomen en de - op de onderste uiteraard..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Parallel? Dan heb je dus 1x1,5v en 10x ampere of zit ik mis?
In serie is het wel flits.
Draait hier verder goed.. Komt uit z'n ledvarkentje?
![]()
Oh, ik las de 10 op de verkeerde plekDacht dat je 10 batterijen op elkaar had. 4.5v kan prima ja, in mijn ervaring gaan ze bij 9v stuk.
Edit: Even mijn V&A-topic spammen bij de zoekhelden alhier. Ik vind alleen passende emblemen voor nieuwe modellen van 7 of 8 cm, en het hoeft maar 2-3cm te zijn:
[GEZ] Chrome/zilverkleurig Mitsubishi-embleem
Ik kan mezelf alweer deels beantwoorden: http://www.tinydeal.com/m(...)html?sk=1249835587Og Dit, maar dan alleen de drie diamanten. Desnoods knip ik dat eraf, maar handiger is los.
[ Bericht 19% gewijzigd door 08gnoT. op 24-10-2011 21:40:34 ]![]()
potdomme door jou gestuntel ga ik twijfelen aan mijn kennisquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, ik las de 10 op de verkeerde plekDacht dat je 10 batterijen op elkaar had. 4.5v kan prima ja, in mijn ervaring gaan ze bij 9v stuk.
Ben benieuwd hoelang hij gaat branden!![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item336b689405
dit zal ook wel niks zijn? ( dien je dus ook de sleutel hanger eraf te halen?) maar is 4 cm?
![]()
Nah denk niet dat dat blijft zitten, die loopt een beetje bol aan de achterkant. Ik denk dat het wel belangrijk is dat het precies het juiste formaat is, anders ben ik hem wrs zo kwijt.
Zal hem morgen even precies opmeten.
Die sleutelhanger wilde ik trouwens vorig jaar wel kopen voor m'n sleutelbos, maar hij past nu al amper in m'n zak![]()
![]()
Zitten er echt niet meer sloop of demontagebedrijven in de buurt? Hier weet ik er zo 5 binnen een straal van 10km denk ikecht het makkelijkst met dat soort kleine dingetjes, daar scavenge ik ook altijd kleine dingetjes voor mn auto vandaan.
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]Kijk is onderaan die pagina
![]()
Mja, was ook niet echt een heel boeiende maar dacht dan kan ik die 2 zoekmachiens gewoon in vieren hakkennja dan maar 3
quote:http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.
Je neus snuiten met 1000 euro
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als dit in de description staat?
quote:SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 24-10-2011 23:08:42 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Weet er iemand een goedkope degelijke voice-recorder?
Mag eentje zijn waar SD/micro sd'tje ingaat.
Heb er wel al een paar gevonden, maar of de kwaliteit goed is?
Dus als er iemand al ervaring met zo iets heeft, delen!![]()
Ik ken er maar één binnen 15km die wel eens mitsubishi heeft (meeste zijn gespecialiseerd in busjes of een bepaald merk.. en verkopen die dan ook weer), maar het is het proberen waard om eens rond te vragen bij anderen. Maar chroomkleur is schaars.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Tjado het volgende:
Zitten er echt niet meer sloop of demontagebedrijven in de buurt? Hier weet ik er zo 5 binnen een straal van 10km denk ikecht het makkelijkst met dat soort kleine dingetjes, daar scavenge ik ook altijd kleine dingetjes voor mn auto vandaan.
![]()
[/quote]quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als het in de description staat?
[quote=Item info:]SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
Dan denkt de douane dat je nep geld over de grens wilt smokkelen.
![]()
http://www.dealextreme.co(...)let-68987?r=88474882quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als dit in de description staat?
[quote=Item info:]SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
http://www.tinydeal.com/c(...)html?sk=1249835587Og
Kreeg trouwens mailtje:
o.a. 3G + Bluetooth 10" capacitive tablet...
http://www.pandawill.com/happy-hourThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goedkoop niet echt, maar ik heb uit Engeland (Ebay) een Zoom H1. Best bang for buck.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef jonasr het volgende:
Weet er iemand een goedkope degelijke voice-recorder?
Mag eentje zijn waar SD/micro sd'tje ingaat.
Heb er wel al een paar gevonden, maar of de kwaliteit goed is?
Dus als er iemand al ervaring met zo iets heeft, delen!
Neen zo high-tec moet het niet zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Goedkoop niet echt, maar ik heb uit Engeland (Ebay) een Zoom H1. Best bang for buck.. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
![]()
Spy cam iets? Durf zo niks te zeggen over de kwaliteit van die van BIC, maar slecht zal het niet geweest zijn. Dan wist ik het nog wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef jonasr het volgende:
[..]
Neen zo high-tec moet het niet zijn. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
![]()
In dat geval... heb je een telefoon?
Hoe verstaat de ander je (hoe is de kwaliteit van de microfoon)?
Is het een telefoon met ingebouwde dictafoon-optie of met besturingssysteem voor apps?
Ben trouwens erg fan van de Ebay optie 'doe een voorstel'. Scheelt toch vaak best nog een klein beetje in vergelijking met wat je moet betalen als je 'koop nu' doet.
Ja, aan zo iets had ik gedacht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Spy cam iets? Durf zo niks te zeggen over de kwaliteit van die van BIC, maar slecht zal het niet geweest zijn. Dan wist ik het nog wel.
Telefoon, ja maar die kwaliteit is toch ook niet schitterend (had gehoopt toch iets beter als telefoon te vinden voor een prikje) en daarbij de opslag is niet zo groot voor pakweg een gesprek van een uurtje.
![]()
Nou ja, op foons heb je tegenwoordigs GB's aan ruimte en kwaliteit verschilt onderling. Maar met die standaard recorders voor een prikkie, daarmee maak je geen betere recordings dan een telefoon hoor (prut microfoons).Het beste kun je dan bij BIC ofzo een lavelier-microfoon halen. Mijn ervaring daarmee is echt super. Moet je dan alleen nog een audiodevice hebben met een line-in en MicroSD-kaartslot voor de opname... Die ken ik alleen niet.
?
Is die een beetje goed? Ben nog aan het twijfelen en zoek een duidelijke microfoon voor bij mijn laptopquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, op foons heb je tegenwoordigs GB's aan ruimte en kwaliteit verschilt onderling. Maar met die standaard recorders voor een prikkie, daarmee maak je geen betere recordings dan een telefoon hoor (prut microfoons).Het beste kun je dan bij BIC ofzo een lavelier-microfoon halen. Mijn ervaring daarmee is echt super. Moet je dan alleen nog een audiodevice hebben met een line-in en MicroSD-kaartslot voor de opname... Die ken ik alleen niet.
?
==========================================
Voor de oordoppenfans wel leuk!
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Niet duur en schijnen best goed te zijn!![]()
Ik blijf toch bij Alpha's voor dat geldquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is die een beetje goed? Ben nog aan het twijfelen en zoek een duidelijke microfoon voor bij mijn laptop
==========================================
Voor de oordoppenfans wel leuk!
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Niet duur en schijnen best goed te zijn!
Die zien er Xears/Brainwavz-kwaliteit-achtig uit. Twee voor minder dan 20,- euro, best een okay deal.
Pop + Rock zou ik dan voor gaan, maar wil niks bestellen en laten bezorgen in NL.
Hier een mic-vergelijkend-warenonderzoek: Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes!
Kijk eens naar de Sansa Clip+, dan heb je meteen ook een hele goede MP3-speler. Heb nu al een paar opnames gemaakt en ben heel tevreden over het resultaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef jonasr het volgende:
[..]
Neen zo high-tec moet het niet zijn. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
jaja, en azo...![]()
HONGKONG POST CHRISTMAS AIR MAIL – LATEST DATES OF POSTING 2011 (Ook voor China Post!)
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
LETTERS & CARDS PARCELS & PACKETS
Netherlands 15.12.11
Belgium 15.12.11
Austria 14.12.11
PARCELS & PACKETS
Netherlands 10.12.11
Belgium 14.12.11
Austria 12.12.11
Let op: Deze data gelden ook voor ChinaPost!
Het gaat hier ook om een indicatie! het is geen garantie dat als ze al voor die datum gepost zijn hier optijd aankomen!
Ga er maar vanuit dat je pakketje 2 weken voor deze datum op de post moet zitten wil je het voor de kerst hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2011 09:09:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik mis een conclusie, welke heeft nou beste bang/buck?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Die zien er Xears/Brainwavz-kwaliteit-achtig uit. Twee voor minder dan 20,- euro, best een okay deal.
Pop + Rock zou ik dan voor gaan, maar wil niks bestellen en laten bezorgen in NL.
Hier een mic-vergelijkend-warenonderzoek: Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes!![]()
![]()
Dit heb ik nog nooit gezien:
1
2item No. Year Status Destination Country Location Date
RA04xxx6041CN 2011 posting NETHERLANDS JDDZCA 2011-10-16
Wat is Jddzca![]()
![]()
Met td blijf je ook aan de gang...
Zeg ik duidelijk dat ik de aansteker gevuld heb met gas, en ook met een schroevendraaier de vlamhoogte geregeld heb maar dat hij niet werkt.
Nu zegt ze dat ik de aansteker niet gevuld heb![]()
![]()
Iemand een idee om ze over de schutting te krijgen?
Of een paypal claim doen?![]()
Een filmpje maken wil weleens helpen. Als je besluit dat te doen post hem dan ook hier maar
Hmm ik begin de draad kwijt te raken van mn bestellingen, toch maar eens een excel bestandje maken! Kijken of ik al die chinese namen in paypal nog kan linken aan bepaalde orders -_-![]()
Schroevendraaier met opzetstukjes gekocht bij BIC.
Zit altijd te kloten met kleine kruiskopschroefjes.
Hopelijk zit er hier wat bij om makkelijk te schroeven.
http://www.buyincoins.com(...)da-product-3784.html![]()
Waarom kan ik god non de jus geen directe betaling maken met paypal. Heb voldoende saldo, maar kan als ik bij FP wil uitchecken en hij opent paypal, krijg ik alleen uitgestelde betaling![]()
Hmm ik heb twee pakjes die 5 dagen van elkaar verzonden zijn, maar allebei gister in amsterdam aangekomen. Duurt het zo lang voordat zo'n vliegtuig vol is?![]()
![]()
stelletje &^%^@quote:Thank you for your message.
We checked your order again and found that you didn't paid the order with coins successfully,so we didn't send out your item
Please buy them again if you still want them![]()
Haha welke order?
Kunnen jullie je helicopter van FocalPrice wel tracken? Bij mij geeft hij een error
Voorderest zijn al mn paypal transacties accounted for en onderweg
edit: werkt al! hij is shipped
[ Bericht 18% gewijzigd door Tjado op 25-10-2011 12:02:52 ]![]()
Zo, ik heb de volgende ingredienten besteld van eBay voor throwies.
100 knoopcel batterijtjes
100 LEDjes
2x 50 magneetjes
Nu afwachten![]()
![]()
100 knoopcel batterijtjes á 10.80
100 LEDjes á 2.69
2x 50 magneetjes á 5.00
Totaal $18.50 -- 18,5ct per throwie
Ik twijfel nog :p wel leuk straks voor de donkere dagen!![]()
![]()
10 ipadstylussen, gewoon omdat ze maar 8 cent waren en per stuk 9 cent terug werd gestort. Maar niet heus dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Tjado het volgende:
Haha welke order?
Kunnen jullie je helicopter van FocalPrice wel tracken? Bij mij geeft hij een error
edit: voorderest zijn al mn paypal transacties accounted for en onderweg![]()
![]()
Nouja als je dat in ¤ uitrekent,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Tjado het volgende:
100 knoopcel batterijtjes á 10.80
100 LEDjes á 2.69
2x 50 magneetjes á 5.00
Totaal $18.50 -- 18,5ct per throwie
Ik twijfel nog :p wel leuk straks voor de donkere dagen!
¤13,28 -- 13,28 eurocent per throwie. Eerste eBay bestelling trouwens![]()
![]()
Leuk idee die throwies. Alleen nu nog even zoeken naar iemand die leds in dezelfde kleur aanbiedt in plaats van verschillende.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Echt weer lekker scheef van paypal. Genoeg saldo, maar kan alleen met uitgestelde bankbetaling betalen. Bellen duurt ook jaren, dus maar een mail gestuurd waar dat goed voor is![]()
Dat je dat überhaupt is opgevallen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Tjado het volgende:
Valt me ook nu pas op dat Katherine Heigl voor Lightake adverteert :p
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.Nu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
LOL! Hoe kunnen ze dat ooit met de post versturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)d30ec#ht_1074wt_1139
Mailman-throwie![]()
![]()
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
![]()
bij deze:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef Tjado het volgende:
[..]
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?
[..]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
ze zijn dr:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.
Wel een beetje jammer, pakket is open gemaakt door de douane, cadeaupapier zat er als een frommeltje bij, alle piepschuim in 100 stukken en het was niet meer zo best verpakt, gelukkig was alles nog wel heel:
een detail foto voor zover dat gaat in het plastic:
en die chinesen zijne r goed mee bezig, kreeg er een setje handschoenen bij om ze mee vast te pakken en schroefjes om ze op te hangen, al snap ik niet hoe dat zou moeten werken, beetje rare dopjes (die witte dan he):
Ga hier naar de ikea en voor dat geld heb je nog niet eens een canvas print, laat staan een schilderijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
De Designers komen zo te zien niet uit China....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt
[ afbeelding ]
Geen enkele Chinees op de foto.![]()
Toffe schilderij RanTheMan! Hopelijk krijgt de nieuwe net zo'n mooi plekje als je huidige.
Ik zit te twijfelen of ik zo'n extension tube/ battery tube zou kopen voor m'n zaklamp. Is wel cool natuurlijk maar dan wordt ie ook zo groot, plus dan moet ik nog extra 18652 batterij(en) kopen...
Oh en een beanie van eBayals ik zo naar buiten kijk op dit moment
![]()
![]()
Die witte haakjes lijken op betonhaakjes.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Dank zal vanavond of morgen ff een fototje posten van hoe die hangt, anders krijg ik mn scheetkussen en varkentje nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Toffe schilderij RanTheMan! Hopelijk krijgt de nieuwe net zo'n mooi plekje als je huidige.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: