SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik had blijkbaar lapo.... naja
mijn pakketje is de 28e (september) verzonden, nu precies 4 weken later nog niks....(DealExtreme) maar normaal zijn ze sneller?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dealextreme meestal binnen 3 weken bij mij.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
ja hier ook, deze duurt erg lang...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef mergbot het volgende:
Dealextreme meestal binnen 3 weken bij mij.
mn pakketje zit toch niet op dat schip bij nieuw-zeeland he?
Ik heb net me 2e pakketje van de dag gehad
Had een offer, 2 mp3 spelers voor de prijs van 1, alleen de kleur zou random zijn.
Van alle 8 kleuren, krijg ik 2 rozeEen zilvere die ik eerder had besteld deed het niet. Dus nu heb ik nog niks.
Roze worden wel mooie kadootjes voor eind van het jaar![]()
Pakketdienst rijdt hier zojuist weer voorbij, zonder bij mij iets af te leveren. Ik heb afkickverschijnselen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
ff vraagje in de op staan bij de spoiler over douane 2 imageshack url, maar die doen het volgens mij niet
correctie, de eerste doet het niet“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Wel logisch toch: bij randomly assorted krijg je altijd de zooi die niemand wil hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb net me 2e pakketje van de dag gehad
Had een offer, 2 mp3 spelers voor de prijs van 1, alleen de kleur zou random zijn.
Van alle 8 kleuren, krijg ik 2 rozeEen zilvere die ik eerder had besteld deed het niet. Dus nu heb ik nog niks.
Roze worden wel mooie kadootjes voor eind van het jaar
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Hieperdepiep hoera! Mijn feestneus/bril/snor van Dino is er
inclusief drie kaartjes van Thanksgiving, Christmas en nog een blanko en ook nog leuke kraaltjes die opzwellen in het water![]()
En gister was mijn BMW sleutelhanger er dan eindelijk op nalevering van DXDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zijn die onderste 4 het beste? Wil namelijk voor oud en nieuw ook 2 hebben, maar weet niet welkequote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is niks, zit zo'n klepje op.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben er weer![]()
Mijn vader is nu ook verslaafd aan DX![]()
![]()
Toch niet de fleshlights he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben er weer![]()
Mijn vader is nu ook verslaafd aan DX![]()
Die mag hij lekker zelf bestellenquote:
Hij wil een spionage afluister ding en een helicoptertje.
En een laserlampje
Twiddel![]()
Ik denk dat ie je moeder niet vertrouwt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die mag hij lekker zelf bestellen
En een laserlampje![]()
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Miniem het volgende:
Leuke setjes weer bij BIC.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
En nee, niet of het mij comfortabel zit.
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw/meid?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die mag hij lekker zelf bestellen
En een laserlampje![]()
![]()
Nee, die morele bergtrol vind hij echt niet leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.
[..]
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw?
En mijn moeder gaat echt niet vreemd, dat kan niet
Twiddel![]()
Ik zou 't niet voor mijn vriendin kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.
[..]
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw/meid?![]()
Of ga naar de Primark, verkopen ze het ook, voor minder geld.![]()
Ah, hoe is het in Noorwegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, die morele bergtrol vind hij echt niet leuk
En mijn moeder gaat echt niet vreemd, dat kan niet
Ja, ik hou op, ik wordt geen Skippy_ball 2.0.
't is ook niet dat ik het zou kopen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou 't niet voor mijn vriendin kopen.
Of ga naar de Primark, verkopen ze het ook, voor minder geld.![]()
het staat in de OP dus het zou wel goed zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef some1_eddy het volgende:
Is http://ahappydeal.com/ ook betrouwbaar?
Iemand hier ervaring mee?heb er verder niks van besteld
Ik heb bij ahappydeal een 1 cent deal die op paid blijft staan sinds sint juttemus, en een bericht sturen kreeg ik een reactie op, maar snapte niks van het chinglish dus lekker laten zitten.
Heb nu ook een bestelling lopen die volgens track and trace onderweg is momenteel. Dus afwachten
EDIT:
Dacht er net aan om een spycam in een cola blikje te bestellen maar toen ik begon met bestellen dacht ik hey. Dat gaat natuurlijk niet door de douane komen, ik neem aan dat OOK dat niet is toegestaan? Het is geen immitatie coca cola natuurlijk. Maar het design is wel hetzelfde. Dus maar niet doen???
[ Bericht 35% gewijzigd door Racer88 op 26-10-2011 17:41:22 ]![]()
Zet eens een foto of link? Denk dat je deze bedoeld?
Spycam in cola blikje
Geinig dingetje wel!Weet alleen niet hoeveel gedonder je hiervan krijgt,
Edit:
Kwam ook deze tegen trouwens: Spy cam Wat een verschil he, qua prijs..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Boh, wat een dagje vandaag. Mijn aansteker, zippo lont, vuursteentjes, iPhone case, oplader voor samsung, kabel voor het mediacenter - tv, en horloge binnen.
Oplader van samung gekocht via BIC, in maarliefts 7(!) dagen binnen. Helaas zijn het wel de verkeerde.![]()
![]()
Mijn Ps3 controller die ik de 9de heb besteld bij BIC is helaas nog steeds niet binnen. Misschien heeft de douane hem eruit gehaald.![]()
![]()
Sorry, dit kon ook in 1 post.
Maar:Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is niks, zit zo'n klepje op.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
De rechtse naast de lucifer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
Sorry, dit kon ook in 1 post.
Maar:
[..]
Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.
Die is van de Action, 60 cent ofzo.![]()
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Zet eens een foto of link? Denk dat je deze bedoeld?
Spycam in cola blikje
Geinig dingetje wel!Weet alleen niet hoeveel gedonder je hiervan krijgt,
Edit:
Kwam ook deze tegen trouwens: Spy cam Wat een verschil he, qua prijs..![]()
![]()
Geen idee of je hier gedonder mee krijgt.. En ze zijn te duur om die gok te wagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel wetenAls tokko1 die drie posts van je zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Repeating het volgende:
Mijn Ps3 controller die ik de 9de heb besteld bij BIC is helaas nog steeds niet binnen. Misschien heeft de douane hem eruit gehaald.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50Inhoud: Watches
SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boekjes van Julius en een raar rood ding:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het doosje belooft al veel goeds:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Close-up van het briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto van horloge:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Close up:SPOILER: Prijskaartje, blijkbaar daar gewoon in de winkel te koop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om het volgende horloge: Link Met make offer valt over de prijs te onderhandelen! (mijn prijs 32 dollar)
Ook in het wit (andere seller!): link
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2011 19:39:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stukIk had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerSPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handgeschreven briefje erbij!Ze wil je
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hier ook. Geen uitzondering...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stuk
Inhoud: WatchesFoto van watch? De doos beloofd wat.SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gele briefje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 moment, foto's komen weer niet goed aan op Picassa
Ze staan erbij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: