Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Coelho het volgende:
Iemand ervaringen met hoesjes/cases voor de iphone 4? Wat is de chinese kwaliteit, in vergelijking met NL shops? Levertijden? Krijg morgen nl. mijn 4s geleverd, en volgens mij is het uitwisselbaar.
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.
Voor een vriendin wel een keer lading hoesjes besteld voor 15 euro totaal.. sommige waren minder goed, sommige juist weer echt super kwaliteit.
Dus gewoon een paar bestellen die je wel leuk lijken, dan zit er altijd een bij die goed is.
http://chinaprices.us?q=iphone%204s%20case
Suntek heeft geen verzendkosten, Sunsky-online wél.quote:
Ah, welcome to the world called China Shopping.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesje
Nope, niet goedkoper gezien. Plus ben lui.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:29 schreef shiznuts het volgende:
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.
Verder, die muts hè, ik kan me niet voorstellen dat ze die niet voor die prijs of goedkoper bij de action/wibra/zeeman hebben... Of laat je moeder die breien.![]()
Mwa, zit niet in de buurt, en wat zijn dat voor graftakken mutsen dingen bij die chinaprices zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
http://www.voordeelmuis.n(...)5728&old_word=beanie
Zie: zeeman. Told u so.
Verder ook: http://www.chinaprices.us(...)-lady+-child+-ladies (lol @ pagina 2)
Wij kregen altijd een bamboe-achtig-ding van de Chinees hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Heeft toevallig iemand tips? (Ebay, Bol.com, Ako & marktplaats al gekeken.)
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?
Dan ben ik ben dat ik bij de gelukkigen zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
En alvast speciale coupons voorgedruktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
kijk eens op artscow.com. Je bent een klein weekje te laat voor gratis spul:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Heeft toevallig iemand tips? (Ebay, Bol.com, Ako & marktplaats al gekeken.)
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, en azo...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn
).
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Ben dus even 36,35 kwijt om twee Cree Zaklampjes te voeden
Dit zaklampje (2x dan) En batterijen durf ik eigenlijk niet uit china te bestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.quote:
Volgens mij heb ik zelfde dag als jou besteld inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.
Nee ik postte hem hier pas na een paar weken, de 17e. Ik had hem eigenlijk voor de 17e willen hebben (moeders' verjaardag), eind september besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfde dag als jou besteld inderdaad
Ja ik ook de 17e..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee ik postte hem hier pas na een paar weken, de 17e.
Ik heb mn 18650 batterijen "gewoon" uit China, en die werken perfect.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dit zaklampje (2x dan) En batterijen durf ik eigenlijk niet uit china te bestellen.
Bleek dus achteraf (heb ik met mijn domme kop overheen gekeken) dure 18650 batterijen in te moeten...
Nja, heb ze maar besteld. Hopelijk zijn ze er morgen, anders overmorgen. Wil nu ook niet weer 4 week gaan wachten tot die batterijen er zijn. Heb al lang genoeg op de Cree's gewachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik heb mn 18650 batterijen "gewoon" uit China, en die werken perfect.
Deze http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-236.html
Heb je nog wel een oplader nodig, maar die is ook maar een paar $.
Ik zie niet in waarom ze minder betrouwbaar zouden zijn dan de batterijen die je hier koopt. (En ws ook uit China komen.)
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef bobbernaut het volgende:
er zijn weken voorbij toen mijn pakje is geshipt, kan ik een klacht indienen ofzo?
ja ik bedoel of ik mijn geld terug kan krijgen ofzo?quote:
28 sep is mn pakje verzonden, nu 29 dagen later (4 weken) heb ik nog niks... kan ik mijn geld terug krijgen ofzo? want volgens mij komt die nooit meer aanquote:
1.24 septemberquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef Tjado het volgende:
1. wanneer heb je besteld
2. bij wie
3. wanneer is het verzonden
3. hoe heb je betaald
quote:Haha dat is duidelijker. Als het eBay is kan je het beste daar een berichtje sturen, ze zijn altijd bang voor negatieve feedback dus dan krijg je wel een refund. Bij andere winkels kan je het beste nu een mailtje sturen, en als het voor de PayPal claim deadline (45 dagen volgensmij) nog niet is geregeld kan je daar een claim indienen.
ah oke dan stuur ik zo wel een mail..quote:
Goede hoesjes! DX is in ieder geval niet snel, weet niet hoe de andere zijn. Maar op mijn zelfde hoesje (maar dan andere telefoon) wacht ik al sinds 9- okt op...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef DarkNoize het volgende:
Welke site levert normaalgesproken 't snelste?
http://www.sunsky-online.(...)sSWtw0Dk6g2yFrURndWg
http://www.eforchina.com/(...)CiDgW3TF7jL3PnjwgTdg
http://www.dealextreme.co(...)alaxy-s2-black-82331
Susky is (incl. verzendkosten) de goedkoopste, dus waarom je die uit je zoekresultaten wil filteren zou ik niet weten![]()
Maar voor die ene dollar prijsverschil... Heb hem dan liever eerder in huis!
EDIT: Of is dit product toevallig ook nog op een andere site te koop? Heb alleen deze 3 sites kunnen vinden.
Laten we hopen dat als de Beta's in stock zijn er weer een actie komtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef Tjado het volgende:
die CK-700 CKDUN earphones zijn hier ook onderwegeen paar witte en een paar zwarte, kon niet kiezen
Wil nogsteeds Brainwavz als er weer een actie komt though!
Heb je zo'n hoesje al wel in je handen gehad dan? Omdat je weet dat ze goed zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Goede hoesjes! DX is in ieder geval niet snel, weet niet hoe de andere zijn. Maar op mijn zelfde hoesje (maar dan andere telefoon) wacht ik al sinds 9- okt op...
(Die hoesjes meuren trouwens wel de eerste week)
Bij mij is een paar zwarte al een weekje onderweg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef Tjado het volgende:
die CK-700 CKDUN earphones zijn hier ook onderwegeen paar witte en een paar zwarte, kon niet kiezen
Wil nogsteeds Brainwavz als er weer een actie komt though!
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laten we hopen dat als de Beta's in stock zijn er weer een actie komt
Ik heb hetzelfde hoesje maar dan voor de Sony Ericsson X12, en heb hem ook al besteld voor de Galaxy S2. Beide meurden ze gewoon. Niet naar leer, maar naar de fabriek denk ik. Maar even een weekje in de broekzak bij de jonge heer en het is klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoesje al wel in je handen gehad dan? Omdat je weet dat ze goed zijn...
Meuren naar leer? Of echt smerig?![]()
Bestel dan denk ik gewoon bij Sunsky, dat is de goedkoopste ($1,66 verzendkosten erbij).
Voorheen kon men zich nog even terug inlezen, dat is nu nauwelijks/niet te doen de laatste topics. Laten we alleen een beetje oppassen dat we op die kleine dingetjes letten, dan houden we het met z'n allen overzichtelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Damn, ben je ook eens een dag weinig op FOKZijn die 3492 topics de moeite om terug te lezen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |