Dit topic gaat de laatste tijd wel heel erg (te) snel. In een halve dag een halve topic verderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Damn, ben je ook eens een dag weinig op FOKZijn die 3492 topics de moeite om terug te lezen?
Thanks for the tip, staan wel leuke dingen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die is wel tof.
www.houseable.com Heeft ook veel van zulke dingen.
Heb je n shop of ebay link van die set?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dit moet je inbouwen:
[ afbeelding ]
Nr 16quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ebay kleding ding, ook maar eens Chinese kleding proberen, wat moet het worden (boven een zwarte Pea Coat):
Poll: Welke kleur?
• No.1 Black
• No.4 Brown
• No.7 Grey
• No.19 Charcoal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!quote:
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nr 16![]()
Wat is je haarkleur? Zou een beetje een andere (donkerdere) tint nemen. Bruin of zwart als je een warme haarkleur hebt, grijs bij een koude
Dit was gewoon een plaatje van Google.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb je n shop of ebay link van die set?
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!
[..]
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.Vaag haar...
Link? Kan niks vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef i124Q het volgende:
Tip voor de airswimmer fans... bestel er nu 1 en wacht niet op de groupdeal van ahappydeal.
Morgen bij de groupdeal: US $24.79
Vandaag: US $15.95
Zal wel een foutje zijn
Geen dankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef witbiertje het volgende:
Lekker dan. Ok, ik zit met een collega nu in het stadium dat we er 2 willen bestellen.
Kan iemand dat linkje naar goedkoop He nog eens plaatsen?
De helikoptertjes liggen hier op kantoor ter vergaan, we moeten wat nieuws. Een airswimmer is dan natuurlijk machtig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een paar keer in dat tuutje hijgen joh.
Maar zoals ik dus zei, zo aantrekkelijk is het dus helemaal niet vanwege de verzendkosten die erbij komen (misschien niet als je meerdere koopt?), die 'stuntverkoop' en het 'zeker een foutje, die lage prijs' is dus helemaal niet spectaculair. Sterker nog, bij Lightake pak je 'em met coupon erover goedkoper mee.
En inderdaad, om er dan gas bij te doen en dat ding dan ergens ruimte vreet.
http://www.buyincoins.com(...)00-product-2576.html (ik kreeg de transparante met 'power' erop).quote:
OMGquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?
Dat was hip in 2008...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Xenon voor de auto a 31,91 USD:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb je n shop of ebay link van die set?
Kun jij die robot owl vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun jij die robot owl vinden?
Kan hem niet vinden op chinaprices
Er staat toch echt dat hij uit Japan komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]Die wilde ik ook al toen ik 'em zag.
Vind ook alleen een geinige cardreader of 4GB USB-stick.
Ebay waarschijnlijk..
Suntek heeft 'm ook, daar staan tweee revieuws onderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Racer88 het volgende:
Iemand ooit dit gekocht?
Kon niet echt reviews vinden, behalve ergens iemand die zei dat ie ze mp3 speler niet goed geluid gaf en je dus een kleine amp moest gebruiken.
Lijkt mij dat het gewoon plug en play moet zijn toch?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
[ afbeelding ]
Ik had op alle sites gekeken behalve die van suntekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Suntek heeft 'm ook, daar staan tweee revieuws onder
http://www.suntekstore.co(...)Motorcycle-Bike.html
Vaak handig om te kijken of een van de andere stores 'm ook heeft, zit bijna altijd wel een bij met revieuws....
Chinaprices gebruiken en gij zult de goedkoopste vinden! (en waar hij allemaal verkocht wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had op alle sites gekeken behalve die van suntekthanks. Ik ga t maar bestellen dan
Miss zelfs bij suntek als er nog een coupon is. Dan wordt ie nog goeikoper
Ja dat bedoel ik, had ik ook gedaan, maar had alleen niet geklikt op die suntekstorequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Chinaprices gebruiken en gij zult de goedkoopste vinden! (en waar hij allemaal verkocht wordtvoor de revieuw zoeken)
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!quote:
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!
Alleen in Amerika (Ebay) is 'ie te bieden voor iets van $15 (excl. iets van $2 verzendkosten binnen de VS).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Miniem het volgende:
Ik wil die uil.![]()
20 dollar bij thinkgeek, maar de verzendkosten zullen wel hoog zijn.
Dat kan toch toch goedkoper?!
*zucht* staat echt niet topics geleden vermeld hoor. Lees je even terug naar het begin van het gesprek een paar reacties geleden.quote:
Suntekstores verzendkosten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Racer88 het volgende:
[..]
+1
Bij suntekstore is t trouwens wel de moeite waar om reviews te schrijven denk ik zo. Per product dat je daar besteld kan je 1,20 USD aan reviews verdienen. Dus 1 foto, 1 filmpje en 1 text. Denk dat je daar om de langere termijn wel aardig mee kan oplopen. Ze hebben alleeen geen 6% korting coupons oid. Maar goed heb al 2 producten besteld dus dat levert dan al 2,40 op. Dat is meer dan als ik 6% korting zou krijgen over die producten.
Ik had het ook niet willen missenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:05 schreef shiznuts het volgende:
Nee, anders had je het toch mooi mogen ophalen van het postkantoor of erger, wachten op de volgende ronde van de postbode en 'em dan weer missen...
Maar ff serieus.Kijk, ik zeg dat ik een pakketje binnen heb, dan zeg ik er meteen bij wat het is enzo en hoe het op het eerste oog allemaal bevalt.
Het is hier verder geen Twitter die je moet gebruiken voor elke lullige status van je. Het posten moet bij voorkeur wel enigszins informatief zijn en nut hebben.
Post dan gwn nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599
Voor $1,44 meer heb ik laatst ook zo'n kabeltje besteld (Ebay), daar zat dan een EU-netstroomplug bij. OEM-product, omdat mijn HTC-lader van m'n Desire Z zo goed bevalt en ik ook andere apparatuur heb die baat hebben bij het USB-laden over microUSB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599
De netstroomplug had ik nog, alleen me kabeltje was stuk dus vandaar alleen het kabeltjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor $1,44 meer heb ik laatst ook zo'n kabeltje besteld (Ebay), daar zat dan een EU-netstroomplug bij. OEM-product, omdat mijn HTC-lader van m'n Desire Z zo goed bevalt en ik ook andere apparatuur heb die baat hebben bij het USB-laden over microUSB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |