Dit topic gaat de laatste tijd wel heel erg (te) snel. In een halve dag een halve topic verderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Damn, ben je ook eens een dag weinig op FOKZijn die 3492 topics de moeite om terug te lezen?
Thanks for the tip, staan wel leuke dingen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die is wel tof.
www.houseable.com Heeft ook veel van zulke dingen.
Heb je n shop of ebay link van die set?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dit moet je inbouwen:
[ afbeelding ]
Nr 16quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ebay kleding ding, ook maar eens Chinese kleding proberen, wat moet het worden (boven een zwarte Pea Coat):
Poll: Welke kleur?
• No.1 Black
• No.4 Brown
• No.7 Grey
• No.19 Charcoal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!quote:
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nr 16![]()
Wat is je haarkleur? Zou een beetje een andere (donkerdere) tint nemen. Bruin of zwart als je een warme haarkleur hebt, grijs bij een koude
Dit was gewoon een plaatje van Google.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb je n shop of ebay link van die set?
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!
[..]
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.Vaag haar...
Link? Kan niks vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef i124Q het volgende:
Tip voor de airswimmer fans... bestel er nu 1 en wacht niet op de groupdeal van ahappydeal.
Morgen bij de groupdeal: US $24.79
Vandaag: US $15.95
Zal wel een foutje zijn
Geen dankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef witbiertje het volgende:
Lekker dan. Ok, ik zit met een collega nu in het stadium dat we er 2 willen bestellen.
Kan iemand dat linkje naar goedkoop He nog eens plaatsen?
De helikoptertjes liggen hier op kantoor ter vergaan, we moeten wat nieuws. Een airswimmer is dan natuurlijk machtig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een paar keer in dat tuutje hijgen joh.
Maar zoals ik dus zei, zo aantrekkelijk is het dus helemaal niet vanwege de verzendkosten die erbij komen (misschien niet als je meerdere koopt?), die 'stuntverkoop' en het 'zeker een foutje, die lage prijs' is dus helemaal niet spectaculair. Sterker nog, bij Lightake pak je 'em met coupon erover goedkoper mee.
En inderdaad, om er dan gas bij te doen en dat ding dan ergens ruimte vreet.
http://www.buyincoins.com(...)00-product-2576.html (ik kreeg de transparante met 'power' erop).quote:
OMGquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?
Dat was hip in 2008...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |