Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Coelho het volgende:
Iemand ervaringen met hoesjes/cases voor de iphone 4? Wat is de chinese kwaliteit, in vergelijking met NL shops? Levertijden? Krijg morgen nl. mijn 4s geleverd, en volgens mij is het uitwisselbaar.
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.
Voor een vriendin wel een keer lading hoesjes besteld voor 15 euro totaal.. sommige waren minder goed, sommige juist weer echt super kwaliteit.
Dus gewoon een paar bestellen die je wel leuk lijken, dan zit er altijd een bij die goed is.
http://chinaprices.us?q=iphone%204s%20case
Suntek heeft geen verzendkosten, Sunsky-online wél.quote:
Ah, welcome to the world called China Shopping.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesje
Nope, niet goedkoper gezien. Plus ben lui.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:29 schreef shiznuts het volgende:
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.
Verder, die muts hè, ik kan me niet voorstellen dat ze die niet voor die prijs of goedkoper bij de action/wibra/zeeman hebben... Of laat je moeder die breien.![]()
Mwa, zit niet in de buurt, en wat zijn dat voor graftakken mutsen dingen bij die chinaprices zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
http://www.voordeelmuis.n(...)5728&old_word=beanie
Zie: zeeman. Told u so.
Verder ook: http://www.chinaprices.us(...)-lady+-child+-ladies (lol @ pagina 2)
Wij kregen altijd een bamboe-achtig-ding van de Chinees hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Heeft toevallig iemand tips? (Ebay, Bol.com, Ako & marktplaats al gekeken.)
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?
Dan ben ik ben dat ik bij de gelukkigen zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
En alvast speciale coupons voorgedruktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
kijk eens op artscow.com. Je bent een klein weekje te laat voor gratis spul:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Heeft toevallig iemand tips? (Ebay, Bol.com, Ako & marktplaats al gekeken.)
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, en azo...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn
).
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Ben dus even 36,35 kwijt om twee Cree Zaklampjes te voeden
Dit zaklampje (2x dan) En batterijen durf ik eigenlijk niet uit china te bestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.quote:
Volgens mij heb ik zelfde dag als jou besteld inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |