Hoe passen daar nou 3 AAA batterijen in?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Linkje
En wat een prijsverschil!
Met z'n drie naast elkaar in een houdertje.. (ervaring)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe passen daar nou 3 AAA batterijen in?
Dank je, bah spijtig dat bieding is afgelopen. Anders had ik wel onmiddellijk eentje gehaald, is geen geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Linkje
En wat een prijsverschil!
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Met z'n drie naast elkaar in een houdertje.. (ervaring)
[ afbeelding ]
Misschien verkoopt er nog iemand anders deze lampjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef jonasr het volgende:
[..]
Dank je, bah spijtig dat bieding is afgelopen. Anders had ik wel onmiddellijk eentje gehaald, is geen geld.
Cmon, paypal, verander je exchange rate!
› Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tabletsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef R2cksson het volgende:
Godsamme, BIC gooit ineens de prijs 12 dollar omhoog van een android pad, wat een eikels... Dan maar niks meer bestellen bij die lijers.
Waar zijn nog meer goedkope Android pads?
Die heb ik ook al liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Deze is anders lekker snel binnen (want UK), heeft een LED, UV en Laser-functie: http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item5642529a3d
Of gewoon bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)ght-product-135.html / http://www.buyincoins.com(...)t-b-product-262.html
Heb ik ook wel gehad op Alibaba, ineens waren bijna alle sellers 10 dollar duurder, 1 keer raden hoe dat komt? Juist de prijs kostprijs ging omhoog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef R2cksson het volgende:
Godsamme, BIC gooit ineens de prijs 12 dollar omhoog van een android pad, wat een eikels... Dan maar niks meer bestellen bij die lijers.
Waar zijn nog meer goedkope Android pads?
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.dinodirect.com(...)ty-dvr-cam16217.html
Damn, wat een prijzen.
Vraag me alleen af hoelang je met die camera's kunt opnemen totdat die 2TB volzit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setKan ik rond het huis om de 4 meter een camera hangen
Geen dief die daar langs durft
![]()
Vraag me af of je ook een brief krijgt van de douane of als ze die $30 spare parts declaratie gaan geloven
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setKan ik rond het huis om de 4 meter een camera hangen
Geen dief die daar langs durft
![]()
Vraag me af of je ook een brief krijgt van de douane of als ze die $30 spare parts declaratie gaan geloven
De snelheid van levering boeit me niet, prijs wel. 7" 800 MHz leek me leuk voor 70 dollar, maar nu is die ineens 80 ofzo. Had al een 7" met 450 MHz besteld bij BiC, maar die bleek out of stock ofzo, dus heb gezegd dat ik mn geld terug wilden, gingen ze moeilijk doen, nu claim lopen bij Paypal. Ze komen mij de strot uit in elk geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gehad op Alibaba, ineens waren bijna alle sellers 10 dollar duurder, 1 keer raden hoe dat komt? Juist de prijs kostprijs ging omhoog.
Bic staat bij mij niet bekend als een bedrijf wat duur is (tegenovergesteld i.v.m andere webshops), dus dit zal vast wel ergens te verklaren zijn.
Welke tablet wil je gaan kopen? ik heb misschien wel een Aliexpress seller die snel verzend, voor een goede prijs (na 7 dagen heb je de tablet zeker)
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
De snelheid van levering boeit me niet, prijs wel. 7" 800 MHz leek me leuk voor 70 dollar, maar nu is die ineens 80 ofzo. Had al een 7" met 450 MHz besteld bij BiC, maar die bleek out of stock ofzo, dus heb gezegd dat ik mn geld terug wilden, gingen ze moeilijk doen, nu claim lopen bij Paypal. Ze komen mij de strot uit in elk geval.
Er was bij BiC ook een 8" met 800 MHz voor ergens in de 80 dollar, maar die bleek dan weer geen RJ45/USB adaptertje erbij te hebben. Ik ben nu een beetje klaar met die Chinezen, dan maar geen tablet hoor.
Untracked met China-post? Hier dus precies het zelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef sharpshooter85 het volgende:
Even Deal-Cool in het zonnetje zetten!
Woensdag 19 oktober wat besteld. Donderdag 20 oktober shipped.
Vandaag donderdag 27 oktober al binnen, keurig in een bubble-envelop.
Zo snel heb ik het nog niet meegemaakt.
Je was me net voor maar dit is dus bij mij ook het geval. Als het niet geleverd kan worden (zelfs als je niet op de PM's reageert) krijg ik altijd een refund.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgen
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn 9-LED UV-lamp binnen gekregen!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |