Hij checkt nu eerst alle gleuven op viezigheid, dus het duurt wat langer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagen
Die andere sites zijn allemaal net zo duur of duurder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgen
Net wat ik in mijn vorige post al probeerde te vertellen, er zijn meer sites dan alleen BIC
Gewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef i124Q het volgende:
[..]
Je was me net voor maar dit is dus bij mij ook het geval. Als het niet geleverd kan worden (zelfs als je niet op de PM's reageert) krijg ik altijd een refund.
@R2cksson Dus hoe krijg je dit voor elkaar bij BIC? Een paypal claim?
Eng hè, die wereld buiten de deur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Die andere sites zijn allemaal net zo duur of duurder.
[..]
Gewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.
Focalprice heeft me ook al in de reet geneukt en mijn bus reed vandaag gewoon niet waardoor ik vast zit in dat kankerbelgie en BF3 ligt thuis op de deurmat te wachten...
Geloof me, ik ben in staat om iemand de strot door te snijden nu. Pech voor BiC denk ik.
Moet toch zeggen dat ik erg moet lachen om dat drukmaken van jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.
Focalprice heeft me ook al in de reet geneukt en mijn bus reed vandaag gewoon niet waardoor ik vast zit in dat kankerbelgie en BF3 ligt thuis op de deurmat te wachten...
Geloof me, ik ben in staat om iemand de strot door te snijden nu. Pech voor BiC denk ik.
Ja als ik over een paar dagen nog niks heb, mail ik wel even. De postbode doet er bij mij meestal een dag langer over, dus zelfs al zouden ze in hetzelfde vliegtuig gezeten hebben zou hij uiterlijk morgen wel moeten komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even een berichtje sturen/claim maken?
Bestel een naughty gadget, word je rustig vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
Die zou ook geniaal zijn in een TT overigens, ontopic maar weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Altijd grappig dat iedereen weet waarvoor ********** staat! Haha
Handig, welke site? Focal staat die Voor 2 dollar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef witbiertje het volgende:
4 usb ladertjes van 3 meter voor iphone. Kan ik nog wordfeuden in bed, terwijl de kabel lang genoeg is. En wat reserve voor collega's die ik hetzelfde probleem ga aanpraten.
Tenminste iemand die nog kan lachen op deze avond. Ik trek gewoon netzoveel pilsen open tot ik slaap vandaag. Morgen nieuwe kansen om dit kutland te verlaten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef i124Q het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat ik erg moet lachen om dat drukmaken van je![]()
Sorry, 2 meterkabeltjes zie ik nu. Ook lang genoeg: http://www.buyincoins.com(...)od-product-3551.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Handig, welke site? Focal staat die Voor 2 dollar.
En Doet de kabel het gewoon met opladen e.d. Goed?
Ik ga er denk ook 1 bestellen, altijd handig.
Ik kom morgen juist dat kutland weer in! Geloof me.. Heb altijd lopen kk op NL ben geëmigreerd.. En nu denk ik.. NL was nog niet zo slecht! Morgen remigreer ik terug! En het leuke is.. Er liggen iets van 10 pakketjes bij me ouders vanuit China!quote:[b]Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef R2ckssonMorgen nieuwe kansen om dit kutland te verlaten.
Heb hem sinds niet meer gezien nee. Misschien als we Shiz lief aankijken dat hij achter de schermen een balletje kan opgooien...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Kan dat niet meee gedeblokeerd worden, wamt hij is nou toch niet meer actief?
Waarschijnlijk komen ze dan zo weer terug :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb hem sinds niet meer gezien nee. Misschien als we Shiz lief aankijken dat hij achter de schermen een balletje kan opgooien...
Mocht niet meer, we zaten toen nog onder het strenge regime van Klonk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, precies. Dat was voor de tijd dat ik hier actief meepostte dus ik weet er het fijne niet van, waarom is die ook alweer vertrokken van FOK!?
Ik heb het destijds wel gelezen maar ik weet het niet meer...
Klopt, maar het is toch een soort 'Spam' ofzo. Maar er was toen sowieso erg veel moderatie. Nu is het wat relaxter, users spreken elkaar erop aan als er over illegale dingen gesproken wordt. Dus dat werkt wel prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah zo. Nou ja, voor zover ik het las was het gewoon serviceOf wij nu 'adverteren' voor lightake of hijzelf, met ook nog eens meer informatie over de producten.
Zolang het niet over illegale producten gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |