succes daarmee probeerde ik ook..quote:*Bedenkt zich iets*
Ik ga even Ever Buying een mailtje sturen en vragen of ik de order nog kan annuleren omdat het nu al zo lang duurt. Dan koop ik die Awei's![]()
Ik kijk ook met veel smart uit naar de review van de ES800M's
quote:Dear friend
would you please tell me what's the matter with your order ?
If you like to change your ordr to another item ,I can change it for you
Regards
Selina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee waarom het mis gaat en hoe dit op te lossen?
Vannacht nagevraagd... ze konden niet specifieker zijn dan dat ze nog niet binnen waren, deze week wel zouden komen en dan meteen verstuurd zouden worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:11 schreef Koen. het volgende:
Is er al iets bekend wanneer de HM3's worden verstuurd?
En de HM5 is dan een koptelefoon of oortjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vannacht nagevraagd... ze konden niet specifieker zijn dan dat ze nog niet binnen waren, deze week wel zouden komen en dan meteen verstuurd zouden worden.
Las wat op het forum na, het loopt wel, maar de belangstelling is bij headphones wat minder dan bij de in-ears, misschien vanwege prijs/formaat. Desondanks is Raz bezig met de ontwikkeling van de HM5. Daarvan verwacht ik binnenkort wel weer een pre-order announcement. Houd de twittah en feestboek in de gaten.
Zijn net nieuwe oortjes uit: de M4. Deze waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:17 schreef Koen. het volgende:
[..]
En de HM5 is dan een koptelefoon of oortjes?
Heb ze direct besteld, heb de kanen km-92 En de Brainwavz beta hier liggen, altijd mooi om even uit te breiden. Zeker voor dit geld!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
Shiz en Tokko we hebben een nieuwe winnaar in de tot $15 klasse
ES900I:
Even aan het testen hij pakt de bass tot 14 hzdaarna stopt het. (De bass
)
Hoge tonen zitten ook wel goed zo te horen
zoals gezegd review volgt
Toen ik de K80 en de ES800M bestelde bij weipingstore, had ik wel tof contact met de verkoper.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef ebutyouyou het volgende:
Heb vandaag de Awei ES900i binnen gekregen in het rood. Erg goed geluid
Ik zit ook nog over deze te twijfelen;
http://www.mcbub.com/item(...)e--EL107272--140775/
Toen ik vroeg of 'ie ook aan de ES-011 met 13mm drivers kon komen, was het antwoord helaas van niet, maar dat 'ie de ES700M zeer aanbevelen kon.quote:Thank you for your interest in AWEI headphone, it's famous brand in China, AWEI headphone is good quality and low price,it will better that what you say bran headphone, so a lot of buyer like it very much(you can check my feedback), Other, the headphone have been sell at a higher pricer in HongKong Market. Many foreign tourists buy some back to give to their friends. It's very nice.
Blauw/wit is alleen mijn ding niet.quote:Other, I would introduce a very very nice headphone to you(headphone ID: 290619142292), This headphone design for iphone4 cell phone, very good bass,Clear and high-fidelity.Beautiful design, very comfortable to use, The headphones sound quality as good as many well-known brand headphone. If you have interet in it, please check it.
Review, review!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
( Gouden combi btw, Houniets nieuwe mix en de AWEI ES-800M)
Ja, kanan volgens mij. Lees de topics maar even snel door.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Zijn de koptelefoons uit China qua prijs/kwaliteitsverhouding beter dan in NL en zo ja welke zouden jullie mij aanraden (max. 50 eu.). Groetjes.
In-ears zeker wel. Koptelefoons is een apart verhaal. Beter van niet als je echt wilt genieten van geluid. Kanen is alleen leuk, want dat is lekker goedkoop en aardig. Zo goedkoop heb je niet iets vergelijkbaars in Nederland, of wel, maar dan is dat Chinese merkloze kwaliteit die minder is dan de Kanen, maar de audiokwaliteit zal niet in de buurt komen van goede merken. Nepperts zijn al helemaal een no-go natuurlijk. Maar met jouw budget gok ik dat je vergelijkbaar geluid wilt als high-end headphones als Beats by Dr. Dre, Sennheiser, Bose, Philips, Audio Technica, Pioneer, etc. Dat is er eigenlijk niet op de Chinese markt. Ik heb deze besteld om te kijken hoe die zich houdt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Zijn de koptelefoons uit China qua prijs/kwaliteitsverhouding beter dan in NL en zo ja welke zouden jullie mij aanraden (max. 50 eu.). Groetjes.
Ik denk dat ik even oversla...quote:IMPORTANT NOTE: Our site is upgrading now, PayPal Payment is unavailable, PLZ choose Western Union payment OR make order later.
Ik heb ze willen kopen, maar je hebt zelf helium nodig, en ik heb gelezen dat het alleen leuk is in grote ruimtes, aangezien ze best groot zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er zo'n airswimmer gekocht. Ik wil het als cadeau kopen, alleen weet niet hoelang het meegaat.
[ afbeelding ]
Dank je, ga ik dus niet halen. En ik wilde nog popijopie doen met een uniek cadeauquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ik heb ze willen kopen, maar je hebt zelf helium nodig, en ik heb gelezen dat het alleen leuk is in grote ruimtes, aangezien ze best groot zijn.
Staat er bij bij de meeste sites. Helium zit er ongeveer 2 weken in, kan ook een maand zijn zelfs. Daarna kan je ze gewoon weer vullen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er zo'n airswimmer gekocht. Ik wil het als cadeau kopen, alleen weet niet hoelang het meegaat.
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de Tachymfter ipv Tachymeter op de ring.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef snellehenk het volgende:
Iemand ervaring met dit horloge van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4389.html
Iemand deze gekocht? Of weet iemand andere (goedkopere) soortgelijke horloges?
Heb zelf Currens 8012 (black). Erg tevreden mee voor die prijs.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef snellehenk het volgende:
Iemand ervaring met dit horloge van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4389.html
Iemand deze gekocht? Of weet iemand andere (goedkopere) soortgelijke horloges?
Ja, en natuurlijk is bij deze horloge het volgende van kracht...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje jammer van de Tachymfter ipv Tachymeter op de ring.
Maar gaan mensen je horloge echt van zo dichtbij bekijken en jij je eraan storen?quote:Includes two decorative non-functioning subdials.
ow ik ken al die merken niet ,quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb zelf Currens 8012 (black). Erg tevreden mee voor die prijs.Goed spul.
[..]
Ja, en natuurlijk is bij deze horloge het volgende van kracht...
[..]
Chinese horlogemerksuggesties:
Chinese Webshops topic #170 Waar we ons afvragen waar waar op slaat.
Chinaprices.us doet het gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ow ik ken al die merken niet ,
zat te zoeken naar gewoon een leuke, goedkope horloge
@shiznuts heb je misschien een linkje naar die horloge? of foto
quote:Chinese horlogemerksuggesties:
Chinese Webshops topic #170 Waar we ons afvragen waar waar op slaat.
oke dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Chinaprices.us doet het gewoon nog hoor.
Toevallig ook de laatste foto in de post die hier gelinkt wordt:
[..]
i dare youquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef revpolen het volgende:
http://lightake.com/detai(...)me_Fancy_Dress-46852
Kan je net zo goed gewoon in Nederland halen: http://www.bestel.nl/gadgets/opblaasbaar-cowboypak-p-1029.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef revpolen het volgende:
http://lightake.com/detai(...)me_Fancy_Dress-46852
Onder de reviews op die site:quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef i124Q het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon in Nederland halen: http://www.bestel.nl/gadgets/opblaasbaar-cowboypak-p-1029.html
quote:Let op: Net als zoveel dingen in het leven zijn deze reviews gebaseerd op de persoonlijke mening van de reviewer en niet op feiten. Bestel geeft geen enkele garantie dat deze personen a) de waarheid schrijven, b) idioot zijn of c) beide.
En toch hebben ze nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Onder de reviews op die site:
[..]![]()
![]()
![]()
Haha, de bosjesverkrachters huilen alquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
weet ik niet maar ik krijg nog geld van ze ! ze zeggen dat het een update is..quote:Op woensdag 9 november 2011 01:32 schreef R2cksson het volgende:
DX reageert nooit op geschillen in Paypal. Ik maak er altijd meteen een claim van. DX is echt hopeloos geworden. Mijn laatste 3 bestellingen heb ik nooit ontvangen... Straks gaat Paypal nog denken dat ik de boel zit te flessen.
Is Deal-Cool trouwens failliet ofzo?
Hoe is dat een voordeel!?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, de bosjesverkrachters huilen al![]()
Leuk projectje om even goed uit te zoeken, voor 80/100 dollar wil ik wel iets hebben dat niet na 1 keer stuk is zoals alle andere gare elektronica uit China.
Het voordeel van zo'n accupack aan het fram is dat je hooguit brandplekken op je benen krijgt.
quote:Een zaklamp kan potentieel de achterkant in je gezicht lanceren. Lig je daar op een donker bospad(met bosjesverkrachters).
Worden naar verwachting uiterlijk vrijdag verstuurd. Verzenden bij MP4Nation als het eenmaal weg is 1 week á 2 weken, dus deze maand nog wel. Heb ze al sinds eind september in pre-order staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Bedankt ebutyouyou en shiznuts.
@shiznuts, Wanneer heb je die HM3's binnen?
Als het nummer eindigd op CN moet je hem hier tracken, ITEM tracking geeft meer info dan STATUS tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enterquote:Op woensdag 9 november 2011 00:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oke. Ik heb bijna een maand geleden een tablet besteld en enkele dagen later een hoes ervoor. Nou is de hoes al binnen terwijl de tablet eerder verzonden was. Ik gebeld met postNL, konden niks vinden dus bij de douane ligt 'ie niet. Hebben jullie dit ook wel eens? Ben ik een paranoide freak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |