Ongeveer een weekquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:18 schreef Dhaha het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb nadat ik douanebrief heb ingevuld en teruggestuurd?
Ik ben meer waard dan 10 euro maar bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet wel leuk speelgoed voor tijdens het badderen die wel 10 euro waard zijn
Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staanquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef jonasr het volgende:
Buh bic valt me zwaar tegen.
Pakketjes slecht ingepakt, traag,...
Gisteren pakketje van priceAngels gehad dat 3dagen later bestelt was & 4dagen later verzonden.
Achja...
Bij priceangels zijn ze wel slim, een pakketje met een kabel & een sleutelmesjes, daar zetten ze in het groot fragile op.
Gevolg, de brief was net iets minder geblutst als gewoonlijk.
Nu hopen dat de pakketjes van bic er snel zijn..(En, mss net iets beter ingepakt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKU: ES800M
SKU: ES900I
Zwarte pakketje van BIC:
SKU: Mini B3510
Reviews vanavond in het review topic (als de tijd het toelaat)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
wanneer had je 't besteld dan wat je nu binnen hebt
dan kan ik mijn pakketjes ook elk moment verwachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...
Heb je de schilderijen al hangen? Ik heb een weekje gemist hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef RanTheMan het volgende:
Jeeh:
Heb net een airswimmer besteld: Nemo!!
[ afbeelding ]
Verder nieuw record, vrijdag iets besteld bij een chinese groothandel, vandaag al een postbezorger
Heb ook een setje ES900I vanuit focalprice onderweg hiernaartoe..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
Shiz en Tokko we hebben een nieuwe winnaar in de tot $15 klasse
ES900I:
Even aan het testen hij pakt de bass tot 14 hzdaarna stopt het. (De bass
)
Hoge tonen zitten ook wel goed zo te horen
zoals gezegd review volgt
quote:Het is een vaak gebruikt symbool, zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool () komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
Ik zeg toch ook een mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter... Als dat kruis nou de andere kant op draaide had ik het wel anders genoemd...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef DarkNoize het volgende:
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.
EDIT
[..]
[ afbeelding ]
en terecht toch? wat kan lightake eraan doen dat het pakket hier word geroofd ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).
Ik heb een berichtje gestuud naar Lighttake; reactie vette pech.
Iemand ervaring met soortgelijke gevallen?
Wat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).
Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
thanksquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
ES900I:
)
zoals gezegd review volgt
In dat geval is een klacht indienen bij PostNL misschien een beetje onzinnig. Ik dacht dat het ging om een behoorlijk bedrag (ePad ofzoiets).quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
thanks(schade $1,99, 5 rfid-chips)
Tof! Netjes uitgewerkt ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Be gentle het is men eerste audio review
Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staanVerder heb ik nog maar 1 pakje van bic ontvangen dat slecht was ingepakt, de rest had allemaal een halve rol bubelplastic erom.
Weer twee binnen:
[ afbeelding ]
Inhoud witte pakketje van MCbub:[ afbeelding ]Oei oei oei, test die awei's aub!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKU: ES800M
SKU: ES900I
Zwarte pakketje van BIC:
[ afbeelding ]
SKU: Mini B3510
Reviews vanavond in het review topic (als de tijd het toelaat)
.
Ben ik zeer nieuwsgierig naar.
Naja, BIC pakje met screenprotectors was echt ondermaats, gewoon in enveloppe met aan de binnenkant bubbelwrap, en dan een doorschijnend zakje met die screenprotectors in.
Natuurlijk gebogen tot en met... Bij dealextreme zaten ze netjes 1 per 1 verpakt met karton en doekje erbij.
Moet nog eens klacht bij bic zenden, mss leren ze eruit. Niet dat ik percee men geld terug wil (was toch maar 1 dollar) maar heb wel 3 vd 5 kunnen wegpieren.
Damn, toch de CK-700's te vlug besteldquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Be gentle het is men eerste audio review
Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever
Ja godver.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
ES900I:
)