SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TradeTang2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!SPOILER: TaoBao2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd nog net gevraagd in het vorige topic..quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay
(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic)
heb je 'm niet gelinkt met creditcard of bankpas?quote:
Heb zeker wel al eerder iets in die stijl gezien.quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay
(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic)
Er is natuurlijk niks mis met iets in het font van:quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, er rusten auteursrechten op het Fok! logo, dus die kunnen we niet gebruiken.
En tevens is het 'iets van een handeltje' wat ook weer niet mag, dus die aktie is van de baan! Jammer maar waar...
PS. Chinese Webshops topic #172 Waar we authentieke chinese horloges kopen
Ja, deze TT was dan ook de bom: Chinese Webshops topic #135 Zonder leugensquote:
Ach so. Wel mooi verpakt enzo in ieder geval.quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag binnen nieuwe oordopjes (Die had ik nog niet):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas geen inear zoals ik dacht (stomme oplichtchinees), maar wel goede kwaliteit met een houten doosje.
Deze weekquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ?
Komt 'ie dan hè...quote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ?
Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.quote:Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef Smack-a-jack het volgende:
nooit meer deal-cool... ze zijn nu al een week bezig en er staat nu pas contact support system. dat had ik 2 dagen geleden gedaan en nog steeds geen antwoord... klootzakken. Ik ga hem gewoon bij ooitkopen halen hoor...
quote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt 'ie dan hè...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Princess Bride - I Hate Waiting
ja ik krijg net 't mailtje binnen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.
Wacht nu al veelste lang op oordopjes van Ever Buying
EDIT: Was ik trouwens de enige die zijn geld terug kreeg van Deal-Cool? Of zijn er hier nog meer die tijdens de 'system update and upgrade' een bestelling hadden gedaan waardoor er blijkbaar vanalles in de soep is gelopen?
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..quote:We send the mail to your paypal mailbox to notice that our Paypal Payment Data has problem after recent system updating that caused your order hasn’t been sent temporary, we are sorry about this problem and we will refund the payment of your order , you may please check the refund in your Paypal account later and we will send A Request Payment to your paypal account and please pay for it again for the system automatically get your delivery information, and your order will be sent ASAP once the payment has been completed.
Thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Lisa
DC Support Team
-----------------------------------------
Deal-Cool, Brilliant You & Colorful Life!
Ik heb ook hetzelfde of ik even opnieuw wil betalen. Ik wilde dat doen maar het betalingsverzoek ik geannuleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
ja ik krijg net 't mailtje binnen.
[..]
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..
Aah, bedanktquote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Anders zoek je het even op... hebben we het laatst nog over gehad...
Chinese Webshops topic #169 Waar er geen zak van de nummering klopt
Ook dat is op te zoeken hoor...quote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn er ook al horlogekisten uit china?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
9 (Dollar) cent
Vandaag binnen gekregen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doosje voor alle (Chinese) horloges
Verder Chinapost tracking weer stuk?
Nee dat is geen tracking nummer, als je een order hebt onder de 15 euro ongeveer dan krijg je geen tracking nummer. (Je hebt er überhaupt niet zo veel aan) Is je order wel hoger kan dan naar een nummer dat begint met RR324124DS (dus twee letters dan cijfers dan weer letters)quote:Op maandag 7 november 2011 17:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
is dit nou een tracking number: szs102071? want dat geeft bic aan mij en er klopt geen zak van lijkt me..
Dit is het chinese webshoptopic, niet het bol.com webshoptopic (wat er niet is)quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Loll het volgende:
ik vraag gewoon wat in het algemeen niks mis mee toch
hehe, die wou ik ook al noemen, maar op Ebay kun je er een met 10 plaatsen voor een euro of 3 meer. Maar bij kijkshop hoef je natuurlijk niet zo lang te wachten.quote:Op maandag 7 november 2011 17:02 schreef UncleSam het volgende:
Horlogekist kun je ook in NL halen voor niet al te veel http://www.kijkshop.nl/pr(...)iedozen/horlogedoos/
hmmm.. waarom zetten ze dat dan onder tracking number... ik vind het erg vreemd van zequote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee dat is geen tracking nummer, als je een order hebt onder de 15 euro ongeveer dan krijg je geen tracking nummer. (Je hebt er überhaupt niet zo veel aan) Is je order wel hoger kan dan naar een nummer dat begint met RR324124DS (dus twee letters dan cijfers dan weer letters)
Het is zover ik weet een refferentie van de post / postplaats inkoper. Een bedrijf wat dat doet is bijvoorbeeld: 4px worldwide express co. LTDquote:Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
hmmm.. waarom zetten ze dat dan onder tracking number... ik vind het erg vreemd van zeook exht maar bij 1 van de 4 pakjes.
nooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt 'ie dan hè...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Princess Bride - I Hate Waiting
Heb je besteld... of eh... wat?quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Miniem het volgende:
Ik ben haai zei de goudvis.
22 dollar bij BIC.
Stond bij new arrivals.quote:
http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Miniem het volgende:
Ik ben haai zei de goudvis.
22 dollar bij BIC.
15% coupon dacht ik in de mail gezien te hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Lightake haai eet Bic goudvisje op20$ en dan zijn er nog verschillende coupons te vinden voor lightake
quote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
15% coupon dacht ik in de mail gezien te hebben
wat kan je er mee?quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef ZetaOS het volgende:
Hmm, interessant onderdeel, 10 van deze en je hebt een lasershield!
www.dealextreme.com/p/min(...)2v-105502?r=50898530
http://zenithink.com/Epro_187.htmlquote:
De webshops en zoekmachines doen het ook nog steedsquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef portabel het volgende:
Ik zoek nog steeds een bling bling horloge, van groot formaat maar dan chinese prijzen
quote:
Ik loop al wel eventjes mee in dit topic en ik meen begrepen te hebben dat referral links posten not done was...quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef ZetaOS het volgende:
Hmm, interessant onderdeel, 10 van deze en je hebt een lasershield!
www.dealextreme.com/p/min(...)-105502?r=kassakassa
Dat klopt helemaal...quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik loop al wel eventjes mee in dit topic en ik meen begrepen te hebben dat referral links posten not done was...
als je het echt niet meer weet heb je nog altijd de 'random gadgets' knop. Maar je beseft toch dat je onnodig $6 meer uitgeeft om misschien een $5 coupon code te winnen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog 6 dollar en ik kan weer meedoen aan de contest, iemand een idee
Risico van het vak.quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
als je het echt niet meer weet heb je nog altijd de 'random gadgets' knop. Maar je beseft toch dat je onnodig $6 meer uitgeeft om misschien een $5 coupon code te winnen?
Moest ook nog een nieuw hoesje voor men telefoon dus het is ondertussen al gevuldquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
als je het echt niet meer weet heb je nog altijd de 'random gadgets' knop. Maar je beseft toch dat je onnodig $6 meer uitgeeft om misschien een $5 coupon code te winnen?
EDIT: stuff vanaf $6
Ik DM je wel even met wat tipsquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef R2cksson het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html
Jammer dat die dollar zo duur is nu... Iemand die een betere prijs weet voor iets soortgelijks?
Ik heb deze van BIC nu al een hele tijd. Doet wat hij moet doen. Driver CD was wel aan flarden maar de stick wordt gewoon gedetecteerd in Windows 7 en ik gebruik Pouchin TV mod (is wel in het Frans) om te kijken/luisteren.quote:Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand bekend met die DVB-T-tuners die op de websites staan?
wat is dat dan? kan ik dan ook gewoon comedycentral of rtl op me pc zien? Of kan ik m'n ziggo kaartje er niet in pleuren?quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef monkeybrain het volgende:
DVB-T usb sticks werken perfect![]()
Gewoon de goedkoopste vatten, allemaal hetzelfde spul
vaag ding. spot ik daar nou een losse gps ontvanger? maar bic is voor zover ik weet het goedkoopstequote:http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html
Deze bedoelde ik dus:
http://www.buyincoins.com(...)mb-product-4589.html
Jammer dat die dollar zo duur is nu... Iemand die een betere prijs weet voor iets soortgelijks?
http://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T#Nederlandquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
wat is dat dan? kan ik dan ook gewoon comedycentral of rtl op me pc zien? Of kan ik m'n ziggo kaartje er niet in pleuren?
[..]
Die je linkt heeft geen GPSquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
wat is dat dan? kan ik dan ook gewoon comedycentral of rtl op me pc zien? Of kan ik m'n ziggo kaartje er niet in pleuren?
[..]
vaag ding. spot ik daar nou een losse gps ontvanger? maar bic is voor zover ik weet het goedkoopsteof je gaat zo'n chinees op madeinchina overhalen om je er 1tje te verkopen.
EDIT: dit bijvoorbeeld http://product.madeinchin(...)-1GHz_13112683.shtml die verkoopt ze ook los dacht ik
Toevallig deze ook ergens tegen gekomen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
toch maar ff dat anonymus masker besteld voor 5 dollar nogwatkon het niet laten.
Niet op Ebay te vinden onder 'anonymous bandana' of iets?quote:Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef i124Q het volgende:
[..]
Toevallig deze ook ergens tegen gekomen?
http://img.izismile.com/i(...)cdump_834_640_48.jpg
nope ik ben 'm niet tegengekomen in ieder geval.quote:Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef i124Q het volgende:
[..]
Toevallig deze ook ergens tegen gekomen?
[ [url=
http://img.izismile.com/i(...)40_48.jpg]afbeelding[/url] ]
Kreeg volgens mij 's morgens om 10u een mailtje van Deal-Cool en enkele uurtjes later een mailtje van Paypal dat er geld was teruggestort en er een nieuw betalingsverzoek binnen was. Heb toen direct het geld naar m'n bankrekening laten zetten en het betalingsverzoek van Deal-Cool geannuleerd. Geld staat ondertussen mooi op mijn bankrekeningquote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
ja ik krijg net 't mailtje binnen.
[..]
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..
Waar had je deze vandaan? Zien er prima uit namelijk :-).quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag binnen nieuwe oordopjes (Die had ik nog niet):
nee ik heb niks gekregenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:00 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Kreeg volgens mij 's morgens om 10u een mailtje van Deal-Cool en enkele uurtjes later een mailtje van Paypal dat er geld was teruggestort en er een nieuw betalingsverzoek binnen was. Heb toen direct het geld naar m'n bankrekening laten zetten en het betalingsverzoek van Deal-Cool geannuleerd. Geld staat ondertussen mooi op mijn bankrekening![]()
Van Ever Buying had ik de CKDUN CK-700 (ofzoiets) besteld. Deze zijn volgens de tracking nog steeeeds niet onderweg
![]()
Bij Deal-Cool had ik de bekende oordopjes met een b erop waar niet over gesproken mag worden besteld, die waren 6 werkdagen na bestelling binnen.
EDIT:
Maar diegene met dat mailtje van Deal-Cool hebben ook daadwerkelijk niks binnen gekregen, of wel?
Hier ook veel rc auto's gehad; trucks, raceauto's nog heeele grote (quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Die truck Hummer uit de folder van de kijkshop? Zat ik ook naar te kijkenMijn eerst rc auto was zo'n monstertruck met 2 standen, met lage gearing kon je door het gras en zand, met de hoge had hij minder trekkracht.
Was wel een leuk ding
Valt me trouwens op dat ze bij Kijkshop veel dingen hebben die gelijk zijn aan de Chinese webshops.
pfff, amateurquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Racer88 het volgende:
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
[ afbeelding ]
Kan ik spelen terwijl k aan t badderen ben. Maar denk eigenlijk zonde van me 10 euro
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet wel leuk speelgoed voor tijdens het badderen die wel 10 euro waard zijn
Ongeveer een weekquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:18 schreef Dhaha het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb nadat ik douanebrief heb ingevuld en teruggestuurd?
Ik ben meer waard dan 10 euro maar bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet wel leuk speelgoed voor tijdens het badderen die wel 10 euro waard zijn
Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staanquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef jonasr het volgende:
Buh bic valt me zwaar tegen.
Pakketjes slecht ingepakt, traag,...
Gisteren pakketje van priceAngels gehad dat 3dagen later bestelt was & 4dagen later verzonden.
Achja...
Bij priceangels zijn ze wel slim, een pakketje met een kabel & een sleutelmesjes, daar zetten ze in het groot fragile op.
Gevolg, de brief was net iets minder geblutst als gewoonlijk.
Nu hopen dat de pakketjes van bic er snel zijn..(En, mss net iets beter ingepakt).
SKU: ES800MSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
wanneer had je 't besteld dan wat je nu binnen hebt
dan kan ik mijn pakketjes ook elk moment verwachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...
Heb je de schilderijen al hangen? Ik heb een weekje gemist hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef RanTheMan het volgende:
Jeeh:
Heb net een airswimmer besteld: Nemo!!
[ afbeelding ]
Verder nieuw record, vrijdag iets besteld bij een chinese groothandel, vandaag al een postbezorger
Heb ook een setje ES900I vanuit focalprice onderweg hiernaartoe..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
Shiz en Tokko we hebben een nieuwe winnaar in de tot $15 klasse
ES900I:
Even aan het testen hij pakt de bass tot 14 hzdaarna stopt het. (De bass
)
Hoge tonen zitten ook wel goed zo te horen
zoals gezegd review volgt
quote:Het is een vaak gebruikt symbool, zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool () komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
Ik zeg toch ook een mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter... Als dat kruis nou de andere kant op draaide had ik het wel anders genoemd...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef DarkNoize het volgende:
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.
EDIT
[..]
[ afbeelding ]
en terecht toch? wat kan lightake eraan doen dat het pakket hier word geroofd ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).
Ik heb een berichtje gestuud naar Lighttake; reactie vette pech.
Iemand ervaring met soortgelijke gevallen?
Wat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).
Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
thanksquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
ES900I:
)
In dat geval is een klacht indienen bij PostNL misschien een beetje onzinnig. Ik dacht dat het ging om een behoorlijk bedrag (ePad ofzoiets).quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
thanks(schade $1,99, 5 rfid-chips)
Tof! Netjes uitgewerkt ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Be gentle het is men eerste audio review
Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever
Oei oei oei, test die awei's aub!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staanVerder heb ik nog maar 1 pakje van bic ontvangen dat slecht was ingepakt, de rest had allemaal een halve rol bubelplastic erom.
Weer twee binnen:
[ afbeelding ]
Inhoud witte pakketje van MCbub:[ afbeelding ]SKU: ES800MSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SKU: ES900I
Zwarte pakketje van BIC:
[ afbeelding ]
SKU: Mini B3510
Reviews vanavond in het review topic (als de tijd het toelaat)
Damn, toch de CK-700's te vlug besteldquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Be gentle het is men eerste audio review
Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever
Ja godver.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
ES900I:
)
succes daarmee probeerde ik ook..quote:*Bedenkt zich iets*
Ik ga even Ever Buying een mailtje sturen en vragen of ik de order nog kan annuleren omdat het nu al zo lang duurt. Dan koop ik die Awei's![]()
Ik kijk ook met veel smart uit naar de review van de ES800M's
quote:Dear friend
would you please tell me what's the matter with your order ?
If you like to change your ordr to another item ,I can change it for you
Regards
Selina
Iemand enig idee waarom het mis gaat en hoe dit op te lossen?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht nagevraagd... ze konden niet specifieker zijn dan dat ze nog niet binnen waren, deze week wel zouden komen en dan meteen verstuurd zouden worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:11 schreef Koen. het volgende:
Is er al iets bekend wanneer de HM3's worden verstuurd?
En de HM5 is dan een koptelefoon of oortjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vannacht nagevraagd... ze konden niet specifieker zijn dan dat ze nog niet binnen waren, deze week wel zouden komen en dan meteen verstuurd zouden worden.
Las wat op het forum na, het loopt wel, maar de belangstelling is bij headphones wat minder dan bij de in-ears, misschien vanwege prijs/formaat. Desondanks is Raz bezig met de ontwikkeling van de HM5. Daarvan verwacht ik binnenkort wel weer een pre-order announcement. Houd de twittah en feestboek in de gaten.
Zijn net nieuwe oortjes uit: de M4. Deze waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:17 schreef Koen. het volgende:
[..]
En de HM5 is dan een koptelefoon of oortjes?
Heb ze direct besteld, heb de kanen km-92 En de Brainwavz beta hier liggen, altijd mooi om even uit te breiden. Zeker voor dit geld!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:
ES900I:
)
Toen ik de K80 en de ES800M bestelde bij weipingstore, had ik wel tof contact met de verkoper.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef ebutyouyou het volgende:
Heb vandaag de Awei ES900i binnen gekregen in het rood. Erg goed geluid
Ik zit ook nog over deze te twijfelen;
http://www.mcbub.com/item(...)e--EL107272--140775/
Toen ik vroeg of 'ie ook aan de ES-011 met 13mm drivers kon komen, was het antwoord helaas van niet, maar dat 'ie de ES700M zeer aanbevelen kon.quote:Thank you for your interest in AWEI headphone, it's famous brand in China, AWEI headphone is good quality and low price,it will better that what you say bran headphone, so a lot of buyer like it very much(you can check my feedback), Other, the headphone have been sell at a higher pricer in HongKong Market. Many foreign tourists buy some back to give to their friends. It's very nice.
Blauw/wit is alleen mijn ding niet.quote:Other, I would introduce a very very nice headphone to you(headphone ID: 290619142292), This headphone design for iphone4 cell phone, very good bass,Clear and high-fidelity.Beautiful design, very comfortable to use, The headphones sound quality as good as many well-known brand headphone. If you have interet in it, please check it.
Review, review!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
( Gouden combi btw, Houniets nieuwe mix en de AWEI ES-800M)
Ja, kanan volgens mij. Lees de topics maar even snel door.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Zijn de koptelefoons uit China qua prijs/kwaliteitsverhouding beter dan in NL en zo ja welke zouden jullie mij aanraden (max. 50 eu.). Groetjes.
In-ears zeker wel. Koptelefoons is een apart verhaal. Beter van niet als je echt wilt genieten van geluid. Kanen is alleen leuk, want dat is lekker goedkoop en aardig. Zo goedkoop heb je niet iets vergelijkbaars in Nederland, of wel, maar dan is dat Chinese merkloze kwaliteit die minder is dan de Kanen, maar de audiokwaliteit zal niet in de buurt komen van goede merken. Nepperts zijn al helemaal een no-go natuurlijk. Maar met jouw budget gok ik dat je vergelijkbaar geluid wilt als high-end headphones als Beats by Dr. Dre, Sennheiser, Bose, Philips, Audio Technica, Pioneer, etc. Dat is er eigenlijk niet op de Chinese markt. Ik heb deze besteld om te kijken hoe die zich houdt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Zijn de koptelefoons uit China qua prijs/kwaliteitsverhouding beter dan in NL en zo ja welke zouden jullie mij aanraden (max. 50 eu.). Groetjes.
Ik denk dat ik even oversla...quote:IMPORTANT NOTE: Our site is upgrading now, PayPal Payment is unavailable, PLZ choose Western Union payment OR make order later.
Ik heb ze willen kopen, maar je hebt zelf helium nodig, en ik heb gelezen dat het alleen leuk is in grote ruimtes, aangezien ze best groot zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er zo'n airswimmer gekocht. Ik wil het als cadeau kopen, alleen weet niet hoelang het meegaat.
[ afbeelding ]
Dank je, ga ik dus niet halen. En ik wilde nog popijopie doen met een uniek cadeauquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ik heb ze willen kopen, maar je hebt zelf helium nodig, en ik heb gelezen dat het alleen leuk is in grote ruimtes, aangezien ze best groot zijn.
Staat er bij bij de meeste sites. Helium zit er ongeveer 2 weken in, kan ook een maand zijn zelfs. Daarna kan je ze gewoon weer vullen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef portabel het volgende:
Wie heeft er zo'n airswimmer gekocht. Ik wil het als cadeau kopen, alleen weet niet hoelang het meegaat.
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de Tachymfter ipv Tachymeter op de ring.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef snellehenk het volgende:
Iemand ervaring met dit horloge van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4389.html
Iemand deze gekocht? Of weet iemand andere (goedkopere) soortgelijke horloges?
Heb zelf Currens 8012 (black). Erg tevreden mee voor die prijs.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef snellehenk het volgende:
Iemand ervaring met dit horloge van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4389.html
Iemand deze gekocht? Of weet iemand andere (goedkopere) soortgelijke horloges?
Ja, en natuurlijk is bij deze horloge het volgende van kracht...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje jammer van de Tachymfter ipv Tachymeter op de ring.
Maar gaan mensen je horloge echt van zo dichtbij bekijken en jij je eraan storen?quote:Includes two decorative non-functioning subdials.
ow ik ken al die merken niet ,quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb zelf Currens 8012 (black). Erg tevreden mee voor die prijs.Goed spul.
[..]
Ja, en natuurlijk is bij deze horloge het volgende van kracht...
[..]
Chinese horlogemerksuggesties:
Chinese Webshops topic #170 Waar we ons afvragen waar waar op slaat.
Chinaprices.us doet het gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ow ik ken al die merken niet ,
zat te zoeken naar gewoon een leuke, goedkope horloge
@shiznuts heb je misschien een linkje naar die horloge? of foto
quote:Chinese horlogemerksuggesties:
Chinese Webshops topic #170 Waar we ons afvragen waar waar op slaat.
oke dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Chinaprices.us doet het gewoon nog hoor.
Toevallig ook de laatste foto in de post die hier gelinkt wordt:
[..]
i dare youquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef revpolen het volgende:
http://lightake.com/detai(...)me_Fancy_Dress-46852
Kan je net zo goed gewoon in Nederland halen: http://www.bestel.nl/gadgets/opblaasbaar-cowboypak-p-1029.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef revpolen het volgende:
http://lightake.com/detai(...)me_Fancy_Dress-46852
Onder de reviews op die site:quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef i124Q het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon in Nederland halen: http://www.bestel.nl/gadgets/opblaasbaar-cowboypak-p-1029.html
quote:Let op: Net als zoveel dingen in het leven zijn deze reviews gebaseerd op de persoonlijke mening van de reviewer en niet op feiten. Bestel geeft geen enkele garantie dat deze personen a) de waarheid schrijven, b) idioot zijn of c) beide.
En toch hebben ze nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Onder de reviews op die site:
[..]![]()
![]()
![]()
Haha, de bosjesverkrachters huilen alquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
weet ik niet maar ik krijg nog geld van ze ! ze zeggen dat het een update is..quote:Op woensdag 9 november 2011 01:32 schreef R2cksson het volgende:
DX reageert nooit op geschillen in Paypal. Ik maak er altijd meteen een claim van. DX is echt hopeloos geworden. Mijn laatste 3 bestellingen heb ik nooit ontvangen... Straks gaat Paypal nog denken dat ik de boel zit te flessen.
Is Deal-Cool trouwens failliet ofzo?
Hoe is dat een voordeel!?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, de bosjesverkrachters huilen al![]()
Leuk projectje om even goed uit te zoeken, voor 80/100 dollar wil ik wel iets hebben dat niet na 1 keer stuk is zoals alle andere gare elektronica uit China.
Het voordeel van zo'n accupack aan het fram is dat je hooguit brandplekken op je benen krijgt.
quote:Een zaklamp kan potentieel de achterkant in je gezicht lanceren. Lig je daar op een donker bospad(met bosjesverkrachters).
Worden naar verwachting uiterlijk vrijdag verstuurd. Verzenden bij MP4Nation als het eenmaal weg is 1 week á 2 weken, dus deze maand nog wel. Heb ze al sinds eind september in pre-order staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Bedankt ebutyouyou en shiznuts.
@shiznuts, Wanneer heb je die HM3's binnen?
Als het nummer eindigd op CN moet je hem hier tracken, ITEM tracking geeft meer info dan STATUS tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enterquote:Op woensdag 9 november 2011 00:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oke. Ik heb bijna een maand geleden een tablet besteld en enkele dagen later een hoes ervoor. Nou is de hoes al binnen terwijl de tablet eerder verzonden was. Ik gebeld met postNL, konden niks vinden dus bij de douane ligt 'ie niet. Hebben jullie dit ook wel eens? Ben ik een paranoide freak?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk als ze over je WC pissenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:
Weer ff wat besteld... voor me nieuwe kamertjeleuke gadget in de WC .. buddies pranken
[ link | afbeelding ]
Met coupon codes:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mp4 is altijd redelijk snel gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 01:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoe is dat een voordeel!?
[..]![]()
... * shiznuts seriousface opzet
Ah! Ahum. Kwalijke bedoeling... inderdaad.
[..]
Worden naar verwachting uiterlijk vrijdag verstuurd. Verzenden bij MP4Nation als het eenmaal weg is 1 week á 2 weken, dus deze maand nog wel. Heb ze al sinds eind september in pre-order staan.Volg nu de Iboodhunt Oostenrijk. Yeheas. Bring on the energydrink!
Meer bass: ES900quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef jonasr het volgende:
*eist meer awei's reviews van de mensen hier!
Cmon!.
Ik wil weten welke ik ga kopen haha.
Je had enkel nog maar review met pics van ES800 zeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meer bass: ES900
Minder bass: ES800
Review van de 900 staat inderdaad in het review topicquote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
Je had enkel nog maar review met pics van ES800 zeker?
En ben ook wel benieuwd naar andere meningen.
Smaken kunnen wel een verschillen daarin haha.
Bedankt voor die link!quote:Op woensdag 9 november 2011 07:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het nummer eindigd op CN moet je hem hier tracken, ITEM tracking geeft meer info dan STATUS tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enter
*Zet ES900 op verlanglijstje*quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meer bass: ES900
Minder bass: ES800
Verkopen ze ook computers in China, die van mij geeft het op![]()
![]()
/offtopicquote:
Ik begin toch echt sterk de indruk te krijgen dat Deal-Cool failliet is!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
ffs ik word echt gek van deal-cool... nog steeds m'n geld niet (van ooitkopen wel) en ze antwoorden ook niet op m'n mailtjes... ga maar een claim indienen bij paypal...
gewoon meteen een claim indienen en zeggen dat ze niet antwoorden op je mailtjes omdat ze blijkbaar een update hadden (beweren ze) als ze echt failliet zijn is het beter om nu alvast die claim in te dienen anders kan je fluiten naar je geldquote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef i124Q het volgende:
Hier meer van hetzelfde. Totaal geen reactie terug van DC (al sinds een week of 3).. Bij mij gaat het om een defect product bij levering. Vorige week maar Paypal claim opgestart. Hierin ingevuld dat het een defect product bij levering betrof.
Reactie van PayPal: "kunnen we niets aan doen".
Volgende keer zeg ik dat het pakketje gewoon niet is aangekomen, eens zien of ik dan wel mijn geld terug krijg.
Heb ik ook vaker 'last' van gehad. Mijn bestelling was gewoon verzonden maar kreeg ook nog eens het geld terug. Zonder hierom gevraagd te hebben.. Dit was btw bij DXquote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef DarkNoize het volgende:
Toch vreemd dat ik dan én m'n pakketje gewoon binnen een week binnen had, én daarna mijn geld terug krijg zonder te vragen![]()
Hopelijk komt het bij jullie ook nog goed!
Ik zie geen problemen, waarom denk je dat het niet zou kunnen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef 12koeto het volgende:
ik heb nu deze lamp
[ http://img28.imageshack.us/img28/6076/dsc00108mh.jpg (copy/paste deze link) ]
kan ik ook deze erin doen?
Zoek op wat voor fitting je lamp nu heeft en vergelijk het met die van DX, wij kunnen dat ook niet vanaf de foto zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef 12koeto het volgende:
ik heb nu deze lamp
[ http://img28.imageshack.us/img28/6076/dsc00108mh.jpg (copy/paste deze link) ]
kan ik ook deze erin doen?
De schroefdraad. Meestal E27 (volksmond grote fitting), kan ook (bij nachtlampjes etc) E14 (kleine fitting).quote:
1. lees de regelsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraagje, ik ben even via TaoBao aan het kijken naar een mooi horloge en heb er een gevonden: http://item.taobao.com/it(...)845030_3k1_547612368
Ik bekijk alles via Google Translate, alleen hoeveel kost dit artikel nu? Want 500 japanse yen is nog geen 5 euro. Dat lijkt me niet kloppend natuurlijk.
2. je koopt uit china, daar betalen ze in chinese yuans..quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Er staat nergens dat het nep is?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
1. lees de regels
[..]
2. je koopt uit china, daar betalen ze in chinese yuans..
Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nep is?
Nee, armani in een chinese webshop is echt spul, ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nep is?
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, armani in een chinese webshop is echt spul, ja natuurlijk
gewoon niet doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.
Maar bedankt hoor
iMacs voor 500 dollar zullen ook niet echt zijn vrees ik?
Dingen van Westerse merken zijn gewoon niet goedkoper in Chinaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.
Maar bedankt hoor
iMacs voor 500 dollar zullen ook niet echt zijn vrees ik?
Zijn allemaal verschillende verkopers.. zie het als een chinese marktplaats..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
hey guys is dat ioffer te vertrouwen? ziet er heel erg louche uit...
chinapricesquote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef 12koeto het volgende:
ik heb op dx niks gevonden over centrale deurvergendeling van auto.
welke site heeft dat wel?
Is zoiets niet erg fraudegevoelig? Of heb je er zelf geen ervaring mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
chinaprices
http://chinaprices.us?q=car%20central%20lock
gij die zoekt zult vinden...
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Copter FP, griptape DX, fietskettingpons EBAY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje rare copter hoor Tokko![]()
Een stukje kauwgom dat je in de copter moet schuiven als batterij
hoe bedoel je fraudegevoelig? dat die shit niet werkt of dat anderen ze makkelijk kunnen misbruiken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is zoiets niet erg fraudegevoelig? Of heb je er zelf geen ervaring mee?
Snap ik, maar onbeschermde Li-ion is niet echt Kema keurmerkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]Dat noem je accu
Heb je er al mee gevlogen?Dát is pas de uitdaging
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen staat het er wel opquote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Er is 70 euro van mijn bankrekening af naar paypal, maar mijn saldo staat nog op 0? En de transactie is opeens verdwenen?
wtf
Slimquote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef monkeybrain het volgende:
Zo zo, dat is een copter![]()
Dat hele mechanisme beweegt, piep piep, lijkt wel transformers![]()
Ik ga de gebruiksaanwijzing eens goed lezen voordat ik deze meteen mol
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
hoe bedoel je fraudegevoelig? dat die shit niet werkt of dat anderen ze makkelijk kunnen misbruiken?
Msg from Raz. Ik zag 'em vanmorgen al, maar wist niet of dat nu al bekend was, maar moest dus zelfs nog aangekondigd worden.quote:Today we have the popular Security Network Camera (With Wifi) for just $54.50.
dus in nederland kopen is eigenlijk beter?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.
Ga er maar vanuit dat bijna alles wat je in Nederland koopt beter is dan in China, alleen is China (veel) goedkoperquote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef 12koeto het volgende:
[..]
dus in nederland kopen is eigenlijk beter?
Hackers maken zich niet druk om chinese vergrendelingen, die hebben liever die van BMW en het lijkt me sterk dat er mensen bezig zijn met het hacken van zelf geinstalleerde chinese vergrendelingen in nederland..quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.
En ik neem aan dat men niet een duur setje gaat kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat bijna alles wat je in Nederland koopt beter is dan in China, alleen is China (veel) goedkoper![]()
Dit gaat niet op voor bijvoorbeeld oordopjes, die kun je wel in goede kwaliteit kopen voor een mooie prijs.
En waarschijnlijk nog wel een paar dingen...
http://www.dealextreme.co(...)kit-dc-12v-24v-10283quote:
DX?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef 12345r het volgende:
Zouden jullie de gok nemen om nu nog spullen bij dealextreme te bestellen voor sinterklaas?
Het zou namelijk enorm vervelend zijn als al die troep na pakjesavond aankomt
Weet je hoe lang ik al op ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.ibood.com/at/de/
hehe, ir helicoptertje voor €15
Maar dan heb je dus draden op je bumpers van die sensoren of zie ik dat verkeerd? Boren lijkt me ook niet slim.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef revpolen het volgende:
deurtje aan binnenkant open schroeven, kastje er tussen 12 volt ergens vinden en aansluiten!
best tedoen hoor
Eh... een bestuurder van een auto zit toch zelf al voorin de auto met goed zicht over wat er voor hem zoal afspeelt... waar heb je dan 'vooruitsensors' voor nodig?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef 12koeto het volgende:
werken deze sensors nou voor en achter?
http://www.dealextreme.co(...)ill-dc-12v-24v-10285
http://www.eforchina.com/product/default!view.do?id=7578
http://www.chinavasion.co(...)or-complete-diy-kit/
http://www.suntekstore.co(...)Kit+LED+Display.html
Helaas, had ik al verwachtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DX?
..
..
Nee.![]()
Misschien iets uitprinten en in een envelopje stoppen 'tegoedbon voor _____'
Je zou BIC of Ebay kunnen proberen, naar evaring van mij en vele anderen zie ik die twee het vaakst voorbij komen als "Snelste". Maar er is absoluut geen zekerheid dat je het voor sinterklaas hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef 12345r het volgende:
[..]
Helaas, had ik al verwacht![]()
Nog andere vergelijkbare sites met wel een normale levertijd?
Bwa, mijn pakketje is ondertussen toch ookal goeie 10daegn onderweg..quote:
een chinese sitequote:
die hebben geen originele hoesjesquote:
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf die mist:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(foto 4 is zonder zaklamp of laser; hier gezet om verschil met zaklamp te tonen.)
De afstand tot dat busje is zo'n 40 meter.
Nou nog een box kunnen meepakken (hij kwam net toen ik klikte, maar ik ken niemand tussen de bergenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.
Nice!Kek spul altijd wel. Ze hebben nu een Fenixset TK40 + E01 op iBood DE/AT. Alleen de prijs... dan liever iets keks uit sjienaa.
http://chinaprices.us?q=handy%20carquote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef 12koeto het volgende:
zijn er nog handige dingen voor de auto?
quote:10/14/2011
Dear X X,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw en blaadjes tegenkomen... (nieuwe TTquote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfff, 14 oktober iets besteld en het is nog onderweg... dat valt tegen.
In het verleden was dat er wel wat sneller. Of ik heb de vorige keren geluk gehad
'én blaadjes' dan zeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw een blaadjes tegenkomen... (nieuwe TT?)
En in sommige gevallen de zomer zon van 2012.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw een blaadjes tegenkomen... (nieuwe TT?)
Welke zaklamp heb je?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf die mist:
(foto 4 is zonder zaklamp of laser; hier gezet om verschil met zaklamp te tonen.)
De afstand tot dat busje is zo'n 40 meter.
Maak een filmpje/foto's en post ze in het review topic zodat wij een beeld hebben bij deze (nu nutteloze) post.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
Even een shaggie rollertje en een peuken maakvapparaatje gekocht @DX
Ga maar naar dx staan reviews en userpics, beetje nutteloze postquote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maak een filmpje/foto's en post ze in het review topic zodat wij een beeld hebben bij deze (nu nutteloze) post.
Op ebay staat er vast wel watquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Het valt me op dat er nog vrij weinig te krijgen is voor de Xperia Neo... Iemand hier een website voor?
- Hoesjes
- Backupbattery's
Sorry las je post verkeerd, dacht dat je hem al binnen had. Maar toch foto's etc als je hem binnen hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ga maar naar dx staan reviews en userpics, beetje nutteloze post
Ik kon met wat geluk misschien nog wat goedkoper krijgen, maar ik denk dat ik NL zeker meer had betaald idd.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.
Nice!Kek spul altijd wel. Ze hebben nu een Fenixset TK40 + E01 op iBood DE/AT. Alleen de prijs... dan liever iets keks uit sjienaa.
Op eBay zoeken naar "CREE XM-L T6", ik heb een "TrustFire 1600Lm CREE XM-L T6 LED Flashlight Torch" gewonnen.quote:
Dat click apparaatje is een fijn dingetje, al eerdee gehad maar weggegeven, dat shagrollertje voor de grap besteld:pquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sorry las je post verkeerd, dacht dat je hem al binnen had. Maar toch foto's etc als je hem binnen hebt
Dan moet je het laten opnemen op je pc of NAS.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef UncleSam het volgende:
Die security camerea van mp4nation, wat heb je daar nou eigenlijk aan, want dat ding slaat niet op, dus stel jij merkt dat er va acht bij je is ingebroken dan kan je toch niet terugkijken om de dader t achterehalen?
Nee, bovenstaand apparaat heeft niet een geschikte aansluiting. Je zou het toch echt moeten opnemen op je pc of NAS, met voorkeur het laatste aangezien die minder energie (geen stroom mensen) verbruikt. Bijvoorbeeld zoiets of zoiets. Voordeel is dat je ook direct een back-up van je pc/laptop bestanden kunt maken. Plus met 500GB of meer kun je vrij lang opnamen makenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:49 schreef UncleSam het volgende:
Ok en een goedkopere oplossing zou dan zoiets zijn?
http://www.ebay.com/itm/M(...)ameras-/330630824199
Maar na hoelang zit zon 4GB kaart dan vol? En herschrijft ie oude data na een tijdje uit zichzelf?
http://www.buyincoins.com/search--flashlight----1.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef Loll het volgende:
weet iemand een goede zaklamp voor 5 euro of 6.50 dollar uit china? Het liefst bij bic of op ebay.
Het gaat zo snel hier. Wel netjes het geld terugquote:Op donderdag 10 november 2011 09:31 schreef revpolen het volgende:
heb jij dat mailtje niet gehad dan!! ( en hier op het forum de hele topic mis gelopen!! )
Ja ze ze sinds Maandagavond failliet gegaan
weer een webshop minder,, maarja is dan nu ook zoveel concurrentie
, ze concurreren elkaar zowat kapot! varkentjes voor 3 cent om maar "in de picture te blijven"
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan mijn OP niet meer editen... maar kan er wel even een nieuwe shop neer zetten volgende topic (of degene die dan opent)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:16 schreef Koen. het volgende:
[..]
Het gaat zo snel hier. Wel netjes het geld terug.
Misschien handig om 'm meteen uit de OP te halen?
geen neon of ledstrips te vinden via car charger, enkel laders zelf :pquote:
http://chinaprices.us?q=car%20led%20stripquote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef Syphixx het volgende:
[..]
geen neon of ledstrips te vinden via car charger, enkel laders zelf :p
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-1689.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com/search--flashlight----1.html
Voor 1 cent minder heb je deze 3W: http://www.buyincoins.com(...)in-product-2486.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-1689.html
[...]
Ik heb alle versies in huis, geen verschil tussen de 1W en 3W. Chinese grootspraak dus, gewoon dezelfde lampjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Voor 1 cent minder heb je deze 3W: http://www.buyincoins.com(...)in-product-2486.html
Sowieso zou ik er dan niet aan beginnen aangezien je best veel naar de kloten kan helpen aan de electra van je auto.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef De-Hamster het volgende:
Over dat centrale deurvergrendeling ding, hoe kan ik dat monteren? Aangezien ik in de deur geen stroomvoorziening heb of wel? Ik ben echt een noob op het gebied van dit.
Is het zo ingewikkeld? Werd me verteld dat het vrij eenvoudig te monteren was.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sowieso zou ik er dan niet aan beginnen aangezien je best veel naar de kloten kan helpen aan de electra van je auto.
Ja dat zei ik toch, meterkast, in de auto's, slaapkamer, laptoptas, in de kamer die ik huur in Belgie, links en rechts eentje cadeau doen aan oma of mijn ouders. Ik haat het als ik iets kwijt ben en ernaar moet zoeken, dus die van de meterkast kan ik in de meterkast laten hangen, terwijl in de werkkamer er eentje ligt voor in de werkkamer en op de slaapkamer eentje voor op de slaapkamer. Zo raak ik ze nooit kwijt.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef Smack-a-jack het volgende:
wat moet je met zoveel zaklampen?
Als je er geen verstand van hebt is het ingewikkeld ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is het zo ingewikkeld? Werd me verteld dat het vrij eenvoudig te monteren was.
Hmm, ik moet ook maar 'ns een butane lighter gaan kopen, deze of die dubbele denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef thethoryd het volgende:
Al een tijdje pakketje binnen;
Inhoud:
3x Butane lighters
http://www.buyincoins.com(...)00-product-2576.html
[ afbeelding ]
Werken goed, zat tot de helft vol. Perfect voor o&n denk ik
5mw groene laser
http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-394.html
[ afbeelding ]
Staat in de beschrijving dat hij verder dan 3km in het donker kan, en hij haalt ongeveer 2 kilometer met mist. Ziet er heel vet uit met mist, enorme groene straal, en dat voor maar 5 euroEnige minpunt is dat de batterijen er doorheen vliegen.
edit; in 8 dagen ontvangen, netjes van BIC
Weet je zeker dat er www. voor de URL staat?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
Niet gelukt om wat te bestellen. Kloteshite van DX wil niets in mijn cart stoppen. Probeer het thuis wel weer.
Die kun je nooit genoeg hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef Smack-a-jack het volgende:
wat moet je met zoveel zaklampen?
Dan heb je gewoon een muur van licht dichtbij, 1 led werpt veel verder zoals mooi was te zien in de mist foto's.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat een Cree modules bijna net zo duur is als een complete zaklamp. Leek me wel interessant om een 5x Cree te vergelijken met de 1x wat ik nu heb.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kun je nooit genoeg hebben.
Dat bedoel ik, in huis is dat bijvoorbeeld handiger. Zoals vanmorgen in de kelder/kruipruimte met kabels trekken.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een muur van licht dichtbij, 1 led werpt veel verder zoals mooi was te zien in de mist foto's.
nee haha, ik bedoel, ik gebruik nooit zaklampen.. wat doe je er dan mee? de stroom is maar 1x uitgevallen hier in de 19 jaar dat ik er woonquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch, meterkast, in de auto's, slaapkamer, laptoptas, in de kamer die ik huur in Belgie, links en rechts eentje cadeau doen aan oma of mijn ouders. Ik haat het als ik iets kwijt ben en ernaar moet zoeken, dus die van de meterkast kan ik in de meterkast laten hangen, terwijl in de werkkamer er eentje ligt voor in de werkkamer en op de slaapkamer eentje voor op de slaapkamer. Zo raak ik ze nooit kwijt.
En als ik in een auto bezig ben heb ik echt geen zin om weer het huis in te moeten lopen omdat ik een zaklamp nodig heb. Terug naar huis rijden om een zaklamp op te halen om mijn onder de auto uit gevallen uitlaat te zoeken heb ik ook geen zin in.
Genoeg argumentatie?
Wat zou je nou met een zaklamp doen en kunnen?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
nee haha, ik bedoel, ik gebruik nooit zaklampen.. wat doe je er dan mee? de stroom is maar 1x uitgevallen hier in de 19 jaar dat ik er woon
Jawel hoor, gewoon 1080p naar de tv. Alleen moet je ff een extra audiokabeltje trekken..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef Smack-a-jack het volgende:
iemand ervaring hiermee?
[ afbeelding ]
je krijgt geen hd kwaliteit dan vanaf je laptop op tv zeker?
en als ik dat andere uitgangetje convert naar hdmi (weet ff niet hoe het heet dezelfde maar dan kleiner) dat werkt zeker niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef i124Q het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon 1080p naar de tv. Alleen moet je ff een extra audiokabeltje trekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop