Nou, ik ben er nu toch. Maargoed, ik wacht even zijn antwoord af. ik heb niet zoveel ervaring met dit topic. Dus vandaar de vraagquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
We praten dan ook weer niet zoveel over nepproducten hoor
maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nu toch. Maargoed, ik wacht even zijn antwoord af. ik heb niet zoveel ervaring met dit topic. Dus vandaar de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shark is een Japans/Chinees merk, ik verwacht dat er bedoeld wordt dat hij iets in die stijl wil maar dan groterquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nu toch. Maargoed, ik wacht even zijn antwoord af. ik heb niet zoveel ervaring met dit topic. Dus vandaar de vraag
Als er niks beters in de OP staat en je het niet op www.retailmenot.com en www.tjoos.com en/of google verder kunt vinden... dan houdt het inderdaad op ja.quote:
Dus je zoekt:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef portabel het volgende:
Ik ga geen dure merk horloge kopen. Ik heb een shark horloge besteld, en dat is de eerste horloge van degelijk kwaliteit. Maar nu wil ik m groter hebben. Dus "goedkope prijs" maar een grotere horloge.
Gefixedquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als er niks beters in de OP staat en je het niet op www.retailmenot.com en www.tjoos.com en/of google verder kunt vinden... dan houdt het inderdaad op ja.
Shark en Infantry heb ik beide horloges van. Awesome!Vergeet Curren niet.
Linkje richting de Android tablet sectiequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
En het noemen van de shop van Focalprice: www.watchyear.com
(Zak)lampen, oordopjes... horloges... Lijstjes en aanbevelingen voor het op de schop nemen van het reviewtopic?
Dat kan, heb hier ook nog 2 pakketjes die 23e en 24e verzonden zijn, sinds 24/25 te tracken zijn en nog op posting staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef DarkNoize het volgende:
Order staat al sinds 21 oktober op shipped.
Track ik hem net staat er dat het pakketje nog steeds in China is...
Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:52 schreef Racer88 het volgende:
God non dejus
Waar zit het addertje onder t gras dan?
[...]
Hier had ik hem gekocht:quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef Racer88 het volgende:
Waar heeft men zijn xenon sets besteld?
Ik heb een h4 set nodig, maar heb als goedkoopste 1 op dhgate voor 31,92 gevonden.
Hi/lo maakt neit uit. Grootlicht mag gewoon normaal licht zijn.
Iemand iets goedkopers dan dat gevonden?
Dus wel inclusief ballasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |