abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:35:56 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103793254

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 01-11-2011 19:06:54 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103793271
Vuile hunter :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:36:19 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103793272
Waar Tokko niet opschiet met het openen van nieuwe topics!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:37:41 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103793329
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:36 schreef RobertNL het volgende:
Waar Tokko niet opschiet met het openen van nieuwe topics!
Ik moest toch even een échte TT bedenken! :)

Wie heeft er nog pakketjes onderweg? (ONTOPIC BITCHES!!)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103793332
Waar ik me afvraag wat er in hemelsnaam een punt in de TT doet... :P
Anyways. Game on! Maar eh, gaan we het reviewtopic op de schop nemen?

Ja, HM3, veel oordopjes zijn onderweggistan!
Oh en dat had ik nog niet verteld... een microfoon van Ooitkopen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103793401
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
Waar ik me afvraag wat er in hemelsnaam een punt in de TT doet... :P
Anyways. Game on! Maar eh, gaan we het reviewtopic op de schop nemen?

Ja, HM3, veel oordopjes zijn onderweggistan!
Ik vroeg je net hoe je erop kwam dat de euro nu gelijk is aan een dollar ?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103793450
Mijn cent deal van ooitkopen staat nog steeds op "Paid".
Gister bij buyincoins 3 butane lighters + een laser lampje besteld, vandaag al verzonden! Echt niet normaal hoe snel ze dat daar doen, daar kunnen DX enzo nog wat van leren ;)
pi_103793499
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ik vroeg je net hoe je erop kwam dat de euro nu gelijk is aan een dollar ?
Ah, je bent onbekend met '=/=' wat staat voor 'is niet'. :N

Oh ja, en nog een 808 #3 en een 808 #11 HD die onderweg zijn. :@
Oh ja, en de Jetbeam i4 intelligent charger
Oh ja, en de Honest doube flame lighter van DX
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:44:08 #9
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103793636
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh ja, en nog een 808 #3 en een 808 #11 HD die onderweg zijn. :@
Je bedoelt: ≠ Ipv iets met Is gelijk aan delen door is gelijk aan? ;)

Wolphram alpa: ongelijkheid en =/=
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:45:17 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103793684
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je bedoelt: ≠ Ipv iets met Is gelijk aan delen door is gelijk aan? ;)
Is gangbaar ja! :6 Weet je hoe ingewikkeld anders. :{w

Damnit. Enne.. ja, ik kijk uit naar m'n aankopen enzo...
Enne... lees het vorige topic nog eens na als je iets wilt lezen over oordopjes.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:45:44 #11
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103793704
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

das ≠... te laat

quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb nog een aantal onderweg ja :)
Onder andere een Ultrafire WF-105B :) (nog eentje) En wil nog even weer reageren op de andere. Want die is niet helemaal in orde.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:53:21 #12
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103794008
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:45 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

das ≠... te laat

[..]

Ik heb nog een aantal onderweg ja :)
Onder andere een Ultrafire WF-105B :) (nog eentje) En wil nog even weer reageren op de andere. Want die is niet helemaal in orde.
Die UF WF-105B is goed hè? :9
pi_103795641
Weet er iemand nog een leuk hebbedingetje???

Ik heb al zo veel gekocht dat ik geen inspiratie meer over heb /??
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:41:08 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103795943
Mijn orders atm:

Bij Buyincoins:
• Bluetooth reciever voor boxen/tablet
• Bluetooth stickje
• GPS (navi)

Bij McBub:
• Oordopjes (ES800M AWEI)
• Oordopjes (ES900I AWEI)

Bij Ebay:
• Batterijen (voor afstandsbediening garagedeur (A23 of iets)
• Screenprotectors voor tablet
• Resend van achterkant ultrafire lamp (die alleen nog S.o.S deed)

Bij Dealextreme:
• Oordopjes (JBM800) + Wii controler voor tablet

Alibaba
• Oordopjes 6 stuks (verschillende drivers, 10mm, 13.5mm, 15mm van Willong/OEM)

DHgate
• Horloge

E.v,e.r@b$u%y^i&n*g
[*]Centdeal (nog steeds op payed)

Heb verder dankzij dit topic geen oordopjes verslaving opgelopen ofzo O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 31-10-2011 18:47:01 ]
pi_103796005
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
Mijn orders atm:

Bij Buyincoins:
• Bluetooth reciever voor boxen/tablet
• Bluetooth stickje
• GPS (navi)

Bij McBub:
• Oordopjes (ES800M AWEI)
• Oordopjes (ES900I AWEI)

Bij Ebay:
• Batterijen (voor afstandsbediening garagedeur (A23 of iets)
• Screenprotectors voor tablet
• Resend van achterkant ultrafire lamp (die alleen nog S.o.S deed)

Bij Dealextreme:
• Oordopjes (JBM800) + Wii controler voor tablet

Alibaba
• Oordopjes 6 stuks (verschillende drivers, 10mm, 13.5mm, 15mm van Willong/OEM)
Heb je een link van die GPS bij BIC?
Stond laatst ook al ergens in dit topic maar kan het niet terug vinden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:44:47 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103796082
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

http://www.buyincoins.com/search--gps----1.html
Dat was lastig :D
pi_103796221
Hmm, zit me ineens te bedenken dat een el-cheapo usb controller misschien wel eens zou kunnen werken met GTA IV op m'n laptop (die dan aangesloten wordt op tv). Eens daarin verdiepen of dat kan en kijken of de Chinezen me dan blij kunnen maken met een leuke controller. :9

Zoiets of zoiets.

[ Bericht 49% gewijzigd door Iemand91 op 31-10-2011 18:59:04 ]
pi_103796280
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

op die goedkope GPS had iemand toch Tomtom draaiende gekregen?

how :D?
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:51:32 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103796361
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

op die goedkope GPS had iemand toch Tomtom draaiende gekregen?

how :D?
Dat werkt niet.
SPOILER
Iemand nog een cool idee voor een andere (China) ui?
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:00:54 #20
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_103796829
Wie kan mij uitleggen waarom er zo stiekem gedaan wordt over ev&#baaying?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:01:51 #21
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103796884
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef R2cksson het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom er zo stiekem gedaan wordt over ev&#baaying?
lees maar even 1 topic terug.
pi_103797209
Wat is er met de laser pointer afdeling van DX gebeurd?
Alles boven de 5mW is verdwenen.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:10:06 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103797411
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef jeroendh het volgende:
Paypal ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:10:19 #24
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103797422
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik : Headfones uit china (90dollar)

licht bij de douanen :@ :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:10:47 #25
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103797449
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef jeroendh het volgende:
Als je zelf even nadenkt kun je dit als volgt indelen:
- Hier in Nederland mag maximaal 5mW ingevoerd worden. Dit zal hoogst waarschijnlijk ook wel met andere landen zo.
- Laten ze de laserpointers staan op DX kan er dus met paypal betaald worden.
- Komen de lasers dan niet doordat ze onderschept zijn door douane dan zal er direct een geschil op worden geopend.
- Bij http://www.yourlasers.com/ kan niet meer met paypal betaald worden.

Tadaaaaa! :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:10:51 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103797456
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef ericosman het volgende:

[..]

Ik : Dat mag hier niet

Zucht:
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:11:10 #27
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103797478
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zucht:

[..]

sorry :'( :'( :'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:11:25 #28
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103797500
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef ericosman het volgende:

[..]

Ik : Hier niet.

Hier is het al donker _O-
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:12:07 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103797545
Verwijder de links even uit de quotes en post ;)
pi_103797650
Heeft iemand ook tips voor een toolsetje om de PS3 slim open te maken? Je hebt daar nogal speciale schroevendraaiers voor nodig (oa. security Torx T8). Zie op DX veel setjes, maar kan niet goed zien of het security torx is.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:15:16 #31
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103797732
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Palomar het volgende:
Heeft iemand ook tips voor een toolsetje om de PS3 slim open te maken? Je hebt daar nogal speciale schroevendraaiers voor nodig (oa. security Torx T8). Zie op DX veel setjes, maar kan niet goed zien of het security torx is.
aldi heeft soms een aanbieding met supper veel bitjes voor 10euro
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:16:42 #32
39510 R2cksson
pi_103797838
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

lees maar even 1 topic terug.
In de vorige twee kon ik er niks over terugvinden. Het gaat hier ook veel te hard, 2 topics per dag ofzo :P ... Dus als iemand even kan samenvatten, graag.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_103797884
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
Mijn orders atm:

DHgate
• Horloge

E.v,e.r@b$u%y^i&n*g
[*]Centdeal (nog steeds op payed)

Heb verder dankzij dit topic geen oordopjes verslaving opgelopen ofzo O-)
Revpolen wat voor horloge heb je besteld? Misschien een linkje/prijs ervan?
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:17:33 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103797895
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Palomar het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)dacd4#ht_2170wt_1396

quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

In de vorige twee kon ik er niks over terugvinden. Het gaat hier ook veel te hard, 2 topics per dag ofzo :P ... Dus als iemand even kan samenvatten, graag.
Hebben hier een account gehad en openen een paar topics = boos modje = ban + ban van URL
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:23:28 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103798319
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Revpolen RobertNL wat voor horloge heb je besteld? Misschien een linkje/prijs ervan?
Een horloge met een uurwerk.
SPOILER
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:24:40 #36
39510 R2cksson
pi_103798400
Oh, spam dus? Maar ze staan wel nog in de OP...
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:25:42 #37
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103798471
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef R2cksson het volgende:
Oh, spam dus? Maar ze staan wel nog in de OP...
Ja forum spam, maar wel gewoon prima shop qua producten + levering ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:26:38 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103798534
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nou ik krijg nog 3 centdeals van ze :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:27:00 #39
314372 Goddelijker
pi_103798559
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Revpolen wat voor horloge heb je besteld? Misschien een linkje/prijs ervan?
Een heel mooi horloge. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 31-10-2011 21:59:07 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:34:04 #40
39510 R2cksson
pi_103798997
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, maar het moeilijk doen om het linkje is dan wat overdreven toch, het staat gewoon in de OP :P .
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:35:10 #41
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103799082
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja, maar het moeilijk doen om het linkje is dan wat overdreven toch, het staat gewoon in de OP :P .
Hier is nu genoeg over gepraat in deze hele reeks. En deze discussie is een beetje..... Ja?
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:42:12 #42
39510 R2cksson
pi_103799541
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Hier is nu genoeg over gepraat in deze hele reeks. En deze discussie is een beetje..... Ja?
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling om jouw welzijn op internet te verpesten. Zeiker.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:43:49 #43
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103799641
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Oh sorry, het was niet mijn bedoeling om jouw welzijn op internet te verpesten. Zeiker.
QFT
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:45:24 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103799747
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

QFT
Schatjes, willen jullie allebei een varkentje? :)

We zijn hier om gezamelijk over chinese troepjes, shops enzo te praten.. laten we dat doen ipv elkaar afzeiken *O*

Mijn Syma S032 zijn denk deze week wel hier :9 Lekker helikopteren!
pi_103800893
Ik heb iets besteld bij BIC uitgelogd als guest.

Had nog geen account.

Is er nog een manier om te zien of t is verzonden???

Heb niet voor trackingnummer betaald
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:06:47 #46
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103801119
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb iets besteld bij BIC uitgelogd als guest.

Had nog geen account.

Is er nog een manier om te zien of t is verzonden???

Heb niet voor trackingnummer betaald
Wat dacht je van track my order? :P
pi_103801420
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:06 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wat dacht je van track my order? :P
Ja waar moet ik dat doen. Kan niet inloggen, want ik weet geen wachtwoord. En ik ben uitgelogd als guest. Verder heb ik geen mail gehad van BIC. Alleen via paypal dat ik betaald heb
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:12:16 #48
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103801478
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:11 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja waar moet ik dat doen. Kan niet inloggen, want ik weet geen wachtwoord. En ik ben uitgelogd als guest. Verder heb ik geen mail gehad van BIC. Alleen via paypal dat ik betaald heb
Bovenin die balk staat track my order. Je typt daar je e-mailadres en het order nummer in. En klaar.
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:21:05 #49
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103802090
Ik heb echt af en toe het gevoel in een topic te zitten tussen en stel kibbelende 12 jarigen. Ik zal wel oud worden denk ik. Waar een mens zich niet druk over kan maken zeg. :*
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103802349
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Bovenin die balk staat track my order. Je typt daar je e-mailadres en het order nummer in. En klaar.
:') ik wilde net gaan editten. :') lekker scheel van me.

Maar iig, ik heb geen ordernummer, het nummer dat bij paypalbetaling staat herkend ie niet. EN ik heb ook geen email van BIC gehad. En ze sturen ook geen mail als ik wachtwoord vergeten doe

Ff naar bic mailen want ik snap er niks meer van :p
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:25:49 #51
314372 Goddelijker
pi_103802390
Of je maakt een account aan met je paypal-emailadres, werkt vaak ook.
pi_103803319
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Goddelijker het volgende:
Of je maakt een account aan met je paypal-emailadres, werkt vaak ook.
Mijn paypal email is hetzelfde als waarmee ik heb geprobeerd 'forgot password'. Maar ze sturen me geen nieuwe

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef thecuriousone het volgende:
Of kijk eens in je spamfolder.
Ook niks :'(

Dan maar hopen dat het wordt verzonden
pi_103803379
Of kijk eens in je spamfolder.
jaja, en azo...
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:19:55 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103806212
Ik wacht nog op...

FP:
- Copter van Tokko
-Een vervangend model van een turbo werper zaklamp.

DX:
- Tennisracket handvatten gripband (voor mijn halters en dergelijke)

Pinkcoon:
-Rubberen kut RMA :')

Ebay:
- Fietsketting tooltje
- Sandisk Fuze
- Nato bandje horloge
- Leger hoedjes
- Arcade buttons
- Arcade printplaat encoder

Niet zo heel erg veel dus }:|
pi_103806337
Ik heb een vraag:
Hoe lang moet ik mijn 18650 batterijen 3000 mah voor mijn Cree zaklamp laden? Ik heb een 600 mah lader......

Is het dan 3000 / 600 is 5 uur?
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:23:35 #56
314372 Goddelijker
pi_103806447
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een vraag:
Hoe lang moet ik mijn 18650 batterijen 3000 mah voor mijn Cree zaklamp laden? Ik heb een 600 mah lader......

Ja, mits hij ook echt 600 mAh levert.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:26:04 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103806611
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een vraag:

Lijkt me sterk dat je 18650 accu's 3000mah zijn :P

Theoretisch klopt je berekening wel, zal een uurtje bijkomen i.v.m. een percentage verlies. Een hoop laders geven bijv. 600mah aan maar als je 2 accu's gaat laden is het ineens 300mah :')

Zorg wel dat je lader automatisch uitgaat want anders is het linke soep met lithium accu's.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:29:41 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103806874
quote:

[..]

Zonder schelden kan ook wel he ;)
quote:
12s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Een heel koud horloge. :Y
:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_103806895
Ik laad de batterijen lekker op mijn werk. Als er uets ontploft heb ik er thuis dus geen last van ;)

Maar even serieus: hoeveel kan er mis gaan? En hoe erg kan het mis gaan?

@monkeybrain:
- waarom kan 3000 niet?
- hoe kom ik achter een 300 of 600 output bij 2 batterigen?
- en automatisch uitgaan....kan dat?
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:32:13 #60
314372 Goddelijker
pi_103807083
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zonder schelden kan ook wel he ;)

[..]

R2cksson is een klein gefrustreerd jongetje. :*
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:35:20 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103807336
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

R2cksson is een klein gefrustreerd jongetje. :*
Reageer dan niet op hem...
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:36:48 #62
314372 Goddelijker
pi_103807446
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Reageer dan niet op hem...
Doe ik ook niet? :')
pi_103807524
Even nog een keertje
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
wat is nou het 4ch helikoptertje met de beste prijs/kwaliteit verhouding?
kreeg de 9958 great wall al aangeraden, iemand nog meer tips?
Wat een kuttopic :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:40:02 #64
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103807744
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Even nog een keertje

[..]

kreeg de 9958 great wall al aangeraden, iemand nog meer tips?
Aantal topics terug was er een review van een helicopertje. Dit bleek ook een erg goede koop te zijn. En die is laatst nog in de aanbieding geweest voor 20 dollar. Normaal 45 ofzo.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:40:21 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103807771
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Doe ik ook niet? :')
Sorry, dacht dat skippy dat poste :@
pi_103807880
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Aantal topics terug was er een review van een helicopertje. Dit bleek ook een erg goede koop te zijn. En die is laatst nog in de aanbieding geweest voor 20 dollar. Normaal 45 ofzo.
Moet ik nou al die pagina's door gaan kijken of kan ik het even opzoeken?
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:42:44 #67
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103807959
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sorry, dacht dat skippy dat poste :@
:W

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Moet ik nou al die pagina's door gaan kijken of kan ik het even opzoeken?
Jij kunt dat ook prima, maar ik ga het voor je doen!

SPOILER
Fijne UI heb je Robert :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:43:27 #68
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103808014
Whoops. Quote ipv edit.

SORRY!!! :(
pi_103808238
krijg hem niet gevonden
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:47:02 #70
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103808269
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
krijg hem niet gevonden
Chinese Webshops topic #160 Waar we vergeten TT's aan te passen

Dat is dan één varkentje :9
pi_103808427
quote:
Hoe doe je dat?

en hier je varkentje, stuur maar een mailtje met je adress naar dit adres:
SPOILER
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:50:01 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103808500
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef marco_sire het volgende:
Ik laad de batterijen lekker op mijn werk. Als er uets ontploft heb ik er thuis dus geen last van ;)

Maar even serieus: hoeveel kan er mis gaan? En hoe erg kan het mis gaan?

@monkeybrain:
- waarom kan 3000 niet?
- hoe kom ik achter een 300 of 600 output bij 2 batterigen?
- en automatisch uitgaan....kan dat?
- De duurste Panasonic gaat maar tot 2900 ofzo. Ik neem aan dat je die niet hebt.
- Multimeter of gewoon afwachten hoe lang het duurt voordat de accu's vol zijn.
- Ja dat kan (moet) want als je lithium te lang laat doorbakken willen ze ontploffen, vooral in de zaklamp als je hem aanzet :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:55:07 #73
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103808885
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

- De duurste Panasonic gaat maar tot 2900 ofzo. Ik neem aan dat je die niet hebt.
- Multimeter of gewoon afwachten hoe lang het duurt voordat de accu's vol zijn.
- Ja dat kan (moet) want als je lithium te lang laat doorbakken willen ze ontploffen, vooral in de zaklamp als je hem aanzet :)
Even een schakelklokje ertussen zetten dat die maximaal __ uur staat te laden. Dan heb je nooit kans dat het gebeurt.
pi_103808886
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, zit me ineens te bedenken dat een el-cheapo usb controller misschien wel eens zou kunnen werken met GTA IV op m'n laptop (die dan aangesloten wordt op tv). Eens daarin verdiepen of dat kan en kijken of de Chinezen me dan blij kunnen maken met een leuke controller. :9

Zoiets of zoiets.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/U(...)1008f#ht_2946wt_1396

Even goed als die linker voor een lager prijsje.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:56:42 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103809005
Oja, ik ben nog op zoek naar een felle fietslamp voor op mijn racefiets.
Suggesties? Liefst niet al te duur en geen weken/maanden verzendtijd.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:59:22 #76
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103809188
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459

Fel en korte levertijd. Alleen de prijs is wat hoog.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:00:13 #77
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103809257
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
DX UK, bij mij was die binnen 5 dagen hier.
De lamp is zo ontzettend fel! In de accu zit een display met hoeveel volt die nog heeft. En lichtknop is verlicht en geeft ook aan hoe vol de accu nog is. Echt een tof ding! Ik maak wel even een foto.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:00:38 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103809294
Ik vind 80 euro even te gek. Een eurotje of 30 wil ik er nog wel aan uit geven.

Ennuh. praten over illegale artikelen, ook verkapt, mag dus niet. Ik blijf die zooi niet weghalen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:05 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103809633
Kan het zo duur maken als je zelf wilt... Ipv SSC-P7 emitter een Q5 is bijvoorbeeld al goedkoper:
http://www.dinodirect.com(...)f=affid-55#mycarttip
http://chinaprices.us/?q=cycle+cree+led+light
Of deze dus: http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265
Beetje goochelen met de zoekterm (toevoegen/weglaten van termen). ;)
Voordeel van DX is dat ze een UK warehouse hebben.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:25 #80
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103809653
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:

Ennuh. praten over illegale artikelen, ook verkapt, mag dus niet. Ik blijf die zooi niet weghalen.

Echt een goede lamp! En dat geld is die zeker waard! Normaal is dit paadje pikke donker. Ook nu, het was een bewolkte avond. Dus geen verlichting van de maan of wat dan ook. Enkel het fiets lamp'je'
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:08:58 #81
314372 Goddelijker
pi_103809877
Ik zag van de week iemand fietsen met zo'n soort lamp op z'n fiets, gaf echt een bak licht. :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:09:37 #82
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103809923
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zag van de week iemand fietsen met zo'n soort lamp op z'n fiets, gaf echt een bak licht. :D
Op de weg heb ik hem ook niet aan. Je verblind er echt automobilisten mee met dat ding :9~
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:12:01 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103810069
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt een goede lamp! En dat geld is die zeker waard! Normaal is dit paadje pikke donker. Ook nu, het was een bewolkte avond. Dus geen verlichting van de maan of wat dan ook. Enkel het fiets lamp'je'
Wow! Indrukwekkend.
Misschien toch maar doen dan :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:13:11 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103810133
Vraagje, hoe laat je die dingen eigenlijk op?
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:13:34 #85
314372 Goddelijker
pi_103810158
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Met een helium-ballon?
pi_103810250
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Met een helium-ballon?
:)
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:14:56 #87
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103810252
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Dat ding laaD je op door middel van een oplader :P Er zit een stekkertje tussen de accu en de lamp. In die oplader zit dit stekkertje, deze is om te wisselen met een Europese.

voor zoeen dus:
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:16:44 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103810389
Bedankt voor de info! Ga er nog even over nadenken.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:19:19 #89
314372 Goddelijker
pi_103810577
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de info! Ga er nog even over nadenken.
Er zijn ook wel een aantal goedkopere alternatieven. ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:29:53 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103811277
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Er zijn ook wel een aantal goedkopere alternatieven. ;)
Met dezelfde kwaliteit en licht?
pi_103811309
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Op de weg heb ik hem ook niet aan. Je verblind er echt automobilisten mee met dat ding :9~
Ik zou dezen niet nemen. ;(
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:31:02 #92
314372 Goddelijker
pi_103811349
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Met dezelfde kwaliteit en licht?
Je moet natuurlijk ergens op inleveren, wat meestal op licht is.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:31:16 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103811368
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Ik zou dezen niet nemen. ;(
Dan zien ze me misschien een keer. Ik heb felle kleding, een witte fiets, normale verlichting en evengoed ben ik al een paar keer bijna aangereden. En dat terwijl ik itt veel andere wielrenners wel de fietspaden pak.
pi_103811376
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef Joene94 het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/U(...)1008f#ht_2946wt_1396

Even goed als die linker voor een lager prijsje.
Ik heb net even GTA IV geprobeerd op nieuwe laptop, en dat trekt ie al nauwelijks (misschien nog wet settings aanpassen). Laat staan als ik 'm op een tv ga aansluiten. Dus tenzij ik dat spel vloeiend krijg, wordt er geen controller gekocht.
Toch bedankt, zou zelf ook eerst op eBay gekeken hebben; bijna altijd goedkoper dan de webshops.
pi_103811538
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan zien ze me misschien een keer. Ik heb felle kleding, een witte fiets, normale verlichting en evengoed ben ik al een paar keer bijna aangereden. En dat terwijl ik itt veel andere wielrenners wel de fietspaden pak.
Kun je nagaan als ze nu nog erbij verblindt worden ook.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:38:27 #96
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103811783
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb net even GTA IV geprobeerd op nieuwe laptop, en dat trekt ie al nauwelijks (misschien nog wet settings aanpassen). Laat staan als ik 'm op een tv ga aansluiten. Dus tenzij ik dat spel vloeiend krijg, wordt er geen controller gekocht.
Toch bedankt, zou zelf ook eerst op eBay gekeken hebben; bijna altijd goedkoper dan de webshops.
http://www.ebay.com/itm/U(...)5feee#ht_2551wt_1110
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_103813131
quote:
Moet het spel eerst soepel lopen op laptop, dan nog soepel kunnen lopen op tv scherm en dán pas kijken naar een controller. Toch bedankt, dat kost ook niets meer...
pi_103813336
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:11:29 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103813449
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Achterlicht, schijnt ook aan de zijkant en verschrikkelijk fel.

http://www.veelvoordefiet(...)_140&products_id=832

Goedkopere optie

http://www.veelvoordefiet(...)140&products_id=3558

Voorlamp, ook te gebruiken als een zaklamp. Meer licht heb je echt niet nodig.

http://www.focalprice.com(...)ght_Torch_Black.html

Zo'n soort mount erbij

http://www.dealextreme.com/p/universal-bicycle-mount-8274
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:14:21 #100
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103813606
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Moet het spel eerst soepel lopen op laptop, dan nog soepel kunnen lopen op tv scherm en dán pas kijken naar een controller. Toch bedankt, dat kost ook niets meer...
Da's een verstandige volgorde ja :P Het speelt trouwens wel fijn, een van mijn eerste bestellingen uit hong kong was een PS2-USB converter zodat ik met de PS2-controller kon spelen. Nu heb ik laatst voor een paar euro een Xbox360-controller gekocht die verkeerd geprijsd was.

Die vind ik iets lekkerder in de hand liggen, zeker voor mensen met grotere handen dan ik (de meeste mensen dus)
pi_103815326
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Da's een verstandige volgorde ja :P Het speelt trouwens wel fijn, een van mijn eerste bestellingen uit hong kong was een PS2-USB converter zodat ik met de PS2-controller kon spelen. Nu heb ik laatst voor een paar euro een Xbox360-controller gekocht die verkeerd geprijsd was.

Die vind ik iets lekkerder in de hand liggen, zeker voor mensen met grotere handen dan ik (de meeste mensen dus)
Tja, dat was mijn bedoeling inderdaad; gamen op een lekker groot scherm met fijne controller.

Maar blijkbaar stelt GTA IV giga eisen aan je systeem, m'n laptop met i7, 6GB werkgeheugen en AMD Radeon HD 6490M draait het niet soepel zonder de ventilator permanent aan te laten. ;(
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:56:48 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103815748
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:

We zullen vanaf nu weer lief proberen te zijn voor je O+
SPOILER
Twijfel twijfel, moet ik deze ook nog gaan proberen :P http://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-103592
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:56:49 #103
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103815749
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, dat was mijn bedoeling inderdaad; gamen op een lekker groot scherm met fijne controller.

Maar blijkbaar stelt GTA IV giga eisen aan je systeem, m'n laptop met i7, 6GB werkgeheugen en AMD Radeon HD 6490M draait het niet soepel zonder de ventilator permanent aan te laten. ;(
Daarom heb ik een console genomen. Gegarandeerd 5 jaar de nieuwste games voor 100-150 euro. En dat heb ik wel bespaard door een laptop van 330 euro aan te schaffen met 3gb werkgeheugen en on-board videokaart. :+

Maar da's een beetje off-topic hier :@
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:19:19 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103821105

Raz [agent]
The Betas should be back in stock later this month.

Deze maand weer een aanbieding? :D

Dealextreme twitter: http://twitter.com/#!/DXNederland

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2011 10:05:11 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:21:33 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103822643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Raz [agent]
The Betas should be back in stock later this month.

Deze maand weer een aanbieding? :D

Dealextreme twitter: http://twitter.com/#!/DXNederland
Heb al een setje Betas gelukkig, heel lekkere sound :) En zo te zien komen ze idd in de aanbieding :p haha

Qua twitter betreft gebruik ik de services van het TwitterPostNL WebCare team met enige regelmaat :) Soms reageren ze niet, maar áls ze reageren zijn ze vaak wel behulpzaam!

(Alleen reageren ze weer niet vandaag :( )

[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 01-11-2011 10:37:29 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:26:58 #106
314372 Goddelijker
pi_103822773
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb al een setje Betas gelukkig, heel lekkere sound :) En zo te zien komen ze idd in de aanbieding :p haha

Qua twitter betreft gebruik ik de services van het TwitterPostNL WebCare team met enige regelmaat :) Soms reageren ze niet, maar áls ze reageren zijn ze vaak wel behulpzaam!
Alleen daarvoor heb ik een Twitter-account aangemaakt.
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:37:52 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103823058
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Alleen daarvoor heb ik een Twitter-account aangemaakt.
Ik bel gewoon met het ''gratis'' nummer, vaak binnen 3 min een antwoord :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:56:20 #108
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103823611
Wha. Onze nieuwe postbode is een Chinees.
pi_103823689
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik bel gewoon met het ''gratis'' nummer, vaak binnen 3 min een antwoord :)
Je UI _O-
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:05:17 #110
314372 Goddelijker
pi_103823908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je UI _O-
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:17:18 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103824281
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je UI _O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Thanks
Shiznuts©

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:56 schreef Koen. het volgende:
Wha. Onze nieuwe postbode is een Chinees.
Vraag of hij korting kan regelen :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:28:20 #112
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103824638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vraag of hij korting kan regelen :D
Het is een zij. Jouw avatar :9~
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:30:01 #113
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103824866
Ik heb ooit eens die Brainwavz M2's gekocht (echte aanrader voor dat geld, zou het zo weer doen mochten deze het ooit begeven) en daar zitten van die Comply Foam doppen bij. Deze dopjes zijn alleen een beetje stuk aan het gaan, dus ik wil ze vervangen met de zelfde dopppen. 2 Comply dopjes kan ik wel vinden op ebay, maar deze lijken in de verste verte niet op de dopjes die bij mijn M2's zaten. Iemand daar ervaring mee, en of een link waar ik deze doppen goedkoop kan kopen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:37:09 #115
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103824929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:35 schreef Raznov het volgende:
Ik heb ooit eens die Brainwavz M2's gekocht (echte aanrader voor dat geld, zou het zo weer doen mochten deze het ooit begeven) en daar zitten van die Comply Foam doppen bij. Deze dopjes zijn alleen een beetje stuk aan het gaan, dus ik wil ze vervangen met de zelfde dopppen. 2 Comply dopjes kan ik wel vinden op ebay, maar deze lijken in de verste verte niet op de dopjes die bij mijn M2's zaten. Iemand daar ervaring mee, en of een link waar ik deze doppen goedkoop kan kopen?
http://www.complyfoam.com/
pi_103825039
quote:
Yes dankje, maar daar gaan degene die ik zoek (blijkbaar de S-400) per 3 sets, en ik heb er maar 1 set van nodig :P.
pi_103826095
Iemand al ervaring met Sonun?

Deze bij new arrivals op focal, of deze.

Ze hebben wel veel oortjes xD!
pi_103827285
Hmm ik had hier vermeld dat Raz misschien vorige weekend de IP Camera in de aanbieding zou doen..

Sprak hem vandaag, aangezien er nog geen deal was gekomen..
kwam die met zijn Chinese theorie, dat het ook wel over een maand kan komen maar het hoeft niet zo te zijn, maar het kan wel blablaa :P

oftewel we hoeven waarschijnlijk nog niet te wachten op een deal..

Echter heb ik ook contact gezocht met jack, en de link mee gestuurd of hij dezelfde ( Wansview NC541/W) kon leveren.. kreeg snel een berichtje terug dat hij er wel 10$ kon afhalen als promition price voor FOK members :)!

hij wou zelfs mijn order gratis upgraden naar een shipment via DHL, heb alleen hem wel verteld dat ik dat maar liever niet heb ( in verband met het betalen van belastingen dan etc!)

Echter nou nog wat heen en weer gemail, heb ik hem wel duidelijk gemaakt dat ik precies de zelfde wil( goede reviews wel van gezien dus).. en toen kwam hij aan dat dit wel een hele goede copy moest zijn op MP4NATION..

Echter is Wansview gewoon een chinees merk dus zal dit wel geen copy zijn :P..
( hij vergist zich vast met FOSCAM)

dus ik houd jullie nog wel op de hoogte, als ik weer een berichtje van hem krijg *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 01-11-2011 12:53:07 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:29:56 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103828577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef jonasr het volgende:
Iemand al ervaring met Sonun?

Deze bij new arrivals op focal, of deze.

Ze hebben wel veel oortjes xD!
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En volgens mij hebben Kanen weer een paar gedeelde Songqu en Sonun-ontwerpen. En deze lijkt weer op deze Awei. Is een grote smeltkroes! :D
[..]
Kennen doe ik ze wel. Lijken van dezelfde kwaliteit te zijn als Songqu, Kanen en XKDUN.
Dat ze zich voor een design laten inspireren wil verder niet zeggen dat ze goed zijn. Vaak is dat het omgekeerde. In die gevallen is dat je de kwaliteit evenredig mag verwachten met wat je ervoor betaalt. Je zult niet aangenaam verrast zijn, maar ze zullen ook niet als 'karton' klinken (ik vraag me nog altijd af hoe oortjes als 'karton' kunnen klinken, maar ik vond 'em wel mooi). Nog altijd beter een Chinees merk dan iets merkloos, of een merk, maar een dat het natuurlijk helemaal niet is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je hebt verschillende Wansviews hè. Kwam ik eergisteren ook achter.
Iets met Wanscam dat erop lijkt maar het niet is e.d. _O-
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:00:54 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103829406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Kennen doe ik ze wel. Lijken van dezelfde kwaliteit te zijn als Songqu, Kanen en XKDUN.
Dat ze zich voor een design laten inspireren wil verder niet zeggen dat ze goed zijn. Vaak is dat het omgekeerde. In die gevallen is dat je de kwaliteit evenredig mag verwachten met wat je ervoor betaalt. Je zult niet aangenaam verrast zijn, maar ze zullen ook niet als 'karton' klinken (ik vraag me nog altijd af hoe oortjes als 'karton' kunnen klinken, maar ik vond 'em wel mooi). Nog altijd beter een Chinees merk dan iets merkloos, of een merk, maar een dat het natuurlijk helemaal niet is.

[..]

Niets is wat het lijkt, vooral niet in China...
pi_103829735
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:30 schreef JortK het volgende:
Zijn er meer mensen die hun order niet meer kunnen tracken via BIC?
IK kan helemaal niks met BIC, heb ook nog geen antwoord op me mail.
Ik zie het pakketje wel verschijnen dan, of niet.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:17:04 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103829875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:12 schreef Racer88 het volgende:

[..]

IK kan helemaal niks met BIC, heb ook nog geen antwoord op me mail.
Ik zie het pakketje wel verschijnen dan, of niet.
Je kan ook niet traceren icm met het order nummer (in je paypalmail) + de Paypalmail bovenin de site in te vullen?
pi_103829960
Net voor het eerst besteld op iOffer, ben benieuwd :)
pi_103830656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je kan ook niet traceren icm met het order nummer (in je paypalmail) + de Paypalmail bovenin de site in te vullen?
Nops.

Maar goed het was niet duur, en ik bedoel het is betaald en me adres gegevens had ik goed opgegeven. Dus het zal soieso wel verzonden worden mag k aannemen.

Het ging om zon neppe dome camera
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:44:37 #125
314372 Goddelijker
pi_103830702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef Michael-H het volgende:
Net voor het eerst besteld op iOffer, ben benieuwd :)
Wat heb je gekocht? :P
pi_103830734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Laten we het daar maar niet over hebben, iets met de regels hier enzo :X
SPOILER
Mag idd ook niet
pi_103830765
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht? :P
SPOILER
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:47:33 #128
314372 Goddelijker
pi_103830790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ook dat mag niet. :P
pi_103830806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ook dat mag niet. :P
:o :@
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:49:35 #130
314372 Goddelijker
pi_103830835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef Michael-H het volgende:

[..]

:o :@
~O>
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:02:25 #131
314372 Goddelijker
pi_103831225
En morgen weer een pakketje in ontvangst nemen, ze kunnen bij PostNL alleen het HK-track-nr niet geven, dus weet ik niet welk pakketje het is. :')

Ik weet niet wat ik besteld heb, maar het is wel groot! :D
Afmeting (lxbxh): 455x340x105
Gewicht (gr.): 875
pi_103831314
Is dat mm of cm? Ander idd wel HEEL groot
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:07:12 #133
314372 Goddelijker
pi_103831356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:05 schreef Tjado het volgende:
Is dat mm of cm? Ander idd wel HEEL groot
Mm. Maar alsnog. 45 bij 34 bij 10cm :P
pi_103831521
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Verschillende Wansviews? naar mijn weten is er maar 1 merk wansview hoor :P
( uiteraard verschillende types/modellen).. verder heb je inderdaag wansCAM lijkt er mis op maar is wel wat anders ja :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:30:20 #135
314372 Goddelijker
pi_103832079
Ik denk dat het mijn setje Xenon is btw. :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:14:36 #136
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103833999
Weet iemand een goedkope kit om Super Nintendo ( SNES ) spellen te openen en een batterij om de oude te vervangen?
pi_103834122
Net m'n extension tube voor zaklamp gekregen. In precies een week binnen.
Nu wachten op 18650. :{
Dan komen de reviews! ^O^
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:21:49 #138
314372 Goddelijker
pi_103834345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Net m'n extension tube voor zaklamp gekregen. In precies een week binnen.
Nu wachten op 18650. :{
Dan komen de reviews! ^O^
Waar heb je hem gekocht?

Ik heb deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ul(...)&hash=item2568f36f53
Kan ie daar ook op?
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:02:43 #139
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103836197
Deel 1 van project Throwies is binnen, de LED's :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:08:00 #141
314372 Goddelijker
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:10:31 #142
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103836592
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Had je van de week toch al? :')
Staat mij ook nog zo bij ja. Die spy ding moest je voor je pa kopen.
pi_103836601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Had je van de week toch al? :')
Nee, Paypal heeft het geld er nu pas op :P
Van de week was ik spulletjes aan het uitzoeken :)
Twiddel
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:12:07 #144
314372 Goddelijker
pi_103836684
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, Paypal heeft het geld er nu pas op :P
Van de week was ik spulletjes aan het uitzoeken :)
Hoezo het geld nu pas op je Paypal?
Bij mij schrijft 'ie het rechtstreeks van m'n bankrekening af.
pi_103836747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoezo het geld nu pas op je Paypal?
Bij mij schrijft 'ie het rechtstreeks van m'n bankrekening af.
Ik doe eerst geld overmaken op Paypal en dan betalen (dat is na 2 werkdagen)
Kan dat ook anders? :o

Ja, ik ben nogal een noobje :') :D
Twiddel
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:14:25 #146
314372 Goddelijker
pi_103836798
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik doe eerst geld overmaken op Paypal en dan betalen (dat is na 2 werkdagen)
Kan dat ook anders? :o

Ja, ik ben nogal een noobje :') :D
Je kan je Paypal account aan je br koppelen. :Y
pi_103836823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je kan je Paypal account aan je br koppelen. :Y
Oke :D
Twiddel
pi_103837080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Waar heb je hem gekocht?

Ik heb deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ul(...)&hash=item2568f36f53
Kan ie daar ook op?
Ook op eBay (veiling, dus goedkoper), zoek maar naar Cree, of extension tube, 18650 extension o.i.d.
Ik weet niet of hij daar op past, misschien fysiek wel (vergelijk je zaklamp even met de aansluitingen/schroefdraad van deze. Maar ik weet ook niet of het slim is om een extra 18650 batterij bij jouw zaklamp te doen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:40:50 #149
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103837988
Dinodirect coupon:

"Thanksgiving" voor 20% eraf.
pi_103838422
Summer wordt prive-detective met die 500-meter afluisterapparatuur :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:12:34 #151
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103839395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Tjado het volgende:
Summer wordt prive-detective met die 500-meter afluisterapparatuur :D
Die product omschrijving :'):

“How did you know that? Were you spying on me?” That's the response you can expect with a great product like this.
pi_103839537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef Koen. het volgende:

[..]

Die product omschrijving :'):

“How did you know that? Were you spying on me?” That's the response you can expect with a great product like this.
Nee, dit dan:
''You can place in the competitions office to record their new ideas or hide it by your girlfriend's phone to make sure she stays honest and truthful.''
Twiddel
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:28:01 #153
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103840005
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Skippy_ball het volgende:
Dinodirect coupon:

"Thanksgiving" voor 20% eraf.

Oeh nice. Al heeft DD kennende de prijzen eerst verhoogd met 20% :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:49:20 #154
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103841059
Kunnen we niet op zoek naar een andere real time dollar koers? Deze vind ik maar niks :'(
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:51:50 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103841165
http://www.indexmundi.com/xrates/graph.aspx?lang=nl ?

Offe...

Genoeg te vinden: http://www.google.nl/#scl(...)lar+euro+chart+embed :Y

[ Bericht 33% gewijzigd door shiz op 01-11-2011 18:59:40 ]
pi_103841221
quote:
Dit viel mij ook al op.
Twiddel
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:56:48 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103841411
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:00:47 #158
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103841623
quote:
Volgens mij zijn dat gewoon de ouderwetse ordinaire 'rondkoppige' leds naast elkaar zonder reflector.

quote:
Tokko, wil je hem omwisselen in de OP ? :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:07:13 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103841971
Staat erin.
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:09:29 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103842112
Zucht, gisteren dus een paar in ear dopjes besteld, hij zou ze morgen meteen verzenden. Vraag ik naar de tracking:
I send out tomorrow -.-''

Gelukkig heb ik via een PP factuur betaald, anders kon ik nog wel eens een probleem hebben gehad.
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:10:30 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103842169
quote:
Dat is een andere LED-technologie dan we bij high power output over spreken. ;) Daarom zijn er ook 9 van nodig om een beetje licht te genereren en is de prijs daar dan ook naar. Ik heb zo'n lamp met 21 LEDs... zijn gewoon kleine LED-bulbjes. Ik word er niet bijzonder blij van en vind ze bovendien te blauïg. My two cents.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Zucht, gisteren dus een paar in ear dopjes besteld, hij zou ze morgen meteen verzenden. Vraag ik naar de tracking:

Gelukkig heb ik via een PP factuur betaald, anders kon ik nog wel eens een probleem hebben gehad.
No problem. Don't worry... there's no sugar! :9
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:13:13 #162
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103842330
Hehe, ik heb net een vertaalproject gekregen voor 40 Chinese handleidingen (Engels - Nederlands). De eerste ging over hamburgerspeakers. Misschien krijgen jullie straks wel een handleiding van mijn makelij meegeleverd :7
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:14:31 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103842404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat is een andere LED-technologie dan we bij high power output over spreken. ;) Daarom zijn er ook 9 van nodig om een beetje licht te genereren en is de prijs daar dan ook naar. Ik heb zo'n lamp met 21 LEDs... zijn gewoon kleine LED-bulbjes. Ik word er niet bijzonder blij van en vind ze bovendien te blauïg. My two cents.

[..]

No problem. Don't worry... there's no sugar! :9
Bedankt. Dan ga ik toch voor zo'n high output ding.
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Hehe, ik heb net een vertaalproject gekregen voor 40 Chinese handleidingen (Engels - Nederlands). De eerste ging over hamburgerspeakers. Misschien krijgen jullie straks wel een handleiding van mijn makelij meegeleverd :7
Grappig. Wat krijg je ervoor?
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:15:01 #164
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103842437
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
Staat erin.
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:

Ik heb helemaal niks met oordoppen :O Wel met koptelefoons *)
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:17:55 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103842610
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

^O^
Top, kano! :)
quote:
[..]

Ik heb helemaal niks met oordoppen :O Wel met koptelefoons *)
Heb je de HM3 al besteld? Had jij al een Kanen headset?
Heb je de new arrival headset met super bass van Sonun al gezien? :9
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:23:13 #166
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103842913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een Sennheiser HD 215 en een Sennheiser HD 202 en voor het gamen een Creative HS-800 Fatal1ty en dat is voldoende :@
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:23:50 #167
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103842940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Op TaoBao zijn Sonun oordopjes veel goedkoper dan Awei, dus verwacht dat met oordopjes niet super veel kwaliteit (kan het mishebben tho)
Headsets zijn ook niet duur, hoop dat ze een beetje kwaliteit hebben want dat ga ik hierna eens proberen. :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:29:35 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103843285
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ik heb een Sennheiser HD 215 en een Sennheiser HD 202 en voor het gamen een Creative HS-800 Fatal1ty en dat is voldoende :@
Oh ja, hihi.
Zelf nog altijd wacht tot de Bose QuietComfort 15 eens onder de 300,- EUR duikt..
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

:P Kano die benieuwd is naar wat 08gnoT. zo per uur moet kosten voor het verlenen van haar services...
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Op TaoBao zijn Sonun oordopjes veel goedkoper dan Awei, dus verwacht dat met oordopjes niet super veel kwaliteit (kan het mishebben tho)
Headsets zijn ook niet duur, hoop dat ze een beetje kwaliteit hebben want dat ga ik hierna eens proberen. :D
Psies. Ik heb ze een paar maanden geleden al onder de loep genomen. Sommige zagen er nog wel verrassend professioneel en goed uit, maar dan kom je ook weer dingen tegen waarvan je denkt 'Godallemejezus!'. Ook maar weer de vraag hoe die headphones het zullen doen. Maar ziet er lichtgewicht uit, mooi mat zwart (ik word altijd zo depressief van dat glimmende zwart en plastic wat moet doorgaan voor chrome) en zelfs de kussentjes zien er zo op het oog comfortabel uit. :@ En ik zeg altijd: je kunt pas over iets oordelen als je je er goed over hebt laten informeren. En wat is beter dan een hands-on review door niemand minder dan jezelf? :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:31:01 #169
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103843386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bedankt. Dan ga ik toch voor zo'n high output ding.

[..]

Is nog afwachten, heb nog geen calculatie ontvangen. Deze was 8 pagina's en zal rond de 12 euro zitten als ik op vorige projecten afga.

Maar aangezien ze al een paar maanden achterlopen met betalen mogen ze hard opschieten voor ik een andere projectgever zoek. :P

quote:
:P Kano die benieuwd is naar wat 08gnoT. zo per uur moet kosten voor het verlenen van haar services...
Gelukkig ben ik altijd snel klaar :7
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:31:42 #170
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103843429
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ik heb ook echte sennheisers die kwaliteit is echt superb. Maar toch ook de HM3 besteld omdat ik ze gewoon mooi design vind en de kwaliteit van brainwavz over het algemeen echt top is :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:45:25 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103844162
Is het heel sneu dat ik er een wil? :'(
http://www.focalprice.com(...)ity_Ball_Silver.html
Trouwens voor mensen die nog een muis nodig hebben, deze ziet er wel aardig uit. :Y
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:51:14 #172
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103844448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
Is het heel sneu dat ik er een wil? :'(
http://www.focalprice.com(...)ity_Ball_Silver.html
Trouwens voor mensen die nog een muis nodig hebben, deze ziet er wel aardig uit. :Y
En hoe werkt het?
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:52:28 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103844521
Ik denk dat 'ie zichzelf stabiliseert zoals:
Voor de doe-het-zelvers weer een leuk projectje? :P

- Oh, das weer wat anders, wat hieronder staat dus. :7
pi_103844562
hier een uitleg:

SPOILER
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:02:55 #175
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103845126
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat 'ie zichzelf stabiliseert zoals:
Voor de doe-het-zelvers weer een leuk projectje? :P

- Oh, das weer wat anders, wat hieronder staat dus. :7
Gaaf, die ga ik ook eens maken :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:04:54 #176
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103845238
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whutt the fuck, mag dat wel hier in Nederlands? Wel flink baas. Een beetje van "wie heeft de grootste." :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:36:16 #177
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_103847125
http://twitter.com/#!/chinatestde wordt ik nu opeens gevolgd door hun hoe zouden zij mij met een china shopper linken?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:38:35 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103847246
Hmm, volgens een medefietser is er een nieuwe versie uit. *opzoekgaat*
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:42:26 #179
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103847481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, volgens een medefietser is er een nieuwe versie uit. *opzoekgaat*
Nieuwe versie van die magicshine? En wat zei je collega over de lumen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:44:15 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103847617
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Nieuwe versie van die magicshine? En wat zei je collega over de lumen?
"Ja, das een hele bak licht op je fiets" :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:45:01 #181
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103847657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

"Ja, das een hele bak licht op je fiets" :P
_O- En je bent er nog niet uit? Wat voor werk doe je? Die 60 euro is snel vergeten hoor!
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:47:43 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103847804
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

_O- En je bent er nog niet uit? Wat voor werk doe je? Die 60 euro is snel vergeten hoor!
Jawel hoor, maar als er dus een nieuwere is die regenbestendiger is wil ik die :P
Ik heb het dus over die (die jij aangeprijst had).

Ik ben technisch tekenaar. Ik werk bij een bedrijf dat offshoreinstallaties maakt. Met alles erop en eraan. Ik doe zwaar constructief werk, er zijn mensen voor elektra, hydrauliek en het lichtere constructieve werk.
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:53:06 #183
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103848098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar als er dus een nieuwere is die regenbestendiger is wil ik die :P
Ik heb het dus over die (die jij aangeprijst had).

Ik ben technisch tekenaar. Ik werk bij een bedrijf dat offshoreinstallaties maakt. Met alles erop en eraan. Ik doe zwaar constructief werk, er zijn mensen voor elektra, hydrauliek en het lichtere constructieve werk.
Geen idee in hoeverre die waterdicht is. ik denk dat die wel spatwaterdicht is deze. Als ik zo naar de bouw kijk. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hij is zijn geld nogmaals dubbel en dwars waard!
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:37:00 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103850658
Hoe kom ik er in godsnaam achter welke rekening aan mijn paypal gekoppeld staat?
Ik heb er al tijden niets mee gedaan.
pi_103850668
Is deze 8%off code: FP8OFF, de hoogste voor focalprice, of zijn er nog codes met meer korting?
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:39:25 #186
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103850795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kom ik er in godsnaam achter welke rekening aan mijn paypal gekoppeld staat?
Ik heb er al tijden niets mee gedaan.
Even inloggen op www.paypal.com dan ga je naar Profiel > Bankrekening toevoegen of verwijderen > daar staan de laatste zoveel cijfers van je bankrekening (en bank) :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:43:29 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103851049
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Even inloggen op www.paypal.com dan ga je naar Profiel > Bankrekening toevoegen of verwijderen > daar staan de laatste zoveel cijfers van je bankrekening (en bank) :)
Daar staat dus mijn goede bankrekening. Nu wil ik betalen en zie ik deze 2 keuzes:

Een creditcard toevoegen
Direct betalen

Geld toevoegen via uw bankrekening
Betalen over 4-6 werkdagen

Maar dat zou toch direct moeten gaan?
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:45:32 #188
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103851165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daar staat dus mijn goede bankrekening. Nu wil ik betalen en zie ik deze 2 keuzes:

Een creditcard toevoegen
Direct betalen

Geld toevoegen via uw bankrekening
Betalen over 4-6 werkdagen

Maar dat zou toch direct moeten gaan?
Dit gaat alleen direct als Paypal jou ziet als een "vertrouwde" koper.
Dit is van een aantal dingen afhankelijk, hoevaak en wat je gekocht hebt, grote/kleine bedragen ... of je deze maand al heel veel gekocht hebt enzo :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:47:05 #189
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103851256
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dit gaat alleen direct als Paypal jou ziet als een "vertrouwde" koper.
Dit is van een aantal dingen afhankelijk, hoevaak en wat je gekocht hebt, grote/kleine bedragen ... of je deze maand al heel veel gekocht hebt enzo :)
Voorbeeld: Ik hoor nu bij de vertrouwelijke klanten van paypal. Heb er zelfs een lening aangeboden gekregen. _O- Ze vinden het speculeren heerlijk met mijn centen :+
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:47:21 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103851276
Godver. En nu weet ik natuurlijk niet precies hoeveel ik op paypal moet zetten. Kan ik het zonder onkosten terugstorten?
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:48:08 #191
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103851338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. En nu weet ik natuurlijk niet precies hoeveel ik op paypal moet zetten. Kan ik het zonder onkosten terugstorten?
Dacht het wel, anders gewoon laten staan.. dat tientje komt later wel een keer van pas ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:49:13 #192
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103851411
Gaat dus weer 4-5 dagen langer duren ;(
pi_103851541
Klote lightake, versturen ze mijn pakket naar polen. Neem ik contact op met support krijg ik geen antwoord.. Dan maar paypal dispute.. als het zo moet gaan :/
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:57:44 #194
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103852008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef xminator het volgende:
Klote lightake, versturen ze mijn pakket naar polen. Neem ik contact op met support krijg ik geen antwoord.. Dan maar paypal dispute.. als het zo moet gaan :/
Via skype/MSN/Email geprobeerd neem ik aan? ;)
Krijg altijd antwoord.. hmm nouja paypal dispute + nog even proberen via die middelen dan moet het goed komen lijkt me!
pi_103852692
Ik heb hulp nodig :) Ik heb nu een shark horloge wat hier vaker is langsgekomen op het forum. Mooie horloge. Alleen nu wil ik een grotere horloge, wel van de chinezen. Dus geen dure dingen. Iemand ideeën voor een goede grote horloge?
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:09:45 #196
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103852842
Je wilt dus een merkhorloge die eigenlijk nep is?
pi_103853088
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Via skype/MSN/Email geprobeerd neem ik aan? ;)
Krijg altijd antwoord.. hmm nouja paypal dispute + nog even proberen via die middelen dan moet het goed komen lijkt me!
Had via support.lightake.com geprobeerd en nu via de mail support@lightake.com. Als ik daar geen reactie op krijg dan maar via dispute...
Skype/msn ?
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:14:06 #198
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103853165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hij wilt een grotere horloge
pi_103853462
even opnieuw proberen
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Is deze 8%off code: FP8OFF, de hoogste voor focalprice, of zijn er nog codes met meer korting?
pi_103853648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
We praten dan ook weer niet zoveel over nepproducten hoor ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:22:02 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103853753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef thethoryd het volgende:

[..]

We praten dan ook weer niet zoveel over nepproducten hoor ;)
Nou, ik ben er nu toch. Maargoed, ik wacht even zijn antwoord af. ik heb niet zoveel ervaring met dit topic. Dus vandaar de vraag ;)
pi_103853805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, ik ben er nu toch. Maargoed, ik wacht even zijn antwoord af. ik heb niet zoveel ervaring met dit topic. Dus vandaar de vraag ;)
maakt niet uit :@

SPOILER
pi_103855817
Shark horloges zijn geen nep horloges. Is gewoon een Chinees horloge merk.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:51:09 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103855865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Shark is een Japans/Chinees merk, ik verwacht dat er bedoeld wordt dat hij iets in die stijl wil maar dan groter :D
Zo heb je:

En nog wel een paar merken (zie uit mijn hoofd topic 1376 posts van Opa_vertelt)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2011 22:59:25 ]
pi_103856194
Ik ga geen dure merk horloge kopen. Ik heb een shark horloge besteld, en dat is de eerste horloge van degelijk kwaliteit. Maar nu wil ik m groter hebben. Dus "goedkope prijs" maar een grotere horloge.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:58:08 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103856344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
even opnieuw proberen

[..]

Als er niks beters in de OP staat en je het niet op www.retailmenot.com en www.tjoos.com en/of google verder kunt vinden... dan houdt het inderdaad op ja. :P

Shark en Infantry heb ik beide horloges van. Awesome! _O_ Vergeet Curren niet.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:58:38 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103856371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef portabel het volgende:
Ik ga geen dure merk horloge kopen. Ik heb een shark horloge besteld, en dat is de eerste horloge van degelijk kwaliteit. Maar nu wil ik m groter hebben. Dus "goedkope prijs" maar een grotere horloge.
Dus je zoekt:

• Een horloge in de klasse van shark (metaal + metalen bandje)
• Groter dan de standaard shark
• Mag ook een ander Chinees merk zijn

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als er niks beters in de OP staat en je het niet op www.retailmenot.com en www.tjoos.com en/of google verder kunt vinden... dan houdt het inderdaad op ja. :P

Shark en Infantry heb ik beide horloges van. Awesome! _O_ Vergeet Curren niet.
Gefixed
pi_103856491
Curren heeft hele toffe horloges idd
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:01:25 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103856519
En het noemen van de shop van Focalprice: www.watchyear.com

(Zak)lampen, oordopjes... horloges... Lijstjes en aanbevelingen voor het op de schop nemen van het reviewtopic?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:03:20 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103856623
En anders Chinaprices.us (Watch, en scrollen maar :D) of op Ebay Men watch en ook maar kijken :)
Dat is toch leuk aan China shopping?

quote:
12s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
En het noemen van de shop van Focalprice: www.watchyear.com

(Zak)lampen, oordopjes... horloges... Lijstjes en aanbevelingen voor het op de schop nemen van het reviewtopic?
Linkje richting de Android tablet sectie ;)

• Spycamera's
• Microfoontjes
• Links van de (goede/belangrijke) reviews in de OP
pi_103857311
bedankt voor de horloge tips, ik ga zoeken :D (zie al leuke horloges)
pi_103857628
Ik kom soms toch echt vreemde dingen tegen hoor :D.
Zelfde in-ear, +20$ verschil?!
http://www.focalprice.com(...)P3_MP4_PC_Black.html

&

http://www.chinabuye.com/(...)mp3-mp4-player-black

En ik die dacht dat focal mee viel van prijsxD.

En uh, aangezien ik geen Kanen in-ear heb liggen, iemand tips welke ik me moet aanschaffen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:26:39 #213
314372 Goddelijker
pi_103857831
RobertNL, als het goed is is het pakketje van DHGate gearriveerd in NL. ;)
pi_103859838
Waar heeft men zijn xenon sets besteld?

Ik heb een h4 set nodig, maar heb als goedkoopste 1 op dhgate voor 31,92 gevonden.

Hi/lo maakt neit uit. Grootlicht mag gewoon normaal licht zijn.

Iemand iets goedkopers dan dat gevonden?

Dus wel inclusief ballasten
  woensdag 2 november 2011 @ 00:43:19 #215
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103861175
God non dejus

Waar zit het addertje onder t gras dan?

Of is dit normaal.

Heb de site niet vaak voorbij zien komen? Dus ist wat?
  woensdag 2 november 2011 @ 00:58:48 #217
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103861340
Ik heb er 1 keer wat besteld en dat kwam goed aan :)
pi_103861371
Ga voor die 12 euro de gok maar wagen denk ik

Je kan ook daar lekker uitchecken in euro, dus je hebt een wisselkoers van 1,38 ipv van 1,32 van pyapal
pi_103861448
Ik heb 14 dagen geleden iets besteld op ''Ooitkopen'' en als ik nu naar de tracking kijk is het pakketje nog steeds niet verzonden. Is dit 'normaal'?
Pakketje van Tiny-Deal en Deal-Cool waren binnen 9 dagen vanaf bestelling in huis.
pi_103861469
Ooitkopen en happydeal hebben bij mij ook al status op paid laten staan. Product is aangekomen, maar staat ondertussen nogsteeds op paid
pi_103861558
Order staat al sinds 21 oktober op shipped.
Track ik hem net staat er dat het pakketje nog steeds in China is...
  woensdag 2 november 2011 @ 06:53:22 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103863368
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef DarkNoize het volgende:
Order staat al sinds 21 oktober op shipped.
Track ik hem net staat er dat het pakketje nog steeds in China is...
Dat kan, heb hier ook nog 2 pakketjes die 23e en 24e verzonden zijn, sinds 24/25 te tracken zijn en nog op posting staan.
pi_103864755
heeft iemand al die goedkope helicopte rin huis van FP ?
pi_103864961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:52 schreef Racer88 het volgende:
God non dejus

Waar zit het addertje onder t gras dan?
[...]
Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...

Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
jaja, en azo...
  woensdag 2 november 2011 @ 09:38:23 #225
314372 Goddelijker
pi_103865300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef Racer88 het volgende:
Waar heeft men zijn xenon sets besteld?

Ik heb een h4 set nodig, maar heb als goedkoopste 1 op dhgate voor 31,92 gevonden.

Hi/lo maakt neit uit. Grootlicht mag gewoon normaal licht zijn.

Iemand iets goedkopers dan dat gevonden?

Dus wel inclusief ballasten
Hier had ik hem gekocht:
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)me=ADME:L:OC:NL:1123
  woensdag 2 november 2011 @ 10:11:59 #226
48067 neo2000
pi_103866184
Anyone? :P
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
http://www.groupon.nl/dea(...)de-microfoon/1398479
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah.. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103866913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...

Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
Dat vind ik dus ook al vreemd, verder is het zelfs voor alleen 2 bulbs nog relatief goedkoop
  woensdag 2 november 2011 @ 10:38:41 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103866923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah.. ;)
Meh... moet je ff bij 08gnoT. zijn. Tijd geleden heb ik wel ff gekeken naar auto'tjes, maar het is toch allemaal crap meuk eigenlijk. Aanbod op Ebay is in ieder geval veel beter. Wil je een beetje iets van kwaliteit hebben, dan zit je al gauw aan HSP te denken (FocalPrice): http://chinaprices.us?q=hsp pagina 10/11.
quote:

[..]

Nee, gewoon nee. Gebaseerd op paranello.nl . :') !
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Een 270° adapter is gewoon een normale (360°) adapter 90° gedraaid naar de andere kant, toch? :9

Voor OORDOPJES heb ik trouwens gisteren nog een post aangemaakt in: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
pi_103867406
Die auto's waar naar gelinked wordt heb je hier ook wel voor 100 euro.

Die gaan zon 35 km p/u. Bij mij in de buurt zit zo een speciaalzaak

Ze zien der qua specs aardig t zelfde uit

Verder:

Heb een ketting besteld bij Suntek (Was iets cheaps voor me vriendin) maar het was vorige week dinsdag avond laat besteld en gister ochtend hier aangekomen.

Dus een krappe 7 dagen heeft t geduurd

[ Bericht 37% gewijzigd door Racer88 op 02-11-2011 11:06:27 ]
pi_103868118
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.

Paypal, wat is deze? ;(
pi_103868245
Uitgestelde betaling. Das standaard bij nieuwe accounts. Werkt volgens mij op vertrouwensband.

En nieuwe klanten hebben die nog niet
pi_103868281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef Racer88 het volgende:
Uitgestelde betaling. Das standaard bij nieuwe accounts. Werkt volgens mij op vertrouwensband.

En nieuwe klanten hebben die nog niet
Dacht ik ook al, maar om dat nou te doen voor een betaling van 2 dollar :')
  woensdag 2 november 2011 @ 11:23:57 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103868283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef Michael-H het volgende:
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.

Paypal, wat is deze? ;(
Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)

quote:

[..]

.....
http://www.rcmodel.com.hk/
En nog veel meer, dat zijn hele andere shops in China ;) (kijk maar eens op modelbouw fora, daar staan veel van die shops).
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Voor OORDOPJES heb ik trouwens gisteren nog een post aangemaakt in: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topics :D
  woensdag 2 november 2011 @ 11:37:43 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103868722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)

[..]

http://www.rcmodel.com.hk/
En nog veel meer, dat zijn hele andere shops in China ;) (kijk maar eens op modelbouw fora, daar staan veel van die shops).

[..]

Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topics :D
Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips. :Y
[..]
Mja, weet je, zo'n hele OP gaan flooden met zulke stukjes is ook niks. En weet je... je kunt zo'n stukkie wel in een spoiler gaan zetten, maar als je die openklapt is dat smaller en minder leesbaar in mijn beleving. Bovendien kun je dan direct naar het onderwerp linken als er bijvoorbeeld hier iemand om 'oordopjes' vraagt. ;) Is haast alsof ik er over nagedacht heb, niet? :P
  woensdag 2 november 2011 @ 11:41:45 #235
48067 neo2000
pi_103868849
Conclusie: Op Fok! voldoen de spoiler tags niet voor normaal gebruik. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips. :Y
OMG nice.. But.. Y so expensive. ;(

[ Bericht 39% gewijzigd door neo2000 op 02-11-2011 11:50:19 ]
pi_103869142
Voor de geïnteresseerde, Airswimmers voor ¤11,20
http://www.sunsky-online.(...)am&subject.id=224238
Is volgens mij best goedkoop, volg 't niet op de voet want ik hoef ze niet :9

EDIT:Laat maar, verzendkosten maken 't weer duur :O
  woensdag 2 november 2011 @ 11:52:01 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103869182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef DarkNoize het volgende:
Voor de geïnteresseerde, Airswimmers voor ¤11,20
http://www.sunsky-online.(...)am&subject.id=224238
Is volgens mij best goedkoop, volg 't niet op de voet want ik hoef ze niet :9
+ 10 dollar shipping

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]
Mja, weet je, zo'n hele OP gaan flooden met zulke stukjes is ook niks. En weet je... je kunt zo'n stukkie wel in een spoiler gaan zetten, maar als je die openklapt is dat smaller en minder leesbaar in mijn beleving. Bovendien kun je dan direct naar het onderwerp linken als er bijvoorbeeld hier iemand om 'oordopjes' vraagt. ;) Is haast alsof ik er over nagedacht heb, niet? :P
Linkje in de OP is dus de oplossing :D

Alibaba trade manager geïnstalleerd, dat is wel de MSN voor de Chinese webhsop freak denk ik :D

[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 02-11-2011 11:59:31 ]
pi_103869276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

+ 10 dollar shipping
Had het al gezien ja, maar kon zo snel even niet editten want de postbode stond aan de deur :D :D
Gvd pakje voor m'n moeder :+
  woensdag 2 november 2011 @ 11:59:41 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103869466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

+ 10 dollar shipping
Precies, zoals ook laatst werd gemeld. :D
quote:
[..]

Linkje in de OP is dus de oplossing :D
Ja...
quote:
Dat proberen we dan per categorie in een goede post uiteen te zetten, up-to-date te houden en uit te breiden. Daarnaartoe linken we dan vanuit de OpeningsPost.
Zoals ook boven de post 'OORDOPJES' in die andere post van me staat. :Y

Heb trouwens m'n Sysmax Intelligent Charger i4 (Ebay) binnen (besteld: 23/10). Is lekker batterijen aan het laden. :Y 18650, AA, AAA. Mooie statusindicaties e.d. :D Yay. Ruikt alleen wel een beetje... apartjes, naar eh.. fabriek.
pi_103869589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef shiznuts het volgende:

Heb trouwens m'n Sysmax Intelligent Charger i4 (Ebay) binnen (besteld: 23/10). Is lekker batterijen aan het laden. :Y 18650, AA, AAA. Mooie statusindicaties e.d. :D Yay. Ruikt alleen wel een beetje... apartjes, naar eh.. fabriek.
Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen? ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_103869721
Shiznuts, mooie post over oordopjes!
  woensdag 2 november 2011 @ 12:12:29 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103869865
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen? ;)
Jawel, maar dan valt het niet zo op. :P Deze wordt natuurlijk warm en ventileert zichzelf, dus dan merk je dat al wat sneller. Een auto ruikt nieuw ook altijd nieuw en fabriekerig, zal wel weggaan. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef jonasr het volgende:
Shiznuts, mooie post over oordopjes!
Thanks, voel je je geroepen om een onderwerp toe te voegen, go your gang. ^O^
Iemand een goeie titel voor dat topic? Maak ik de OP of iemand anders die zich vrijwilligt?
pi_103869926
Trouwens even vraagje over die coupon van xears, hoeveel gaat er juist af?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:17:41 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103870029
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.

Nog altijd m'n favo's de XT2 Pro. :Y Goede directe bass, maar houdt detail en daarmee dus echt een goede allrounder. Niet alleen voor songs met veel bass maar ook unplugged en pop/rock.
pi_103871195
Volg ik het even niet of kan je dus die oordopjes die normaal 109 euro kosten, nu voor ¤30 excl verzending kopen?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:53:28 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103871234
De post:

Bluetooth stickje
van BIC, hopelijk is deze beter/sneller dan die van $1.80
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef DarkNoize het volgende:
Volg ik het even niet of kan je dus die oordopjes die normaal 109 euro kosten, nu voor ¤30 excl verzending kopen?
Dat zie je goed :D
SPOILER
pi_103871958
Iemand dan enig idee of daar goede oordopjes te vinden zijn met een bass waar je U tegen zegt? :D
Neem aan dat die van 110 euro wel redelijk zijn :9 Maar ik moet echt een bass hebben die je van je stoel blaast :9~
  woensdag 2 november 2011 @ 13:32:57 #248
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103872378
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef neo2000 het volgende:
Conclusie: Op Fok! voldoen de spoiler tags niet voor normaal gebruik. :')

[..]

OMG nice.. But.. Y so expensive. ;(
Ik heb er uiteindelijk geen gekocht omdat ik het ook te duur vond om klakkeloos uit China te bestellen. Een nikko heb ik al een jaar of twaalf, dus ik wilde wel iets echt goeds.

Als ze nu zoiets hadden voor een paar tientjes :9 http://www.tamiya.com/english/products/44024imp/impreza.htm
  woensdag 2 november 2011 @ 13:39:07 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103872583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand dan enig idee of daar goede oordopjes te vinden zijn met een bass waar je U tegen zegt? :D
Neem aan dat die van 110 euro wel redelijk zijn :9 Maar ik moet echt een bass hebben die je van je stoel blaast :9~
Als je een bassmonster wilt hebben neem je de Brainwavz M2. Die coupon/pricedrop geldt inderdaad voor het hele assortiment. De XT2 Pro kan ik je uit ervaring aanbevelen (ook goede bass), de absurde prijzen van dopjes van rond de 100 euro zijn van de laatste tijd en erg onrealistisch. Voornamelijk omdat ze nu hippe rode koordjes en spaghettikabels hebben. Het is niet alsof de sound er daardoor beter van wordt, sterker nog, daar ligt de focus dan niet meer op. ;)

- Heuh, krijg opeens een mailtje... waar is dit nu weer een store van?
http://www.ithrough.com Ahappydeal? BIC? Focal?
-- Ah, laatste dus, zelfde nummer: http://www.focalprice.com/helpinfo?currentCategoryID=18

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 02-11-2011 13:44:41 ]
pi_103872766
Hmm de M2's zijn dan incl verzenden ¤5 duurder dan welke Xears dan ook. Ik ga er nog even over na denken :)
  woensdag 2 november 2011 @ 13:48:05 #251
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103872845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:45 schreef DarkNoize het volgende:
Hmm de M2's zijn dan incl verzenden ¤5 duurder dan welke Xears dan ook. Ik ga er nog even over na denken :)
Heb hier de M2's net binnen,, quality is echt TOP :)
Full alu bodies, high quality cable en ook nog is idd heel getailleerde sound met sterke en volle bas.
pi_103873139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Een 270° adapter is gewoon een normale (360°) adapter 90° gedraaid naar de andere kant, toch? :9

[...]
Bij de adapter van DX steekt de kabel uit naar de voorkant van de TV i.p.v. naar de achterkant.

Vandaag m'n infantry horloge binnengekregen:
jaja, en azo...
  woensdag 2 november 2011 @ 14:43:54 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103874839
quote:

[..]
Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
Kijk eens bij Conrad, daar hebben ze leuke 1:16 Silverlit wagens. Ik heb daar een Ferrari Enzo gehaald, leuk ding. Knipperlichten tijdens het sturen, remlichten als je gas loslaat, koplampen kunnen aan-uit, proportionele besturing en vrij rap. 40/50 euro ongeveer.

Ze hebben nu een Porsche en Mercedes in de uitverkoop voor 20 euro. Even de kortingscode van 5 euro googlen, 30 euro in het karretje en dan heb je gratis verzenden bij 25 euro totaal.

:)

[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 02-11-2011 14:53:28 ]
pi_103874992
Stuurhoezen binnen en muis van BIC.
De 2 stuurhoezen waren natuurlijk beige, de kleur die ik NIET wilde :')

Muis gaan we uitproberen.

http://www.buyincoins.com(...)er-product-4318.html

http://www.buyincoins.com(...)in-product-9090.html
  woensdag 2 november 2011 @ 14:50:05 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103875067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Miniem het volgende:
Stuurhoezen binnen en muis van BIC.
De 2 stuurhoezen waren natuurlijk beige, de kleur die ik NIET wilde :')

Muis gaan we uitproberen.

http://www.buyincoins.com(...)er-product-4318.html

http://www.buyincoins.com(...)in-product-9090.html

Dat van die stuurhoezen kon je verwachten:
We don't offer pattern choice. Your order will be sent in patterns at random.

Laat even weten hoe de muis werkt :D
pi_103875146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat van die stuurhoezen kon je verwachten:
We don't offer pattern choice. Your order will be sent in patterns at random.

Laat even weten hoe de muis werkt :D
Dat weet ik.
Maar waarom ook als ik er 2 bestel allebei in beige :')
pi_103875601
Over de muis.

Ik wilde een grotere, een die wat beter in de hand ligt dan deze ik eerder bij BIC kocht:

http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html

Op zich ook een fijn ding, maar niet als je er lang mee werkt.
Je zet je vingers er op deze muis klauwvormig op omdat hij zo dun is.
Daardoor krijg je last van je vingers.

Deze muis is bol, hij had wat breder gemogen en de knoppen maken een hard klikgeluid.
Verder lekker licht.

Voor die 2 euro die ik eraan besteed heb kan ik er geen buil aan vallen.

Ik denk dat ik hem op mijn desktop pc aansluit die ik minder gebruik dan de laptop.
Kan ik mijn goede muis op de laptop gebruiken.
pi_103875918
quote:
12s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.

Nog altijd m'n favo's de XT2 Pro. :Y Goede directe bass, maar houdt detail en daarmee dus echt een goede allrounder. Niet alleen voor songs met veel bass maar ook unplugged en pop/rock.
Ik denk niet dat dit hier al voorbij is gekomen. Iemand heeft wat brainwavz doppen vergeleken met xears: http://portablesdiary.blo(...)s-and-brainwavz.html
jaja, en azo...
pi_103876146
M'n wc-ontstoppers en creditcard formaat lichtje zijn binnen, m'n vriendin keek me weer met zo'n blik aan ... :')

Grappige dingetjes trouwens :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 2 november 2011 @ 15:24:35 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103876298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n wc-ontstoppers en creditcard formaat lichtje zijn binnen, m'n vriendin keek me weer met zo'n blik aan ... :')

Grappige dingetjes trouwens :D
Mijn CC lampje is nog onderweg (volgens support) maar de order staat nog op paid :D

Mooi dat ik deze keer wel claim als ik niks krijg...

Bij dat McBub zijn ze ''slim'' ze stoppen 2 orders in 1 pakketje (2 setjes dopjes, los besteld 1 tracking)
En bij Dealextreme leren ze het nooit, alweer een product van 3 dollar met tracking verzonden :D

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 02-11-2011 16:28:15 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 16:00:15 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103877608
Airswimmers bij Lighttake $16,99 :@

- Code: LIGHTAKEICRT15 Expire: 11/10 (HK Time)
pi_103879087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef Michael-H het volgende:

Paypal, wat is deze? ;(
Waarschijnlijk even controle van kredietwaardigheid. Komt wel vaker voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef monkeybrain het volgende:
Airswimmers bij Lighttake $16,99 :@

- Code: LIGHTAKEICRT15 Expire: 11/10 (HK Time)
Wanneer expired? 11/10 hk time??
  woensdag 2 november 2011 @ 16:38:03 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103879377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk even controle van kredietwaardigheid. Komt wel vaker voor.

[..]

Wanneer expired? 11/10 hk time??
Expire waarschijnlijk 10 - November - 2011 ;)
pi_103879446
Ah mooi.
Pakket 2 status is bij packaging :)
Pakket 1 wacht nog steeds op supplier :')
Twiddel
pi_103879459
Wisselkoers van PayPal vanaf 2 nov 2011: 1 euro = 1,33588 Amerikaanse dollars

jaaa hooor doe even normaal PayPal!!
pi_103880234
quote:
12s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.

Sorry dat ik weer een vraag stel, maar met alles ¤30, wilt dit dan zeggen dat oortjes van bv. 100euro, ¤30+shipping kosten?
Dan bestel ik ze onmiddellijk :P. Ging ze als cadeau voor men eigen kopen voor Nieuwjaar normaal haha.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef Skiet het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 2 nov 2011: 1 euro = 1,33588 Amerikaanse dollars

jaaa hooor doe even normaal PayPal!!
Tja, euro is door de het gedoe met Griekenland weer omlaag getuimeld..
Was net richting 1,40 aan het gaan....
pi_103880407
Hmm ja is ook zo, hij staat weer 1,37 volgens mij. En het ging zo lekker de goede kant op. Twijfel of ik wel nu moet bestellen of niet. Ik ben bang dat ie nog verder omlaag gaat de komende tijd. Domme Grieken.
pi_103881065
Geheel is stijl zoals het topic heet.

Mooie Led lamp van DX
pi_103881171
10% kortingscode voor ooitkopen
KPLVMN012
pi_103881611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
10% kortingscode voor ooitkopen
KPLVMN012
voor dealextreme?
  woensdag 2 november 2011 @ 17:22:03 #272
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103881656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

voor dealextreme?
Ever buying
pi_103883112
heeft iemand hier ervaring met paypal?

als ik een bankrekining wil toevoegen krijg ik steeds deze fout:
Deze bankrekening is al gekoppeld aan een andere PayPal-rekening. Om veiligheidsredenen kan iedere bankrekening slechts zijn gekoppeld aan één PayPal-rekening. Gebruik een andere bankrekening.

wat is dit?
  woensdag 2 november 2011 @ 18:03:21 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103883304
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef 12koeto het volgende:
heeft iemand hier ervaring met paypal?

als ik een bankrekining wil toevoegen krijg ik steeds deze fout:
Deze bankrekening is al gekoppeld aan een andere PayPal-rekening. Om veiligheidsredenen kan iedere bankrekening slechts zijn gekoppeld aan één PayPal-rekening. Gebruik een andere bankrekening.

wat is dit?
Is toch duidelijk. Er hangt al een Paypal aan je bankrekening, of Paypal zit fout. Bel ze even op.
  woensdag 2 november 2011 @ 18:33:28 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103884421
Shiz, snel voordat ze op zijn, 3 soorten :D

http://clicktobuy.nl/michael-jackson-inear-oordopjes
  woensdag 2 november 2011 @ 18:42:38 #276
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103884779
quote:
$0,61 is een heel normale prijs.
pi_103884905
Zat naar die Xears te kijken met die couponcode, maar valt er hier nog iemand iets op?

woensdag 2 november 2011 @ 18:47:04 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103884982
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tjado het volgende:
Zat naar die Xears te kijken met die couponcode, maar valt er hier nog iemand iets op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Phillips heeft ook van dat soort dopjes als ik me niet vergis ;)
pi_103885204
Zijn echt precies hetzelfde! Flatcable, grote gele letters erop, zelfde kleur rubbers! Niet gek dat Xears ze dan voor 30¤ kan verkopen als die Awei's 6 dollar zijn :p
  woensdag 2 november 2011 @ 18:54:41 #280
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103885331
Het uiterlijk zegt niet per definitie iets over het geluid hè :P
  woensdag 2 november 2011 @ 18:54:42 #281
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103885333
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

$0,61 is een heel normale prijs.
Nah. Kan goedkoper. Bij Lightake 9 stuks voor $ 0.30 per stuk:
http://lightake.com/detai(...)130_Included__-24679
  woensdag 2 november 2011 @ 18:54:54 #282
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103885340
De OP moet straks echt eens grondig aangepakt worden hoor :@
pi_103885393
hoe heet dat andere forum ook alweer ? (webshopforum ofzo?)
  woensdag 2 november 2011 @ 18:56:43 #284
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103885420
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef Buschetta1 het volgende:
hoe heet dat andere forum ook alweer ? (webshopforum ofzo?)
Tweakers?
  woensdag 2 november 2011 @ 18:57:05 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103885434
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef Skippy_ball het volgende:
De OP moet straks echt eens grondig aangepakt worden hoor :@
Vroegâh was er toch een aparte externe pagina voor de FAQ's uit de OP?

Dat vraag ik niet aan jou maar aan de oldbies :P
  woensdag 2 november 2011 @ 18:57:49 #286
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103885466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Vroegâh was er toch een aparte externe pagina voor de FAQ's uit de OP?

Dat vraag ik niet aan jou maar aan de oldbies :P
https://sites.google.com/site/fokhelp/home
&
https://sites.google.com/site/chinesewebshops/home
  woensdag 2 november 2011 @ 19:07:48 #287
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103886002
Toch maar even een ordertje bij DX aangevuld tot $30 om mee te kunnen graven:

Gift Card of $5 is Found! You can use it for any order from 1st of January to 30th of June, 2012.
pi_103886064
Toch leek meegenomen. Heb nu 2 keer meegedaan en 1 keer prijs. Allebei de pakketjes overigens al shipped, dus lekker snel. Pakketjes zijn vrij klein van formaat. Even niks meer bestellen wat te groot is en te duur.
  woensdag 2 november 2011 @ 19:33:50 #289
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103887279
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn totaal anders :P
Confronteer Xears eens met deze vinding via een mailtje ~O>
pi_103887717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:

[..]

Tweakers?
nope, het is een alternatief forum waar wel illegale dingen besproken mogen worden
  woensdag 2 november 2011 @ 20:13:54 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103889422
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef Koen. het volgende:

[..]

Nah. Kan goedkoper. Bij Lightake 9 stuks voor $ 0.30 per stuk:
http://lightake.com/detai(...)130_Included__-24679
A.... assorted color? :9 Met gele foto's. :o
pi_103891320
Ben ik tot 17.00 thuis ga ik een uurtje trainen, kom ik terug, briefje in de bus :')

Ik kan m morgen ophalen na 13.00 uur.

Wie weet hoe nauwkeurig deze tijd is? Ik kan op zijn laatst morgen rond 12en er zijn. Dus ligt het er over het algemeen eerder, of juist later?

Want ja, we willen het natuurlijk wel zo snel mogelijk in onze handen hebbe he :p

Plus gelijk re-orderen als het goede spullen zijn :)
  woensdag 2 november 2011 @ 20:48:50 #293
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103891418
Hebben we reeds een nieuwe TT? :)
  woensdag 2 november 2011 @ 20:55:02 #294
314372 Goddelijker
pi_103891763
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Racer88 het volgende:
Ben ik tot 17.00 thuis ga ik een uurtje trainen, kom ik terug, briefje in de bus :')

Ik kan m morgen ophalen na 13.00 uur.

Wie weet hoe nauwkeurig deze tijd is? Ik kan op zijn laatst morgen rond 12en er zijn. Dus ligt het er over het algemeen eerder, of juist later?

Want ja, we willen het natuurlijk wel zo snel mogelijk in onze handen hebbe he :p

Plus gelijk re-orderen als het goede spullen zijn :)
Vaak zijn ze er wel al iets eerder :Y
  woensdag 2 november 2011 @ 21:21:13 #295
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103893322
Ik ben op zoek naar een trackball muis. Maar 'trackball mouse' levert niet echt veel op als ik dit zoek in chinaprice.us
  woensdag 2 november 2011 @ 21:24:03 #296
314372 Goddelijker
pi_103893493
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben op zoek naar een trackball muis. Maar 'trackball mouse' levert niet echt veel op als ik dit zoek in chinaprice.us
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)t=See-All-Categories ?
  woensdag 2 november 2011 @ 21:24:58 #297
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103893547
  woensdag 2 november 2011 @ 21:27:37 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103893661
quote:
Ik zou toch voor Logitech MX518 gaan, prima makkelijke muis. Normaal merk en toch prima prijs :)
(beter dan gare trackball)
  woensdag 2 november 2011 @ 21:28:26 #299
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103893712
quote:
16s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik zou toch voor Logitech MX518 gaan, prima makkelijke muis. Normaal merk en toch prima prijs :)
(beter dan gare trackball)
Die heb ik al :@ De trackball is voor mijn zuster :@
pi_103894018
Ik ben op zoek naar een cross-bril camera. Geen gewone helmcamera maar een camera die is ingebouw aan de bovenkant van een crossbril. Iemand tips waar ik deze kan vinden en hoe te zoeken?
  woensdag 2 november 2011 @ 21:34:21 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103894025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')