abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 10:11:59 #226
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103866184
Anyone? :P
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
http://www.groupon.nl/dea(...)de-microfoon/1398479
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah.. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103866913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...

Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
Dat vind ik dus ook al vreemd, verder is het zelfs voor alleen 2 bulbs nog relatief goedkoop
  woensdag 2 november 2011 @ 10:38:41 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103866923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah.. ;)
Meh... moet je ff bij 08gnoT. zijn. Tijd geleden heb ik wel ff gekeken naar auto'tjes, maar het is toch allemaal crap meuk eigenlijk. Aanbod op Ebay is in ieder geval veel beter. Wil je een beetje iets van kwaliteit hebben, dan zit je al gauw aan HSP te denken (FocalPrice): http://chinaprices.us?q=hsp pagina 10/11.
quote:

[..]

Nee, gewoon nee. Gebaseerd op paranello.nl . :') !
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...

Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
Een 270° adapter is gewoon een normale (360°) adapter 90° gedraaid naar de andere kant, toch? :9

Voor OORDOPJES heb ik trouwens gisteren nog een post aangemaakt in: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103867406
Die auto's waar naar gelinked wordt heb je hier ook wel voor 100 euro.

Die gaan zon 35 km p/u. Bij mij in de buurt zit zo een speciaalzaak

Ze zien der qua specs aardig t zelfde uit

Verder:

Heb een ketting besteld bij Suntek (Was iets cheaps voor me vriendin) maar het was vorige week dinsdag avond laat besteld en gister ochtend hier aangekomen.

Dus een krappe 7 dagen heeft t geduurd

[ Bericht 37% gewijzigd door Racer88 op 02-11-2011 11:06:27 ]
pi_103868118
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.

Paypal, wat is deze? ;(
pi_103868245
Uitgestelde betaling. Das standaard bij nieuwe accounts. Werkt volgens mij op vertrouwensband.

En nieuwe klanten hebben die nog niet
pi_103868281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef Racer88 het volgende:
Uitgestelde betaling. Das standaard bij nieuwe accounts. Werkt volgens mij op vertrouwensband.

En nieuwe klanten hebben die nog niet
Dacht ik ook al, maar om dat nou te doen voor een betaling van 2 dollar :')
  woensdag 2 november 2011 @ 11:23:57 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103868283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef Michael-H het volgende:
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.

Paypal, wat is deze? ;(
Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)

quote:

[..]

.....
http://www.rcmodel.com.hk/
En nog veel meer, dat zijn hele andere shops in China ;) (kijk maar eens op modelbouw fora, daar staan veel van die shops).
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Voor OORDOPJES heb ik trouwens gisteren nog een post aangemaakt in: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topics :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 november 2011 @ 11:37:43 #234
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103868722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)

[..]

http://www.rcmodel.com.hk/
En nog veel meer, dat zijn hele andere shops in China ;) (kijk maar eens op modelbouw fora, daar staan veel van die shops).

[..]

Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topics :D
Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips. :Y
[..]
Mja, weet je, zo'n hele OP gaan flooden met zulke stukjes is ook niks. En weet je... je kunt zo'n stukkie wel in een spoiler gaan zetten, maar als je die openklapt is dat smaller en minder leesbaar in mijn beleving. Bovendien kun je dan direct naar het onderwerp linken als er bijvoorbeeld hier iemand om 'oordopjes' vraagt. ;) Is haast alsof ik er over nagedacht heb, niet? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 november 2011 @ 11:41:45 #235
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103868849
Conclusie: Op Fok! voldoen de spoiler tags niet voor normaal gebruik. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips. :Y
OMG nice.. But.. Y so expensive. ;(

[ Bericht 39% gewijzigd door neo2000 op 02-11-2011 11:50:19 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103869142
Voor de geïnteresseerde, Airswimmers voor ¤11,20
http://www.sunsky-online.(...)am&subject.id=224238
Is volgens mij best goedkoop, volg 't niet op de voet want ik hoef ze niet :9

EDIT:Laat maar, verzendkosten maken 't weer duur :O
  woensdag 2 november 2011 @ 11:52:01 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103869182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef DarkNoize het volgende:
Voor de geïnteresseerde, Airswimmers voor ¤11,20
http://www.sunsky-online.(...)am&subject.id=224238
Is volgens mij best goedkoop, volg 't niet op de voet want ik hoef ze niet :9
+ 10 dollar shipping

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]
Mja, weet je, zo'n hele OP gaan flooden met zulke stukjes is ook niks. En weet je... je kunt zo'n stukkie wel in een spoiler gaan zetten, maar als je die openklapt is dat smaller en minder leesbaar in mijn beleving. Bovendien kun je dan direct naar het onderwerp linken als er bijvoorbeeld hier iemand om 'oordopjes' vraagt. ;) Is haast alsof ik er over nagedacht heb, niet? :P
Linkje in de OP is dus de oplossing :D

Alibaba trade manager geïnstalleerd, dat is wel de MSN voor de Chinese webhsop freak denk ik :D

[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 02-11-2011 11:59:31 ]
pi_103869276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

+ 10 dollar shipping
Had het al gezien ja, maar kon zo snel even niet editten want de postbode stond aan de deur :D :D
Gvd pakje voor m'n moeder :+
  woensdag 2 november 2011 @ 11:59:41 #239
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103869466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

+ 10 dollar shipping
Precies, zoals ook laatst werd gemeld. :D
quote:
[..]

Linkje in de OP is dus de oplossing :D
Ja...
quote:
Dat proberen we dan per categorie in een goede post uiteen te zetten, up-to-date te houden en uit te breiden. Daarnaartoe linken we dan vanuit de OpeningsPost.
Zoals ook boven de post 'OORDOPJES' in die andere post van me staat. :Y

Heb trouwens m'n Sysmax Intelligent Charger i4 (Ebay) binnen (besteld: 23/10). Is lekker batterijen aan het laden. :Y 18650, AA, AAA. Mooie statusindicaties e.d. :D Yay. Ruikt alleen wel een beetje... apartjes, naar eh.. fabriek.
pi_103869589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef shiznuts het volgende:

Heb trouwens m'n Sysmax Intelligent Charger i4 (Ebay) binnen (besteld: 23/10). Is lekker batterijen aan het laden. :Y 18650, AA, AAA. Mooie statusindicaties e.d. :D Yay. Ruikt alleen wel een beetje... apartjes, naar eh.. fabriek.
Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen? ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_103869721
Shiznuts, mooie post over oordopjes!
  woensdag 2 november 2011 @ 12:12:29 #242
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103869865
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen? ;)
Jawel, maar dan valt het niet zo op. :P Deze wordt natuurlijk warm en ventileert zichzelf, dus dan merk je dat al wat sneller. Een auto ruikt nieuw ook altijd nieuw en fabriekerig, zal wel weggaan. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef jonasr het volgende:
Shiznuts, mooie post over oordopjes!
Thanks, voel je je geroepen om een onderwerp toe te voegen, go your gang. ^O^
Iemand een goeie titel voor dat topic? Maak ik de OP of iemand anders die zich vrijwilligt?
pi_103869926
Trouwens even vraagje over die coupon van xears, hoeveel gaat er juist af?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:17:41 #244
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103870029
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.

Nog altijd m'n favo's de XT2 Pro. :Y Goede directe bass, maar houdt detail en daarmee dus echt een goede allrounder. Niet alleen voor songs met veel bass maar ook unplugged en pop/rock.
pi_103871195
Volg ik het even niet of kan je dus die oordopjes die normaal 109 euro kosten, nu voor ¤30 excl verzending kopen?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:53:28 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103871234
De post:

Bluetooth stickje
van BIC, hopelijk is deze beter/sneller dan die van $1.80
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef DarkNoize het volgende:
Volg ik het even niet of kan je dus die oordopjes die normaal 109 euro kosten, nu voor ¤30 excl verzending kopen?
Dat zie je goed :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103871958
Iemand dan enig idee of daar goede oordopjes te vinden zijn met een bass waar je U tegen zegt? :D
Neem aan dat die van 110 euro wel redelijk zijn :9 Maar ik moet echt een bass hebben die je van je stoel blaast :9~
  woensdag 2 november 2011 @ 13:32:57 #248
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103872378
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef neo2000 het volgende:
Conclusie: Op Fok! voldoen de spoiler tags niet voor normaal gebruik. :')

[..]

OMG nice.. But.. Y so expensive. ;(
Ik heb er uiteindelijk geen gekocht omdat ik het ook te duur vond om klakkeloos uit China te bestellen. Een nikko heb ik al een jaar of twaalf, dus ik wilde wel iets echt goeds.

Als ze nu zoiets hadden voor een paar tientjes :9 http://www.tamiya.com/english/products/44024imp/impreza.htm
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 2 november 2011 @ 13:39:07 #249
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103872583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand dan enig idee of daar goede oordopjes te vinden zijn met een bass waar je U tegen zegt? :D
Neem aan dat die van 110 euro wel redelijk zijn :9 Maar ik moet echt een bass hebben die je van je stoel blaast :9~
Als je een bassmonster wilt hebben neem je de Brainwavz M2. Die coupon/pricedrop geldt inderdaad voor het hele assortiment. De XT2 Pro kan ik je uit ervaring aanbevelen (ook goede bass), de absurde prijzen van dopjes van rond de 100 euro zijn van de laatste tijd en erg onrealistisch. Voornamelijk omdat ze nu hippe rode koordjes en spaghettikabels hebben. Het is niet alsof de sound er daardoor beter van wordt, sterker nog, daar ligt de focus dan niet meer op. ;)

- Heuh, krijg opeens een mailtje... waar is dit nu weer een store van?
http://www.ithrough.com Ahappydeal? BIC? Focal?
-- Ah, laatste dus, zelfde nummer: http://www.focalprice.com/helpinfo?currentCategoryID=18

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 02-11-2011 13:44:41 ]
pi_103872766
Hmm de M2's zijn dan incl verzenden ¤5 duurder dan welke Xears dan ook. Ik ga er nog even over na denken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')