Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
Dat vind ik dus ook al vreemd, verder is het zelfs voor alleen 2 bulbs nog relatief goedkoopquote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...
Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
Meh... moet je ff bij 08gnoT. zijn. Tijd geleden heb ik wel ff gekeken naar auto'tjes, maar het is toch allemaal crap meuk eigenlijk. Aanbod op Ebay is in ieder geval veel beter. Wil je een beetje iets van kwaliteit hebben, dan zit je al gauw aan HSP te denken (FocalPrice): http://chinaprices.us?q=hsp pagina 10/11.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef neo2000 het volgende:
Anyone?
[..]
Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
http://www.groupon.nl/dea(...)de-microfoon/1398479
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah..
Nee, gewoon nee. Gebaseerd op paranello.nl .quote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef neo2000 het volgende:
Anyone?
[..]
Kwam overigens deze vandaag tegen, misschien ook wel leuk voor de audio junks onder ons?
http://www.groupon.nl/dea(...)de-microfoon/1398479
Niet echt Chinees uiteraard, maar aangezien het hier toch vaak over geluid gaat de laatste paar topics.. Niet iedereen is helemaal weg van in-ears, vind het zelf persoonlijk ook nogal, mwah..
Een 270° adapter is gewoon een normale (360°) adapter 90° gedraaid naar de andere kant, toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die prijs is wel erg laag. Ik vind het verdacht dat er geen enkele ballast te zien is op de foto's...
Gisterenavond deze HDMI 270° adapter besteld op eBay. Deze ochtend al een verzendbevestiging. Ik was al een tijdje op zoek en DX heeft ze enkel in 90°.
Dacht ik ook al, maar om dat nou te doen voor een betaling van 2 dollarquote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef Racer88 het volgende:
Uitgestelde betaling. Das standaard bij nieuwe accounts. Werkt volgens mij op vertrouwensband.
En nieuwe klanten hebben die nog niet
Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef Michael-H het volgende:
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.
Paypal, wat is deze?
http://www.rcmodel.com.hk/quote:
Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topicsquote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor OORDOPJES heb ik trouwens gisteren nog een post aangemaakt in: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet je eerst weer bewijzen, dus Paypal geeft je de eerste paar keer geen krediet. Na 2/3 keer gaat het vaak goed (Als je niet meteen een te grote aankoop doet.)
[..]
http://www.rcmodel.com.hk/
En nog veel meer, dat zijn hele andere shops in China(kijk maar eens op modelbouw fora, daar staan veel van die shops).
[..]
Ziet er goed uit, maar ik denk gewoon een heel nieuw topic, en dan dit soort dingen in de OP (met linkjes naar reviews uit voorgaande topics
OMG nice.. But.. Y so expensive.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips.
+ 10 dollar shippingquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef DarkNoize het volgende:
Voor de geïnteresseerde, Airswimmers voor ¤11,20
http://www.sunsky-online.(...)am&subject.id=224238
Is volgens mij best goedkoop, volg 't niet op de voet want ik hoef ze niet![]()
Linkje in de OP is dus de oplossingquote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer richting de Tamiya's en Serpents enzo. In de Chinese shops zelf heb je alleen meuk óf HSP zo'n beetje. Beter vind ik nog altijd op Ebay kijken (zelf vind ik seben-racing wel toffe dingen hebben). En inderdaad modelbouwfora afspeuren op tips.
[..]
Mja, weet je, zo'n hele OP gaan flooden met zulke stukjes is ook niks. En weet je... je kunt zo'n stukkie wel in een spoiler gaan zetten, maar als je die openklapt is dat smaller en minder leesbaar in mijn beleving. Bovendien kun je dan direct naar het onderwerp linken als er bijvoorbeeld hier iemand om 'oordopjes' vraagt.Is haast alsof ik er over nagedacht heb, niet?
Had het al gezien ja, maar kon zo snel even niet editten want de postbode stond aan de deurquote:
Precies, zoals ook laatst werd gemeld.quote:
Ja...quote:[..]
Linkje in de OP is dus de oplossing
Zoals ook boven de post 'OORDOPJES' in die andere post van me staat.quote:Dat proberen we dan per categorie in een goede post uiteen te zetten, up-to-date te houden en uit te breiden. Daarnaartoe linken we dan vanuit de OpeningsPost.
Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef shiznuts het volgende:
Heb trouwens m'n Sysmax Intelligent Charger i4 (Ebay) binnen (besteld: 23/10). Is lekker batterijen aan het laden.18650, AA, AAA. Mooie statusindicaties e.d.
Yay. Ruikt alleen wel een beetje... apartjes, naar eh.. fabriek.
Jawel, maar dan valt het niet zo op.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat doen toch alle artikelen die uit die windrichting komen?
Thanks, voel je je geroepen om een onderwerp toe te voegen, go your gang.quote:
Dat zie je goedquote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef DarkNoize het volgende:
Volg ik het even niet of kan je dus die oordopjes die normaal 109 euro kosten, nu voor ¤30 excl verzending kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik heb er uiteindelijk geen gekocht omdat ik het ook te duur vond om klakkeloos uit China te bestellen. Een nikko heb ik al een jaar of twaalf, dus ik wilde wel iets echt goeds.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef neo2000 het volgende:
Conclusie: Op Fok! voldoen de spoiler tags niet voor normaal gebruik.
[..]
OMG nice.. But.. Y so expensive.![]()
Als je een bassmonster wilt hebben neem je de Brainwavz M2. Die coupon/pricedrop geldt inderdaad voor het hele assortiment. De XT2 Pro kan ik je uit ervaring aanbevelen (ook goede bass), de absurde prijzen van dopjes van rond de 100 euro zijn van de laatste tijd en erg onrealistisch. Voornamelijk omdat ze nu hippe rode koordjes en spaghettikabels hebben. Het is niet alsof de sound er daardoor beter van wordt, sterker nog, daar ligt de focus dan niet meer op.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand dan enig idee of daar goede oordopjes te vinden zijn met een bass waar je U tegen zegt?![]()
Neem aan dat die van 110 euro wel redelijk zijnMaar ik moet echt een bass hebben die je van je stoel blaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |