Met een helium-ballon?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, hoe laat je die dingen eigenlijk op?
Dat ding laaD je op door middel van een opladerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, hoe laat je die dingen eigenlijk op?
Er zijn ook wel een aantal goedkopere alternatieven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de info! Ga er nog even over nadenken.
Met dezelfde kwaliteit en licht?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn ook wel een aantal goedkopere alternatieven.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik ben nog op zoek naar een felle fietslamp voor op mijn racefiets.
Suggesties? Liefst niet al te duur en geen weken/maanden verzendtijd.
Ik zou dezen niet nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Op de weg heb ik hem ook niet aan. Je verblind er echt automobilisten mee met dat ding
Je moet natuurlijk ergens op inleveren, wat meestal op licht is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met dezelfde kwaliteit en licht?
Dan zien ze me misschien een keer. Ik heb felle kleding, een witte fiets, normale verlichting en evengoed ben ik al een paar keer bijna aangereden. En dat terwijl ik itt veel andere wielrenners wel de fietspaden pak.quote:
Ik heb net even GTA IV geprobeerd op nieuwe laptop, en dat trekt ie al nauwelijks (misschien nog wet settings aanpassen). Laat staan als ik 'm op een tv ga aansluiten. Dus tenzij ik dat spel vloeiend krijg, wordt er geen controller gekocht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/U(...)1008f#ht_2946wt_1396
Even goed als die linker voor een lager prijsje.
Kun je nagaan als ze nu nog erbij verblindt worden ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zien ze me misschien een keer. Ik heb felle kleding, een witte fiets, normale verlichting en evengoed ben ik al een paar keer bijna aangereden. En dat terwijl ik itt veel andere wielrenners wel de fietspaden pak.
http://www.ebay.com/itm/U(...)5feee#ht_2551wt_1110quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb net even GTA IV geprobeerd op nieuwe laptop, en dat trekt ie al nauwelijks (misschien nog wet settings aanpassen). Laat staan als ik 'm op een tv ga aansluiten. Dus tenzij ik dat spel vloeiend krijg, wordt er geen controller gekocht.
Toch bedankt, zou zelf ook eerst op eBay gekeken hebben; bijna altijd goedkoper dan de webshops.
Moet het spel eerst soepel lopen op laptop, dan nog soepel kunnen lopen op tv scherm en dán pas kijken naar een controller. Toch bedankt, dat kost ook niets meer...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/U(...)5feee#ht_2551wt_1110
Achterlicht, schijnt ook aan de zijkant en verschrikkelijk fel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zien ze me misschien een keer. Ik heb felle kleding, een witte fiets, normale verlichting en evengoed ben ik al een paar keer bijna aangereden. En dat terwijl ik itt veel andere wielrenners wel de fietspaden pak.
Da's een verstandige volgorde jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet het spel eerst soepel lopen op laptop, dan nog soepel kunnen lopen op tv scherm en dán pas kijken naar een controller. Toch bedankt, dat kost ook niets meer...
Tja, dat was mijn bedoeling inderdaad; gamen op een lekker groot scherm met fijne controller.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's een verstandige volgorde jaHet speelt trouwens wel fijn, een van mijn eerste bestellingen uit hong kong was een PS2-USB converter zodat ik met de PS2-controller kon spelen. Nu heb ik laatst voor een paar euro een Xbox360-controller gekocht die verkeerd geprijsd was.
Die vind ik iets lekkerder in de hand liggen, zeker voor mensen met grotere handen dan ik (de meeste mensen dus)
We zullen vanaf nu weer lief proberen te zijn voor jequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind 80 euro even te gek. Een eurotje of 30 wil ik er nog wel aan uit geven.
Ennuh. praten over illegale artikelen, ook verkapt, mag dus niet. Ik blijf die zooi niet weghalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twijfel twijfel, moet ik deze ook nog gaan proberenhttp://www.dealextreme.co(...)k-120cm-cable-103592
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Daarom heb ik een console genomen. Gegarandeerd 5 jaar de nieuwste games voor 100-150 euro. En dat heb ik wel bespaard door een laptop van 330 euro aan te schaffen met 3gb werkgeheugen en on-board videokaart.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat was mijn bedoeling inderdaad; gamen op een lekker groot scherm met fijne controller.
Maar blijkbaar stelt GTA IV giga eisen aan je systeem, m'n laptop met i7, 6GB werkgeheugen en AMD Radeon HD 6490M draait het niet soepel zonder de ventilator permanent aan te laten.
Heb al een setje Betas gelukkig, heel lekkere soundquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Raz [agent]
The Betas should be back in stock later this month.
Deze maand weer een aanbieding?
Dealextreme twitter: http://twitter.com/#!/DXNederland
Alleen daarvoor heb ik een Twitter-account aangemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb al een setje Betas gelukkig, heel lekkere soundEn zo te zien komen ze idd in de aanbieding :p haha
Qua twitter betreft gebruik ik de services van het TwitterPostNL WebCare team met enige regelmaatSoms reageren ze niet, maar áls ze reageren zijn ze vaak wel behulpzaam!
Ik bel gewoon met het ''gratis'' nummer, vaak binnen 3 min een antwoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen daarvoor heb ik een Twitter-account aangemaakt.
Je UIquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik bel gewoon met het ''gratis'' nummer, vaak binnen 3 min een antwoord
quote:
Thanksquote:
Vraag of hij korting kan regelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:56 schreef Koen. het volgende:
Wha. Onze nieuwe postbode is een Chinees.
http://www.complyfoam.com/quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:35 schreef Raznov het volgende:
Ik heb ooit eens die Brainwavz M2's gekocht (echte aanrader voor dat geld, zou het zo weer doen mochten deze het ooit begeven) en daar zitten van die Comply Foam doppen bij. Deze dopjes zijn alleen een beetje stuk aan het gaan, dus ik wil ze vervangen met de zelfde dopppen. 2 Comply dopjes kan ik wel vinden op ebay, maar deze lijken in de verste verte niet op de dopjes die bij mijn M2's zaten. Iemand daar ervaring mee, en of een link waar ik deze doppen goedkoop kan kopen?
Yes dankje, maar daar gaan degene die ik zoek (blijkbaar de S-400) per 3 sets, en ik heb er maar 1 set van nodigquote:
quote:
Kennen doe ik ze wel. Lijken van dezelfde kwaliteit te zijn als Songqu, Kanen en XKDUN.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En volgens mij hebben Kanen weer een paar gedeelde Songqu en Sonun-ontwerpen. En deze lijkt weer op deze Awei. Is een grote smeltkroes!
[..]
Je hebt verschillende Wansviews hè. Kwam ik eergisteren ook achter.quote:
Niets is wat het lijkt, vooral niet in China...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Kennen doe ik ze wel. Lijken van dezelfde kwaliteit te zijn als Songqu, Kanen en XKDUN.
Dat ze zich voor een design laten inspireren wil verder niet zeggen dat ze goed zijn. Vaak is dat het omgekeerde. In die gevallen is dat je de kwaliteit evenredig mag verwachten met wat je ervoor betaalt. Je zult niet aangenaam verrast zijn, maar ze zullen ook niet als 'karton' klinken (ik vraag me nog altijd af hoe oortjes als 'karton' kunnen klinken, maar ik vond 'em wel mooi). Nog altijd beter een Chinees merk dan iets merkloos, of een merk, maar een dat het natuurlijk helemaal niet is.
[..]
Je hebt verschillende Wansviews hè. Kwam ik eergisteren ook achter.
Iets met Wanscam dat erop lijkt maar het niet is e.d.
IK kan helemaal niks met BIC, heb ook nog geen antwoord op me mail.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:30 schreef JortK het volgende:
Zijn er meer mensen die hun order niet meer kunnen tracken via BIC?
Je kan ook niet traceren icm met het order nummer (in je paypalmail) + de Paypalmail bovenin de site in te vullen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:12 schreef Racer88 het volgende:
[..]
IK kan helemaal niks met BIC, heb ook nog geen antwoord op me mail.
Ik zie het pakketje wel verschijnen dan, of niet.
Nops.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan ook niet traceren icm met het order nummer (in je paypalmail) + de Paypalmail bovenin de site in te vullen?
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef Michael-H het volgende:
Net voor het eerst besteld op iOffer, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben, iets met de regels hier enzo
Mag idd ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |