Mijn paypal email is hetzelfde als waarmee ik heb geprobeerd 'forgot password'. Maar ze sturen me geen nieuwequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Goddelijker het volgende:
Of je maakt een account aan met je paypal-emailadres, werkt vaak ook.
Ook niksquote:
Ja, mits hij ook echt 600 mAh levert.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een vraag:
Hoe lang moet ik mijn 18650 batterijen 3000 mah voor mijn Cree zaklamp laden? Ik heb een 600 mah lader......
Is het dan 3000 / 600 is 5 uur?
Lijkt me sterk dat je 18650 accu's 3000mah zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een vraag:
Hoe lang moet ik mijn 18650 batterijen 3000 mah voor mijn Cree zaklamp laden? Ik heb een 600 mah lader......
Is het dan 3000 / 600 is 5 uur?
Zonder schelden kan ook wel hequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling om jouw welzijn op internet te verpesten. Zeiker.
quote:
R2cksson is een klein gefrustreerd jongetje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonder schelden kan ook wel he
[..]
Reageer dan niet op hem...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
R2cksson is een klein gefrustreerd jongetje.
kreeg de 9958 great wall al aangeraden, iemand nog meer tips?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
wat is nou het 4ch helikoptertje met de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Aantal topics terug was er een review van een helicopertje. Dit bleek ook een erg goede koop te zijn. En die is laatst nog in de aanbieding geweest voor 20 dollar. Normaal 45 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Even nog een keertje
[..]
kreeg de 9958 great wall al aangeraden, iemand nog meer tips?
Sorry, dacht dat skippy dat postequote:
Moet ik nou al die pagina's door gaan kijken of kan ik het even opzoeken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Aantal topics terug was er een review van een helicopertje. Dit bleek ook een erg goede koop te zijn. En die is laatst nog in de aanbieding geweest voor 20 dollar. Normaal 45 ofzo.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat skippy dat poste
Jij kunt dat ook prima, maar ik ga het voor je doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Moet ik nou al die pagina's door gaan kijken of kan ik het even opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne UI heb je Robert
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #160 Waar we vergeten TT's aan te passen
Dat is dan één varkentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttopic :')
- De duurste Panasonic gaat maar tot 2900 ofzo. Ik neem aan dat je die niet hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef marco_sire het volgende:
Ik laad de batterijen lekker op mijn werk. Als er uets ontploft heb ik er thuis dus geen last van
Maar even serieus: hoeveel kan er mis gaan? En hoe erg kan het mis gaan?
@monkeybrain:
- waarom kan 3000 niet?
- hoe kom ik achter een 300 of 600 output bij 2 batterigen?
- en automatisch uitgaan....kan dat?
Even een schakelklokje ertussen zetten dat die maximaal __ uur staat te laden. Dan heb je nooit kans dat het gebeurt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
- De duurste Panasonic gaat maar tot 2900 ofzo. Ik neem aan dat je die niet hebt.
- Multimeter of gewoon afwachten hoe lang het duurt voordat de accu's vol zijn.
- Ja dat kan (moet) want als je lithium te lang laat doorbakken willen ze ontploffen, vooral in de zaklamp als je hem aanzet
http://www.ebay.com/itm/U(...)1008f#ht_2946wt_1396quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, zit me ineens te bedenken dat een el-cheapo usb controller misschien wel eens zou kunnen werken met GTA IV op m'n laptop (die dan aangesloten wordt op tv). Eens daarin verdiepen of dat kan en kijken of de Chinezen me dan blij kunnen maken met een leuke controller.
Zoiets of zoiets.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |