Thanks. Weet nog niets of ik voor bedraad of draadloos ga voor een muis, maar als het draadloos wordt heb ik niet echt zin om direct al weer een usb te gaan gebruiken in m'n nieuwe (durequote:Op maandag 31 oktober 2011 06:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Werkt niet idd. Maar ik heb bij dx een tijd geleden wel een muis gekocht die op bt werkte, zat geen ontvanger bij. Ik zal hem eens zoeken in mijn orders.
Edit: www.dealextreme.com/p/800(...)cal-mouse-1-aa-50292
Gevonden.
Kijk ook eens een pagina/wat reacties terug over AWEI. Zum beispiel:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn
).
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor waar het allemaal mee begon, die rode van Focal, uit de mail, zijn dus als je op 'Arria' zoekt te vinden bij mcbub in multicolore verkrijgbaar.
Misschien een idee om het in de OP te zetten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Gaan we weer. Ik blijf dit echt copy/pasten.![]()
[..]
Kijk ook eens een pagina/wat reacties terug over AWEI. Zum beispiel:
[..]
Zo kunnen we alles wel in de OP gaan zetten en kun je een meter gaan scrollen voor je die eens voorbij bent. Eerder dat mensen eens wat zoekskills moeten kweken, want er is al genoeg over de Alpha's, Beta's, M2, ProAlpha's van Brainwavz, maar ook de vele alternatieven erop gesproken en dat is dus allemaal gearchiveerd en toegankelijk via zoektools ( http://zoeken.fok.nl & http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+ ).quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien een idee om het in de OP te zetten?
Is wel een heel specifiek deeltje, gok van niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:17 schreef Iemand91 het volgende:
Zou dit ook goedkoper te krijgen zijn? Vind het nergens eigenlijk en $29 voor een kabeltje is ook van de zotte.![]()
Misschien een lijstje dan met beste aankopen? Scroll vaak langs de lijst met de kopers bij ioffer.com.quote:Is wel een heel specifiek deeltje, gok van niet.
In de auto? Je weet wat led throwies zijn? of gaan we binnenkort weer nieuwsberichten krijgen van mensen die vanuit een auto bekogeld zijn met ledjes+plakband+magneetjes+batterijen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Syphixx het volgende:
zouden die throwies et goed doen in de auto ?
keb nog 20 x CR2016 liggen die voor niks gebruikt kunnen wordne momenteel
De quote is niet echt duidelijk, maar ik begrijp geloof ik waar je heen wilt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:02 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Misschien een lijstje dan met beste aankopen? Scroll vaak langs de lijst met de kopers bij ioffer.com.
Dat maakt meteen dat het review topic weer gebruikt gaat wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De quote is niet echt duidelijk, maar ik begrijp geloof ik waar je heen wilt...
We kunnen misschien wel wat meer met polls doen.
Maar dan in het reviewtopic o.i.d. Laten we dit topic puur om te tippen over nieuwe producten/acties, bestellingen en de services van de webshops in het algemeen en dan wordt het reviewtopic een producttopic waar men de inmiddels ontvangen en onder ons bekende producten bespreekt en aanbevelingen doet, met eventueel dus polls e.d. en een OP met lijstjes op categorieën als items met cultstatus die iedere Chinese webshopsganger in huis zou moeten hebben, maar dus ook de beste oordopjes e.d.
ik zeg, rebooten dat topic en goan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat maakt meteen dat het review topic weer gebruikt gaat worden
Nice. Voor alle nasty-ass begluur je buurmeisje fokkers:quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor sommigen hier?:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_304&a=1646
Snap ik dus ook niet, DHL kost ze waarschijnlijk meer en je moet hier dan altijd belasting betalenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef RobertNL het volgende:
Waarom beweren ze op Aliexpress toch altijd dat ChinaPost duurder is dan DHL.
Bij de webshops vaak extra betalen voor DHL
Het is al duidelijk, het pakketje weegt meer dan 2KG, dan is ChinaPost duur.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Snap ik dus ook niet, DHL kost ze waarschijnlijk meer en je moet hier dan altijd belasting betalenMoest met het bestellen van m'n Dropad ongeveer 23 euro bijbetalen, maar nu ligt dat ding alleen maar stof te verzamelen (lang leve de smartphone
)
Omdat die pakketjes dan altijd vermist gaan of kapot.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef RobertNL het volgende:
Waarom beweren ze op Aliexpress toch altijd dat ChinaPost duurder is dan DHL.
Bij de webshops vaak extra betalen voor DHL
quote:Thank you for your participation, your code of this email didn't win.
Don't worry, please stay paying attention to our emails. Open the email, maybe the next lucky dog is you!
Wat? Jij hebt die allemejezus dure B2's, ja?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef Koen. het volgende:
![]()
Na 3 weken wachten vandaag mijn Brainwavz B2 gehad van de postbode.
Wat. Een. Geluid. Maar toch vond ik 'm op het plaatje er mooier uit zien.
Ik vind het trouwens wel apart dat MP4Nation niet al haar producten met een luchtkussenenvelop verzend.
Het koord waar de oortjes aan vastzitten is vrij licht en de oortjes zelf zijn vrij zwaar. Toch is het wel echt een heel meaui ontwerp. Ondanks wat jij al zij dat ze vrij groot zijn, zitten ze goed in je oren. Dat komt denk ik ook wel door die Comply Foam Tips die zich aanpassen aan je oren. De rode earbuds zijn trouwens echt heeeeeeeeel lelijk (die glimmen een soort van). Ik ben benieuwd of ze niet uitvallen tijdens hardlopen en fietsen. Ik ben zo bang dat wanneer ik ga hardlopen het draad afbreekt. In vergelijking met het geluid van de Brainwavz Beta (die ik overigens niet meer kan krijgen bij MP4nation.net?) is het nog mooier. Heel herder en je voelt de bass achter in je hoofd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt die allemejezus dure B2's, ja?![]()
Zijn respuns van Fisher Audio's DBA-02.Zouden inderdaad erg goed moeten zijn.
Ik vroeg me af... zijn ze niet joekeloeres groot, zo, om in je oren te steken?
Bass weinig aanwezig? Veel detail, vol en ruimtelijk geluid? Review a.s.a.p. plz.
Xieda/Great wall 9958.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
wat is nou het 4ch helikoptertje met de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Kej, thanks. Ik denk dat ik ze wel lekker bij MP4Nation laat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Koen. het volgende:
[..]
Het koord waar de oortjes aan vastzitten is vrij licht en de oortjes zelf zijn vrij zwaar. Toch is het wel echt een heel meaui ontwerp. Ondanks wat jij al zij dat ze vrij groot zijn, zitten ze goed in je oren. Dat komt denk ik ook wel door die Comply Foam Tips die zich aanpassen aan je oren. De rode earbuds zijn trouwens echt heeeeeeeeel lelijk (die glimmen een soort van). Ik ben benieuwd of ze niet uitvallen tijdens hardlopen en fietsen. Ik ben zo bang dat wanneer ik ga hardlopen het draad afbreekt. In vergelijking met het geluid van de Brainwavz Beta (die ik overigens niet meer kan krijgen bij MP4nation.net?) is het nog mooier. Heel herder en je voelt de bass achter in je hoofd.
Al met al dus een hele kekke earphone maar de prijs is zijn geld net aan waard. Ik vind de Beta's ook heel fijn en die zijn toch wel een stukje goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |