Heb hier de M2's net binnen,, quality is echt TOPquote:Op woensdag 2 november 2011 13:45 schreef DarkNoize het volgende:
Hmm de M2's zijn dan incl verzenden ¤5 duurder dan welke Xears dan ook. Ik ga er nog even over na denken
Bij de adapter van DX steekt de kabel uit naar de voorkant van de TV i.p.v. naar de achterkant.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een 270° adapter is gewoon een normale (360°) adapter 90° gedraaid naar de andere kant, toch?
[...]
Kijk eens bij Conrad, daar hebben ze leuke 1:16 Silverlit wagens. Ik heb daar een Ferrari Enzo gehaald, leuk ding. Knipperlichten tijdens het sturen, remlichten als je gas loslaat, koplampen kunnen aan-uit, proportionele besturing en vrij rap. 40/50 euro ongeveer.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef neo2000 het volgende:
Anyone?
[..]
Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
Dat van die stuurhoezen kon je verwachten:quote:Op woensdag 2 november 2011 14:48 schreef Miniem het volgende:
Stuurhoezen binnen en muis van BIC.
De 2 stuurhoezen waren natuurlijk beige, de kleur die ik NIET wilde![]()
Muis gaan we uitproberen.
http://www.buyincoins.com(...)er-product-4318.html
http://www.buyincoins.com(...)in-product-9090.html
Dat weet ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat van die stuurhoezen kon je verwachten:
We don't offer pattern choice. Your order will be sent in patterns at random.
Laat even weten hoe de muis werkt
Ik denk niet dat dit hier al voorbij is gekomen. Iemand heeft wat brainwavz doppen vergeleken met xears: http://portablesdiary.blo(...)s-and-brainwavz.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.
Nog altijd m'n favo's de XT2 Pro.Goede directe bass, maar houdt detail en daarmee dus echt een goede allrounder. Niet alleen voor songs met veel bass maar ook unplugged en pop/rock.
Mijn CC lampje is nog onderweg (volgens support) maar de order staat nog op paidquote:Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n wc-ontstoppers en creditcard formaat lichtje zijn binnen, m'n vriendin keek me weer met zo'n blik aan ...
Grappige dingetjes trouwens
Waarschijnlijk even controle van kredietwaardigheid. Komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef Michael-H het volgende:
Heb 'n nieuwe paypal account aangemaakt, netjes bankrekening gekoppeld enzo, maar als ik nu voor een item betaal verschijnt er bij Status Betaling: 'In behandeling tot 4 nov 2011'. Had hier vroeger helemaal geen last van, werd alles gewoon meteen van m'n rekening afgeboekt en betaald.
Paypal, wat is deze?
Wanneer expired? 11/10 hk time??quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef monkeybrain het volgende:
Airswimmers bij Lighttake $16,99![]()
- Code: LIGHTAKEICRT15 Expire: 11/10 (HK Time)
Expire waarschijnlijk 10 - November - 2011quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even controle van kredietwaardigheid. Komt wel vaker voor.
[..]
Wanneer expired? 11/10 hk time??
Sorry dat ik weer een vraag stel, maar met alles ¤30, wilt dit dan zeggen dat oortjes van bv. 100euro, ¤30+shipping kosten?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Alles ¤30 (excl. verz.).
Zal ik er ff bijzetten.
Nog altijd m'n favo's de XT2 Pro.Goede directe bass, maar houdt detail en daarmee dus echt een goede allrounder. Niet alleen voor songs met veel bass maar ook unplugged en pop/rock.
Tja, euro is door de het gedoe met Griekenland weer omlaag getuimeld..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef Skiet het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 2 nov 2011: 1 euro = 1,33588 Amerikaanse dollars
jaaa hooor doe even normaal PayPal!!
voor dealextreme?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
10% kortingscode voor ooitkopen
KPLVMN012
Is toch duidelijk. Er hangt al een Paypal aan je bankrekening, of Paypal zit fout. Bel ze even op.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef 12koeto het volgende:
heeft iemand hier ervaring met paypal?
als ik een bankrekining wil toevoegen krijg ik steeds deze fout:
Deze bankrekening is al gekoppeld aan een andere PayPal-rekening. Om veiligheidsredenen kan iedere bankrekening slechts zijn gekoppeld aan één PayPal-rekening. Gebruik een andere bankrekening.
wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |