Die product omschrijvingquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Tjado het volgende:
Summer wordt prive-detective met die 500-meter afluisterapparatuur
Nee, dit dan:quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef Koen. het volgende:
[..]
Die product omschrijving:
“How did you know that? Were you spying on me?” That's the response you can expect with a great product like this.
Oeh nice. Al heeft DD kennende de prijzen eerst verhoogd met 20%quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Skippy_ball het volgende:
Dinodirect coupon:
"Thanksgiving" voor 20% eraf.
Dit viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef shiznuts het volgende:
http://www.indexmundi.com/xrates/graph.aspx?lang=nl ?
Volgens mij zijn dat gewoon de ouderwetse ordinaire 'rondkoppige' leds naast elkaar zonder reflector.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/16(...)l2649#ht_4313wt_1163
Zou dit wat zijn?
Tokko, wil je hem omwisselen in de OP ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef shiznuts het volgende:
http://www.indexmundi.com/xrates/graph.aspx?lang=nl ?
[ link | afbeelding ]
Offe...
[ afbeelding ]
Genoeg te vinden: http://www.google.nl/#scl(...)lar+euro+chart+embed
Dat is een andere LED-technologie dan we bij high power output over spreken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/16(...)l2649#ht_4313wt_1163
Zou dit wat zijn?
No problem. Don't worry... there's no sugar!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Zucht, gisteren dus een paar in ear dopjes besteld, hij zou ze morgen meteen verzenden. Vraag ik naar de tracking:
I send out tomorrow -.-''
Gelukkig heb ik via een PP factuur betaald, anders kon ik nog wel eens een probleem hebben gehad.
Bedankt. Dan ga ik toch voor zo'n high output ding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is een andere LED-technologie dan we bij high power output over spreken.Daarom zijn er ook 9 van nodig om een beetje licht te genereren en is de prijs daar dan ook naar. Ik heb zo'n lamp met 21 LEDs... zijn gewoon kleine LED-bulbjes. Ik word er niet bijzonder blij van en vind ze bovendien te blauïg. My two cents.
[..]
No problem. Don't worry... there's no sugar!
Grappig. Wat krijg je ervoor?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Hehe, ik heb net een vertaalproject gekregen voor 40 Chinese handleidingen (Engels - Nederlands). De eerste ging over hamburgerspeakers. Misschien krijgen jullie straks wel een handleiding van mijn makelij meegeleverd
quote:
Ik heb helemaal niks met oordoppenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Zucht, gisteren dus een paar in ear dopjes besteld, hij zou ze morgen meteen verzenden. Vraag ik naar de tracking:
I send out tomorrow -.-''
Gelukkig heb ik via een PP factuur betaald, anders kon ik nog wel eens een probleem hebben gehad.
Top, kano!quote:
Heb je de HM3 al besteld? Had jij al een Kanen headset?quote:[..]
Ik heb helemaal niks met oordoppenWel met koptelefoons
Ik heb een Sennheiser HD 215 en een Sennheiser HD 202 en voor het gamen een Creative HS-800 Fatal1ty en dat is voldoendequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Top, kano!
[..]
Heb je de HM3 al besteld? Had jij al een Kanen headset?
Heb je de new arrival headset met super bass van Sonun al gezien?
Op TaoBao zijn Sonun oordopjes veel goedkoper dan Awei, dus verwacht dat met oordopjes niet super veel kwaliteit (kan het mishebben tho)quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Top, kano!
[..]
Heb je de HM3 al besteld? Had jij al een Kanen headset?
Heb je de new arrival headset met super bass van Sonun al gezien?
Oh ja, hihi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik heb een Sennheiser HD 215 en een Sennheiser HD 202 en voor het gamen een Creative HS-800 Fatal1ty en dat is voldoende
quote:
Psies. Ik heb ze een paar maanden geleden al onder de loep genomen. Sommige zagen er nog wel verrassend professioneel en goed uit, maar dan kom je ook weer dingen tegen waarvan je denkt 'Godallemejezus!'. Ook maar weer de vraag hoe die headphones het zullen doen. Maar ziet er lichtgewicht uit, mooi mat zwart (ik word altijd zo depressief van dat glimmende zwart en plastic wat moet doorgaan voor chrome) en zelfs de kussentjes zien er zo op het oog comfortabel uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op TaoBao zijn Sonun oordopjes veel goedkoper dan Awei, dus verwacht dat met oordopjes niet super veel kwaliteit (kan het mishebben tho)
Headsets zijn ook niet duur, hoop dat ze een beetje kwaliteit hebben want dat ga ik hierna eens proberen.
Is nog afwachten, heb nog geen calculatie ontvangen. Deze was 8 pagina's en zal rond de 12 euro zitten als ik op vorige projecten afga.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt. Dan ga ik toch voor zo'n high output ding.
[..]
Grappig. Wat krijg je ervoor?
Gelukkig ben ik altijd snel klaarquote:Kano die benieuwd is naar wat 08gnoT. zo per uur moet kosten voor het verlenen van haar services...
Ik heb ook echte sennheisers die kwaliteit is echt superb. Maar toch ook de HM3 besteld omdat ik ze gewoon mooi design vind en de kwaliteit van brainwavz over het algemeen echt top isquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik heb een Sennheiser HD 215 en een Sennheiser HD 202 en voor het gamen een Creative HS-800 Fatal1ty en dat is voldoende
En hoe werkt het?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
Is het heel sneu dat ik er een wil?
http://www.focalprice.com(...)ity_Ball_Silver.html
Trouwens voor mensen die nog een muis nodig hebben, deze ziet er wel aardig uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf, die ga ik ook eens makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat 'ie zichzelf stabiliseert zoals:
Voor de doe-het-zelvers weer een leuk projectje?
- Oh, das weer wat anders, wat hieronder staat dus.
Whutt the fuck, mag dat wel hier in Nederlands? Wel flink baas. Een beetje van "wie heeft de grootste."quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een goede lamp! En dat geld is die zeker waard! Normaal is dit paadje pikke donker. Ook nu, het was een bewolkte avond. Dus geen verlichting van de maan of wat dan ook. Enkel het fiets lamp'je'
Nieuwe versie van die magicshine? En wat zei je collega over de lumen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, volgens een medefietser is er een nieuwe versie uit. *opzoekgaat*
"Ja, das een hele bak licht op je fiets"quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nieuwe versie van die magicshine? En wat zei je collega over de lumen?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Ja, das een hele bak licht op je fiets"
Jawel hoor, maar als er dus een nieuwere is die regenbestendiger is wil ik diequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]En je bent er nog niet uit? Wat voor werk doe je? Die 60 euro is snel vergeten hoor!
Geen idee in hoeverre die waterdicht is. ik denk dat die wel spatwaterdicht is deze. Als ik zo naar de bouw kijk. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hij is zijn geld nogmaals dubbel en dwars waard!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar als er dus een nieuwere is die regenbestendiger is wil ik die![]()
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
Ik heb het dus over die (die jij aangeprijst had).
Ik ben technisch tekenaar. Ik werk bij een bedrijf dat offshoreinstallaties maakt. Met alles erop en eraan. Ik doe zwaar constructief werk, er zijn mensen voor elektra, hydrauliek en het lichtere constructieve werk.
Even inloggen op www.paypal.com dan ga je naar Profiel > Bankrekening toevoegen of verwijderen > daar staan de laatste zoveel cijfers van je bankrekening (en bank)quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kom ik er in godsnaam achter welke rekening aan mijn paypal gekoppeld staat?
Ik heb er al tijden niets mee gedaan.
Daar staat dus mijn goede bankrekening. Nu wil ik betalen en zie ik deze 2 keuzes:quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even inloggen op www.paypal.com dan ga je naar Profiel > Bankrekening toevoegen of verwijderen > daar staan de laatste zoveel cijfers van je bankrekening (en bank)
Dit gaat alleen direct als Paypal jou ziet als een "vertrouwde" koper.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar staat dus mijn goede bankrekening. Nu wil ik betalen en zie ik deze 2 keuzes:
Een creditcard toevoegen
Direct betalen
Geld toevoegen via uw bankrekening
Betalen over 4-6 werkdagen
Maar dat zou toch direct moeten gaan?
Voorbeeld: Ik hoor nu bij de vertrouwelijke klanten van paypal. Heb er zelfs een lening aangeboden gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit gaat alleen direct als Paypal jou ziet als een "vertrouwde" koper.
Dit is van een aantal dingen afhankelijk, hoevaak en wat je gekocht hebt, grote/kleine bedragen ... of je deze maand al heel veel gekocht hebt enzo
Dacht het wel, anders gewoon laten staan.. dat tientje komt later wel een keer van pasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. En nu weet ik natuurlijk niet precies hoeveel ik op paypal moet zetten. Kan ik het zonder onkosten terugstorten?
Via skype/MSN/Email geprobeerd neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef xminator het volgende:
Klote lightake, versturen ze mijn pakket naar polen. Neem ik contact op met support krijg ik geen antwoord.. Dan maar paypal dispute.. als het zo moet gaan :/
Had via support.lightake.com geprobeerd en nu via de mail support@lightake.com. Als ik daar geen reactie op krijg dan maar via dispute...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Via skype/MSN/Email geprobeerd neem ik aan?
Krijg altijd antwoord.. hmm nouja paypal dispute + nog even proberen via die middelen dan moet het goed komen lijkt me!
Nee hij wilt een grotere horlogequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Je wilt dus een merkhorloge die eigenlijk nep is?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Is deze 8%off code: FP8OFF, de hoogste voor focalprice, of zijn er nog codes met meer korting?
We praten dan ook weer niet zoveel over nepproducten hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Je wilt dus een merkhorloge die eigenlijk nep is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |