1. lees de regelsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraagje, ik ben even via TaoBao aan het kijken naar een mooi horloge en heb er een gevonden: http://item.taobao.com/it(...)845030_3k1_547612368
Ik bekijk alles via Google Translate, alleen hoeveel kost dit artikel nu? Want 500 japanse yen is nog geen 5 euro. Dat lijkt me niet kloppend natuurlijk.
2. je koopt uit china, daar betalen ze in chinese yuans..quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Er staat nergens dat het nep is?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
1. lees de regels
[..]
2. je koopt uit china, daar betalen ze in chinese yuans..
Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nep is?
Nee, armani in een chinese webshop is echt spul, ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nep is?
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, armani in een chinese webshop is echt spul, ja natuurlijk
gewoon niet doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.
Maar bedankt hoor
iMacs voor 500 dollar zullen ook niet echt zijn vrees ik?
Dingen van Westerse merken zijn gewoon niet goedkoper in Chinaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Snap ik wel, dacht alleen dat ik het niet explicitiet om mocht vragen, dit was gewoon ter illustratie om de prijs te vragen.
Maar bedankt hoor
iMacs voor 500 dollar zullen ook niet echt zijn vrees ik?
Zijn allemaal verschillende verkopers.. zie het als een chinese marktplaats..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
hey guys is dat ioffer te vertrouwen? ziet er heel erg louche uit...
chinapricesquote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef 12koeto het volgende:
ik heb op dx niks gevonden over centrale deurvergendeling van auto.
welke site heeft dat wel?
Is zoiets niet erg fraudegevoelig? Of heb je er zelf geen ervaring mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
chinaprices
http://chinaprices.us?q=car%20central%20lock
gij die zoekt zult vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Copter FP, griptape DX, fietskettingpons EBAY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje rare copter hoor Tokko![]()
Een stukje kauwgom dat je in de copter moet schuiven als batterij
hoe bedoel je fraudegevoelig? dat die shit niet werkt of dat anderen ze makkelijk kunnen misbruiken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is zoiets niet erg fraudegevoelig? Of heb je er zelf geen ervaring mee?
Snap ik, maar onbeschermde Li-ion is niet echt Kema keurmerkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]Dat noem je accu
Heb je er al mee gevlogen?Dát is pas de uitdaging
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Copter FP, griptape DX, fietskettingpons EBAY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje rare copter hoor Tokko![]()
Een stukje kauwgom dat je in de copter moet schuiven als batterij
Morgen staat het er wel opquote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Er is 70 euro van mijn bankrekening af naar paypal, maar mijn saldo staat nog op 0? En de transactie is opeens verdwenen?
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |