abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2011 @ 11:23:39 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104068297

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 7 november 2011 @ 11:25:43 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104068363
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay

(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic :P)
Werd nog net gevraagd in het vorige topic..
Heb ook interesse.. waar worden deze beestjes verkocht?
Zijn er ook 'gewone' niet OVER-sized horloges die waterdicht zijn? ;)

(En uuh,, sorry was niet aan het opletten, serieus toevallige lapo)

[ Bericht 11% gewijzigd door tokko1 op 07-11-2011 11:36:13 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 7 november 2011 @ 12:24:27 #3
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104070480
nooit meer deal-cool... ze zijn nu al een week bezig en er staat nu pas contact support system. dat had ik 2 dagen geleden gedaan en nog steeds geen antwoord... klootzakken. Ik ga hem gewoon bij ooitkopen halen hoor...
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  maandag 7 november 2011 @ 12:28:18 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104070605
Nog steeds geen geld op paypal :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 7 november 2011 @ 12:36:32 #5
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104070863
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
Nog steeds geen geld op paypal :')
heb je 'm niet gelinkt met creditcard of bankpas?
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104074638
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay

(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic :P)
Heb zeker wel al eerder iets in die stijl gezien. :Y Niet onder die noemer echter...
Zal eens wat speuren:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2a1502acbe
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5646f3b85f
http://www.ebay.com/itm/I(...)&hash=item5ae3414d08
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item27bff48aaa (Damn close)
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item1e683c5baf
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f0f9e0457
En zo zijn er nog velen te vinden. Beetje creatief omgaan met zoekwoorden op Ebay. Misschien dat deze post van Opa_vertelt ook nog nuttig kan zijn.
quote:
16s.gif Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd, er rusten auteursrechten op het Fok! logo, dus die kunnen we niet gebruiken.
En tevens is het 'iets van een handeltje' wat ook weer niet mag, dus die aktie is van de baan! Jammer maar waar... :)

PS. Chinese Webshops topic #172 Waar we authentieke chinese horloges kopen
Er is natuurlijk niks mis met iets in het font van:

En dan iets grappigs als 'Dear friend!' of 'Hey, Chinaboppers!'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104074767
"waar we" :')
  maandag 7 november 2011 @ 14:30:11 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104074814
Vandaag binnen nieuwe oordopjes (Die had ik nog niet O-) ):

Helaas geen inear zoals ik dacht (stomme oplichtchinees), maar wel goede kwaliteit met een houten doosje.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104074863
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
"waar [..]" :')
Ja, deze TT was dan ook de bom: Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef RobertNL het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas geen inear zoals ik dacht (stomme oplichtchinees), maar wel goede kwaliteit met een houten doosje.
Ach so. Wel mooi verpakt enzo in ieder geval. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104075564
RobertNL, waar heb je ze gehaald? Een collega van me zoekt nog dopjes en het mogen geen inears zijn.

Dit weekend trouwens ook een horlogekist besteld...
jaja, en azo...
pi_104076333
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ? :'(
  maandag 7 november 2011 @ 15:43:07 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104077331
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ? :'(
Deze week :)

(of whenever ze komen.. wil 'm ook hebben maar gewoon lekker afwachten! Wacht nog op 2 heli's die 20e verzonden waren van LT)
  maandag 7 november 2011 @ 15:44:39 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104077394
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
Komt 'ie dan hè...
pi_104077866
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef Smack-a-jack het volgende:
nooit meer deal-cool... ze zijn nu al een week bezig en er staat nu pas contact support system. dat had ik 2 dagen geleden gedaan en nog steeds geen antwoord... klootzakken. Ik ga hem gewoon bij ooitkopen halen hoor...
Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.
Wacht nu al veelste lang op oordopjes van Ever Buying :(

EDIT: Was ik trouwens de enige die zijn geld terug kreeg van Deal-Cool? Of zijn er hier nog meer die tijdens de 'system update and upgrade' een bestelling hadden gedaan waardoor er blijkbaar vanalles in de soep is gelopen?
  maandag 7 november 2011 @ 16:31:40 #15
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_104079344
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Komt 'ie dan hè...

Sorry :P Nu weer ontopic :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  maandag 7 november 2011 @ 16:40:03 #16
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104079696
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.
Wacht nu al veelste lang op oordopjes van Ever Buying :(

EDIT: Was ik trouwens de enige die zijn geld terug kreeg van Deal-Cool? Of zijn er hier nog meer die tijdens de 'system update and upgrade' een bestelling hadden gedaan waardoor er blijkbaar vanalles in de soep is gelopen?
ja ik krijg net 't mailtje binnen.
quote:
We send the mail to your paypal mailbox to notice that our Paypal Payment Data has problem after recent system updating that caused your order hasn’t been sent temporary, we are sorry about this problem and we will refund the payment of your order , you may please check the refund in your Paypal account later and we will send A Request Payment to your paypal account and please pay for it again for the system automatically get your delivery information, and your order will be sent ASAP once the payment has been completed.
Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
Lisa
DC Support Team
-----------------------------------------
Deal-Cool, Brilliant You & Colorful Life!
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..
  maandag 7 november 2011 @ 16:43:27 #17
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_104079866
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..
Ik heb ook hetzelfde of ik even opnieuw wil betalen. Ik wilde dat doen maar het betalingsverzoek ik geannuleerd.
pi_104080388
Heeft iemand goede adviezen voor portable speakertjes, iets in de vorm van de x-minis? Met veel bass :9~
  maandag 7 november 2011 @ 16:55:27 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104080459
Anders zoek je het even op... hebben we het laatst nog over gehad...
Chinese Webshops topic #169 Waar er geen zak van de nummering klopt
pi_104080500
Zijn er ook al horlogekisten uit china?
pi_104080618
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Anders zoek je het even op... hebben we het laatst nog over gehad...
Chinese Webshops topic #169 Waar er geen zak van de nummering klopt
Aah, bedankt
  maandag 7 november 2011 @ 17:01:04 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104080732
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn er ook al horlogekisten uit china?
Ook dat is op te zoeken hoor...
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

9 (Dollar) cent :D

Vandaag binnen gekregen:

Doosje voor alle (Chinese) horloges :D

Verder Chinapost tracking weer stuk?
pi_104080793
Horlogekist kun je ook in NL halen voor niet al te veel http://www.kijkshop.nl/pr(...)iedozen/horlogedoos/
  maandag 7 november 2011 @ 17:20:24 #24
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_104081626
maar dan komt het niet in een gele envelop!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 7 november 2011 @ 17:28:02 #25
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104081965
is dit nou een tracking number: szs102071? want dat geeft bic aan mij en er klopt geen zak van lijkt me..
pi_104082586
Vorige week wat gasaanstekers + laser lampje gekocht bij BIC, en gelijk verzonden. Nu wil ik bij order history kijken, staan er geen orders; purchase history hetzelfde verhaal...
Vreemd...
  maandag 7 november 2011 @ 17:43:58 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104082591
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
is dit nou een tracking number: szs102071? want dat geeft bic aan mij en er klopt geen zak van lijkt me..
Nee dat is geen tracking nummer, als je een order hebt onder de 15 euro ongeveer dan krijg je geen tracking nummer. (Je hebt er überhaupt niet zo veel aan) Is je order wel hoger kan dan naar een nummer dat begint met RR324124DS (dus twee letters dan cijfers dan weer letters)
  maandag 7 november 2011 @ 17:48:41 #28
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104082772
heey ik zoek speaker set voor mijn laptop bij bol.com moet een beetje bas hebben. En gewoon hard kunnen. Weet iemand daar een goed setje voor. Of is mijn budget te laag en mijn eisen te hoog?
BAM dit is 3KB
pi_104082939
mijn verslaving komt weer terug, FFUUU
pi_104083294
Dit topic gaat over webshops in CHINA.

Bol.com is een webshop in NEDERLAND.

See the point?
  Boks-Chick maandag 7 november 2011 @ 18:09:32 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104083544
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Loll het volgende:
ik vraag gewoon wat in het algemeen niks mis mee toch
Dit is het chinese webshoptopic, niet het bol.com webshoptopic (wat er niet is)
als je tips wil hebben over wat voor speakers te kopen, ben je vrij om hier: Digital Corner een topic te openen.

In deze reeks vragen heeft totaal geen zin.
lolwut
pi_104083838
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:02 schreef UncleSam het volgende:
Horlogekist kun je ook in NL halen voor niet al te veel http://www.kijkshop.nl/pr(...)iedozen/horlogedoos/
hehe, die wou ik ook al noemen, maar op Ebay kun je er een met 10 plaatsen voor een euro of 3 meer. Maar bij kijkshop hoef je natuurlijk niet zo lang te wachten. ;)
  maandag 7 november 2011 @ 18:23:41 #33
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104084052
quote:
16s.gif Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee dat is geen tracking nummer, als je een order hebt onder de 15 euro ongeveer dan krijg je geen tracking nummer. (Je hebt er überhaupt niet zo veel aan) Is je order wel hoger kan dan naar een nummer dat begint met RR324124DS (dus twee letters dan cijfers dan weer letters)
hmmm.. waarom zetten ze dat dan onder tracking number... ik vind het erg vreemd van ze :) ook exht maar bij 1 van de 4 pakjes.
  maandag 7 november 2011 @ 18:51:28 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104085166
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

hmmm.. waarom zetten ze dat dan onder tracking number... ik vind het erg vreemd van ze :) ook exht maar bij 1 van de 4 pakjes.
Het is zover ik weet een refferentie van de post / postplaats inkoper. Een bedrijf wat dat doet is bijvoorbeeld: 4px worldwide express co. LTD
Misschien iets verzekeringstechnisch....
pi_104085665
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Komt 'ie dan hè...
nooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!

wel ik kan wachten maar een verjaardag niet :7
pi_104089029

[ Bericht 100% gewijzigd door admiraal_anaal op 01-12-2011 09:13:59 ]
pi_104093466
Ik ben haai zei de goudvis.

22 dollar bij BIC.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 7 november 2011 @ 21:04:59 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104093609
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Miniem het volgende:

22 dollar bij BIC.
Heb je besteld... of eh... wat?
pi_104093692
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je besteld... of eh... wat?
Stond bij new arrivals.
Hebben ze nu dus ook bij BIC.
Niet gekeken of het de goedkoopste was.
Maar BIC _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_104093714
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Miniem het volgende:

22 dollar bij BIC.
http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508

Lightake haai eet Bic goudvisje op :) 20$ en dan zijn er nog verschillende coupons te vinden voor lightake :)
pi_104094498
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508

Lightake haai eet Bic goudvisje op :) 20$ en dan zijn er nog verschillende coupons te vinden voor lightake :)
15% coupon dacht ik in de mail gezien te hebben
  maandag 7 november 2011 @ 21:26:21 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104095217
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

15% coupon dacht ik in de mail gezien te hebben
:Y Uit m'n mail
'LIGHTAKEICRT15' (geldig tot 10/11)
pi_104098193
Hmm, interessant onderdeel, 10 van deze en je hebt een lasershield!
www.dealextreme.com/p/min(...)2v-105502?r=50898530
pi_104098572
Ik zoek nog steeds een bling bling horloge, van groot formaat maar dan chinese prijzen :)
  maandag 7 november 2011 @ 22:13:04 #45
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104099181
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef ZetaOS het volgende:
www.dealextreme.com/p/min(...)2v-105502?r=50898530
wat kan je er mee?
BAM dit is 3KB
  maandag 7 november 2011 @ 22:18:51 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104099603
quote:
http://zenithink.com/Epro_187.html
Zenithink tablet = updates :D Het viel me meteen al op door de doos, die lijkt op de ZT-180 doos..

Dit is weer een zeer goed betaalbare tablet met een goede processor, ik kan niet wachten tot ICS bron vrijkomt, dat wordt echt een opleving voor de Android tablets uit China, vooral nu de hardware steeds beter wordt :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef portabel het volgende:
Ik zoek nog steeds een bling bling horloge, van groot formaat maar dan chinese prijzen :)
De webshops en zoekmachines doen het ook nog steeds :D

quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Loll het volgende:

[..]

wat kan je er mee?
pi_104101389
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef ZetaOS het volgende:
www.dealextreme.com/p/min(...)-105502?r=kassakassa
Ik loop al wel eventjes mee in dit topic en ik meen begrepen te hebben dat referral links posten not done was...
jaja, en azo...
  maandag 7 november 2011 @ 22:46:57 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104101860
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik loop al wel eventjes mee in dit topic en ik meen begrepen te hebben dat referral links posten not done was...
Dat klopt helemaal...

Ben even een nieuwe bestelling aan het maken bij DX:
1x Batterij + lader voor mijn telefoon (roms helpen niet meer tegen het gebruik batterij is te snel dood... :D)
1x Big bang t-shirt ( O+ )

Nog 6 dollar en ik kan weer meedoen aan de contest :') , iemand een idee 8)7
pi_104102442
toch maar ff dat anonymus masker besteld voor 5 dollar nogwat :P kon het niet laten.
There are only 151 Pokémon.
pi_104102671
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog 6 dollar en ik kan weer meedoen aan de contest :') , iemand een idee 8)7
als je het echt niet meer weet heb je nog altijd de 'random gadgets' knop. Maar je beseft toch dat je onnodig $6 meer uitgeeft om misschien een $5 coupon code te winnen?

EDIT: stuff vanaf $6
jaja, en azo...
  maandag 7 november 2011 @ 23:00:58 #51
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104102798
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

als je het echt niet meer weet heb je nog altijd de 'random gadgets' knop. Maar je beseft toch dat je onnodig $6 meer uitgeeft om misschien een $5 coupon code te winnen?
Risico van het vak.
  maandag 7 november 2011 @ 23:02:29 #52
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_104102883
iemand nog een leuke 2 dinn dvd speler met GPS en DVB-T gezien voor onder de 200EURO?
had begin dit jaar 1 besteld op lightinthebox voor 200USD inclusief DHL verzending naar Aruba,

( http://www.lightinthebox.(...)-SZC603-_p66806.html )

maar die hebben ze niet meer :(
sterker nog.. ze hebben helemaal geen Free shipment meer?

Edit: zie nu wel dat deze geen DVB-T heeft..
met dvb kom ik niet onder de 240euro

[ Bericht 15% gewijzigd door revpolen op 07-11-2011 23:11:34 ]
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 7 november 2011 @ 23:11:52 #53
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_104103412
http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html

Deze bedoelde ik dus:

http://www.buyincoins.com(...)mb-product-4589.html

Jammer dat die dollar zo duur is nu... Iemand die een betere prijs weet voor iets soortgelijks?

[ Bericht 30% gewijzigd door R2cksson op 07-11-2011 23:19:33 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 7 november 2011 @ 23:17:44 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104103738
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

EDIT: stuff vanaf $6
Moest ook nog een nieuw hoesje voor men telefoon dus het is ondertussen al gevuld :)

quote:
3s.gif Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef R2cksson het volgende:

Jammer dat die dollar zo duur is nu... Iemand die een betere prijs weet voor iets soortgelijks?
Ik DM je wel even met wat tips ;)
  maandag 7 november 2011 @ 23:20:33 #55
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104103890
Iemand bekend met die DVB-T-tuners die op de websites staan? :)
pi_104104335
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand bekend met die DVB-T-tuners die op de websites staan? :)
Ik heb deze van BIC nu al een hele tijd. Doet wat hij moet doen. Driver CD was wel aan flarden maar de stick wordt gewoon gedetecteerd in Windows 7 en ik gebruik Pouchin TV mod (is wel in het Frans) om te kijken/luisteren.
jaja, en azo...
  maandag 7 november 2011 @ 23:31:24 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104104453
DVB-T usb sticks werken perfect :Y
Gewoon de goedkoopste vatten, allemaal hetzelfde spul :)
  maandag 7 november 2011 @ 23:40:20 #58
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104104949
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef monkeybrain het volgende:
DVB-T usb sticks werken perfect :Y
Gewoon de goedkoopste vatten, allemaal hetzelfde spul :)
wat is dat dan? kan ik dan ook gewoon comedycentral of rtl op me pc zien? Of kan ik m'n ziggo kaartje er niet in pleuren?

quote:

Deze bedoelde ik dus:

vaag ding. spot ik daar nou een losse gps ontvanger? maar bic is voor zover ik weet het goedkoopste :) of je gaat zo'n chinees op madeinchina overhalen om je er 1tje te verkopen.
EDIT: dit bijvoorbeeld http://product.madeinchin(...)-1GHz_13112683.shtml die verkoopt ze ook los dacht ik
pi_104105456
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

wat is dat dan? kan ik dan ook gewoon comedycentral of rtl op me pc zien? Of kan ik m'n ziggo kaartje er niet in pleuren?

[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T#Nederland
jaja, en azo...
  maandag 7 november 2011 @ 23:51:48 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104105646
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

vaag ding. spot ik daar nou een losse gps ontvanger? maar bic is voor zover ik weet het goedkoopste :) of je gaat zo'n chinees op madeinchina overhalen om je er 1tje te verkopen.
EDIT: dit bijvoorbeeld http://product.madeinchin(...)-1GHz_13112683.shtml die verkoopt ze ook los dacht ik
Die je linkt heeft geen GPS ;)
http://www.aliexpress.com(...)SuperPad-4-16GB.html
pi_104105906
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
toch maar ff dat anonymus masker besteld voor 5 dollar nogwat :P kon het niet laten.
Toevallig deze ook ergens tegen gekomen?
  maandag 7 november 2011 @ 23:57:22 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104105957
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef i124Q het volgende:

[..]

http://img.izismile.com/i(...)cdump_834_640_48.jpg
Niet op Ebay te vinden onder 'anonymous bandana' of iets?
http://www.jwz.org/blog/2011/11/anonymous-bandana/
Hier, buy one: http://www.etsy.com/listing/85228426/ows-bandana-presale

/me ook in te huren als private detective...
pi_104106009
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef i124Q het volgende:

[..]

[ [url=
http://img.izismile.com/i(...)40_48.jpg]afbeelding[/url] ]
nope ik ben 'm niet tegengekomen in ieder geval.

Lees trouwens nu best wel negatieve reacties op die pickegg btw :') vooral levertijd. Naja ik zie 't wel, als ie voor het nieuwjaar binnen is vind ik het goed :P
There are only 151 Pokémon.
pi_104106078
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

Kreeg volgens mij 's morgens om 10u een mailtje van Deal-Cool en enkele uurtjes later een mailtje van Paypal dat er geld was teruggestort en er een nieuw betalingsverzoek binnen was. Heb toen direct het geld naar m'n bankrekening laten zetten en het betalingsverzoek van Deal-Cool geannuleerd. Geld staat ondertussen mooi op mijn bankrekening :W

Van Ever Buying had ik de CKDUN CK-700 (ofzoiets :9 ) besteld. Deze zijn volgens de tracking nog steeeeds niet onderweg :{
Bij Deal-Cool had ik de bekende oordopjes met een b erop waar niet over gesproken mag worden besteld, die waren 6 werkdagen na bestelling binnen.

EDIT:
Maar diegene met dat mailtje van Deal-Cool hebben ook daadwerkelijk niks binnen gekregen, of wel?
pi_104106293
Ik weet niet wat dit topic met mij doet, maar ik let nu op dingen waar ik anders nooit op zou letten: Kijkshop en Mychamp hebben beide een rc elektrisch bestuurbare auto's voor ¤15.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:13:19 #66
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_104106581
Die truck uit de folder van de kijkshop? Zat ik ook naar te kijken :P Mijn eerst rc auto was zo'n monstertruck met 2 standen, met lage gearing kon je door het gras en zand, met de hoge had hij minder trekkracht.

Was wel een leuk ding :Y

Valt me trouwens op dat ze bij Kijkshop veel dingen hebben die gelijk zijn aan de Chinese webshops.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_104106796
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef RobertNL het volgende:
Waar had je deze vandaan? Zien er prima uit namelijk :-).
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:25:38 #68
39510 R2cksson
pi_104106972

Ik ben gewoon in het diepe gedoken en heb deze besteld. RobertNL ontzettend bedankt voor je bijstand! Ik zal wat foto's maken van het unboxen, misschien dat je daar iets aan hebt.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_104107115
http://lightake.com/detai(...)ssorted_Color_-22650

Voor liefhebbers een nog compactere eeuwige lucifer
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:40:53 #70
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104107378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:00 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Kreeg volgens mij 's morgens om 10u een mailtje van Deal-Cool en enkele uurtjes later een mailtje van Paypal dat er geld was teruggestort en er een nieuw betalingsverzoek binnen was. Heb toen direct het geld naar m'n bankrekening laten zetten en het betalingsverzoek van Deal-Cool geannuleerd. Geld staat ondertussen mooi op mijn bankrekening :W

Van Ever Buying had ik de CKDUN CK-700 (ofzoiets :9 ) besteld. Deze zijn volgens de tracking nog steeeeds niet onderweg :{
Bij Deal-Cool had ik de bekende oordopjes met een b erop waar niet over gesproken mag worden besteld, die waren 6 werkdagen na bestelling binnen.

EDIT:
Maar diegene met dat mailtje van Deal-Cool hebben ook daadwerkelijk niks binnen gekregen, of wel?
nee ik heb niks gekregen :( maarja ik heb nu die van ********** geannuleerd en mail deal-cool wel in de hoop dat ze m sturen voordat ik betaal :P
pi_104107386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Die truck Hummer uit de folder van de kijkshop? Zat ik ook naar te kijken :P Mijn eerst rc auto was zo'n monstertruck met 2 standen, met lage gearing kon je door het gras en zand, met de hoge had hij minder trekkracht.

Was wel een leuk ding :Y

Valt me trouwens op dat ze bij Kijkshop veel dingen hebben die gelijk zijn aan de Chinese webshops.
Hier ook veel rc auto's gehad; trucks, raceauto's nog heeele grote ( :o )waarvan ik nooit heb meegemaakt dat ie het deed :'(

En inderdaad, als je kijkshop (en soms die top 1 toys, intertoys of wat het ook maar is tegenwoordig), kom je veel zelfde dingen tegen (o.a. de tablets)

EDIT: oh ja, ik wil m'n 18650! :( Ik wil m'n buren irriteren 's nachts })
pi_104107502
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55

Kan ik spelen terwijl k aan t badderen ben. Maar denk eigenlijk zonde van me 10 euro
pi_104107677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Racer88 het volgende:
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55

[ afbeelding ]

Kan ik spelen terwijl k aan t badderen ben. Maar denk eigenlijk zonde van me 10 euro
pfff, amateur :{w Doe dan een écht slagschip of een houten boot.

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet wel leuk speelgoed voor tijdens het badderen die wel 10 euro waard zijn :9
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:54:58 #74
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_104107679
Ik weet wel leuk speelgoed voor tijdens het badderen die wel 10 euro waard zijn :9
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:18:01 #75
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_104110852
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb nadat ik douanebrief heb ingevuld en teruggestuurd?
wat is dit
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:17:23 #76
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104112233
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:18 schreef Dhaha het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb nadat ik douanebrief heb ingevuld en teruggestuurd?
Ongeveer een week ;)
Bij mij was het de laatste keer 8 dagen ;)
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:24:32 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104112400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben meer waard dan 10 euro maar bedankt voor het compliment :Y
pi_104113469
Buh bic valt me zwaar tegen.
Pakketjes slecht ingepakt, traag,...

Gisteren pakketje van priceAngels gehad dat 3dagen later bestelt was & 4dagen later verzonden.
Achja...
Bij priceangels zijn ze wel slim, een pakketje met een kabel & een sleutelmesjes, daar zetten ze in het groot fragile op _O- .
Gevolg, de brief was net iets minder geblutst als gewoonlijk _O_ .

Nu hopen dat de pakketjes van bic er snel zijn..(En, mss net iets beter ingepakt).
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:53:51 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104116926
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef jonasr het volgende:
Buh bic valt me zwaar tegen.
Pakketjes slecht ingepakt, traag,...

Gisteren pakketje van priceAngels gehad dat 3dagen later bestelt was & 4dagen later verzonden.
Achja...
Bij priceangels zijn ze wel slim, een pakketje met een kabel & een sleutelmesjes, daar zetten ze in het groot fragile op _O- .
Gevolg, de brief was net iets minder geblutst als gewoonlijk _O_ .

Nu hopen dat de pakketjes van bic er snel zijn..(En, mss net iets beter ingepakt).
Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staan ;) Verder heb ik nog maar 1 pakje van bic ontvangen dat slecht was ingepakt, de rest had allemaal een halve rol bubelplastic erom.

Weer twee binnen:

Inhoud witte pakketje van MCbub:
SPOILER
SKU: ES800M
SKU: ES900I

Zwarte pakketje van BIC:

SKU: Mini B3510

Reviews vanavond in het review topic (als de tijd het toelaat :D)
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:55:10 #80
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104116963
wanneer had je 't besteld dan wat je nu binnen hebt
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:57:46 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104117074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
wanneer had je 't besteld dan wat je nu binnen hebt
Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...
Bic: 25 oktober
MCbub: 29 oktober

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 08-11-2011 13:19:14 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:11:01 #82
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104117581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd rond 25 oktrober...
dan kan ik mijn pakketjes ook elk moment verwachten *O*
pi_104117728
Jeeh:
Heb net een airswimmer besteld: Nemo!!

Verder nieuw record, vrijdag iets besteld bij een chinese groothandel, vandaag al een postbezorger ^O^
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:28:31 #84
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_104118110
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef RanTheMan het volgende:
Jeeh:
Heb net een airswimmer besteld: Nemo!!
[ afbeelding ]

Verder nieuw record, vrijdag iets besteld bij een chinese groothandel, vandaag al een postbezorger ^O^
Heb je de schilderijen al hangen? Ik heb een weekje gemist hier.
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:31:31 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104118210
Shiz en Tokko we hebben een nieuwe winnaar in de tot $15 klasse :D

ES900I:
Even aan het testen hij pakt de bass tot 14 hz :D daarna stopt het. (De bass O+ )
Hoge tonen zitten ook wel goed zo te horen :)

zoals gezegd review volgt :D

[ Bericht 33% gewijzigd door RobertNL op 08-11-2011 13:46:59 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:51:20 #86
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104118816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef RobertNL het volgende:

ES900I:
Even aan het testen hij pakt de bass tot 14 hz :D daarna stopt het. (De bass O+ )

Heb ook een setje ES900I vanuit focalprice onderweg hiernaartoe.. ;)
Ben wel benieuwd,, helemaal invergelijking met B2's die ook echte bass beesten zijn.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:03:54 #87
39510 R2cksson
pi_104119233
Mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter.

[ Bericht 26% gewijzigd door R2cksson op 08-11-2011 14:07:33 (Blijkbaar zie ik sterretjes bij EB...) ]
pi_104119572
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.

EDIT
quote:
Het is een vaak gebruikt symbool, zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool () komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:34:09 #89
39510 R2cksson
pi_104120358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef DarkNoize het volgende:
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.

EDIT

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook een mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter... Als dat kruis nou de andere kant op draaide had ik het wel anders genoemd...
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:34:29 #90
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104120371
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).

Ik heb een berichtje gestuud naar Lighttake; reactie vette pech.

Iemand ervaring met soortgelijke gevallen?
Starbucks, waar blijf je
pi_104120544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Gisteren het pakketje van Lighttake.com gekregen. Envelop was open (en dus leeg).

en terecht toch? wat kan lightake eraan doen dat het pakket hier word geroofd ?

ik zal gewoon een klacht/melding in dienen bij POSTNL
pi_104120594
quote:

Wat had je besteld dan?
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:41:02 #93
39510 R2cksson
pi_104120627
quote:

Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.

Edit: En natuurlijk kun je je zorgen uiten bij de klantenservice van PostNL en daar ook een klacht indienen (absoluut doen, anders krijgen de verantwoordelijken toch niet op hun flikker). Daar is een 0900 nummer voor, maar ik bel altijd 058 2333333, de melding dat het nummer veranderd is, is er al zeker een jaar, dus niks van aantrekken.

Dus: 1. Bij Paypal je geld terugeisen via een geschil (en daarna een claim indienen, niet vergeten) en 2. Een klacht indienen bij PostNL op 058 2333333.

Volledig genoeg zo? Bedankt en tot ziens.

[ Bericht 12% gewijzigd door R2cksson op 08-11-2011 14:58:24 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:56:46 #94
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104121223
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Paypal heeft daar kopersbescherming voor. Gewoon melden als 'niet ontvangen'. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om hierover klachten in te dienen bij de vervoerder, niet die van jou.
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:58:50 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104121324
quote:

ES900I:

Hij staat online: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Be gentle het is men eerste audio review

Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 08-11-2011 15:15:38 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:06:10 #96
39510 R2cksson
pi_104121643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

In dat geval is een klacht indienen bij PostNL misschien een beetje onzinnig. Ik dacht dat het ging om een behoorlijk bedrag (ePad ofzoiets).

Zoiets had ik met smartcards van Ziggo trouwens, misschien iets in het sorteerproces van PostNL dat bij zulk spul de envelop sloopt? Of er zit daar iemand die meent dat er bankpassen in zitten?

[ Bericht 0% gewijzigd door R2cksson op 08-11-2011 15:28:49 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:22:41 #97
39510 R2cksson
pi_104122301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever

Tof! Netjes uitgewerkt ook.

Zitten er microfoontjes in die dingen? Dat is geinig... Zit er trouwens ook een microfoontje in die XKDUN's van 6 dollar?
pi_104122691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb wel eens gehoord dat op sommige plekken er beter niet breekbaar op kan staan ;) Verder heb ik nog maar 1 pakje van bic ontvangen dat slecht was ingepakt, de rest had allemaal een halve rol bubelplastic erom.

Weer twee binnen:
[ afbeelding ]
Inhoud witte pakketje van MCbub:[ afbeelding ]
SPOILER
SKU: ES800M
SKU: ES900I

Zwarte pakketje van BIC:
[ afbeelding ]
SKU: Mini B3510

Reviews vanavond in het review topic (als de tijd het toelaat :D)
Oei oei oei, test die awei's aub!! :D.
Ben ik zeer nieuwsgierig naar.

Naja, BIC pakje met screenprotectors was echt ondermaats, gewoon in enveloppe met aan de binnenkant bubbelwrap, en dan een doorschijnend zakje met die screenprotectors in.
Natuurlijk gebogen tot en met... Bij dealextreme zaten ze netjes 1 per 1 verpakt met karton en doekje erbij.
Moet nog eens klacht bij bic zenden, mss leren ze eruit. Niet dat ik percee men geld terug wil (was toch maar 1 dollar) maar heb wel 3 vd 5 kunnen wegpieren.
pi_104124846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Upcomming reviews:
ES800M AWEI
Bluetooth music reciever

Damn, toch de CK-700's te vlug besteld :{
Ik ben juist opzoek naar een bassmonster, en dit lijkt hem dus te zijn volgens jou :9~

En aangezien ik hier nu 'al' 2 (jaja, voor jullie is dat niks) oordopjes langs me heb liggen op het moment en die CK-700 (als het goed is) nog binnen komen...

*Bedenkt zich iets*
Ik ga even Ever Buying een mailtje sturen en vragen of ik de order nog kan annuleren omdat het nu al zo lang duurt. Dan koop ik die Awei's >:)
Ik kijk ook met veel smart uit naar de review van de ES800M's *)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:29:04 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104125114
quote:

ES900I:

Ja godver. :( Ik ben pas net wakker. :@ :P Als ik dat geweten had, was ik rond 9 uur al langs m'n postvakje gegaan! :D McBubs grijze, eh... weet ik het wat zijn er... tezamen met eBay's K10 en ES800M. :D Natuurlijk de mooiste de ES800M netjes in doos met alles erop! Die nu ff aan het uittesten qua range met verschillende nummers. 1e reactie: superkwaliteit! Goed gebouwd. :Y Toffe tasje erbij. :Y En erg aantrekkelijke bas, maar zonder het vermoffelen van de details, waar de CK-700 moeite had, die valt haast in het niet hierbij, dit is echt weer een goede allrounder. Andere twee moet ik nog ff testen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')