SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Lapohunten hoeft niet hoor. Topic komt vanzelf wel vol.
En een linkje naar het nieuwe topic hoeft ook niet meer. Sinds een tijdje zit er een pijltje naast de topictitel (zowel boven als onderin). Dan kom je in het vorige topic, of volgende topic.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Dat is service van Tokko, zo doen wij dat in deze topicquote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
En een linkje naar het nieuwe topic hoeft ook niet meer. Sinds een tijdje zit er een pijltje naast de topictitel (zowel boven als onderin). Dan kom je in het vorige topic, of volgende topic.![]()
![]()
Mag hij best doen hoor, maar het is redelijk nutteloos.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is service van Tokko, zo doen wij dat in deze topicOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Niet als hij de OP bijhoudt en hierdoor de kans krijgt om die aan te passenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag hij best doen hoor, maar het is redelijk nutteloos.
Verder vind ik het hunten wel meevallen. Als hij nou de laatste 5 posts in het topic maakte, maar dit valt reuze mee.![]()
mmm en toch weer iets besteld bij Koopinmunten... een afstandssensor voor Arduino. Ergens anders stukken duurder (:Starbucks, waar blijf je![]()
Linkjes, anders is het een nutteloze postquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
mmm en toch weer iets besteld bij Koopinmunten... een afstandssensor voor Arduino. Ergens anders stukken duurder (:![]()
truequote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Linkjes, anders is het een nutteloze post
$4,51Starbucks, waar blijf je![]()
Truequote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet als hij de OP bijhoudt en hierdoor de kans krijgt om die aan te passen
Verder vind ik het hunten wel meevallen. Als hij nou de laatste 5 posts in het topic maakte, maar dit valt reuze mee.Maar Skippy_Bal wou de OP ook bijwerken, maar we doen dit nu samen via de Wiki
Of hij kan de volgende Lapo hebben
dus komt goed...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
True. Ik merk alleen dat zodra jij het doet dat je vaak wel even kijkt of de Wiki bijgewerkt is, de rest doet dit niet. Bovendien vind ik het geen probleem eigenlijk (en ja het is wel coolquote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
TrueMaar Skippy_Bal wou de OP ook bijwerken, maar we doen dit nu samen via de Wiki
Of hij kan de volgende Lapo hebben
dus komt goed...
om een topic te openen)
![]()
Wat is er dan allemaal aan de hand met de op? Die is toch goed?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die wordt vaak bijgewerkt/is op dit moment under (re)construction als ik me niet vergisquote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er dan allemaal aan de hand met de op? Die is toch goed?![]()
![]()
ik zoek zoiets als dit
maar dan met n MoBo connector.
Ik heb al dit en dit gevonden maar da's én lelijk én past niet.
is deze shop bekend? http://www.eforchina.com/(...)ard-Reader---HUB.htm
Je kan daar kiezen om met euro te betalen![]()
is dat handig of gewoon Dollar kiezen en door PP laten omrekenen?| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Paar plaatjes in OP (spoilers) werken neitquote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Die wordt vaak bijgewerkt/is op dit moment under (re)construction als ik me niet vergisskippy heeft het opgemerkt en ik zal het morgen even bijwerken
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://www.ebay.nl/itm/3-(...)875d0a#ht_4945wt_907quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef marcel-o het volgende:
ik zoek zoiets als dit
is dat handig of gewoon Dollar kiezen en door PP laten omrekenen?
Zoiets dus?Moet ik daar nog wat mee doen of had je FTP toegang?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Paar plaatjes in OP (spoilers) werken neitskippy heeft het opgemerkt en ik zal het morgen even bijwerken
![]()
stel je niet zo aan niemand heeft er last van. niet lullig bedoeld hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
En een linkje naar het nieuwe topic hoeft ook niet meer. Sinds een tijdje zit er een pijltje naast de topictitel (zowel boven als onderin). Dan kom je in het vorige topic, of volgende topic.BAM dit is 3KB![]()
Ik krijg er klachten over. Maargoed, het is nu allemaal weer goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Loll het volgende:
[..]
stel je niet zo aan niemand heeft er last van. niet lullig bedoeld hoor.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is die EforChina shop wel te vertrouwen?
ik ken m helemaal niet![]()
of kan ik er van uit gaan dat als er met PayPal betaald wordt, het wel goed zit?| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
http://www.buyincoins.com(...)er-product-6968.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dit is alleen een foto, geen link
Bijna goed
[...]jaja, en azo...![]()
Heb de Kanen KM-780 besteld:
http://ever buying.com/product23992.html
(op ooitkopen is hij trouwens 3 dollar goedkoper dan op Focalprice)
-weg-
Nepproducten... Mag niet....
[ Bericht 28% gewijzigd door kanovinnie op 03-11-2011 11:06:32 ]Wat een kuttopic :')![]()
Kun je die headset aansluiten op ps3?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb de Kanen KM-780 besteld:
[ afbeelding ]
http://ever buying.com/product23992.html
(op ooitkopen is hij trouwens 3 dollar goedkoper dan op Focalprice)
[ Bericht 25% gewijzigd door kanovinnie op 03-11-2011 11:06:45 ]![]()
Doe ik een keer zaken met een Nederlander op eBay, krijg ik gezeur.
Horloge besteld, komt aan met het bandje half los, het gaatje is niet goed gemaakt, waardoor de pin niet blijft zitten.
"Hallo,
Ik heb het horloge goed gecheckt en het is in goede orde verstuurd.
Tijdens vervoer kan het misschien losgeschoten zijn, het is dan ook makkelijk weer
te verhelpen, als je een beetje handig bent dan kun je het zelf doen of anders even naar
de juwelier, dat is voor de juwelier even bijgaan"
Zucht.![]()
Dat is wat ik daarmee zeg, ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer een vraag stel, maar met alles ¤30, wilt dit dan zeggen dat oortjes van bv. 100euro, ¤30+shipping kosten?
Dan bestel ik ze onmiddellijk. Ging ze als cadeau voor men eigen kopen voor Nieuwjaar normaal haha.
[..]
Don't take my word for it, leg 'em in je mandje, vul als details 'blablabla' in, couponcode erbij en zie zelf.Had ze gezien...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, snel voordat ze op zijn, 3 soorten![]()
[ afbeelding ]
http://clicktobuy.nl/michael-jackson-inear-oordopjes
Goedemorgen Sherlock, waar was je het topic voor deze?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tjado het volgende:
Zat naar die Xears te kijken met die couponcode, maar valt er hier nog iemand iets op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bureaucratie wil nog wel eens bitchen, omdat het een bureaucratie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Racer88 het volgende:
Ben ik tot 17.00 thuis ga ik een uurtje trainen, kom ik terug, briefje in de bus
Ik kan m morgen ophalen na 13.00 uur.
Wie weet hoe nauwkeurig deze tijd is? Ik kan op zijn laatst morgen rond 12en er zijn. Dus ligt het er over het algemeen eerder, of juist later?
Want ja, we willen het natuurlijk wel zo snel mogelijk in onze handen hebbe he :p
Plus gelijk re-orderen als het goede spullen zijn
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Overal waar je met euro kan betalen gewoon doen. Meestal hebben de sites gunstigere koers omdat paypal paar cent eronder zitquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef marcel-o het volgende:
ik zoek zoiets als dit
is dat handig of gewoon Dollar kiezen en door PP laten omrekenen?Echt he, ik bestel ook niks meer in nederland (Behalve winkels dan). Als ik iets via een prive aanbieder koop haal ik het op want je wordt er echt niet goed van af en toe. Dan zijn chinezen nog veel beter in de omgang dan onze landgenotenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Doe ik een keer zaken met een Nederlander op eBay, krijg ik gezeur.
Horloge besteld, komt aan met het bandje half los, het gaatje is niet goed gemaakt, waardoor de pin niet blijft zitten.
"Hallo,
Ik heb het horloge goed gecheckt en het is in goede orde verstuurd.
Tijdens vervoer kan het misschien losgeschoten zijn, het is dan ook makkelijk weer
te verhelpen, als je een beetje handig bent dan kun je het zelf doen of anders even naar
de juwelier, dat is voor de juwelier even bijgaan"
Zucht.Nou hoop niet dat het zo gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bureaucratie wil nog wel eens bitchen, omdat het een bureaucratie is.heb dat wel eens met een nieuw rijbewijs gehad. Hij lag er al, maar omdat het officieel zoveel dagen duurde mocht ie niet mee.
Mooi dat ik hem mee heb genomenIk zal vast wel op youtube ergens staan dat iemand me stiekem heeft gefilmd terwijl ik daar los stond te gaan
![]()
![]()
Ik heb hem nu zelf al gemaakt, maar de gaatjes waren gewoon echt te klein.
Ik gaf eerst een Chinees de schuld, want bij hem had ik namelijk dezelfde gekocht.
Krijg ik terug:
"hi friend ,thank you so much for your message ,are you sure
you got them ,pleas emeail me ,if it mine ,i must reposne ,but
i really can't believe you have got them ,becuase it need 25 buiness
can arrive ,when we shipped out ,thanks !! hear from you soon !"
Dus ik maar snel terug gestuurd: I'm sorry friend, I made a mistake, I'm sorry. I hope you are not angry my friend.
[ Bericht 70% gewijzigd door Goddelijker op 02-11-2011 22:53:15 ]![]()
Meeste sites juist niet, die rekenen zelf nog een grotere marge dan Paypal.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Overal waar je met euro kan betalen gewoon doen. Meestal hebben de sites gunstigere koers omdat paypal paar cent eronder zit![]()
Eauw, was bij suntek goedkoper uit, en bij nog een site (weet niet meer welke zo snel). Dus had het maar over 1 kam geschoren allemaal. My mistakequote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Meeste sites juist niet, die rekenen zelf nog een grotere marge dan Paypal.![]()
Kan iemand mij vertellen welke taobao agent nu het goedkoopste is in verzending van producten en wie in het algemeen t goedkoopste is? (is dat gullei, mistertao, choobuy, zarmark, tiffany)
Ik ga producten kopen van +- 150 yuan per stuk (2 per pakketje) dus 300 a 400 yuan in een bestelling (gewicht ongeveer 300 tot 400 gram per pakket), bij wie ben ik dan het voordeligste uit?![]()
Heeft hier iemand ervaring met de PS3 controllers uit China?
Om en nabij de 10 euro voor een dualshock kan toch gewoon niet veel soeps zijn?![]()
voor beide bovenstaande post.
Zoekoptie.....?Ze hanteren 1,20quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn Xbox360-ding doet het prima, ook de trilfunctie
[..]
Priceangels bv is een stuk duurder, scheelt zo 15-20%I get your point
![]()
Mijn Xbox360-ding doet het prima, ook de trilfunctiePriceangels bv is een stuk duurder, scheelt zo 15-20%quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Eauw, was bij suntek goedkoper uit, en bij nog een site (weet niet meer welke zo snel). Dus had het maar over 1 kam geschoren allemaal. My mistake![]()
Heeft iemand een linkje naar deze? Kan hem op mcbub niet zo snel vinden... Vind ze er wel uit zien als "de moeite waard om eens te testen"quote:![]()
![]()
hey 08quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn Xbox360-ding doet het prima, ook de trilfunctie
Speel je er vaak op/heb je m al lang?
Sja voor een tientje kan ik de gok hendig wagen![]()
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/quote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Raznov het volgende:
[..]
Heeft iemand een linkje naar deze? Kan hem op mcbub niet zo snel vinden... Vind ze er wel uit zien als "de moeite waard om eens te testen"![]()
Heb hem eind augustus van ebay gekocht en pas een paar keer op gespeeld, heb hem er als tweede controller bij dus ik gebruik hem alleen bij split-screen en dat is niet zo vaak. Had hem eigenlijk genomen om ook op de PC te kunnen gamen (het is met een USB-aansluiting) maar daar ben ik ook nog niet echt aan toegekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
hey 08
Speel je er vaak op/heb je m al lang?
Sja voor een tientje kan ik de gok hendig wagen
Hij voelt wel degelijk aan en zo en reageert strak, minstens zo goed als de originele. Maar die is ook al een paar jaar.
Gewoon proberen en anders kun je hem altijd nog op marktplaats zetten![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb hem eind augustus van ebay gekocht en pas een paar keer op gespeeld, heb hem er als tweede controller bij dus ik gebruik hem alleen bij split-screen en dat is niet zo vaak. Had hem eigenlijk genomen om ook op de PC te kunnen gamen (het is met een USB-aansluiting) maar daar ben ik ook nog niet echt aan toegekomen.
Hij voelt wel degelijk aan en zo en reageert strak, minstens zo goed als de originele. Maar die is ook al een paar jaar.
Gewoon proberen en anders kun je hem altijd nog op marktplaats zetten![]()
Dankje, eens bestellen en kijken hoe deze zich gaat houden tegenover mijn kanen, brainwavz, soundmagic en sennheisersquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef i124Q het volgende:
[..]
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/![]()
![]()
Ooooh dat wil ik ook graag weten!! Super voor de wintersport dit jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef nhero het volgende:
Mooie TT!
[ afbeelding ]
Ik zoek iets zoals de Xtreme Impact HD 720p Crossbril Camera, maar dan goedkoper..![]()
so! Erg lang niet meer gekeken op fok en nooit meer ergens op gereageerd maar jullie hebben een wereld voor me geopend! Die chinese webshops zijn erg verslavend haha! enige waar ik nu mee zit is ik heb een HONG KONG trace nummer maar als ik dat op de hong kong site invul staat er OTHERS, wat betekent dat?
en als je nog leuke nutteloze dingetjes hebt (heb bijvoorbeeld zo'n usb aquarium gekocht) stuur ze door!
P.s. BIC heeft er 3 uur over gedaan om mijn bestelling te verzendenis dat een record?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
www.packagetrackr.comquote:Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Smack-a-jack het volgende:
so! Erg lang niet meer gekeken op fok en nooit meer ergens op gereageerd maar jullie hebben een wereld voor me geopend! Die chinese webshops zijn erg verslavend haha! enige waar ik nu mee zit is ik heb een HONG KONG trace nummer maar als ik dat op de hong kong site invul staat er OTHERS, wat betekent dat?
en als je nog leuke nutteloze dingetjes hebt (heb bijvoorbeeld zo'n usb aquarium gekocht) stuur ze door!
P.s. BIC heeft er 3 uur over gedaan om mijn bestelling te verzendenis dat een record?
![]()
![]()
Ik heb even voor je gekeken, volgens mijn berekeningen is het nog op tijd. Daarbij heb ik naar de voorraad gekeken van alle shops, eventuele levertijden van leveranciers en de diverse pakketdiensten en vluchtschema's van de vliegtuigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:59 schreef Michael-H het volgende:
Als ik nu wat sintkado's ga bestellen, zouden ze dan nog op tijd aankomen
Ook heb ik hierin meegenomen wat de weersverwachtingen zijn.![]()
Ok, bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken, volgens mijn berekeningen is het nog op tijd. Daarbij heb ik naar de voorraad gekeken van alle shops, eventuele levertijden van leveranciers en de diverse pakketdiensten en vluchtschema's van de vliegtuigen.
Ook heb ik hierin meegenomen wat de weersverwachtingen zijn.![]()
Ook gekeken naar een kans op een eventuele financiële meltdown door de Euro, waardoor spontaan de derde wereldoorlog uitbreekt? Dat zou mijn bestelling ook kunnen vertragen![]()
![]()
Danke!, hij vind 'm niet trouwens betkent dat datie al in NL is?quote:
nevermind, was eventjes vergeten dat ik de verkeerde verzendopties had aangeklikt -.-' standaard is niet te tracken..
[ Bericht 14% gewijzigd door Smack-a-jack op 03-11-2011 12:28:15 ]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
China-Rusland tegen het westen. Dan versturen ze bommen vermomd als gele enveloppenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Ook gekeken naar een kans op een eventuele financiële meltdown door de Euro, waardoor spontaan de derde wereldoorlog uitbreekt? Dat zou mijn bestelling ook kunnen vertragen![]()
![]()
Zojuist de muts binnengekregen die 'n paar topics terug voorbij kwam via Ebay en waar je verschillende kleuren kon kiezen.
7 dgn vanaf de aankoop, netjes dus! En prima kwaliteitje hoor, zit lekker
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
'Huh, ik had toch niets best...' BOEM!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
China-Rusland tegen het westen. Dan versturen ze bommen vermomd als gele enveloppen![]()
BTW, m'n Wifi-Repeater van BiC is verzondenze hadden 'm eerst niet op voorraad, was een new arrival.
![]()
Toevallig die ik toen linktte: http://www.ebay.com/itm/H(...)hash=item7dbd481b40? Welke kleur?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist de muts binnengekregen die 'n paar topics terug voorbij kwam via Ebay en waar je verschillende kleuren kon kiezen.
7 dgn vanaf de aankoop, netjes dus! En prima kwaliteitje hoor, zit lekker
Oh, en ik wil m'n 18650Wil review maken/uitproberen.
![]()
![]()
Yup!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Toevallig die ik toen linktte: http://www.ebay.com/itm/H(...)hash=item7dbd481b40? Welke kleur?
![]()
De zwarte
Wat ik me nu toch weer heb besteld![]()
7 Color LED Remote Control Shower Head Lights Bath
Mét afstandsbediening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt het licht ook instellen met de afstandsbediening, de bedoeling is om die LED's dan op wit te zetten, want er is nogal weinig licht bij mijn douche.quote:![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:
Mét afstandsbediening
dat gaat het dus echt niet langer dan een maand uithouden.. Heb ooit zo'n ding gehad weetniet of het aan de waterhardheid in nl ligt mr hij was binne 2 weken kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle rechten voorbehouden.
Las wel dat kalk hem luider maakt, maar weet niet of hij daardoor kapot gaat. Gelukkig hebben wij hier zacht water, nog nooit last gehad van kalkquote:Op donderdag 3 november 2011 15:13 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat gaat het dus echt niet langer dan een maand uithouden.. Heb ooit zo'n ding gehad weetniet of het aan de waterhardheid in nl ligt mr hij was binne 2 weken kapot![]()
![]()
Net 2 pakjes gehad, toch eerste teleurstellingen te verwerken gekregen.
Pakje van BIC viel me vooral erg tegen, screen protector voor BB maar helemaal niet beschermt, dus gevolg helemaal gebogen en dus nutteloos.
Valt toch tegen, laatste screenprotectors van dealextreme waren netjes ingepakt 1 per 1.
Toch effe mailtje naar BIC sturen.
Andere gaat over de CK-W1000's, bij ooitkopen gekocht. Snel (magisch) maar bepaalde dingen aan oortjes vallen tegen, straks maak ik wel effe review! (Als ik de tijd vind)
![]()
Dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Laat ff zien als je gemonteerd hebt.
Ligt een beetje aan het weer + vrije tijd.
Ik wil ook wel paar foto's van het setje nemen?![]()
18650 batterijen van DX? Die heb ik ook nog onderweg.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Toevallig die ik toen linktte: http://www.ebay.com/itm/H(...)hash=item7dbd481b40? Welke kleur?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ook goedquote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even denk ik.
Ligt een beetje aan het weer + vrije tijd.
Ik wil ook wel paar foto's van het setje nemen?
Maar ook benieuwd naar het resultaat![]()
![]()
H7 4300K is het.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook goed
Maar ook benieuwd naar het resultaat
Ballasten zijn 7,3cm x 6,2cm x 1,9cm.![]()
![]()
Vanmiddag dit mogen ontvangen:
http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=217152
Vorige week donderdag besteld. Kwaliteit lijkt goed. Enige minpuntje is dat er geen gaatje is gemaakt om de telefoon op te kunnen laden. Daardoor moet je het hoesje helemaal open laten liggen. Maar voor die 3 euro![]()
Heb tot nu toe alles wat ik binnen heb vanuit China binnen 9 dagen in huis...
Alleen wacht ik nog steeds op de CK-700 CKDUN oordopjes die ik op 19 oktober heb besteld.
De status op Ever Buying is op 21 oktober naar 'Shipped out' gegaan.
Maar als ik hem track op http://www.packagetrackr.com/ staat er:
''Information Received
The shipment information has been received by China Air Post.''
Met een kaartje erbij waar te zien is dat het pakketje nog steeds in China is.
Heb dit van de week ook al hier aangekaart. Maar omdat mijn bestelling van een week geleden al wel weer binnen is begin ik me nu toch 'zorgen' te maken.
Ever Buying even een mailtje sturen? Of nog een weekje wachten?
Heb hem nu ruim 3 weken geleden besteld![]()
![]()
Wat stinkt dat hoesje he?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:14 schreef DarkNoize het volgende:
Vorige week donderdag besteld. Kwaliteit lijkt goed. Enige minpuntje is dat er geen gaatje is gemaakt om de telefoon op te kunnen laden. Daardoor moet je het hoesje helemaal open laten liggen. Maar voor die 3 euro![]()
Alleen wacht ik nog steeds op de CK-700 CKDUN oordopjes die ik op 19 oktober heb besteld.
''Information Received
Heb dit van de week ook al hier aangekaart. Maar omdat mijn bestelling van een week geleden al wel weer binnen is begin ik me nu toch 'zorgen' te maken.
Heb hem nu ruim 3 weken geleden besteld
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zit wel een aardig geurtje aan ja![]()
Verder niet echt last van en die geur zal zo ook wel weer weg zijn![]()
![]()
Wacht nog maar een week of 2quote:Op donderdag 3 november 2011 18:14 schreef DarkNoize het volgende:
''Information Received
Heb hem nu ruim 3 weken geleden besteld(leuk he ChinaShopping). Tracking werkt meestal pas naar 6 tot 9 dagen.
Zorgen maken begin ik pas te doen op dag 37/38, maar meestal is het toch nog optijd binnen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ok, al even naar mijn Ck-W1000 van XKDUN geluisterd ! (foto's in spoiler tags)
@ Great imagebay lijkt ook niet te werken?
Even beginnen van bij het begin, bij het uitpakken(de beroemde verfrommelde doos openen) was ik eerder teleurgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de Ck-700 een rechte eindplug heeft, heeft deze weer een gebogen die ook een stuk minder fraai/stevig oogt dan deze van de ck-700SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.één oortje hing ook los uit zijn behuizing na 1x indoen, typisch probleem dat zal voorkomen bij zo oortjes denk ik, beetje lijm erop en dus niet echt een groot probleem.
Maar de ck-w1000's zien er ook gewoon stukken meer fragiel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me vooral stoort is de korte snoer, je hebt 1 langer & 1 korter (zoals bv. bij verschillende sennheiser modellen). Alleen is het oortje met korte snoer zo irritant kort dat de draad gewoon tegen je nek hangt te bengelen (irritant) & dat de splitsing tussen de 2 oortjes zo goed als aan je nek hangt (geen zicht). De ck-700's had een even grote snoer tussen beide oortjes en ook lang, ck-700 ook hier dus ruim de betere.
Effe mijn meetlat erbij gehaald, de ene snoer meet maar 12/13cm tov meer dan 30cm bij het andere oortje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, niet al is slecht, toen ik er muziek doorjaagde was ik eigenlijk aangenaam verrast en dat zonder inspelen, de bas is veel warmer aanwezig dan bij de ck-700's. Niet voor iedereen denk ik, maar ik hou wel van een warme bas, die goed aanwezig is maar ook niet de bovenhand neemt.
De oortjes geven over het algemeen een 'warmer' geluid dan de ck-700's.
Zeker met meer rustige muziek zijn ze stuk aangenamer van geluid. Dat had ik persoonlijk wel verwacht (hout staat dikwijls voor 'warmer' geluid). Maar dat ze het zelfs zo goed doen bij drum & bas bv ? Prima meevaller voor die prijs.
Maar, de korte snoer blijft me een doorn in het oog. Ik vrees dat ik deze oortjes enkel thuis zal gebruiken en ze niet zal meezeulen op de trein, daar gaat de snoer gewoon te kort voor zijn als men gsm in men zakken zit...
Al bij al een gematigd gevoel bij deze oortjes.
Persoonlijk zet ik ze qua geluid een stukje hoger dan de 700's, het geluid is voormij meer gebalanceerd en warmer. Maar qua gebruiksgemak en stevigheid doen ze het een hele boel minder goed dan de ck-700's.
Al bij al zijn ze de +-$6 dollar (ooitkopen met coupon) meer dan waard als je het mij vraagt.
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 03-11-2011 20:32:37 ]![]()
Overigens, Monkey en 08gnoT., nog bedankt voor de tips over de RC cars, ga es kijken wat ik er mee kan.
Nu nog ergens Lemax huisjes scoren uit China, Christmas is right around the corner yo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:
Mét afstandsbediening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:13 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat gaat het dus echt niet langer dan een maand uithouden.. Heb ooit zo'n ding gehad weetniet of het aan de waterhardheid in nl ligt mr hij was binne 2 weken kapotquote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Las wel dat kalk hem luider maakt, maar weet niet of hij daardoor kapot gaat. Gelukkig hebben wij hier zacht water, nog nooit last gehad van kalkDie heb ik dus ook al meer dan een maand erop zitten, en werkt perfect hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:52 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Je kunt het licht ook instellen met de afstandsbediening, de bedoeling is om die LED's dan op wit te zetten, want er is nogal weinig licht bij mijn douche.
Echter ziet het er op foto's wat mooier uit dan dat het in werkelijkheid is..
Tevens kan je de kleur NIET op wit zetten.. die kleur is er namelijk niet!
Kleuren kun je laten in en oud faden ( waarbij je zelf kan bepalen hoe langzaam of hoe snel hij in en oud fade. Of je kan de kleuren laten verspringen..
of je stelt 1 vaste kleur in.
Kleuren die je hebt zijn ; ROOD - BLAUW - GROEN en vervolgens deze kleuren samen vormen PAARS , GEEL ( althans moet geel zijn maar is meer oranje groen achtig ) en je krijgt nog een combi van lichtblauw en groen geen idee welke kleur dat oorspronkelijk moet zijn..
Gelukkig maakt hij helemaal geen geluid zoals vele andere wel doen!!!![]()
Cyan = blauw + groen. Alle kleuren zou wit moeten zijn, maar daarvoor zijn a) de golflengtes niet in de juiste verhouding afgestemd en b) schijnen ze niet netjes in 1 bundel.![]()
Voor de zaklamp-fans;
Bij Dinodirect nu aanbieding:
http://www.dinodirect.com(...)html?AdAnalytics=201|0|9977|2|0![]()
![]()
Is dat echt een heftige dat mensen denken WTF is dat voor zaklamp? Wil eigenlijk wel echt een hele felle über zaklamp voor niet teveel geldquote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef thethoryd het volgende:
Voor de zaklamp-fans;
Bij Dinodirect nu aanbieding:
http://www.dinodirect.com(...)html?AdAnalytics=201|0|9977|2|0
[ afbeelding ]
Is dit niet precies dezelfde of mis ik iets?
http://www.dealextreme.co(...)lack-1-x-18650-92052
[ Bericht 13% gewijzigd door Skiet op 03-11-2011 20:39:58 ]![]()
Wat moet dat kosten dan? Meer dan $35 vind ik niet nodig.. red je zeker niet he?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef monkeybrain het volgende:
Q5 is niets, je moet minstens xml T6 hebben
http://flashlight-wiki.com/Cree![]()
Mooie reviewquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef jonasr het volgende:
Ok, al even naar mijn Ck-W1000 van XKDUN geluisterd ! (foto's in spoiler tags)
@ Great imagebay lijkt ook niet te werken?
Even beginnen van bij het begin, bij het uitpakken(de beroemde verfrommelde doos openen) was ik eerder teleurgesteld...
[....lap tekst...]
...d een stukje hoger dan de 700's, het geluid is voormij meer gebalanceerd en warmer. Maar qua gebruiksgemak en stevigheid doen ze het een hele boel minder goed dan de ck-700's.
Al bij al zijn ze de +-$6 dollar (ooitkopen met coupon) meer dan waard als je het mij vraagt.
C800 nu voor $3.59 bij Focalprice
http://www.focalprice.com(...)_35mm_Jack_Blue.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Haal je makkelijk maar een paar dingetjes. Zo'n led kan feller branden met 4.2V accu zoals de 18650. Niet elke regulator jaagt de led voluit i.v.m. warmte. Hoe groter de reflector/lamp hoe indrukwekkender het gaat worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten dan? Meer dan $35 vind ik niet nodig.. red je zeker niet he?
Kijk bijv. deze met 20% THANKSGIVING code.
http://www.dinodirect.com(...)600lumen-xm-lt6.html
http://www.dinodirect.com(...)ltrafire-wf502b.html
Deze gaan natuurlijk niet zo hard als grotere versies maar is wel goedkoop en draagbaar. Zo'n klein ding kan ook een WOW effect gevenDan moet je nog accu's en oplader hebben.
Grotere heb je ook voor $20.![]()
Hoe zit het met de snoer van c800? Zelfde als die ck700's of weer zo korte?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooie review
C800 nu voor $3.59 bij Focalprice
http://www.focalprice.com(...)_35mm_Jack_Blue.html
Iemand die het weet?.
![]()
Tof, die tweede ga ik ff bestellen. Heb je ook nog een grotere, nog sterkere. En kan je me ook goede 18650+ betrouwbare charger aanraden? Had er wel 1 van DX maar die is kwijt :squote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haal je makkelijk maar een paar dingetjes. Zo'n led kan feller branden met 4.2V accu zoals de 18650. Niet elke regulator jaagt de led voluit i.v.m. warmte. Hoe groter de reflector/lamp hoe indrukwekkender het gaat worden.
Kijk bijv. deze met 20% THANKSGIVING code.
http://www.dinodirect.com(...)600lumen-xm-lt6.html
http://www.dinodirect.com(...)ltrafire-wf502b.html
Deze gaan natuurlijk niet zo hard als grotere versies maar is wel goedkoop en draagbaar. Zo'n klein ding kan ook een WOW effect gevenDan moet je nog accu's en oplader hebben.
Grotere heb je ook voor $20.![]()
Een rits sterkere lampen geven is teveel werkquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
Tof, die tweede ga ik ff bestellen. Heb je ook nog een grotere, nog sterkere. En kan je me ook goede 18650+ betrouwbare charger aanraden? Had er wel 1 van DX maar die is kwijt :sdan moet je even op xm-l T6 zoeken of op dit forum neuzen. Maar echte sterke hebben 2 accu's en beginnen allemaal rond de $45/50
http://budgetlightforum.com/forum/flashlights/18650
Betrouwbare laders bestaan niet ghehe. Deze is goedkoop en werkt bij mij goed.
http://www.buyincoins.com(...)lug-product-220.html![]()
Zijn er uberhaupt (nog?) DX coupons met korting, die werken? Heb al op de bekende coupon sites gekeken maar niet echt iets van 5-7-10% korting. Iemand die er 1 weet?![]()
Hoe zit het met jullie?
Ik ga uiterlijk volgende week mijn laatste bestellingen van t jaar plaatsen.
In december wordt het toch helemaal kut? Kan me een post herinneren over dat er vanalles zou sluiten e.d. namelijk![]()
Ik let er niet zo op. Ik ben wel eerder geneigd om te wachten, maar als ik iets tofs tegenkom bestel ik het ook gewoon in december. Dan maar na kerst ontvangen.
Aan kerst doen mijn familie en vrienden toch niet.![]()
![]()
Ik geloof niet dat DX überhaupt aan coupons/codes doet. Dus die vind je dan ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef igi0n het volgende:
Zijn er uberhaupt (nog?) DX coupons met korting, die werken? Heb al op de bekende coupon sites gekeken maar niet echt iets van 5-7-10% korting. Iemand die er 1 weet?Precies, gewoon bestellen. Dat het lang(er) duurt is bekend en so be it.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik let er niet zo op. Ik ben wel eerder geneigd om te wachten, maar als ik iets tofs tegenkom bestel ik het ook gewoon in december. Dan maar na kerst ontvangen.
Aan kerst doen mijn familie en vrienden toch niet.
Oh ja, ik kom weer even terug op de helikopter-camera-combinatie. Via via kwam ik bij deze filmpjes uit:
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Die laatsteGaat tot 150m hoog, camera is op afstand te bedienen/bekijken.
![]()
Je moet wel ballen hebben om dat te doen, $58.000! voor de RED camera
China moet eens de elektronische parts van een helicopter goedkoop gaan produceren/verkopen. Dat je dan zelf je helicopter kan configureren. Dat moet wel haalbaar zijn. Lijkt me eeeerug tof
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 04-11-2011 01:03:04 ]![]()
Hmm, er moeten toch wel draadloze beveiligingscamera's met afstandsbediening te koop zijn voor een paar tientjes?
Of zo'n ding maken aan een op afstand bestuurbare haak http://www.ebay.com/itm/W(...)6fd08#ht_3799wt_1344![]()
GRATIS Mini Pig 2 LEDs Flashlight with Lightake Logo onder de 60 dollar
Bij Lighttake....
Voeg iets toe aan je Winkelwagen wat duurder is dan 60 dollar, dan kan je een cadeautje kiezen. Daarna verwijder je het dure product, maar het varkentje blijft staan, je moet wel iets anders weer toevoegen aan je winkelwagentje, maar dat mag ook iets van 1 dollar zijn.
Zullen ze erin trappen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Laat ff zien als je gemonteerd hebt.Cool heb ik een filmpje bij.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
H7 4300K is het.
Ballasten zijn 7,3cm x 6,2cm x 1,9cm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gekocht: http://www.dealextreme.co(...)000k-4021?r=50898530
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2011 02:46:48 ]![]()
Ik heb alleen 4300K.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Cool heb ik een filmpje bij.
Hier gekocht: http://www.dealextreme.co(...)000k-4021?r=50898530![]()
![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)limited-offer-111111
* Pre-order and limited offer, Starting to ship out the calendar from 18, November, 2011 *
- Made by quality paper
- 12-Month 2012 desktop table calendar
- All the models on the calendar are DX staff
- Every month page printed with a different DX beauty plus a $5 (USD) coupon code ($5 off
$30 purchase or more, use details please refer to the calendar)![]()
Staan 2 tot misschien 4 leuke dames op, de rest komt uit een nachtmerrie
Ik vraag me sowieso af waarom Chinese shops geen porno verkopen, dat ben ik nog niet tegengekomen. In de rest van de wereld is dat seller #1.
Lijkt me wel grappig Chinese porno, nog nooit gezien.
[ Bericht 19% gewijzigd door monkeybrain op 04-11-2011 08:36:45 ]![]()
Verboden in China?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:31 schreef monkeybrain het volgende:
Staan 2 tot misschien 4 leuke dames op, de rest komt uit een nachtmerrie
Ik vraag me sowieso af waarom Chinese shops geen porno verkopen, dat ben ik nog niet tegengekomen. In de rest van de wereld is dat seller #1.
Lijkt me wel grappig Chinese porno, nog nooit gezien.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zelfs pinkcoon die sensureert de Fleshlightsquote:
Als ik die lelijke Chinese vrouwen zie dan kan dit weleens kloppen. Je wilt zoiets niet op beeld zetten of de mannelijke bevolking rukt zich alleen maar af op westerse porno met wel lekkere vrouwenquote:![]()
![]()
HD Media player voor 29,95 dollar.
Ziet er grappig uit:
http://www.dhgate.com/ful(...)ml#xmas110919-pro-38
Volgens mij nog aardig dingetje als ik youtube mag geloven![]()
Bedankt voor de info! Zo lang het mogelijk is om één kleur te selecteren vind ik het al lang goedquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die heb ik dus ook al meer dan een maand erop zitten, en werkt perfect hoor!
Echter ziet het er op foto's wat mooier uit dan dat het in werkelijkheid is..
Tevens kan je de kleur NIET op wit zetten.. die kleur is er namelijk niet!
Kleuren kun je laten in en oud faden ( waarbij je zelf kan bepalen hoe langzaam of hoe snel hij in en oud fade. Of je kan de kleuren laten verspringen..
of je stelt 1 vaste kleur in.
Kleuren die je hebt zijn ; ROOD - BLAUW - GROEN en vervolgens deze kleuren samen vormen PAARS , GEEL ( althans moet geel zijn maar is meer oranje groen achtig ) en je krijgt nog een combi van lichtblauw en groen geen idee welke kleur dat oorspronkelijk moet zijn..
Gelukkig maakt hij helemaal geen geluid zoals vele andere wel doen!!!![]()
![]()
Uuuhm, krijg net een mailtje van Deal-Cool dat mijn bestelling niet geleverd kan worden door een systeem update en upgrade. En dat het geld terug wordt gestort op mijn Paypal account.
Heb dat pakketje nu al een week in huis![]()
![]()
Verder vragen ze het geld later weer over te maken zodat het pakketje alsnog verzonden kan worden![]()
Dacht 't niet he![]()
![]()
Toch altijd leuk, die artikelbenamingen en -beschrijvingen. Ik zie mezelf al snowboarden met zo'n ding op.![]()
Warm masker voor je gezicht. Geschikt voor de meeste outdooractiviteiten.
http://www.dealextreme.co(...)ce-mask-black-104203![]()
![]()
Zijn die dingen niet verboden hier.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Toch altijd leuk, die artikelbenamingen en -beschrijvingen. Ik zie mezelf al snowboarden met zo'n ding op.![]()
Warm masker voor je gezicht. Geschikt voor de meeste outdooractiviteiten.
http://www.dealextreme.co(...)ce-mask-black-104203
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als je zegt dat je 'm opzet uit levensovertuiging/geloof, dan mag 't wel
Ze zijn niet verboden. Je wordt wel vreemd aangekeken en ik zou 'm afzetten zodra je een benzinepomp binnen gaat..![]()
![]()
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
[ Bericht 21% gewijzigd door Smack-a-jack op 04-11-2011 13:02:29 ]Alle rechten voorbehouden.
Laat als je hem binnen hebt even weten hoe het werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
[Link]
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 04-11-2011 12:59:03 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
had niet eens door dat dat erop stondquote:heb een ander linkje neergegooid
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html![]()
In dat staafje moet olie komen maar het knopje komt niet los![]()
![]()
aanstekerbenzine d'rin pleuren toch? gewoon hetzelfde als een zippo lijkt me. 't principe iig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullen![]()
In dat staafje moet olie komen maar het knopje komt niet losAlle rechten voorbehouden.
Maar waarin? In dat gat waar het staafje zit dan?
Hmm, je zal wel olie in dat gat moeten gooien en dan doopt dat stokje erin. Dan werkt het prima want het vonkt wel goed.![]()
Was er hier iemand die de lampjes in de afzuigkap had vervangen door e14 led?
Ik lees namelijk dat er niet genoeg licht vanaf komt om die 2x 40w gloeilampen te vervangen... Maar misschien heb ik de verkeerde lampjes bekeken.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
lijkt me het meest logische, bij die filmpjes zie je ook dat ze die aansteker eerst even draaien zodat dat ding nat word oidquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
Maar waarin? In dat gat waar het staafje zit dan?
Geen olie trouwens, aamstekerbenzine, van dat zippo spul. Werkt beter
[ Bericht 6% gewijzigd door Smack-a-jack op 04-11-2011 14:01:23 ]Alle rechten voorbehouden.
Dus eigenlijk een draadloos netwerk creëren (router naast je). Dat wordt een ingewikkeld zaakje. Plus kwaliteit van zo'n IP-cam is natuurlijk niets vergeleken bij een degelijke videocamera/DSLR.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Hmm, er moeten toch wel draadloze beveiligingscamera's met afstandsbediening te koop zijn voor een paar tientjes?
Of zo'n ding maken aan een op afstand bestuurbare haak http://www.ebay.com/itm/W(...)6fd08#ht_3799wt_1344
Als de electronica van zo'n ding (motors, gyroscoop e.d.) enigszins betaalbaar aan te komen is, dan moet zoiets best te maken zijn als je de materialen hebt. Een soort van kit dus met de basis elektronica en dat je daarvan een helikopter kunt maken zoals je zelf wil.
China, ruik je kans!![]()
![]()
Epic cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat DX überhaupt aan coupons/codes doet. Dus die vind je dan ook niet.
[..]
Precies, gewoon bestellen. Dat het lang(er) duurt is bekend en so be it.
Oh ja, ik kom weer even terug op de helikopter-camera-combinatie. Via via kwam ik bij deze filmpjes uit:
[ afbeelding ]
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Die laatsteGaat tot 150m hoog, camera is op afstand te bedienen/bekijken.
![]()
Je moet wel ballen hebben om dat te doen, $58.000! voor de RED camera
China moet eens de elektronische parts van een helicopter goedkoop gaan produceren/verkopen. Dat je dan zelf je helicopter kan configureren. Dat moet wel haalbaar zijn. Lijkt me eeeerug tof![]()
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shiz, tijd om een quadrokopter uit china te laten overkomen niet!?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat was een hectacopter.Doe mij die maar.
't Wordt eigenlijk pas leuk als je niet alleen de positie van de camera veranderen kunt, maar ook eigenlijk net als zo'n wireless IP cam kunt pannen en tilten en de live feed op een monitortje bijhoudt naast de controls van de camera. Dan ben je sapdrinkenderwijs goed bezig.
Ben niet zo van de ingebouwde cams in heli's. Zelf doen is tenminste nog een beetje flexifibel. Dacht trouwens dat een 5D mkII al de limits pushen was... gooien ze er een RED cam onder.Silkysmoesss en opperbaaasss!
Dat kan deze Omcopter allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat was een hectacopter.Doe mij die maar.
't Wordt eigenlijk pas leuk als je niet alleen de positie van de camera veranderen kunt, maar ook eigenlijk net als zo'n wireless IP cam kunt pannen en tilten en de live feed op een monitortje bijhoudt naast de controls van de camera. Dan ben je sapdrinkenderwijs goed bezig.quote:Ben niet zo van de ingebouwde cams in heli's. Zelf doen is tenminste nog een beetje flexifibel. Dacht trouwens dat een 5D mkII al de limits pushen was... gooien ze er een RED cam onder.Silkysmoesss en opperbaaasss!
EDIT (15:08 uur):![]()
eBay-chinees stelt me teleur; post komt net langs en geen 18650. Kan ik minstens het heeeeele weekend wachten! (morgen zal ik 'm ook wel niet krijgen)
Geen review dit weekend dus
...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 04-11-2011 15:10:41 ]![]()
Wow, thanks, deze informatie was me haast ontgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
Yes,
order has been shipped[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik nu op de hoogte. Echt tof. Hartstikke bedankt!Zou niet kwaad kunnen natuurlijk als je even vermeldt waar het dan om gaat qua item(s) die nu naar je onderweg is(/zijn) (eventueel van welke shop en hoe lang dat sinds bestellen geduurd heeft). Wat moeten we anders met zo'n post als er verder niks bijstaat, daar hebben we toch eigenlijk niks aan?quote:Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.DIY-projecten zijn vast wel te vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Iemand deze al in de Chinese Webshops gevonden?
Verder eerder iets dat op Ebay te vinden is misschien en niet is opgepikt door de Chinezen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe werkt dat? Volgens mij moet er alsnog benzine in.. En dat vervliegt na een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.htmlOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Post vandaag
Dit zat erin:
New Stylus Touch Pen for Apple iPad iPhone 3GS 4G 4S 4GS iPod
Refillable Spray Gun Jet Flame Butane Gas Lighter 1300
USB 18 White LED Lamp Light Flexible for Laptop PC
en alles werkt ook nog![]()
![]()
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Volgens mij moet er alsnog benzine in.. En dat vervliegt na een paar dagen.
Check ook altijd YouTube voor dit soort dingen...
Deel 2/3 van de Throwies is binnen
100 x CR2032
Vervolg:quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DarkNoize het volgende:
Uuuhm, krijg net een mailtje van Deal-Cool dat mijn bestelling niet geleverd kan worden door een systeem update en upgrade. En dat het geld terug wordt gestort op mijn Paypal account.
Heb dat pakketje nu al een week in huis![]()
![]()
Verder vragen ze het geld later weer over te maken zodat het pakketje alsnog verzonden kan worden![]()
Dacht 't niet he
Geld is al onderweg van m'n Paypal account naar mijn bankrekening en factuur van Deal-Cool heb ik gewoon geannuleerd![]()
Ik hoor 't nog wel. Maar tot nu toe heb ik dus voor 17 dollar gratis mogen shoppen bij Deal-Cool![]()
![]()
Kunnen ze bij paypal in zo'n geval dan ook niet een geschil openen met jou?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Vervolg:
Geld is al onderweg van m'n Paypal account naar mijn bankrekening en factuur van Deal-Cool heb ik gewoon geannuleerd![]()
Ik hoor 't nog wel. Maar tot nu toe heb ik dus voor 17 dollar gratis mogen shoppen bij Deal-Cool
Nee vast niet,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Mocht er zoiets zijn dan zeg ik gewoon dat ik me bedacht heb en het pakketje niet meer wil ofso?
Account blokkeren zullen ze hopelijk niet doen![]()
![]()
Heb er 2 besteld. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.
Check ook altijd YouTube voor dit soort dingen...Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik heb ook een aantal van die pennetjes, maar die van mij werken niet zo heel best Je moet ze er precies recht opzetten, anders werkt het al helemaal niet..quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef JortK het volgende:
Post vandaag
Dit zat erin:
New Stylus Touch Pen for Apple iPad iPhone 3GS 4G 4S 4GS iPod
en alles werkt ook nog
Heb jij het al geprobeerd op een ipad / sgs2 scherm?![]()
Ik had er vandaag dus een binnen, maar ik heb geen lighter fluidquote:![]()
Is dat gewoon te koop bij Xenox ofzo?![]()
Heb dat inderdaad al vaker gelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal van die pennetjes, maar die van mij werken niet zo heel best Je moet ze er precies recht opzetten, anders werkt het al helemaal niet..
Heb jij het al geprobeerd op een ipad / sgs2 scherm?
Er zijn er ook te koop met een ronde 'punt/kop' deze doen het veel beter, ook onder een hoek.![]()
Je moet gewoon Zippo lighter fluid hebben denk ik. Kocht het vroeger (toen ik nog veel rookte) altijd bij de sigarenhandel. Denk dat ze het ook wel bij kioskjes hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had er vandaag dus een binnen, maar ik heb geen lighter fluid![]()
Is dat gewoon te koop bij Xenox ofzo?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Heb de kalender van Artscow nu al binnen. Vrijdag 28-oktober besteld, precies 1 week later binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb net een album gemaakt.
Voor 8 dollar thuisbezorgd is natuurlijk erg goedkoop.
Ben benieuwd naar de kwaliteit (en of het uberhaupt aankomt haha)
Review:
Papier van goede stevige kwaliteit. De foto's zijn scherp afgedrukt ondanks dat het bij het ontwerpen korrelig leek te worden. De kalender is precies zoals ik het besteld had. Daarnaast was de kalender prima ingepakt. Eerst een plastic zakje eromheen, vervolgens een soort schuimlaag waar de kalender in lag en tenslotte de verpakking eromheen. Daar stond trouwens nog groot in het engels op dat de verpakking niet dubbelgevouwen diende te worden.
Kortom: $7.95 voor een kalender, thuisbezorgd binnen een week in zeer goede staat. Werkelijk top!
Ik wil de persoon nog even bedanken die hier de kortingscode plaatste. Mochten er meer acties/ kortingscode's zijn van artscow, dan hoor ik het graag.Fedor, the last emporer...![]()
Lees de op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef 12koeto het volgende:
tot hoeveel kon je alweer kopen zonder gezeur van de douane?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dus na een jaar weet ik hoe dat apparaatje in de la werktquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.
Check ook altijd YouTube voor dit soort dingen...![]()
Ik ga voor Sinterklaas alle zooi in een doos gooien en vervolgens weer uitpakken, allemaal nieuw ongebruikt spul.![]()
Of je geeft het aan nichtjes/neefjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dus na een jaar weet ik hoe dat apparaatje in de la werkt![]()
Ik ga voor Sinterklaas alle zooi in een doos gooien en vervolgens weer uitpakken, allemaal nieuw ongebruikt spul.![]()
![]()
Artscow is zo fucking snel :p ik bestelde een keer iets op donderdagavond, was hier op Dinsdag. Hoe doen ze dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Heb de kalender van Artscow nu al binnen. Vrijdag 28-oktober besteld, precies 1 week later binnen.
Review:
Papier van goede stevige kwaliteit. De foto's zijn scherp afgedrukt ondanks dat het bij het ontwerpen korrelig leek te worden. De kalender is precies zoals ik het besteld had. Daarnaast was de kalender prima ingepakt. Eerst een plastic zakje eromheen, vervolgens een soort schuimlaag waar de kalender in lag en tenslotte de verpakking eromheen. Daar stond trouwens nog groot in het engels op dat de verpakking niet dubbelgevouwen diende te worden.
Kortom: $7.95 voor een kalender, thuisbezorgd binnen een week in zeer goede staat. Werkelijk top!
Ik wil de persoon nog even bedanken die hier de kortingscode plaatste. Mochten er meer acties/ kortingscode's zijn van artscow, dan hoor ik het graag.![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Ik wil de persoon nog even bedanken die hier de kortingscode plaatste. Mochten er meer acties/ kortingscode's zijn van artscow, dan hoor ik het graag.![]()
Schrijf je gewoon in voor hun nieuwsbrief. Dan krijg je de kortingscodes gewoon in de mail.
Jij ook bedankt voor de review.jaja, en azo...![]()
Ik kan de inschrijflink voor de nieuwsbrief niet vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Schrijf je gewoon in voor hun nieuwsbrief. Dan krijg je de kortingscodes gewoon in de mail.
Jij ook bedankt voor de review.![]()
Link?![]()
Je moet effe registreren op de site. Dan kan je in jouw Members Area "Newsletter" zien staan. Daar kan je kiezen voor "Buyers News Letter" en "Affiliate News Letter". Ik heb enkel "Buyers News Letter" aangevinkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan de inschrijflink voor de nieuwsbrief niet vinden![]()
Link?
Mail die ik vandaag ontving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door thecuriousone op 04-11-2011 19:35:19 (link naar promo toegevoegd) ]jaja, en azo...![]()
MEElectronics
Weekend deal: introducing the SX-31P headset with the new high-sensitivity mic. Perfect for calls and voice memos, the SX-31P provides a lightweight, comfortable fit and full-bodied sound at a price that's almost a steal. Get this perfect smartphone companion for just $4.99 with coupon code SX31P_SALE. Free shipping on orders of $25 or above with SHIPPING_COUPON. Sale runs through Monday, 11/7.
http://www.meelec.com/MEE(...)one-sx31p-mee-bk.htm![]()
http://www.ebay.com/itm/H(...)9a495#ht_4511wt_1163
http://www.buyincoins.com(...)ue-product-2797.html
Zit er veel verschil tussen? Beiden waterproof
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Z'n lucifer aansteker ding is wel grappig
heb hem al een tijdje aan mijn sleutelbos hangen..
Ik gebruik gewoon echte zippo fluel( 3 euro voor een flesje bij de bruna/primera..)
vervolgens gooi je dus wat daarvan in het gat van het tankje(niet te vol anders komt het er overheen, en dan heb je dus een probleempje als je de lucifer ontsteekt!)
[ is trouwens wel kut te zien wanneer die echt vol zit!]
Dan doe je vervolgens het lucifertje met lont in het tankje, laat dit toch zeker even een 20-30 minuutjes staan.. zodat de lont goed word doorweekt!
Doe je dit niet en je ontsteekt de lucifer, dan brand je lont dus gewoon weg en heb je er niks meer aan
Tevens dacht ik dat het tankje volledig van metaal was, echter is dit alleen maar een metalen omhulseltje dat naar een weekje ofzo er al afvalt
Voel me toch wel erg verslaafd nu, zowat alle producten die de afgelopen tijd voorbij zijn gekomen in dit topic heb ik wel in bezit![]()
DownstarChina shopping!
![]()
Deze 2 zijn van 2 vrienden, ik heb er ook 1 maar dan weer een ander filmpje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ze van eBay.
Dat is een ander setje dan deze.
Of zijn deze van jouzelf?
Steeds als we een setje inbouwen maken we er een filmpje van en zetten die online.
Ik heb ze wel ingebouwd.
Mijne ff uitpakken.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2011 20:02:49 ]![]()
Allemaal in de ban van Xenon
10 000 k vind ik wel een beetje sjonnie blauw trouwens
Voor xenon
DHgate 22 euri had ik betaald. Daar koop je hier 2 normale bolletjes voor volgens mij
http://www.dhgate.com/hid(...)132011c036402bb.html
Miniinthebox stond er nog iets voor 12 euro, stond in de beschrijving wel bij dat er ballast bij zat, maar vertrouw het niet zo
EDIT: Heb net een mailtje gehad van Miniinthebox 2x ballast en de bulbs dus ook maar ff bestellen voor die 12,45 euro.
Gokje wagen.
Mooi kadootje voor de kerst denk ik zo
[ Bericht 11% gewijzigd door Racer88 op 04-11-2011 20:46:26 ]![]()
haha heb nou drie verschillende pakketjes in bestelling bij bic 1 bij deal-cool en 2 bij focalprice :$
ik weet niet eens meer wát ik heb besteld...Alle rechten voorbehouden.
Vraagje.
Als je een xenon kit van 6000k koopt, kun je dan later nog wisselen naar een andere kleur xenon (bijv 3500k)?
Is dat een kwestie van de bulbs vervangen?![]()
Ja, de kleur van de xenon wordt bepaald door de bulbs en om specifiek te zijn, het gas dat erin zit.
De aansluitingen moeten natuurlijk wel overeenkomen![]()
Moet hebben aaaargh!quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:51 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)limited-offer-111111
* Pre-order and limited offer, Starting to ship out the calendar from 18, November, 2011 *
- Made by quality paper
- 12-Month 2012 desktop table calendar
- All the models on the calendar are DX staff
- Every month page printed with a different DX beauty plus a $5 (USD) coupon code ($5 off
$30 purchase or more, use details please refer to the calendar)![]()
Ik ben van plan ook mijn eerste MisterTao bestelling te gaan doenMaar ja, de stap is nog wel groot
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben van plan ook mijn eerste MisterTao bestelling te gaan doenMaar ja, de stap is nog wel groot
Ervaring met Jack en MisterTao, vond op de een of andere manier MisterTao toch wat smoother werken. Maar heb maar 1 order bij Jack gedaan. Beide zijn betrouwbaar en niet heel duurquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand al ervaring met mistertao?
Met welke agent hebben jullie de beste ervaringen?Jack is wel iets goedkoper op het moment.
De stap lijkt groot, maar het is wezenlijk niet heel anders, je besteld weer vanaf een plaatje. Dat doe je normaal ook
Heb al mijn orders nog altijd bij jack gedaan, op een gegeven heb ik wss zoveel besteld dat ik ze geen fee meer rekende op mijn producten..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand al ervaring met mistertao?
Met welke agent hebben jullie de beste ervaringen?maar ik bestel eigenlijk amper meer op taobao..
![]()
Maar wat mis ik nu eigenlijk als ik niet bij TaoBao bestel? Zijn er daar dan zoveel dingen die ik niet bij anderen kan bestellen?
Zijn daar veel dingen? JA, ENORM veel.. 10.000enquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar wat mis ik nu eigenlijk als ik niet bij TaoBao bestel? Zijn er daar dan zoveel dingen die ik niet bij anderen kan bestellen?
Heb ervaring met verschillende agents... mistertao is prima.
Maar www.zarmark.com is op dit moment het goedkoopste en heb ik opzich ook de meeste ervaringen mee
Je mist niet extreem veel ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Skippy_ball het volgende:
alle producten staan veelal altijd wel ergens op 1 van de webshops..
producten op taobao zijn echter meestal wel iets goedkoper als je het uitrekend, maar dan alleen grotere producten omdat er bij kleine producten ook meer winst marge word gerekend door de agent
Sleutelhangers en andere kleine shit moet je niet via taobao willen kopen, omdat je dan vaak duurder uit bent ( of je moet een lading van 100 tegelijk aanschaffen etc'
Daarnaast is taobao verder wel handig voor kleding, al zijn de prijzen die je kan verwachten net zo hoog vaak als de prijzen van de C&A en V&D Jack & Jones hier enzo..
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 04-11-2011 23:30:10 ]![]()
Bedankt voor de informatie allemaal
Ik zou 5000K ipv 6000K nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:51 schreef Miniem het volgende:
Vraagje.
Als je een xenon kit van 6000k koopt, kun je dan later nog wisselen naar een andere kleur xenon (bijv 3500k)?
Is dat een kwestie van de bulbs vervangen?![]()
![]()
Niemand die zich hierin herkent?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:13 schreef R2cksson het volgende:
Was er hier iemand die de lampjes in de afzuigkap had vervangen door e14 led?
Ik lees namelijk dat er niet genoeg licht vanaf komt om die 2x 40w gloeilampen te vervangen... Maar misschien heb ik de verkeerde lampjes bekeken.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Eh... http://www.google.nl/webh(...)nl+afzuigkap+e14+led
Klussen & Wonen misschien, maar niet hier...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Priceangels heeft twee 'centdeals'nouja de ene is wel 7 cent...
"Alleen voor nieuwe klanten"
Balance bandje waar je in nederland 30 euro voor betaald![]()
Já! Inderdaad.. hij is het écht,, het enige echte varkentjevooor 7 eurocent
( heb er al eentje besteld)
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef Iemand91 het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor die helikoptertjes? Groupon heeft er een voor ¤28,50.
[ afbeelding ]
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voor
Meeste van die helikopters lijken verschrikkelijk veel op elkaar, het verschil is minimaalquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voorDeze helikopter kun je vanaf 16/18 euro wel in China vinden inderdaad.
Uberhaupt balance bandjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
![]()
Voor 9 cent nemen we hem mee (al heb ik geen idee wat ik er mee moetquote:[ link | afbeelding ]
bij mij totaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef Miniem het volgende:
Is chinaprices.us ook zo enorm traag bij jullie?![]()
![]()
Voor de hardcore Chinashoppers: een app om al je pakketjes met Tracking NO in één overzicht te volgen![]()
http://itunes.apple.com/us/app/parcel/id375589283?mt=8![]()
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je weet toch wel wat illegaal betekent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?![]()
Waarom doet iedereen zo strak als ik iemand verkracht
Alleen slaven dragen kettingen, of homo'squote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?![]()
Wat voor kettingen zoek je? Van die hippe kralen dingen of volksbuurt gouden schakels?![]()
Homo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?![]()
Het is wachten op postorderbruiden met free shippingquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat illegaal betekent?![]()
Waarom doet iedereen zo strak als ik iemand verkracht![]()
En voor de android gebruikersquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Voor de hardcore Chinashoppers: een app om al je pakketjes met Tracking NO in één overzicht te volgen![]()
http://itunes.apple.com/us/app/parcel/id375589283?mt=8
https://market.android.com/details?id=eu.zomtec.android.deliveryjaja, en azo...![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?En omdat we geen sjonnies in dit topic willen hebben...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!Vergeet dat niet.
Ik heb altijd angst voor die 1ct-deals. Ik heb ergens het idee dat er kleine Chineze lettertjes staan die je erop wijzen dat ze daarmee het recht afkopen om je e-mailadres aan derden te mogen verkopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
[ link | afbeelding ]
Well said. Je mist alleen de surfers, pimps en de relifreaks nog.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen slaven dragen kettingen, of homo's![]()
Wat voor kettingen zoek je? Van die hippe kralen dingen of volksbuurt gouden schakels?
Sowieso... is het zo moeilijk te bedenken om te zoeken op iets als 'necklace+men'...Maar ff een ticket aanmaken, ben niet helemaal tevreden met de mijne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is wachten op postorderbruiden met free shipping
En je moet ook ff in de gaten houden wat er bij de advertentie staat en requesten als je voorkeur hebt anders sturen ze je een 'random assorted color'.
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
heb zojuist brief van douane gekregen, moet ik even invullen alleen moet ik omzetbelasting betalen over de verzendkosten?![]()
Het is vooral niet gewenst ook door de stamgasten van dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
En verder, als je iets ziet gebeuren wat niet mag, kun je een TR aanmaken en zal de post met illegale verwijzingen weggehaald worden, simpel zat.› http://financieel.infonu.(...)rrechten-en-btw.htmlquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:36 schreef mtchel112 het volgende:
heb zojuist brief van douane gekregen, moet ik even invullen alleen moet ik omzetbelasting betalen over de verzendkosten?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voorOke, ik weet ook niet zo heel veel van die dingen af. Ik ben alleen (eventueel) geïnteresseerd in electronica/kit waar je zelf min of meer een helicopter van kan maken. M'n huidige dSLR inruilen voor een met video en maar vliegen/schieten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:39 schreef RobertNL het volgende:
Meeste van die helikopters lijken verschrikkelijk veel op elkaar, het verschil is minimaalDeze helikopter kun je vanaf 16/18 euro wel in China vinden inderdaad.
![]()
![]()
Chinapost is laatste tijd wel snel lijkt het, besteld @ lightake woensdag de 26e en vandaag ontvangen.
El cheapo iphone batterij pack (ziet er goed uit en werkt. Binnenkort aan een echte test onderwerpen.)
En de kanen headset. Ziet er mooi uit, alleen de oortjes zijn en ogen goedkoop. Maar wat verwacht je voor 9 dollar. Een koopje.
Net op BIC een hdmi switch+hdmi kabel besteld.![]()
Niet hier, in andere fora met andere regels. Al denk ik niet dat het toegestaan is en ongetwijfeld zsm weggehaald wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
Maargoed, hier OT verder. Als je meer wilt weten kan je in het FB topic je zegje doen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
9 (Dollar) centquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.
Vandaag binnen gekregen:
Doosje voor alle (Chinese) horloges
Verder Chinapost tracking weer stuk?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
[/url]
[ link | afbeelding ]
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh wist niet dat het een link wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?![]()
Zit mobiel, vandaar![]()
Dat horloge doos is trouwens van BIC.
Ziet er mooi uit!![]()
Hebben er meer mensen problemen met het tracken van je pakketje via dealextreme?
Als ik mijn tracking nummer invul bij "track my order" krijg ik de volgende melding:
Sorry, your mailbox and order are not matched. Please fill the correct info.
terwijl ik wel de goede gegevens in heb gevuld
![]()
![]()
Ebay: http://www.ebay.com/itm/160661996584quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het een link was![]()
Zit mobiel, vandaar![]()
Dat horloge doos is trouwens van BIC.
Ziet er mooi uit!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gebruik je paypal-emailadres...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef snellehenk het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met het tracken van je pakketje via dealextreme?
Als ik mijn tracking nummer invul bij "track my order" krijg ik de volgende melding:
Sorry, your mailbox and order are not matched. Please fill the correct info.
terwijl ik wel de goede gegevens in heb gevuld
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay: http://www.ebay.com/itm/160661996584![]()
ja, had ik gebruiktquote:
oo laatmaar, heb het al gevonden
gewoon een domme fout van mij
maar iig bedankt![]()
![]()
Nice. Deze?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Doosje voor alle (Chinese) horloges
Verder Chinapost tracking weer stuk?
http://www.buyincoins.com(...)se-product-9484.htmlCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Bij BIC is hij 26 dollar hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gebruik je paypal-emailadres...
[..][ afbeelding ]
Voor 21 dollar bij BIC heb je er 1 van 6 slots![]()
![]()
Psies.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Die horlogedoos. Die moest je niet laten zien. [ afbeelding ]
Must. Have. It.
Ach, misschien alvast voor [ afbeelding ]![]()
Mjah:
http://global.ebay.com/Bl(...)er/160661996584/item
http://global.ebay.com/10(...)LK/270795885983/item
Not that expensive.Common sense is my super power. What's yours?
Maar da's geen "Cute, sexy leather and pillows!"quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt op mijn theedoos van Xenos van 1,50.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde leverancier waarsch. Verbazingwekkend dat Chinese kinderhandjes zo snel een ander interiertje kunnen maken voor die doosies.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt op mijn theedoos van Xenos van 1,50.Hoe's de kwaliteit? Beetje degelijk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Doosje voor alle (Chinese) horlogesCommon sense is my super power. What's yours?
Zoiets is best nog een idee eigenlijk. Gewoon een eenvoudige theebox/doos kopen, wat foam o.i.d. erin en dan heb je hetzelfde. Alleen het foam moet goed zijn.
@ hieronder: true. Ga het ook niet doen denk ik. Maar het aantal horloges dat ik heb zou het nog best eens kunnen zo'n doos.![]()
Heb ook zo'n doos als hierboven, ongeveer dezelfde prijs maar heb hem uit Duitsland. Ziet er verder wel hetzelfde uit. Lijkt me toch wel fijner een 'echte' horlogedoos te hebben met een zachte binnenkant en kussentjes dan een houten theedoos![]()
![]()
100% pandawill, chat support etcquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef illy.steen het volgende:
klein vraagje guys. waar kan ik betere after-sales service verwachten. pandawill of dx?
tnx alvast![]()
(DX ook chat, maar zit je 3 uur te wachten op iemand, en dan heb je nog een half mongool)
even snel een vraagje, heb net wat bij deal-cool besteld.. hoelang duurt et bij jullie ongeveer tot je een bevestiging hebt datie verzonden is? heb met tracking gedaan misschien dat 't dan langer duurt tot ze 't brengen?
thanks!
ps heeft iemand toevallig een complete set watch tools gezien? verzamel die dingen en je weet niet hoe duur 't is telkens naar de juwelier te gaan!Alle rechten voorbehouden.
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef Smack-a-jack het volgende:
even snel een vraagje, heb net wat bij deal-cool besteld.. hoelang duurt et bij jullie ongeveer tot je een bevestiging hebt datie verzonden is? heb met tracking gedaan misschien dat 't dan langer duurt tot ze 't brengen?
thanks!
ps heeft iemand toevallig een complete set watch tools gezien? verzamel die dingen en je weet niet hoe duur 't is telkens naar de juwelier te gaan!
Zoiets?
Of even zelf ZOEKEN.
Ebay, of CHINAPRICESCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Danke! had zelf niks kunnen VINDEN maar er is er eentje op ebay voor 2 euro 0.o iemand trouwens ervaring met budget-gadgets?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
Zoiets?
Of even zelf ZOEKEN.
Ebay, of CHINAPRICESAlle rechten voorbehouden.
Kwaliteit is super, goed afgewerkt kunst leer, met een stevig plastic ''glas'' erin.quote:
De sluiting is ook stevig, zeker niet zo als bij die goedkope thee doosjesGewoon een die degelijk voelt waardoor het lijkt alsof hij jaren mee gaat.
De scheidingen tussen de horloges zijn gemaakt van dik karton met een stoffen laagje.
De kussentjes hebben rechts en links een versteviging (van karton?) met in het midden een zachte vulling.
Het geheel voelt alsof het gemaakt is om langer plezier van te hebben dan één dag.
Voor 1.50 per horloge was het naar mijn idee geen slechte koop. Vooral omdat je in Europa de hoofdprijs betaald voor een doos waar horloges in kunnen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Budget Gadgets is een prima shop. Snelle levering.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Danke! had zelf niks kunnen VINDEN maar er is er eentje op ebay voor 2 euro 0.o iemand trouwens ervaring met budget-gadgets?![]()
Hier stond een verhaaltje over nep-producten. En dat mag niet. Daarom is het weg.
[ Bericht 83% gewijzigd door kanovinnie op 05-11-2011 21:02:40 ]![]()
De zelfregulatie in dit topic is echt super goed bezigquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:00 schreef Rijst het volgende:
Hier stond een verhaaltje over nep-producten. En dat mag niet. Daarom is het weg.
Nice, zijn ook écht genoeg producen die geeen na-maak zijn die je uit china kan halen hoor
Weet er iemand toevallig nog een goede headset voor de pc? Mijn oude is namelijk stuk en het is toch wel fijn voor met gamen met teamspeak en voor als ze hier thuis al aan het slapen zijn dat ik dan toch nog kan gamen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Martijn93 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een goede headset voor de pc? Mijn oude is namelijk stuk en het is toch wel fijn voor met gamen met teamspeak en voor als ze hier thuis al aan het slapen zijn dat ik dan toch nog kan gamen.
ps. je kan klikken op de foto
Deze kanen is paar keer langsgekomen in het topic(en goed beoordeeld)
Kanen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Martijn93 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een goede headset voor de pc? Mijn oude is namelijk stuk en het is toch wel fijn voor met gamen met teamspeak en voor als ze hier thuis al aan het slapen zijn dat ik dan toch nog kan gamen.
Zie reviewtopic.![]()
Yup! Die van mij ook dit weekend binnengekregen, bevalt echt prima!
Vandaag op Ooit Kopen voor $15.60
Wordt het zelfs in links gecensureerd? Gaat een beetje ver..![]()
Het is een helicopter dus![]()
edit: fixed! Thanks voor de tip Tokko1
[ Bericht 14% gewijzigd door Tjado op 05-11-2011 21:47:11 ]![]()
Ligt aan je uploader, probeer imgur eens.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het is een link naar ever_buying dushaha
Fixed! Thanks voor de tip Tokko1
[ Bericht 9% gewijzigd door Tjado op 05-11-2011 21:46:55 ]![]()
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.
Common sense is my super power. What's yours?
Niet echt. Het zijn meer machowatches, want dat is zo'n beetje het enige sieraad dat een man draagt natuurlijk. Vrouwen hebben veel meer keuze in verschillende accessoires. Maar als ze een kijkje neemt op www.watchyear.com vindt ze vast wel iets leuks!Of een Chinees merk (WoMaGe?) dat haar bevalt kan ze natuurlijk als zoekterm gebruiken op chinaprices of Ebay.
Kijk op chinaprices met zoekopdracht "watch box"
Krijg eentje bij DD, met de prijs van $5,39. Ik klik erop, blijkt hij $217 te zijn
Dat is me echt te veel voor een doosje![]()
![]()
Is dit te bling-bling?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.![]()
http://www.ebay.com/itm/w(...)ee904#ht_3799wt_1110
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c394838
Ik heb zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)6f5fd#ht_7093wt_1344 maar dat komt omdat ik van gekleurd licht houd![]()
![]()
Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neoquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.![]()
Budgetgadgets heeft een hoop vrouwenhorloges die ik persoonlijk wel leuk vind ogen. EIgenlijk hebben alle shops wel een hoop vrouwenhorloges, gewoon even de lijst afgaan.![]()
Wel mooi. Zulke doosjes laden je horloge ook op als je ze niet aanhebt, van die kinetic horloges die op beweging opladen iig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Kijk op chinaprices met zoekopdracht "watch box"
Krijg eentje bij DD, met de prijs van $5,39. Ik klik erop, blijkt hij $217 te zijn
Dat is me echt te veel voor een doosje![]()
Dat over de ebay app, vul gewoon nederland in, en als je dan iets zoekt druk je op refine en kies je search other countriesquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.Wat een kuttopic :')![]()
Hier stond ook iets over nep-producten. En dat mag niet.
[ Bericht 85% gewijzigd door kanovinnie op 06-11-2011 08:26:40 ]![]()
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.
Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.
Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
welke shark heb je?quote:Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..
Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.Starbucks, waar blijf je![]()
Had laatst een order gecanceld bij dealextreme, zou binnen 1-7 dagen refund krijgen. Na 8 dagen nog geen refund, toen maar boos geworden dat als het er niet binnen 1 dag op zou staan, ik nooit meer iets zou kopen bij DX. Negatieve review over de oplossing ingevuld(Please wait 1-7 days, for our system) en binnen 10 minuten stond het op mijn rekening![]()
![]()
klote deal-cool nog steeds geen bevestiging! IK WIL MIJN OORTJES!!!!Alle rechten voorbehouden.
Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one"quote:Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..
Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.
Dus dat heb ik maar gedaan
Heb ik mooi wat reserve-onderdelen voor 't geval er eentje kapot gaat."If you're not a manc, you're a wank"![]()
http://www.ebay.com/itm/S(...)ea35#ht_13741wt_1170quote:Dat duurt inderdaad soms even bij DX, heeft wel eens 12 dagen geduurd voordat ik mijn geld terug had.quote:Op zondag 6 november 2011 09:14 schreef jopiede het volgende:
Had laatst een order gecanceld bij dealextreme, zou binnen 1-7 dagen refund krijgen. Na 8 dagen nog geen refund, toen maar boos geworden dat als het er niet binnen 1 dag op zou staan, ik nooit meer iets zou kopen bij DX. Negatieve review over de oplossing ingevuld(Please wait 1-7 days, for our system) en binnen 10 minuten stond het op mijn rekeningBij mij zou die oude zo uit elkaar zijnquote:Op zondag 6 november 2011 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one"
Dus dat heb ik maar gedaan
Heb ik mooi wat reserve-onderdelen voor 't geval er eentje kapot gaat.Moet dan toch even weten hoe het werkt.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:09 schreef Smack-a-jack het volgende:
klote deal-cool nog steeds geen bevestiging! IK WIL MIJN OORTJES!!!!![]()
![]()
bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 10:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)ea35#ht_13741wt_1170
Eens kijken of ik shipping kan combineren; zelf het bandje op maat maken zal vast niet zo moeilijk zijn
Starbucks, waar blijf je![]()
Ah, heb zo iig wat pointers waar naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Niet echt. Het zijn meer machowatches, want dat is zo'n beetje het enige sieraad dat een man draagt natuurlijk. Vrouwen hebben veel meer keuze in verschillende accessoires. Maar als ze een kijkje neemt op www.watchyear.com vindt ze vast wel iets leuks!Of een Chinees merk (WoMaGe?) dat haar bevalt kan ze natuurlijk als zoekterm gebruiken op chinaprices of Ebay.
Niiiice.
Alleen denk ik dat het er straks op uit draait dat ik mijn horloge opslag box moet afstaan net nadat deze binnen is.Jup, te blingbling voor mevrouw, alhoewel ze het horloge wat je zelf hebt, inderdaad wel mooi vind. "Shiny lights!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is dit te bling-bling?![]()
http://www.ebay.com/itm/w(...)ee904#ht_3799wt_1110
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c394838
Ik heb zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)6f5fd#ht_7093wt_1344 maar dat komt omdat ik van gekleurd licht houd![]()
" Ik zweer dat het af en toe net DeeDee is uit Dexters lab
Vrij accuraat, alhoewel de achterste persoon wel ietwat weg heeft van een vent, want niet helemaal accuraat is dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neo![]()
[ afbeelding ]
Budgetgadgets heeft een hoop vrouwenhorloges die ik persoonlijk wel leuk vind ogen. EIgenlijk hebben alle shops wel een hoop vrouwenhorloges, gewoon even de lijst afgaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 06-11-2011 12:59:10 ]Common sense is my super power. What's yours?
Whehe. Ik schepte op m'n werk ook op over m'n Shark voor ¤13,33 en de week erna knalde het bandje er voor de eerste keer af. Dat is nu twee keer gebeurd: de pushpins zijn net wat te kort of te zwak denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
Het zijn geen tophorloges. Het is net als met de Chinese mp3-spelertjes. Het is aardig, ziet er aardig uit en het werkt redelijk, maar verwacht geen echte kwaliteit.
Een horlogofiel (:P) lacht je helemaal uit en zal Europese budgetmodellen van 50-100 euro aanraden.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Wat doen jullie er dan mee, vraag ik me af?
Ik heb de Shark-horloge het langst van allemaal, gebruik 'em dagelijks en heb nog niks geks meegemaakt. Ziet er nog uit als dag 1 en werkt al net zo.
Misschien moet je er gewoon niet over opscheppen tegen anderen, want dieren, kinderen en apparatuur zetten je op zulke momenten altijd voor lul ('kijk eens wat 'ie kan!').
Verder is het natuurlijk inderdaad een hebbedingetje uit China, maar ik heb er niks slechts op aan te merken in tegenstelling tot dat V6 superspeed prutding van Ebay. On par denk ik met m'n Curren, die ik ook altijd nog graag mag. De Infantry voelt wat lichter en eenvoudiger/goedkoper aan, maar kan aan m'n model liggen, doet verder top z'n job ook. M'n metalen Seiko van de V&D die iets van 90,- euro was tijdens het V&D Prijzencircus mag zelfs het onderspit delven en wordt haast niet gedragen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Trouwens, nooit vertellen wat je China spul écht kost, zoals je horloge.
Studiegenoot dacht dat m'n kinetic watch het 100-voudige kostte!![]()
![]()
Dit grapje eens proberen met een Kanenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:45 schreef HeaN82 het volgende:
GRATIS Mini Pig 2 LEDs Flashlight with Lightake Logo onder de 60 dollar
Bij Lighttake....
Voeg iets toe aan je Winkelwagen wat duurder is dan 60 dollar, dan kan je een cadeautje kiezen. Daarna verwijder je het dure product, maar het varkentje blijft staan, je moet wel iets anders weer toevoegen aan je winkelwagentje, maar dat mag ook iets van 1 dollar zijn.
[ link | afbeelding ]
Zullen ze erin trappen?
Tevens eerste bestelling bij LightTake
[ Bericht 48% gewijzigd door Skippy_ball op 06-11-2011 14:48:19 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Wie weeft/heeft/kan vinden het linkje van de Kadafi watch die hier laatst langs kwam?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
http://www.google.nl/webh(...)af9&biw=1920&bih=888quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En lol, Gadhafi-horloge... http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item2eb761f1c3The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Met de artscow coupon code die ik onlangs heb gepost kan je zelf 3 Gadhafi (of 1 Bin Laden, 1 Saddam en 1 Gadhafi) horloges maken voor $15!
Effe zoeken dus
jaja, en azo...![]()
Zo wilde ik ook zoeken, maar ik wist niet hoe ik zijn naam moest spellenquote:Op zondag 6 november 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
http://www.google.nl/webh(...)af9&biw=1920&bih=888
[..]10 combinaties geprobeerd maar niet die
En ik zat net op de indiase ebay te kijken, ook een aanrader. Wilde mijn standaard-ebayzoekopdracht vertalen naar het hindi dus typte hem in in google:
http://www.google.nl/search?q=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C&qscrl=1&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&sa=N&tab=Tw
Eerste hit Jezus![]()
![]()
zouden hier nou echte vissen in moeten? zou wel erg grappig zijn om een paar vissen naast me pc te houden haha.Alle rechten voorbehouden.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens, nooit vertellen wat je China spul écht kost, zoals je horloge.
Studiegenoot dacht dat m'n kinetic watch het 100-voudige kostte!
Protect the secret.![]()
Neen, maar lijkt legit.quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
iemand wel eens wat besteld bij pickegg.com?Kom 'em vaak tegen.
Doe dat die vissen alsjeblieft niet aan zeg. Die kan z'n kont niet keren in dat ding.quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Smack-a-jack het volgende:
zouden hier nou echte vissen in moeten? zou wel erg grappig zijn om een paar vissen naast me pc te houden haha.
EDIT: neem dan gewoon een normale (grotere) viskom. (geen ronde). Waarschijnlijk nog goedkoper ook.
[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 06-11-2011 18:15:57 ]![]()
vind 't wel vreemd, want ik zat ff te kijken naar zo'n vendetta masker, en daar issie 5.75 dollar terwijl ie bij dealextreme 38 dollar is.. en het lijkt precies hetzelfde product. dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neen, maar lijkt legit.Kom 'em vaak tegen.
There are only 151 Pokémon.![]()
Ze gaan wel leuk gloeien in zo'n bakje, gemaakt van plastic uit Chinaquote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doe dat die vissen alsjeblieft niet aan zeg. Die kan z'n kont niet keren in dat ding.
Zag dat die webshop ook van die ontzettend nep horloges heeft voor slechts 5 dollar..quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
iemand wel eens wat besteld bij pickegg.com?
Volgens mij zit er wel degelijk verschil tussen beide maskers trouwens..
[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 06-11-2011 18:59:49 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ze hebben verschillende kwaliteiten volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind 't wel vreemd, want ik zat ff te kijken naar zo'n vendetta masker, en daar issie 5.75 dollar terwijl ie bij dealextreme 38 dollar is.. en het lijkt precies hetzelfde product. dat kan toch helemaal niet
Ik heb ook zo'n ding gehaald, op Ebay bieden, was ¤3,49 ofzo.![]()
Ja, wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Zag dat die webshop ook van die ontzettend nep horloges heeft voor slechts 5 dollar..
Volgens mij zit er wel degelijk verschil tussen beide maskers trouwens..Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ben opzoek naar een externe accu voor mobiel zodat ik deze op reis kan gebruiken voor verlengde accuduur.
Zag op meerdere sites wel iets dergelijks staan, maar nergens echt duidelijk wat een goede is en hoelang dit mee gaat.
Zoek in de prijsklasse +- 15 euro, iemand die ervaring heeft?![]()
De budget tabs uit China worden ook steeds bruikbaarder: http://www.dealextreme.co(...)ortex-a8-1ghz-104916
Minder dan 100 euro voor een knappe tablet
Is een beetje afhankelijk van je telefoon, maar ik heb vorig jaar 4 extra accu's gekocht bij http://www.spider-foot.com Ze doen het nog steeds en gaan bijna net zo lang mee als de originele.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef rense het volgende:
Ben opzoek naar een externe accu voor mobiel zodat ik deze op reis kan gebruiken voor verlengde accuduur.
Zag op meerdere sites wel iets dergelijks staan, maar nergens echt duidelijk wat een goede is en hoelang dit mee gaat.
Zoek in de prijsklasse +- 15 euro, iemand die ervaring heeft?
Ik zie dat ze inmiddels wel de prijzen hebben aangepast, ik had er 2 voor $6..![]()
Ik heb daar op 27-9-2011 een screenprotector besteld. Die is afgelopen vrijdag volledig verfrommeld aangekomen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
iemand wel eens wat besteld bij pickegg.com?jaja, en azo...![]()
Een aantal maanden geleden (3/4?) deze http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139 besteld voor een klasgenoot van me, hij is er erg tevreden over en hij werkt nog steeds.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef rense het volgende:
Zoek in de prijsklasse +- 15 euro, iemand die ervaring heeft?![]()
ik bedoel niet gewoon de accu die in de telefoon zit, maar een accu waarmee ik de mobiel via de lader kan opladen (micro?usb)![]()
Probeer anders eens te zoeken op "Emergency battery" of iets dergelijks op vb. Chinacheep.comquote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef rense het volgende:
ik bedoel niet gewoon de accu die in de telefoon zit, maar een accu waarmee ik de mobiel via de lader kan opladen (micro?usb)![]()
Ik heb er niets over gelezen, dus ik denk dat de TT voor #172 moet blijven staanquote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef nhero het volgende:
Is er iemand intussen al een crossbril camera tegen gekomen?;P
Of komt er iemand met het verlossende woord?![]()
Solved: http://www.deal-cool.com/(...)r-Outdoor-Sports.htmquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik heb er niets over gelezen, dus ik denk dat de TT voor #172 moet blijven staan
Of komt er iemand met het verlossende woord?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Of goedkoper: http://chinaprices.us/?q=goggles+camera / http://chinaprices.us/?q=ski+camera+-skin+-skid / http://chinaprices.us/?q=glasses+camera+-clean
Of als je echt lef hebt: http://chinaprices.us/?q=mask+cameraThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Beste China-addicten,
Wat is wat jullie betrefr het beste, mooiste horloge uit China voor 20-35 dollar?
Gegroet.![]()
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Beste China-addicten,
Wat is wat jullie betrefr het beste, mooiste horloge uit China voor 20-35 dollar?
Gegroet.
En
Shark horloges van 20 tot 40 dollar voorbeeld: http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item27b9c0c047
Kijk zelf ook eens op Watchyear.com en chinaprices.us
Heli's ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Beste China-addicten,
Gegroet.Lees wat de anderen zeggen :$
Kak, film aan het kijken :$Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Drink er nog eentje!quote:Couldn't have said it better. Hear ye!quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
En
Shark horloges van 20 tot 40 dollar voorbeeld: http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item27b9c0c047
Fabrikant van de Julius horloges: http://jiamawatch.comquote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
En
(Deze vind ik ook wel nice) * RobertNL heeft nog 4 plekjes in zijn opbergdoos
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 06-11-2011 23:32:52 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Some stylish shizzle in there m8.quote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fabrikant van de Julius horloges: http://jiamawatch.com
(Deze vind ik ook wel nice) * RobertNL heeft nog 4 plekjes in zijn opbergdoos
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item4ab051c63f
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item4ab0537d38
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item3cbd2af7d5
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item4ab0538b5f
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c5ca1028e (pers fav #1)
http://www.ebay.com/itm/K(...)&hash=item8265f8b28d
Nu alleen de vraag waar we meer Don Bosco-horloges vinden...
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c5e8a2f36
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 07-11-2011 00:10:39 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die XKDUN CK-700 is nergens meer te vinden of is mijn browser gaar?
Nergens komt bij mij iets als resultaat bij een zoekopdracht ...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Eh... jullie moeten echt eens jullie zoekskills opvijzelen en spelen met zoektermen e.d.
http://chinaprices.us/?q=ck-700
Genoeg ook te vinden in de geschiedenis van forum.fok.nl 'chinese webshops ck-700'.
Vergeet coupons niet: www.retailmenot.com / www.tjoos.com (en de OpeningsPost eventueel)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Only one way to find out.quote:Op maandag 7 november 2011 02:27 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.lunashops.co.uk/goods-211.html
Hier nog, maar die shop ken ik verder niet...
Als dat nog de enige verkoper is, heb ik niks te kiezen. Eens kijken hoelang dit gaat duren.
edit: Oh, ze heten niet XKDUN... Ja geen wonder dat ik ze niet kan vinden.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
$10,-Ga je toch niet echt doen?
Bij Focal had ik er drie - ok, twee (maar had er drie besteld; stuk goedkoper vanaf 3 stuks, voeg daar de coupon 'COUPONCABIN' (Tjoos.com) aan toe en bingo!)) - voor die prijs.
Enne... jawel, zo heten ze toch echt, het typenummer alleen niet en sommigen noemen het CKDUN i.p.v. XKDUN om 'unknown reasons'.
[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 07-11-2011 02:56:20 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb ze nu van everb. voor $5,62. 10% coupon gebruikt. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 november 2011 02:40 schreef shiznuts het volgende:
$10,-Ga je toch niet echt doen?
Bij Focal had ik er drie - ok, twee (maar had er drie besteld; stuk goedkoper vanaf 3 stuks, voeg daar de coupon 'COUPONCABIN' (Tjoos.com) aan toe en bingo!)) - voor die prijs.
Enne... jawel, zo heten ze toch echt, het typenummer alleen niet en sommigen noemen het CKDUN i.p.v. XKDUN om 'unknown reasons'.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Ja dat reviewtopic bracht me op het idee om die te bestellen. Het mag niks kosten en moet goed genoeg klinken. Dus het zal wel goedkomen, en als ik ze weer laat slingeren is het geen ramp.quote:Op maandag 7 november 2011 03:14 schreef shiznuts het volgende:
Hier de recap. En hier de stack-up.
[..]
De HM3.Can't wait (but I guess I'll just have to)!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
hmm geprobeerd bij pickegg wat te bestellen maar betaling was onsuccesvol.. moet aan mijn paypal account liggen stond er,ik krijg nog bericht als het goed is.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik heb al een aquarium, maar dacht ik gooi af en toe een guppie in zo'n kom. is wel rustgevend wakkerworden toch? maarja misschien heb je ook wel gelijk, heb niet gekeken hoe groot die was..quote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doe dat die vissen alsjeblieft niet aan zeg. Die kan z'n kont niet keren in dat ding.
EDIT: neem dan gewoon een normale (grotere) viskom. (geen ronde). Waarschijnlijk nog goedkoper ook.daar heb je een puntquote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze gaan wel leuk gloeien in zo'n bakje, gemaakt van plastic uit China
deal-cool is vervelend aan het doenDenk dat ik m'n order maar annuleer en het ergens anders haal, misschien krijg ik het dan toch opgestuurd dat had iemand toch?
He,
FF vraagje, tijdje terug had ik gereageerd op die Fok varkentjes actie, kan het alleen niet meer terug vinden en ook heb ik er niets meer van gehoord, hoe staat het er mee?
2e vraag, wat was nu beter voor de douane en inklaring enzo, ups tnt of dhl? misschien handig dat dat in de Op komt te staan. als ik de search gebruik kon ik alleen maar kut kut ktu over alle drie tegen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ssstquote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef RanTheMan het volgende:
He,
FF vraagje, tijdje terug had ik gereageerd op die Fok varkentjes actie, kan het alleen niet meer terug vinden en ook heb ik er niets meer van gehoord, hoe staat het er mee?
2e vraag, wat was nu beter voor de douane en inklaring enzo, ups tnt of dhl? misschien handig dat dat in de Op komt te staan. als ik de search gebruik kon ik alleen maar kut kut ktu over alle drie tegen
Wat betreft de post, uit mijn ervaring heeft de gewone post (PostNL) de minste kans om gechecked te worden, en bij DHL bijna 100% kans. Bij DHL gebeurt het vaak ook achteraf nog..krijg je een week later opeens een brief
![]()
![]()
waarom sst?? mi9s ik iets? ben nml echt benieuwd of ik ze nog voor kerst ga krijgen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Krijgt ze nietquote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef RanTheMan het volgende:
waarom sst?? mi9s ik iets? ben nml echt benieuwd of ik ze nog voor kerst ga krijgen
Iets met auteursrechten Fok! logo.
Verder mag er niet over gesproken worden.![]()
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay
(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic)
![]()
Idd, er rusten auteursrechten op het Fok! logo, dus die kunnen we niet gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Krijgt ze niet
Iets met auteursrechten Fok! logo.
Verder mag er niet over gesproken worden.
En tevens is het 'iets van een handeltje' wat ook weer niet mag, dus die aktie is van de baan! Jammer maar waar...
PS. Chinese Webshops topic #172 Waar we authentieke chinese horloges kopenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: