Dit grapje eens proberen met een Kanenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:45 schreef HeaN82 het volgende:
GRATIS Mini Pig 2 LEDs Flashlight with Lightake Logo onder de 60 dollar
Bij Lighttake....
Voeg iets toe aan je Winkelwagen wat duurder is dan 60 dollar, dan kan je een cadeautje kiezen. Daarna verwijder je het dure product, maar het varkentje blijft staan, je moet wel iets anders weer toevoegen aan je winkelwagentje, maar dat mag ook iets van 1 dollar zijn.
[ link | afbeelding ]
Zullen ze erin trappen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En lol, Gadhafi-horloge... http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item2eb761f1c3
Zo wilde ik ook zoeken, maar ik wist niet hoe ik zijn naam moest spellenquote:Op zondag 6 november 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
http://www.google.nl/webh(...)af9&biw=1920&bih=888
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens, nooit vertellen wat je China spul écht kost, zoals je horloge.
Studiegenoot dacht dat m'n kinetic watch het 100-voudige kostte!
Neen, maar lijkt legit.quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
iemand wel eens wat besteld bij pickegg.com?
Doe dat die vissen alsjeblieft niet aan zeg. Die kan z'n kont niet keren in dat ding.quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Smack-a-jack het volgende:
zouden hier nou echte vissen in moeten? zou wel erg grappig zijn om een paar vissen naast me pc te houden haha.
vind 't wel vreemd, want ik zat ff te kijken naar zo'n vendetta masker, en daar issie 5.75 dollar terwijl ie bij dealextreme 38 dollar is.. en het lijkt precies hetzelfde product. dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neen, maar lijkt legit.Kom 'em vaak tegen.
Ze gaan wel leuk gloeien in zo'n bakje, gemaakt van plastic uit Chinaquote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doe dat die vissen alsjeblieft niet aan zeg. Die kan z'n kont niet keren in dat ding.
Zag dat die webshop ook van die ontzettend nep horloges heeft voor slechts 5 dollar..quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ze hebben verschillende kwaliteiten volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind 't wel vreemd, want ik zat ff te kijken naar zo'n vendetta masker, en daar issie 5.75 dollar terwijl ie bij dealextreme 38 dollar is.. en het lijkt precies hetzelfde product. dat kan toch helemaal niet
Ja, wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Zag dat die webshop ook van die ontzettend nep horloges heeft voor slechts 5 dollar..
Volgens mij zit er wel degelijk verschil tussen beide maskers trouwens..
Is een beetje afhankelijk van je telefoon, maar ik heb vorig jaar 4 extra accu's gekocht bij http://www.spider-foot.com Ze doen het nog steeds en gaan bijna net zo lang mee als de originele.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef rense het volgende:
Ben opzoek naar een externe accu voor mobiel zodat ik deze op reis kan gebruiken voor verlengde accuduur.
Zag op meerdere sites wel iets dergelijks staan, maar nergens echt duidelijk wat een goede is en hoelang dit mee gaat.
Zoek in de prijsklasse +- 15 euro, iemand die ervaring heeft?
Ik heb daar op 27-9-2011 een screenprotector besteld. Die is afgelopen vrijdag volledig verfrommeld aangekomen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
Een aantal maanden geleden (3/4?) deze http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139 besteld voor een klasgenoot van me, hij is er erg tevreden over en hij werkt nog steeds.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef rense het volgende:
Ben opzoek naar een externe accu voor mobiel zodat ik deze op reis kan gebruiken voor verlengde accuduur.
Zag op meerdere sites wel iets dergelijks staan, maar nergens echt duidelijk wat een goede is en hoelang dit mee gaat.
Zoek in de prijsklasse +- 15 euro, iemand die ervaring heeft?
Probeer anders eens te zoeken op "Emergency battery" of iets dergelijks op vb. Chinacheep.comquote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef rense het volgende:
ik bedoel niet gewoon de accu die in de telefoon zit, maar een accu waarmee ik de mobiel via de lader kan opladen (micro?usb)
Ik heb er niets over gelezen, dus ik denk dat de TT voor #172 moet blijven staanquote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef nhero het volgende:
Is er iemand intussen al een crossbril camera tegen gekomen?;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |