abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104010880
Yup! Die van mij ook dit weekend binnengekregen, bevalt echt prima!

Vandaag op Ooit Kopen voor $15.60

Wordt het zelfs in links gecensureerd? Gaat een beetje ver.. :+

Het is een helicopter dus :P

edit: fixed! Thanks voor de tip Tokko1

[ Bericht 14% gewijzigd door Tjado op 05-11-2011 21:47:11 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:22:01 #227
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104010968
Ligt aan je uploader, probeer imgur eens.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_104011384
Het is een link naar ever_buying dus ;) haha

Fixed! Thanks voor de tip Tokko1

[ Bericht 9% gewijzigd door Tjado op 05-11-2011 21:46:55 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:06:10 #229
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_104012644
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p

Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet. :{
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:32:17 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104013642
Niet echt. Het zijn meer machowatches, want dat is zo'n beetje het enige sieraad dat een man draagt natuurlijk. Vrouwen hebben veel meer keuze in verschillende accessoires. Maar als ze een kijkje neemt op www.watchyear.com vindt ze vast wel iets leuks! :Y Of een Chinees merk (WoMaGe?) dat haar bevalt kan ze natuurlijk als zoekterm gebruiken op chinaprices of Ebay. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104014282
Kijk op chinaprices met zoekopdracht "watch box"
Krijg eentje bij DD, met de prijs van $5,39. Ik klik erop, blijkt hij $217 te zijn :O
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
Dat is me echt te veel voor een doosje :')
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:49:01 #232
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_104014309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p

Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet. :{
Is dit te bling-bling? :P
http://www.ebay.com/itm/w(...)ee904#ht_3799wt_1110
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c394838

Ik heb zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)6f5fd#ht_7093wt_1344 maar dat komt omdat ik van gekleurd licht houd :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:00:37 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104014778
quote:

Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neo :o

Budgetgadgets heeft een hoop vrouwenhorloges die ik persoonlijk wel leuk vind ogen. EIgenlijk hebben alle shops wel een hoop vrouwenhorloges, gewoon even de lijst afgaan.
pi_104014825
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Kijk op chinaprices met zoekopdracht "watch box"
Krijg eentje bij DD, met de prijs van $5,39. Ik klik erop, blijkt hij $217 te zijn :O
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
Dat is me echt te veel voor een doosje :')
Wel mooi. Zulke doosjes laden je horloge ook op als je ze niet aanhebt, van die kinetic horloges die op beweging opladen iig.
pi_104017552
quote:

Dat over de ebay app, vul gewoon nederland in, en als je dan iets zoekt druk je op refine en kies je search other countries
Wat een kuttopic :')
  zondag 6 november 2011 @ 00:52:57 #236
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104018488
Hier stond ook iets over nep-producten. En dat mag niet.

[ Bericht 85% gewijzigd door kanovinnie op 06-11-2011 08:26:40 ]
pi_104019715
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.

Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 6 november 2011 @ 03:41:57 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104021638
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.

Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..

Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 november 2011 @ 08:20:21 #239
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104022253
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..

Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.
welke shark heb je?
Starbucks, waar blijf je
pi_104022461
Had laatst een order gecanceld bij dealextreme, zou binnen 1-7 dagen refund krijgen. Na 8 dagen nog geen refund, toen maar boos geworden dat als het er niet binnen 1 dag op zou staan, ik nooit meer iets zou kopen bij DX. Negatieve review over de oplossing ingevuld(Please wait 1-7 days, for our system) en binnen 10 minuten stond het op mijn rekening >:)
  zondag 6 november 2011 @ 10:09:13 #241
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104022908
klote deal-cool nog steeds geen bevestiging! IK WIL MIJN OORTJES!!!!
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104022939
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one" :D

Dus dat heb ik maar gedaan ;)

Heb ik mooi wat reserve-onderdelen voor 't geval er eentje kapot gaat.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 6 november 2011 @ 10:51:28 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104023712
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 08:20 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

welke shark heb je?
http://www.ebay.com/itm/S(...)ea35#ht_13741wt_1170

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:14 schreef jopiede het volgende:
Had laatst een order gecanceld bij dealextreme, zou binnen 1-7 dagen refund krijgen. Na 8 dagen nog geen refund, toen maar boos geworden dat als het er niet binnen 1 dag op zou staan, ik nooit meer iets zou kopen bij DX. Negatieve review over de oplossing ingevuld(Please wait 1-7 days, for our system) en binnen 10 minuten stond het op mijn rekening >:)
Dat duurt inderdaad soms even bij DX, heeft wel eens 12 dagen geduurd voordat ik mijn geld terug had.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one" :D

Dus dat heb ik maar gedaan ;)

Heb ik mooi wat reserve-onderdelen voor 't geval er eentje kapot gaat.
Bij mij zou die oude zo uit elkaar zijn :D Moet dan toch even weten hoe het werkt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 november 2011 @ 10:57:25 #244
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104023854
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:09 schreef Smack-a-jack het volgende:
klote deal-cool nog steeds geen bevestiging! IK WIL MIJN OORTJES!!!!
:')
pi_104025276
Maar even twee choppers voor 13 en 15 USD op ooitkopen gekocht. Benieuwd of het wat is.
  zondag 6 november 2011 @ 12:45:07 #246
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104026679
quote:
bedankt!
Eens kijken of ik shipping kan combineren; zelf het bandje op maat maken zal vast niet zo moeilijk zijn :)
Starbucks, waar blijf je
  zondag 6 november 2011 @ 12:46:55 #247
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_104026756
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Niet echt. Het zijn meer machowatches, want dat is zo'n beetje het enige sieraad dat een man draagt natuurlijk. Vrouwen hebben veel meer keuze in verschillende accessoires. Maar als ze een kijkje neemt op www.watchyear.com vindt ze vast wel iets leuks! :Y Of een Chinees merk (WoMaGe?) dat haar bevalt kan ze natuurlijk als zoekterm gebruiken op chinaprices of Ebay. ;)
Ah, heb zo iig wat pointers waar naar te kijken. :P Niiiice.
Alleen denk ik dat het er straks op uit draait dat ik mijn horloge opslag box moet afstaan net nadat deze binnen is. :')

quote:
Jup, te blingbling voor mevrouw, alhoewel ze het horloge wat je zelf hebt, inderdaad wel mooi vind. "Shiny lights! :o :D" Ik zweer dat het af en toe net DeeDee is uit Dexters lab

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neo :o

[ afbeelding ]

Budgetgadgets heeft een hoop vrouwenhorloges die ik persoonlijk wel leuk vind ogen. EIgenlijk hebben alle shops wel een hoop vrouwenhorloges, gewoon even de lijst afgaan.
Vrij accuraat, alhoewel de achterste persoon wel ietwat weg heeft van een vent, want niet helemaal accuraat is dan. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 06-11-2011 12:59:10 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 november 2011 @ 13:56:44 #248
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_104030321
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:

Whehe. Ik schepte op m'n werk ook op over m'n Shark voor ¤13,33 en de week erna knalde het bandje er voor de eerste keer af. Dat is nu twee keer gebeurd: de pushpins zijn net wat te kort of te zwak denk ik.

Het zijn geen tophorloges. Het is net als met de Chinese mp3-spelertjes. Het is aardig, ziet er aardig uit en het werkt redelijk, maar verwacht geen echte kwaliteit.
Een horlogofiel (:P) lacht je helemaal uit en zal Europese budgetmodellen van 50-100 euro aanraden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 6 november 2011 @ 14:31:02 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104032155
Wat doen jullie er dan mee, vraag ik me af?
Ik heb de Shark-horloge het langst van allemaal, gebruik 'em dagelijks en heb nog niks geks meegemaakt. Ziet er nog uit als dag 1 en werkt al net zo.

Misschien moet je er gewoon niet over opscheppen tegen anderen, want dieren, kinderen en apparatuur zetten je op zulke momenten altijd voor lul ('kijk eens wat 'ie kan!'). :P

Verder is het natuurlijk inderdaad een hebbedingetje uit China, maar ik heb er niks slechts op aan te merken in tegenstelling tot dat V6 superspeed prutding van Ebay. On par denk ik met m'n Curren, die ik ook altijd nog graag mag. De Infantry voelt wat lichter en eenvoudiger/goedkoper aan, maar kan aan m'n model liggen, doet verder top z'n job ook. M'n metalen Seiko van de V&D die iets van 90,- euro was tijdens het V&D Prijzencircus mag zelfs het onderspit delven en wordt haast niet gedragen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104032361
Trouwens, nooit vertellen wat je China spul écht kost, zoals je horloge.
Studiegenoot dacht dat m'n kinetic watch het 100-voudige kostte! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')