Is dit te bling-bling?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.
Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neoquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Zit enthousiast die infantry en shark horloges aan m'n vriendin te laten zien (als opvulling van mijn net bestelde horloge opberg doos, jawel), vraagt ze of er ook een vrouwen equivalent is van die horloges. Euhm.. Misschien iemand als eens eerder aan gedacht? Bedoel ik uiteraard geen imitaties/neppers, maar gewoon een origineel goedkoop merk wat horloges aanbiedt, voornamelijk vrouwen modelletjes. :p
Btw; ebay doet aan discriminasie! Heb een mooie ebay app op m'n ipad, moet verplicht een land invullen. Leuk dat je nederland, de US of Australie kan kiezen, maar China ontbreekt gewon in de lijst. En webbased de ebay site op een ipad bekijken is het toch net niet.
Wel mooi. Zulke doosjes laden je horloge ook op als je ze niet aanhebt, van die kinetic horloges die op beweging opladen iig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Kijk op chinaprices met zoekopdracht "watch box"
Krijg eentje bij DD, met de prijs van $5,39. Ik klik erop, blijkt hij $217 te zijn
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
Dat is me echt te veel voor een doosje
Dat over de ebay app, vul gewoon nederland in, en als je dan iets zoekt druk je op refine en kies je search other countriesquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef neo2000 het volgende:
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.
Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
welke shark heb je?quote:Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..
Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.
Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one"quote:Op zondag 6 november 2011 03:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die last hebben van kapotte sharks. Zal het er mee te maken hebben wat voor batch je hebt? Of zijn daar zelfs klonen van de omloop van mindere kwaliteit..
Die van mij is nu toch veelvuldig als uitgaans horloge ''getest'' en heeft nog geen problemen met water bier dichtheid of losrakende pennetjes/knopjes.
http://www.ebay.com/itm/S(...)ea35#ht_13741wt_1170quote:
Dat duurt inderdaad soms even bij DX, heeft wel eens 12 dagen geduurd voordat ik mijn geld terug had.quote:Op zondag 6 november 2011 09:14 schreef jopiede het volgende:
Had laatst een order gecanceld bij dealextreme, zou binnen 1-7 dagen refund krijgen. Na 8 dagen nog geen refund, toen maar boos geworden dat als het er niet binnen 1 dag op zou staan, ik nooit meer iets zou kopen bij DX. Negatieve review over de oplossing ingevuld(Please wait 1-7 days, for our system) en binnen 10 minuten stond het op mijn rekening
Bij mij zou die oude zo uit elkaar zijnquote:Op zondag 6 november 2011 10:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zal best inderdaad, ik heb 'n mailtje gestuurd en de verkoper vroeg me: "please advise us to resend you a new one"
Dus dat heb ik maar gedaan
Heb ik mooi wat reserve-onderdelen voor 't geval er eentje kapot gaat.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:09 schreef Smack-a-jack het volgende:
klote deal-cool nog steeds geen bevestiging! IK WIL MIJN OORTJES!!!!
bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 10:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)ea35#ht_13741wt_1170
Ah, heb zo iig wat pointers waar naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Niet echt. Het zijn meer machowatches, want dat is zo'n beetje het enige sieraad dat een man draagt natuurlijk. Vrouwen hebben veel meer keuze in verschillende accessoires. Maar als ze een kijkje neemt op www.watchyear.com vindt ze vast wel iets leuks!Of een Chinees merk (WoMaGe?) dat haar bevalt kan ze natuurlijk als zoekterm gebruiken op chinaprices of Ebay.
Jup, te blingbling voor mevrouw, alhoewel ze het horloge wat je zelf hebt, inderdaad wel mooi vind. "Shiny lights!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is dit te bling-bling?![]()
http://www.ebay.com/itm/w(...)ee904#ht_3799wt_1110
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c394838
Ik heb zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)6f5fd#ht_7093wt_1344 maar dat komt omdat ik van gekleurd licht houd
Vrij accuraat, alhoewel de achterste persoon wel ietwat weg heeft van een vent, want niet helemaal accuraat is dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl ze heeft, ik denk gelijk aan dit bij huize Neo![]()
[ afbeelding ]
Budgetgadgets heeft een hoop vrouwenhorloges die ik persoonlijk wel leuk vind ogen. EIgenlijk hebben alle shops wel een hoop vrouwenhorloges, gewoon even de lijst afgaan.
Whehe. Ik schepte op m'n werk ook op over m'n Shark voor ¤13,33 en de week erna knalde het bandje er voor de eerste keer af. Dat is nu twee keer gebeurd: de pushpins zijn net wat te kort of te zwak denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook heel blij met m'n shark-horloge, tot ik vanavond eigenlijk voor 't eerst "onder de mensen" was en ik ineens opmerk dat één knopje verdwenen is. Ik ontkwam niet aan 't hoongelach van m'n vrienden toen ik net daarvoor had gezegd dat ik 'm voor 25,- had aangeschaft.
Net maar even naar de Ebay-verkoper gemaild, kijken wat voor oplossing er komt. 2e keer dat ik 'm echt om heb, moet niet kunnen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |