Gebruik je paypal-emailadres...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef snellehenk het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met het tracken van je pakketje via dealextreme?
Als ik mijn tracking nummer invul bij "track my order" krijg ik de volgende melding:
Sorry, your mailbox and order are not matched. Please fill the correct info.
terwijl ik wel de goede gegevens in heb gevuld
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay: http://www.ebay.com/itm/160661996584
ja, had ik gebruiktquote:
Nice. Deze?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Doosje voor alle (Chinese) horloges
Verder Chinapost tracking weer stuk?
Bij BIC is hij 26 dollar hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gebruik je paypal-emailadres...
[..][ afbeelding ]
Psies.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Die horlogedoos. Die moest je niet laten zien. [ afbeelding ]
Must. Have. It.
Ach, misschien alvast voor [ afbeelding ]![]()
Maar da's geen "Cute, sexy leather and pillows!"quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt op mijn theedoos van Xenos van 1,50.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde leverancier waarsch. Verbazingwekkend dat Chinese kinderhandjes zo snel een ander interiertje kunnen maken voor die doosies.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt op mijn theedoos van Xenos van 1,50.
Hoe's de kwaliteit? Beetje degelijk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Doosje voor alle (Chinese) horloges
100% pandawill, chat support etcquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef illy.steen het volgende:
klein vraagje guys. waar kan ik betere after-sales service verwachten. pandawill of dx?
tnx alvast
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef Smack-a-jack het volgende:
even snel een vraagje, heb net wat bij deal-cool besteld.. hoelang duurt et bij jullie ongeveer tot je een bevestiging hebt datie verzonden is? heb met tracking gedaan misschien dat 't dan langer duurt tot ze 't brengen?
thanks!
ps heeft iemand toevallig een complete set watch tools gezien? verzamel die dingen en je weet niet hoe duur 't is telkens naar de juwelier te gaan!
Danke! had zelf niks kunnen VINDEN maar er is er eentje op ebay voor 2 euro 0.o iemand trouwens ervaring met budget-gadgets?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.dinodirect.com(...)FFID=55&ref=affid-55
Zoiets?
Of even zelf ZOEKEN.
Ebay, of CHINAPRICES
Kwaliteit is super, goed afgewerkt kunst leer, met een stevig plastic ''glas'' erin.quote:
Budget Gadgets is een prima shop. Snelle levering.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:47 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Danke! had zelf niks kunnen VINDEN maar er is er eentje op ebay voor 2 euro 0.o iemand trouwens ervaring met budget-gadgets?
De zelfregulatie in dit topic is echt super goed bezigquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:00 schreef Rijst het volgende:
Hier stond een verhaaltje over nep-producten. En dat mag niet. Daarom is het weg.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Martijn93 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een goede headset voor de pc? Mijn oude is namelijk stuk en het is toch wel fijn voor met gamen met teamspeak en voor als ze hier thuis al aan het slapen zijn dat ik dan toch nog kan gamen.
Kanen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Martijn93 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een goede headset voor de pc? Mijn oude is namelijk stuk en het is toch wel fijn voor met gamen met teamspeak en voor als ze hier thuis al aan het slapen zijn dat ik dan toch nog kan gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |