bij mij totaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef Miniem het volgende:
Is chinaprices.us ook zo enorm traag bij jullie?
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?
Je weet toch wel wat illegaal betekent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
Alleen slaven dragen kettingen, of homo'squote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?
Homo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?
Het is wachten op postorderbruiden met free shippingquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat illegaal betekent?![]()
Waarom doet iedereen zo strak als ik iemand verkracht
En voor de android gebruikersquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Voor de hardcore Chinashoppers: een app om al je pakketjes met Tracking NO in één overzicht te volgen![]()
http://itunes.apple.com/us/app/parcel/id375589283?mt=8
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
En omdat we geen sjonnies in dit topic willen hebben...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!
Ik heb altijd angst voor die 1ct-deals. Ik heb ergens het idee dat er kleine Chineze lettertjes staan die je erop wijzen dat ze daarmee het recht afkopen om je e-mailadres aan derden te mogen verkopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
Priceangels heeft twee 'centdeals'nouja de ene is wel 7 cent...
"Alleen voor nieuwe klanten"
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
Balance bandje waar je in nederland 30 euro voor betaald![]()
[ link | afbeelding ]
Já! Inderdaad.. hij is het écht,, het enige echte varkentjevooor 7 eurocent
( heb er al eentje besteld)
Well said. Je mist alleen de surfers, pimps en de relifreaks nog.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen slaven dragen kettingen, of homo's![]()
Wat voor kettingen zoek je? Van die hippe kralen dingen of volksbuurt gouden schakels?
Maar ff een ticket aanmaken, ben niet helemaal tevreden met de mijne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is wachten op postorderbruiden met free shipping
Het is vooral niet gewenst ook door de stamgasten van dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
› http://financieel.infonu.(...)rrechten-en-btw.htmlquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:36 schreef mtchel112 het volgende:
heb zojuist brief van douane gekregen, moet ik even invullen alleen moet ik omzetbelasting betalen over de verzendkosten?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voor
Oke, ik weet ook niet zo heel veel van die dingen af. Ik ben alleen (eventueel) geïnteresseerd in electronica/kit waar je zelf min of meer een helicopter van kan maken. M'n huidige dSLR inruilen voor een met video en maar vliegen/schieten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:39 schreef RobertNL het volgende:
Meeste van die helikopters lijken verschrikkelijk veel op elkaar, het verschil is minimaalDeze helikopter kun je vanaf 16/18 euro wel in China vinden inderdaad.
Niet hier, in andere fora met andere regels. Al denk ik niet dat het toegestaan is en ongetwijfeld zsm weggehaald wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
9 (Dollar) centquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
Priceangels heeft twee 'centdeals'nouja de ene is wel 7 cent...
"Alleen voor nieuwe klanten"
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
Balance bandje waar je in nederland 30 euro voor betaald![]()
[ link | afbeelding ]
Já! Inderdaad.. hij is het écht,, het enige echte varkentjevooor 7 eurocent
( heb er al eentje besteld)
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.
Oh wist niet dat het een link wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?
Ebay: http://www.ebay.com/itm/160661996584quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het een link was![]()
Zit mobiel, vandaar![]()
Dat horloge doos is trouwens van BIC.
Ziet er mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |