Dat is wat ik daarmee zeg, ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer een vraag stel, maar met alles ¤30, wilt dit dan zeggen dat oortjes van bv. 100euro, ¤30+shipping kosten?
Dan bestel ik ze onmiddellijk. Ging ze als cadeau voor men eigen kopen voor Nieuwjaar normaal haha.
[..]
Had ze gezien...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, snel voordat ze op zijn, 3 soorten![]()
[ afbeelding ]
http://clicktobuy.nl/michael-jackson-inear-oordopjes
Goedemorgen Sherlock, waar was je het topic voor deze?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tjado het volgende:
Zat naar die Xears te kijken met die couponcode, maar valt er hier nog iemand iets op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bureaucratie wil nog wel eens bitchen, omdat het een bureaucratie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Racer88 het volgende:
Ben ik tot 17.00 thuis ga ik een uurtje trainen, kom ik terug, briefje in de bus
Ik kan m morgen ophalen na 13.00 uur.
Wie weet hoe nauwkeurig deze tijd is? Ik kan op zijn laatst morgen rond 12en er zijn. Dus ligt het er over het algemeen eerder, of juist later?
Want ja, we willen het natuurlijk wel zo snel mogelijk in onze handen hebbe he :p
Plus gelijk re-orderen als het goede spullen zijn
Overal waar je met euro kan betalen gewoon doen. Meestal hebben de sites gunstigere koers omdat paypal paar cent eronder zitquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef marcel-o het volgende:
ik zoek zoiets als dit
maar dan met n MoBo connector.
Ik heb al dit en dit gevonden maar da's én lelijk én past niet.
is deze shop bekend? http://www.eforchina.com/(...)ard-Reader---HUB.htm
Je kan daar kiezen om met euro te betalen![]()
is dat handig of gewoon Dollar kiezen en door PP laten omrekenen?
Echt he, ik bestel ook niks meer in nederland (Behalve winkels dan). Als ik iets via een prive aanbieder koop haal ik het op want je wordt er echt niet goed van af en toe. Dan zijn chinezen nog veel beter in de omgang dan onze landgenotenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Doe ik een keer zaken met een Nederlander op eBay, krijg ik gezeur.
Horloge besteld, komt aan met het bandje half los, het gaatje is niet goed gemaakt, waardoor de pin niet blijft zitten.
"Hallo,
Ik heb het horloge goed gecheckt en het is in goede orde verstuurd.
Tijdens vervoer kan het misschien losgeschoten zijn, het is dan ook makkelijk weer
te verhelpen, als je een beetje handig bent dan kun je het zelf doen of anders even naar
de juwelier, dat is voor de juwelier even bijgaan"
Zucht.
Nou hoop niet dat het zo gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bureaucratie wil nog wel eens bitchen, omdat het een bureaucratie is.
Meeste sites juist niet, die rekenen zelf nog een grotere marge dan Paypal.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Overal waar je met euro kan betalen gewoon doen. Meestal hebben de sites gunstigere koers omdat paypal paar cent eronder zit
Eauw, was bij suntek goedkoper uit, en bij nog een site (weet niet meer welke zo snel). Dus had het maar over 1 kam geschoren allemaal. My mistakequote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Meeste sites juist niet, die rekenen zelf nog een grotere marge dan Paypal.
Ze hanteren 1,20quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn Xbox360-ding doet het prima, ook de trilfunctie
[..]
Priceangels bv is een stuk duurder, scheelt zo 15-20%
Priceangels bv is een stuk duurder, scheelt zo 15-20%quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Eauw, was bij suntek goedkoper uit, en bij nog een site (weet niet meer welke zo snel). Dus had het maar over 1 kam geschoren allemaal. My mistake
Heeft iemand een linkje naar deze? Kan hem op mcbub niet zo snel vinden... Vind ze er wel uit zien als "de moeite waard om eens te testen"quote:
hey 08quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn Xbox360-ding doet het prima, ook de trilfunctie
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/quote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Raznov het volgende:
[..]
Heeft iemand een linkje naar deze? Kan hem op mcbub niet zo snel vinden... Vind ze er wel uit zien als "de moeite waard om eens te testen"
Heb hem eind augustus van ebay gekocht en pas een paar keer op gespeeld, heb hem er als tweede controller bij dus ik gebruik hem alleen bij split-screen en dat is niet zo vaak. Had hem eigenlijk genomen om ook op de PC te kunnen gamen (het is met een USB-aansluiting) maar daar ben ik ook nog niet echt aan toegekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
hey 08
Speel je er vaak op/heb je m al lang?
Sja voor een tientje kan ik de gok hendig wagen
Thanks!!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb hem eind augustus van ebay gekocht en pas een paar keer op gespeeld, heb hem er als tweede controller bij dus ik gebruik hem alleen bij split-screen en dat is niet zo vaak. Had hem eigenlijk genomen om ook op de PC te kunnen gamen (het is met een USB-aansluiting) maar daar ben ik ook nog niet echt aan toegekomen.
Hij voelt wel degelijk aan en zo en reageert strak, minstens zo goed als de originele. Maar die is ook al een paar jaar.
Gewoon proberen en anders kun je hem altijd nog op marktplaats zetten
Dankje, eens bestellen en kijken hoe deze zich gaat houden tegenover mijn kanen, brainwavz, soundmagic en sennheisersquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef i124Q het volgende:
[..]
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
Ooooh dat wil ik ook graag weten!! Super voor de wintersport dit jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef nhero het volgende:
Mooie TT!
[ afbeelding ]
Ik zoek iets zoals de Xtreme Impact HD 720p Crossbril Camera, maar dan goedkoper..
www.packagetrackr.comquote:Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Smack-a-jack het volgende:
so! Erg lang niet meer gekeken op fok en nooit meer ergens op gereageerd maar jullie hebben een wereld voor me geopend! Die chinese webshops zijn erg verslavend haha! enige waar ik nu mee zit is ik heb een HONG KONG trace nummer maar als ik dat op de hong kong site invul staat er OTHERS, wat betekent dat?
en als je nog leuke nutteloze dingetjes hebt (heb bijvoorbeeld zo'n usb aquarium gekocht) stuur ze door!
P.s. BIC heeft er 3 uur over gedaan om mijn bestelling te verzendenis dat een record?
Ik heb even voor je gekeken, volgens mijn berekeningen is het nog op tijd. Daarbij heb ik naar de voorraad gekeken van alle shops, eventuele levertijden van leveranciers en de diverse pakketdiensten en vluchtschema's van de vliegtuigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:59 schreef Michael-H het volgende:
Als ik nu wat sintkado's ga bestellen, zouden ze dan nog op tijd aankomen
Ok, bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken, volgens mijn berekeningen is het nog op tijd. Daarbij heb ik naar de voorraad gekeken van alle shops, eventuele levertijden van leveranciers en de diverse pakketdiensten en vluchtschema's van de vliegtuigen.
Ook heb ik hierin meegenomen wat de weersverwachtingen zijn.
Danke!, hij vind 'm niet trouwens betkent dat datie al in NL is?quote:
China-Rusland tegen het westen. Dan versturen ze bommen vermomd als gele enveloppenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Ook gekeken naar een kans op een eventuele financiële meltdown door de Euro, waardoor spontaan de derde wereldoorlog uitbreekt? Dat zou mijn bestelling ook kunnen vertragen
'Huh, ik had toch niets best...' BOEM!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
China-Rusland tegen het westen. Dan versturen ze bommen vermomd als gele enveloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |