SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TradeTang2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!SPOILER: TaoBao2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd nog net gevraagd in het vorige topic..quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay
(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic)
heb je 'm niet gelinkt met creditcard of bankpas?quote:
Heb zeker wel al eerder iets in die stijl gezien.quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Tjado het volgende:
Iemand die BE@TOY horloges ergens gezien? Komen ook van jiamawatch maar kan ze niet vinden op eBay
(en waar zijn die lapohunters als je ze nodig hebt? nu moet ik dit toch opnieuw posten in het nieuwe topic)
Er is natuurlijk niks mis met iets in het font van:quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, er rusten auteursrechten op het Fok! logo, dus die kunnen we niet gebruiken.
En tevens is het 'iets van een handeltje' wat ook weer niet mag, dus die aktie is van de baan! Jammer maar waar...
PS. Chinese Webshops topic #172 Waar we authentieke chinese horloges kopen
Ja, deze TT was dan ook de bom: Chinese Webshops topic #135 Zonder leugensquote:
Ach so. Wel mooi verpakt enzo in ieder geval.quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag binnen nieuwe oordopjes (Die had ik nog niet):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas geen inear zoals ik dacht (stomme oplichtchinees), maar wel goede kwaliteit met een houten doosje.
Deze weekquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ?
Komt 'ie dan hè...quote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Syphixx het volgende:
wnr komen die helicopters van ons allen nu binnen die in de aanbieding was van FP ?
Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.quote:Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef Smack-a-jack het volgende:
nooit meer deal-cool... ze zijn nu al een week bezig en er staat nu pas contact support system. dat had ik 2 dagen geleden gedaan en nog steeds geen antwoord... klootzakken. Ik ga hem gewoon bij ooitkopen halen hoor...
quote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt 'ie dan hè...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Princess Bride - I Hate Waiting
ja ik krijg net 't mailtje binnen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Pff, Deal-Cool stort tenminste zonder enige reden je geld terug terwijl je je pakketje al een week hebt. En dat was binnen een week in huis.
Wacht nu al veelste lang op oordopjes van Ever Buying
EDIT: Was ik trouwens de enige die zijn geld terug kreeg van Deal-Cool? Of zijn er hier nog meer die tijdens de 'system update and upgrade' een bestelling hadden gedaan waardoor er blijkbaar vanalles in de soep is gelopen?
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..quote:We send the mail to your paypal mailbox to notice that our Paypal Payment Data has problem after recent system updating that caused your order hasn’t been sent temporary, we are sorry about this problem and we will refund the payment of your order , you may please check the refund in your Paypal account later and we will send A Request Payment to your paypal account and please pay for it again for the system automatically get your delivery information, and your order will be sent ASAP once the payment has been completed.
Thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Lisa
DC Support Team
-----------------------------------------
Deal-Cool, Brilliant You & Colorful Life!
Ik heb ook hetzelfde of ik even opnieuw wil betalen. Ik wilde dat doen maar het betalingsverzoek ik geannuleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
ja ik krijg net 't mailtje binnen.
[..]
Wanneer had jij 't op je rekening staan dan na 't mailtje? en welke oordopjes had je van eb? Als het dezelfde zijn ga ik 't toch maar met deal-cool proberen..
Aah, bedanktquote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Anders zoek je het even op... hebben we het laatst nog over gehad...
Chinese Webshops topic #169 Waar er geen zak van de nummering klopt
Ook dat is op te zoeken hoor...quote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn er ook al horlogekisten uit china?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
9 (Dollar) cent
Vandaag binnen gekregen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doosje voor alle (Chinese) horloges
Verder Chinapost tracking weer stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop